Az meg minek??? Oda van kivezetve a direkt szûrõ... Mint általába a drag gépeknél... Nézd meg a HKS Skyline-t anak is hiányzik az egyik fényszórója... :)
VAN 1000 hp-s skyline, és a sylvia a másik nagy kedvenc, ha Nisanról van szó, de ez egy LADA topic!!!
#75 xDDD ez ismerõs. Adott egy lada alapjárat úgy ahogy... (álltun a kocsival) kicsit akadozik, öcsém odalép nekie 2000 körüli ford. DEE az óra 7k-t mutat mondom lol, ebben csak dísznek vannak a mûszerek... (tisztelet a kivételnek :))
nem tudom, nekem a lada egyáltalán nem jön be. de a Shelby GT500, na za más kérdés:P
Ezeket a japoktól kérdezd. Õk csinálják ezeket. Láttam nem egy vidot ahol padra rakták és ezt méregették rajtuk. Az biztos Driftelésre versenyzésre utcai versenyekre használják ezeket a gépeket. De hogy minek ilyen Le szám azt nem tudom. Ennek a fele is bõven elég.
Talán az 1000le kicsit túlzás.De még Subaruból is van olyan ami megközelíti Suprából is Skylineból is. Persze nem egy alapról van szó. Ez az amit WalakiDLAIR Mondot ráköltesz sok sok millát és simán kihozhatsz belõle 900le körülit.
mielõtt leszolnátok nem mondom h szar az r34 azért nagyobb a tábora mert a sok idota csak eddig lát el: SKYLINE évfolyamtársam is olyan jol tud tájékozodni hogy szerinte egy skyline meg egy chiptuning az = 1000LE-vel de mondom az nem ezer loerõ aszongya de nem egy van benne.....
Na szóval:) Én egy Citroen Xsara Picasso-n tanultam meg vezetni, elég élvezetes volt, különösen mikor rutinpályán nyáron 40 fokban mosolyogtunk a melettünk forgolódó piros suzukis tanulókon a klimában felhuzott ablakkal:) Miután meglett a jogsim, elkezdtem nyúzni a mi kocsinkat, ami akkor egy 1200 es velem egykorú (:D) lada volt:) Hát, jogsi után még egy év volt kb mire normálisan tudtam vele közlekedni:D De utánna már nagyon jó volt, az a az autó megtanit igazán vezetni az biztos:)Legkisebb vezetési hibát is tudtomra adta méltatlankodva:D Mindenkinek azon kéne tanulni utánna tudnák igazán értékelni a flancos autókat:)
szép ez a skyline amit felraktál de a 350-es is kitünõ gép te is csiped õket?
Az r34-es skyline amiért nagyon rajongok azért az autoért ami a világon akkora tiszteletnek örvend amiet a te imprezzád soha de soha nem fog elérni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ÉN nem az uj autokat akartam leszolni és a ladát isteniteni de tény hogy kibaszott jól meg lehet csinálni és vizsonylag olcsóak az alkatrészek. Amugy meg én is szeretem az uj autókat nagy Nissan rajongo vagyok de kicsit drágábbak mint egy lada!
itt ahol lakom, az olasz kissebségtõl gyakran vesznek ladákat, és csak csukálnak vele minden fele a kanyarokba ;) és énis megfordulok utánuk, sõt irigyelem is õket, lehet hogy modernebb és ujabb a renault5ösöm de jólesne szarráhajtani egy ilyen masinát is...
Na de ha abba beleraksz egy nagyobb motort egy keményebb futómûvet akkor ráköltöttél milliókat. Tehát ez egy rosz hasonlat. Ha a ladába ugyanezt megcsinálod az is egy igen kemény gép lesz.
Az a baj a ladával, hogy milliókat kell rákölteni, mire alkalmas lesz bármire is...E30-ba meg mondjuk belepakolsz egy nagyobb motort, keményebb futómûvet, azt hadd szóljon...
Ez azért van mert nem tudják mit beszélnek. Ezek az autók igenis elég durva gépek. Jó az igaz hogy öreg és már az élete nagyrészén túl van ez a történet. De nem szabad ócsárolni ezt a gépet. Persze hogy a modern Wrc-k vagy a japán brutál gpek jobbak, ezt nem vitatja senki.
lehet h jo gép egy tunying lada de nem kérek belõle aki szereti az vegyen vagy tregyen bele pénzt én a modernebb autóknál maradok vagyha mindenképpen leletet akarok venni akkor vmi amcsiszart veszek és a müanyagmotoros gurigataknyok kb csak a szuzukiban vannak nem tom mentél-e már japán autóval (nem szuzuki mert mo.n már inkább magyar van) azért azok is minõségi autók, és nem szar a 105LE-s alap hondacivic(tavalyi).200a vége egy kis csippel a motorban Elhiszem h a ladafanok megfordulnak egy lada után aminek jo a hangja de én nem nagyon
egy ilyenbe meg ha beleülne a sok fikázó, elállna a leélegzete a menettulajdonságoktól, de hát ez a kocsi se 2 fillér, de ez rallyautó sajátosság
havassy-tuning moci ami komoly, az 1 milliónál kezdõdik, de akkor még nincs váltód,diffid,féked,futómûved :( ennyibõl kijön egy 5 évnéle nem fiatalabb 316...
150 ló? :_D egy fulltuning VFTS jó ha van 160 :D de errefelé is van egy gyerek aki a koppányos Ladájával el akarta hittetni velem hogy 7 alatt van 100-on. mentünk egy kört és az óra valóban 100-at mutatott elég hamar, de sztam 50-el se mehettünk, pedig a ladába 2x-es a sebességérzet :)
milyen topik :D na mind1, szal aki ladába öl pár millát az valszeg azért teszi, mert nem kér a mai "mûanyagmotoros gurigataknyokból". 1 millát beletesz, és már is jobb kocsija van mint aki 1 milláért 1000-res suzukit vesz. igaz hogy többet eszik, de jobban is megy, jobban bírja a strapát, és neki ez tetszik...
Sztem meg van már ilyen topic.Close!
jobb az ûlésbe préselõdni mint a villamos elejére :)
ezt mikor álmodtad? :D " a villamos már csak két méterre aaah és csak jött és jött és jött...." robotvillamos volt? vagy elaludt a vezetõ? Tudtommal a villamoson is van fék... "és akkor apu benyomta a nitrót és a villamos éppen hogy csak 1 nanométerre kerülte el a hátsó lökhárítót... jólvanecsém túl sokat nézted szerintem a 'fásztendfjúriuszt'
Nem értem miért vagytok ekkora tuskok most õszintén!! Ez a topik nem idióta hülyeségrõl szól. Lehet hogy ennek a srácnak tényleg fontos ez az autó. Beszéljünk normálisan róla. Érdekes hogy a magyar Rally bajnokság legnépszerübb részét a Ladák teszik ki és nem a vadzsi uj több 100 millás WRC-k. Miért van ez? Azért mert ez az autó nagyon nagy élményt jelent mind a soförnek mind a nézõnek. Szóval tényleg legyetek már kicsit normálisabbak. Ha nem is tetszik meg hülyeségnek is tartod legalább normálissan fejtds ki.
Azon kivül pedig:
Ú mi jutott eszembe a Lada Samaráról... Mentünk egyszer évekkel ezelõtt a Zastavánkkal(még most is megvan, de már 1 éve nem mentünk vele, de azért még meg van :D) Mórra, és egy Lada Samarás jött mögöttünk, és tökre ránk jött, a lámpája meg szar volt, és felfelé világított nagyon. Negyed órán át úgy csinált, mintha elõzni akart volna, de nem elõzött. Erre végre megelõz, nyomja a gázt, kicsit elhúz, erre apukám nyom egy padlógázt, bemegyünk mögé, már 145-nél járunk, de anyukám elkezd félni, és mondja, hogy elég, lassítsunk :D Azt a hangot nem lehet leírni, amilyen hangja volt 145-nél a Zastavának.
Ennél már csak az volt durvább, amikor egy Fiat Siena-val kellett mennünk Pestre. Megyünk a 7-es úton, közben a rádiót próbáljuk élesztgetni, én azt figyelem nyomkodom, erre felnézek, és:"Apa, 160-al megyünk!" Erre õ: "Ja nem vettem észre.". A lényeg az, hogy egy 1200-es motor volt benne, de olyan erõs mint az állat. És valami afrikai országban készült, és rohadt könnyû volt a karosszéria. Amikor Pestre értünk, mentünk át egy keresztezõdésünk, a villamos sín elõtt kellett megállni, ha pirosra váltott a lámpa, de a lámpa a villamos sínen túl volt. Megyünk, sárgára vált a lámpa, erre az elõttünk álló befékez, mi meg a sínen ragadunk XD. Elindul a villamos, a lámpa zöldre vált, már csak 2 méter van a villamos és közöttünk, erre egy bazi nagy kerékcsikorgás, és az ülésbe préselõdök XD
nemvolt gyenge eccer mentünk egy iveco dailyvel és trabantos ránkrántotta a kormányt hallod sztem merészebb mint a ladás "legyzõd":D
Erre próbáltam utalni... még mindig van olyanember az utakon, akik nem akarnak versenyezni. Ezeket széria 1000-es Swifttel is lenyomod, ha akarod.