Annak is van valami alapja szerintem es a NFS driftjetol jobb mindamellett hogy egyiktol sem ajultam el ... de be kell latni a NFS-PS driftje egy a nullaval, az nem is drift az egy vicc.
Erdekesek a moderalasi alapelvek: a SCAR-rol nyugodtan lehet dumalni oldalak ota, es mindent vegyesen, de az en post-omat - ami meg ertelmes is volt - a Rigs of Rods-al kapcsolatban, es a jatekok fizikajaval kapcsolatban, azt egybol torolni kellett szo nelkul... Pedig gyanitom, hogy a Juiced2 rajongok kozul sokan probaltak volna ki az en postom hatasara a Rigs of Rods-ot, amit amugy nem biztos, hogy megtettek volna. De igy, hogy torolve lett a postom, biztos, hogy nem fogjak...
Amazon: This item will be released on December 7, 2007
Szerintem nem változtanak semmit, már boxra rég kint van! Nem hinném hogy a pcsek kedvért szenvednének vele! Karácsony elõtt kijön vmi jó kis design- nal 1-2 tv spot, és viszik is mint a cukrot!
Sztem csak azért várnak még a megjelenéssel, mert kiváncsiak hogy fogadja a nép a Pro Street-et, és az alapján alakítják át. Kiváncsi leszek mi fog változni a végleges játékban ha már most egy hónapot csúsztatták (és ez tuti nem véletlen, mostmár én is belátom, bár én nem csalódtam a Pro Street-ben ahogy sokan mások.)
jah, a tomegnek soha semmi nem jo, nekik mindig mas kell es amit annyira varnak az is egy nagy nulla miutan megjelent, lasd peldakent a NFS:PS-et ... vagy nem kell mondjam mit allitottak sokaig es talan meg napjainkban a JUICEDROL ... noah, szoval jo a SCAR nagyon is, persze az a Juicednel is nehezebb es sokkal elvezetesebb a vezetese, de az nem is valo akarkinek. Amire nem emlekszem hogy lehet-e azt jatszani online, ha igen akkor valszeg telepitem ujra. Inkabb az online autos jatekokat kedvelem.
sziasztok! Az eddigi hozzászólásokból azt szûrtem le, hogy nem egy bestsellergyanús dologról van szó! és a grafika? az legalább van egy pro street szinten?
a shared.jfs fájl-t nem tudná valaki fel rakni? mer azt telapítésnél hibásnak jelzi és csak kihagyni tudom
meddig tölti a pályát mer én 5 perc után kiléptem mer nem akart bejönni forgott a loading nál az a car de nem törtnik semmi mi lehet a gáz?
Lehet benne valami hogy azért csúsztatják mert elég tré lett az emberek szerint. Majd csak lesz valami belõle. de tény hogy a Pro Street nagyon állat lett, és belátom ebben a formában a Juiced 2 a nyomába sem érhet a PS-nek
jobb volt az 1. része ez nagyon gagyi lett xd
szinte sehol nem beszelnek a Juiced HINrol. Ha valoban ugy van ahogy mondjatok, akkor lesz egy par honapos keses aztan kidobjak PC-re es a patcheket meg a konzolokra. Volt mar ehhez hasonlo, nem ez lenne az elso ilyen eset.
én majd akkor szedem le ha megunom a PS-t :P szóval felõlem csúszhat
megvárják a pro streetet és utánna eltolják még vagy 3 hónappal addig beleteszik ami a pro streetben van benne
még mindig nem lehet tudni h mikor jön a full azon kivül hogy Novemberben hányadikán?
Amit írtál egyébként teljesen helyénvaló, hogy beszûkül a látótér és a szemünk, agyunk csak egy szûkebb régióra tud koncentrálni. Ahogy írtad, te nem vettél részt nem legális versenyeken, ami nem baj mert én se vagyok büszke rá, hogy régebben jártam. De ott valóban kijön az "effektív" csõlátás.
A motion blur-al csak azért van bajom, mert a legtöbb játéknál összemossák manapság (NFSMW,C, HIN) és "elvakítják" vele a játékost (ahogy ezt írásom elején jeleztem). Azzal, hogy torzul a periféria nincs bajom, csak itt már a kép egészét homályosítják a játék készítõi. Erre próbáltam utalni irományomban.
UG1 ben jó volt még a motion Blur. ott csak a kép oldalát mosta el, továbbá jó a motion blur a GTr2, Race játékokban ott is csak a széle mosódik, valamit a TDU HD módban.
És nem kell azonnal besértõdni mert valakinek esetleg más a véleménye.
Bocsi csak rosszul fogalmaztam... Az eddigi ilyen tipusú játékok drift próbálkozásaihoz képest jó (és ezt nem a realitásra értem). Nem mentegetõzöm de nekem is volt szerencsém a GTR2-höz, LFS-hez, rFactor-hoz, RBR-hez és igen ezek azok a játékok amiknek köze van a valósághoz. A turbos "összefoglalást" korrekten leírtad (nem okoskodok)! Gratula! Amúgy milyen autód van?
no coment ... ahogy te is fogalmaztal, beszelhetnenk errol reggelig. Egy dolgot azert csak ertekelek, hogy vannak akik meg ertenek a tehnikahoz, nem szopjak az ujjukbol. Amiben egyetertek az hogy gyari szuszogas valoban nincs es az altalad irt bitrubot en is igy jellemeznem es peldaztam is az Evot, de nem reszleteztem. Ami a motion blurt illeti, nevezd ahogy akarod, csolatas vagy homaly ... de egy csovet nem huzhatnak a monitorra hogy ertsd meg a sebesseg fogalmat akarhogy is csurod csavarod. Megis te hogy oldottad volna meg? Talan egy lekerekitetted volna a sarkokat hogy csak egy nagy pont alakjaba lass? Ez egy efektus, ok es sok mas gyarto igy oldotta meg a sebesseghatast. Csohatas? abszolut nem hasznaltam ezt a szot nem is tudom honnan vetted, na mindegy. Okos vagy ;)
Egyáltalán nem értek egyet, de nem nyitok vitát mert ez a fórum nem erre a célra készült. Annyit csak a turbó témához, hogy egyetlen gyárilag turbós autó se szuszog. Amirõl te beszélsz az a feltöltés hangja amikor felépül a turbónyomás. Az enyhén fütyülõ hangot -amit menet közben alig hallani, fõleg stock turbónál- a turbolapátok keltik.
Másik tévhit a biturbó. Jelentése szerint valóban két turbó, de nem egyformák és nem is egyszerre kapcsolnak. Egy kissebbik turbó az alacsony fordulaton dolgozik, míg társa egy nagyobb turbo késõbb kezd üzemelni magasabb fordulaton ezzel kiküszöbölve a turbólyukat. A kissebb turbó idõvel lekapcsol és nagy turbó üzemel magasabb tartományban.
Mindezt csak azárt írom le, mert nem egészen az általam felvetettekre reagálát. Vagyis egyetlen stock auto se szuszog. Szuszog = lefújóhang. Legyen az Evo vagy Bubu vagy akár Volvo S80 T5. Magától nem fog prüszkölni.
A drift meg olyan amilyen, szerintem mint az NFS:Carbon egyszóval élvezhetetlen. De ez is olyan, hogy ahány ház annyi szokás.
Motion blur: azért a csõlátás és a homályosan látás nem ugyanaz ;) Ez olyan mint a "Vidd ki a bilit, vagy idd ki a bilit"
Noah, hat van mit kommentalni azon amit irtal. Eloszor is nagyreszt van valosag abban amit irtal, masreszt nem lehet mindenkinek ugyanazon izlese es velemenye.
Ami a driftet illeti, nem tudom mennyire probaltad mennyire nem ... amikor az auto hatulja epp sodrodik, nevezzuk kordaban tartott csusztatasnak akkor visszatereskor igenis atcsuszik a masik oldalara az auto es ez ismetlodik ameddig csak akarod es birod kezelni , avagy csillapithatod ezt. Abszolut jogos hogy az auto magatol kanyarodik akkor amikor epp a masok oldaliranyba csuszik, ez igy tortenik elobe is, de mivel ez epp az abba illo kanyarba hajt azert tunik ugy hogy magatol kanyarodik. Abszolut normalis ahogy meg lett epitve persze vannak hibak is! A szlalomnak az a lanyege hogy dobod az auto hatat egyik iranybol a masikba igy teszi egyszerubbe a siklast. Elso kerekhajtasnal persze ez nem valosithato meg de azzal is lehet probalkozni es csusztatni de nem hosszabithato vagy nyujthato a csusztatas. En spec sokat probaltam az utobbit miszerint a mostani autom elos kerekmeghajtasu. Volt 535M bajor fenevadam is amit nem kell mondjak hogy hatso kerekes, de az mas planéta, nehezebb auto, nehezebb hatso, nehezebb muveletek a csusztatashoz, mondhatnam olyan porsche hatasu egyszoval ha elindul a hata nem szeded ossze az autot. Az nem egy 3as macko! Szoval a legtobb jatek nem tukrozi 100 szazalekosan a valosagot, de ne feledjuk ezek jatekok.
Ami a turbot illeti. Ha turbos autod van tudnod kell(ene) hogy azok igenis futyolnek, visitanak vagy a kompreszorosak azok kapkodnak a levegoert hogy minnel nagyobb nyomast bisztositson az uzemanyag gevereknek. Hatranya mindegyiknek van, a turbo magasabb fordulatnal kapcsol, esetenkent allithato, egyszoval az alacsony fordulaton nem bisztositja a ra harulo erot csak amikor porgetjuk a motrot igyhat annak az elettartama is sokkal kevesebb. A kompresszoros az elveszi a motor erejet akar 5~10 szazalekot, de cserebe egy hatalmas erot kepes bisztositani allando jelleggel a motornak anelkul hogy 3 ezertol foljebb dolgozzunk a motorerovel. A turbonal szokvanyos ezen felul 2 valtozat, iker es soros funkcio. Az ikerT az egyszerre kapcsol amig a soros az nem hanem szabalyozva elektronikatol es a fordulattol, na ilyenek vannak az Mitsu Evokon. A kompresszor tehat ighenis kapkod a levegoert es eszement zajt csinal es ezt allitom. A turbok nagyresze szintugy de sokkal halkabbak, ha mar a veget jarjak akkor pedig hangosabb, zakatol, nem kapcsol idobe , folytathatnam.
Garfika: motion blur, ahogy az elottem is fogalmazott, ha 200al tepsz vagy a felett nem hiszem hogy nem fokuszalsz jobban es csak a lenyeget figyeled, nem erdekelnek a reszletek igyhat a szemed is abszolut elmosodva adja a kepet az agyadnak. Ezt nem erdemes kiprobalni csak hogy visszakommentald hogy nem igaz, mert ha szoktal tobbszor szaguldani mar bisztos tudod hogy igy van.
A tobbit nem kommentalom csak ami a tehnikai reszet illeti, sorry. A jatek az jatek a valosag az valosag, abszolut realizmus talan soha nem lesz mivel a variaciok szama nagyon nagy, ertem peldaul a toresekre (toresmodell) kanyarbevetel, stb. Nekem spec. a NFS szeria egyik sem tetszik, mar tobb alkalommal emlitettem, a juiced elso reszebe talaltam meg azt ahol jol erzem magam, de ha adrenalint akarok autoba ulok, zart palya vagy max ahol senki nem jar es ott utom a vasat nem az utcan, de persze ismetlen nem lehetunk egyformak. Soha nem vettem reszt illegalis versenyen.
Drift..ebben és a többi arcade-os jellegû játékban nem lehet megtudni hogy mi a drit..fõleg billentyûzettel.. Driftelésre alkalmas az LFS..más nemnagyon..esetleg a GTR2 Initial D modja..igaz még csiszolják..de már élvezhetõ!
jah igen..elsõ kerekes kocsival nem lehet driftelni. :)
Hang.. 1. utálom..persze a nagyobb kanyarokban azért jó ha van... 2. ezek speciális autók amik tudnak szuszogni :) 3. nincs rá keret (lehet a Nismo nissan nem járul hozzá)..de pl a GTR2ben az 575ös ferka hangja nagyjából meg1ezik az Aston Martinéval.. 4. külsõ nézetbõl felesleges..belsõ nézetbõl minimális azért kell..szvsz 10es hangskálán olyan 2-3as hangerõ lehetne.
Grafika: 1.mósön blúr felesleges a játékba..azzal h semmit nemlátsz nem lesz jobb... irtad h van autód..ha te is mész 180al nem mosódik el a világ a szemed elõtt..1része nagyon éles mégpedig amerre figyelsz.. 2.felesleges..szabad szemmel sem mindíg látni..max ahogy a hõ áramlik a spoilereknél..
játékélményrõl nem beszélek..leírtad a lényeget...
6. ha pl tennének bele NÉMI realisztikusabb vezetést..amolyan UG2es szintet szvsz nagyon jó game lenne..
A drift jó ?!?! Úgy érted könnyû és buta, hogy magától kormányoz és sípol a kerék és oldalán csúszva gyorsul és 90 fokban ki lehet fordítani az rwd autót majd visszahozni, elmondom neked, hogy még elsõkerekessel se tudnád megcsinálni.
Összeírom miket utálok a mai tuner játékokban kezdve a; -Hangokkal: 1. Miért hiszik azt a játékkészítõk, hogy ha csikorog a kerék állandóan attól élvezetesebb lesz a szlalomozás? 2. Miért szuszog minden autó? Nekem turbós autóm van de BOV nélkül az istenért se akar szuszogni, arról nem is beszélve, hogy Bov-al is cask akkor ha Vgt vagy vnt a feltöltõ, de ez már csak részletkérdés. 3. Miért nem veszik a fáradtságot, hogy egyes speciális autónak külön orgánumot adjanak. A HIN demoban egyenlõre nem jön ki, de biztos elkövetik ezt a bakit. pl.: CARBON- Alfa Brera és Nismo Gtr34 hangja megegyezik, illuzióromboló. 4. Szélsüvítés...no comment.
Grafika: 1. Motion Blur de annyira, hogy már semmit se látni. 2. Légáramlati csíkok az autón nagy sebességnél. Borzalmasan szánalmas. Mintha egy 5 éves gyerek vonalakat huzna az autó köré, hogy ezzel is tudatosítsa, hogy bizony az az autó megy.
Játékélmény, játékmenet 1. A Juiced 1 ben szerencsére úgy csinálták meg a versenyeket ahogy annak lennie kell, vagyis nevezési díj ellenében tudsz versenyezni. A legtöbb játékban elkövetik ezt a hibát, a pénz csak úgy jön a versenyekre, nem tudsz tönkremenni. Ez hiba volt az összes NFS-ben, a TDU ban és Ugy látom a J2 HIN ben is. 2. Részletes tuning. Ez a része az NFS U2 nek tetszett, mert még az autó hangja is megváltozott, és te dönthetted el milyet alkatrészeket építesz be. A Juiced ben is jó volt bár szegényesebb választék mellett. Ugyanilyen jó volt a tuning platform az SRS (Street Racing Syndicate) ben is. Ahol annyiban változott még a dolog, hogy más teljesítményre voltak képesek az alkatrészek, másban voltak jók. 3. Valós környezet: Én kétféle gyorsulást ismerek, a legálisat és az illegálisat, utcán és pályán. Mindkettõnek megvan a maga stílusa, ezt talán csak az NFS U1 ben találták el illetve a legális részét a JUICED 1 ben. 4. Csapatverseny, fogadások. Jó ötlet, de abszolult semmi értelme maximum multiban csapatok közti rivalizálások lerendezésére. Fogadás mindenképp jó ötlet+valós alapjai vannak+jó bevétel.
5. CRUISE !!! Legfontosabb eleme a tuner játékoknak. Az elkészült vasat megturáztatni a város utjain, fotózgatni, pörgetni, csapatni, stb. Legjobb Cruise játékok NFS U2, SRS, TDU
6. Élvezhetõ vezetés és egy leheletnyi realitással vegyíte. Ne legyen GTR2 vagy WTCC, de ne is legyen NFSMW vagy Carbon. Ha az autó csúszni akar csússzon, ha nincs tapadás ne tapadjon és igenis legyen különbség; FWD, RWD, AWD autók között mint NFS U2 és Juiced.
a szerintem is (tõlem ez nagy szó) de tényleg korrekt lett a mostani NFS minden szempontból szerintem, a sok répa meg hadd fikázza. Na ennyit az NFS-rõl ebben a topicban. Este lehet én is megyek krúzolni 1-2 kört
J1 online? simán !!! amugy azért annyit irok h a nfs demo naon über lett, ha online is ilyen lesz, akkor + kell wennem, azt tolni online... na mind1, de amig nincs, wagy még utánna is marad a J1 online...
amikor megjelent a HIN demoja itt is voltak nezetelteresek, de ami a NFS topikon folyik hat az siralmas. Osszetodult a sok paraszt es gyozkodi egyik a masikat, eskuszom nem erdemes irni mert csak megbanod eleg a sok marhasagot olvasni. Itt azert nem volt ilyen, igaz nem is annyira nepszeru a juiced ...
Mindenesetre ismétlem magam újra, Senki ne vonjon le végleges következtetéseket a DEMO-ból, szerintem ugyanolyan élvezetes lesz az újdonságok/módosítások miatt a játék akárcsak az elsõ rész. Még mindig nagyon várom a gammát.
Ja és lehet én is feldobom egy kis netes versengés erejéig az 1. részt újra
Mármint a korábbi hozzászólásomat? Azt elkeseredésemben írtam mindenkinek.
Abban bíztam, hogy legalább a Juiced 2 jobb lesz mint az Nfs-ek, de óriásit csalódtam a demo-ban. Nem értem kinek gyárták ezt sok über arcade játékot mostanában. Ettõl a fajta drifttõl egyébként már a Carbonban is téptem a hajam.
Néven játszottam neten azt hiszem 8. vagy 9. voltam a ranglistán. Azóta új gépem van, de elkezdtem tolni újra az elsõ részt, hogy majd neten multizhassak, csak oda kellenek a Prototype autók :)
Nem! Itt nem várják! Sajnos ebbõl ebbõl már volt demo.
Itt azért mennyivel kultúráltabban várják a játékot, mint az nfs topikjában.
ahogy mar irtam nem a jatek neve szamit, hanem hogy jo legyen es meglegyen a hozzavalo hangulat is fokonet ami az online modot illeti. Jo lesz az .
Nah megnéztem én is a videót érdekesnek ígérkezik a játék, látszott hogy nem 150-el fék nélkül mész neki a kanyarnak, hanem ahogy a csávó is fogalmazott adagolni kell neki a féket, de nagyon odavág én megveszem az biztos és irány online party
ahh, igen es abszolut ugy nez ki hogy sokat fogunk marhulni a PS-el. 1 honap mulva szul a nejem, szoval aztan reszemrol csend lesz ami a jateszast illeti, a laptomom meg az gyenge hogy jatszhassak azon de a forumokon aktiv maradok mindenkepp hogy lassam a sok suletlenseget amit majd sokan irnak.
TonyR-HUN -ez az accountom, amugy nincs chat a játékba igaz? me nem találtam, bár az 1ik srác kocsija mellett wolt 1 hangszoro, ez azt jelenti h wan belsö voip a játékban ?
amugy azt kéne h TS-en, wagy ventrillo-n legyünk, wagy msn-en, me lehet h jobb lenne... wagy nekem az is jo ha ide forumba beirsz h melyik szerwert csináltátok ti...
ok thx, leszek is, ill most tolom me naon régen jáccottam wele, DE a full graph elképesztö, de most komolyan az nfs carbonban se wolt ilyen jo effekt az uccai lámpák fénye, ill az uttesten a pocsolyák tükörsége, hihetetlen, nem is emlékeztem erre...
Gyerekek! Vegre egy fantasztikus hir, miutan megneztem mit irtak a nfsPS-rol hat annyira orultem a kepek, video es szoveg kavalkadja utan hogy majd kiugrottam a borombol. A kepek alapjan ami kulonosen feltunt hogy nagyszeruen megoldottak az autok toresi vizualizaciojat, ettol jobban mar nem is lehetett volna elvegre egy jatekrol beszelunk es nem egy igazi toresi videorol. Ami a videot illeti, lathato mennyire nem arcade a jatek es ahogy a kommentar vagy narrator is fogalmazott nehezen vezethetok az autok es hosszu a jatek amit sokan vartunk hogy legyen nehezen vezetheto az auto, szoval johir sokunk szamara. Abszolut nem erdekel hogy THQ-s Juiced HIN vagy EAGames-es NFS a lenyeg hogy legyen nehez, hosszu es minnel elvezhetobb.
Jah, kulon koszonet a linkert Gabesz!
estere varlak egy online partyra mindenkepp! a phenomiq vagy phenomiqa nev alatt megtalalsz.
amugy én is wacilálok h melyiket wegyem +, a j2-t wagy a nfsps-et, me kell wmi online racing/tuning cucc, a pt beta-t toltam, jo wolt, amugy autos cuccokban is jo wok, azaz +látjuk, pt-ben jo woltam, persze woltak akik arra mentek h kilöködjenek mindenkit, néha összejött nekik, de amugy jo kis cucc az is, de azért nekem wmi komolyabb kell
juiced 2 holnap:(
milyen jó hogy felhoztad a jó kis csapatot, de jó volt régen mikor összegyûltünk egy szobába és toltuk órák hosszat, nagyon élveztük azért subarukkal odavágtunk. Gyors volt mindenki csak az adiman nézett le mindenkiet humorból hogy õ legjobb, de csak az utolsó hely volt neki az igazán szép teljesítmény