A zuglói képviselõk kijelentették hogy kell nekik a II. szakasz, bármibe kerül és bármilyen szarok a tervek. Pénzt majd elvesznek máshonnan. Úgy néz ki a döntéshozók teljesen vakon követik a 4-es metrót, pártállástól függetlenül. Nem csak a fõváros van leszarva hanem az ország is. Sõt az ég kék.
Hát igen, van végre egy normális szervezet ami kimondja hogy ilyen formájában szar a 4-es metró, csakhogy az emberek már annyira el vannak butítva hogy még a szín tiszta igazság is sokszor hatástalan rájuk. Nemtom mi kellene ide ami meg tudná oldani ezt a társadalmi helyzetet. Talán egy olyan diktatúra ahol kötelezõ okosnak és kultúráltnak lenni minden embernek :D
Én meg Fóton lakok, mégsem hülyézek le senkit hogy miért nem épül ide metró. Sõt ha döntés születne róla hogy mélyvezetésben építenének metrót ide, akkor se nagyon látnám értelmét.
Haver, igen lehengerlõek az érveid... Orvos látott már? A szakmában aki ért hozzá és akik ezzel foglakokzank a SZABADIDEJÜBEN MIND (!!!!!) azt mondják, hogy még az EREDETI összegbõl is kihozva ez egy IGEN ELBASZOTT ötlet és nem csak õk látják így, de biztos neked van igazad.
Így van, épp ezért õk magasról szarnak bele hogy hol milyen dugó lesz, meg hogy mennyire vonzó a tömegközlekedés. Õk inkább beszereznek pár új volvot és ráfogják hogy ezzel beléptünk a 21. század korához illõ tömegközlekedés idejébe. Vagy valami ilyen szar sablonos szöveg :D
Nana, a villamos síneket sokkal könnyebb karbantartani, mint mondjuk az utat, többet is bír. Még a most folyamatosan újítgatott metró sínei is bírtak vagy 30-40 évet, pedig ott sokkal nagyobb az igénybevétel.
Hát igen, villamos... villamos... Lehetne modern és jól kihasznált villamosokat építeni. Dehát ma már nem ez a cél, hanem leépíteni a tömegközlekedést, akinek kocsija van abból több pénzt lehet kicsikarni.
Én villamost vinnék ki keresztúrra és palotára. Rengeteg gondot és buszjáratot spórolnék meg. Csakhát a sín karban kell tartani, az utat meg nem (mert ugye hiába a busz bassza szét a legjobban az utat, azt úgyis az önkormányzat tartja karban az adófizetõk pénzébõl)
Így igaz, ha lenne villamos az Erzsébet hídon és a Lágymányosi hídon (ami az Etele térig jár), az Egyetem rakparton és a kiskörúti villamosok össze lennének kötve a 12/14-es villamosokkal, akkor azért egészen más lenne a helyzet. Ez pedig nem kerülne olyan sokba. Emellett be lehetne fejezni az M0-ás körgyûrût és meg lehetne építeni az Aquincumi hidat, a 2-es metrót pedig összekötni a Gödöllõi hévvel. Ez mind kijönne a 4-es metró árából, sõt még lehet hogy több is. Lényeg hogy ez hasznos lenne, ez a metró pedig nem lesz az.
Az agyonlövés garantált hatású lenne. Villamossal kéne "telerakni" a várost és egyéb hasznos dologra költeni a pénzt és nem ezzel a szutyok metróval szarozni.
Foggal körömmel védeni fogják a metrót. Amíg épül addig lehet lenyúlni a nagy pénzeket. Így nem érdekük hogy elkészüljön a választásokig. Õk már hetedhétországon lesznek az ellopott pénzekkel mikor az emberekben megfordul az a gondolat hogy esetleg mégse jó így. Persze mindent be lehet állítani pozitívként. Lopni csalni hazudni, ez beszél belõlük. Demszky már annyira rákapott a lopásra hogy semmiféle elvonókúra nem hatna már rá.
Ekkora gyökérarcú barmokat, én komolyan mpndom nem hiszem el, mire képes itt ez a banda!!!
ROSSZ HÍR: Újra napirenden a kiskörúti villamosok teljes kiírtása. Az egész fõvárosvezetés a metrópártiságtól szenved. Így mindent megtesznek azért hogy az EU elõtt is bebizonyítsák: a metró kell.
A rakparttal én sem értek egyet, de egyébként nyilván csak azért sorolták fel mert az is egy felmerült ötlet volt az emlúlt években.
Véleményem szerint ezeket kellene megépíteni a 4-es metró árából: - Aquincumi híd - az összes tervezett villamosvonal - 5-ös metró elsõ szakasz, Ráckevei HÉV bekötés - M0-ás körgyûrû befejezése - fogaskerekû meghosszabbítása a Moszkvára és Normafára - M2GHÉV
Ha ezeket megvalósítanánk akkor már nagyon sokat segítenénk, de szerintem mégegyszer ennyi is kijönne a 4-es metró árából.
És, ebben az egyben tényleg igazuk van, a listában felsorolt dolgok SOKKAL értelmesebbek lennének, kivée a rakpart kiszélesítése, mert az nem lehet büntetlenül megcsinálni, mert akkor az lekerülne az UNESCO világörökség listáról tudotmmal. Modjuk engem ez nem feltétlenül zavarna, bár baromi idiótán nézne ki a négysávos alsó rakpart.
Be kéne dönteni az egész rohatt projektet, -össze kéne kötni a 47-es és 49-es villamosokat a 14-essel -vissza kéne építeni az Erzsébet hídra a villamosokat, 44-es, 67-es -meg kéne hosszabbítani az 1-est az Etelére -a 3-ast a Savoya parkig -m2ghév összekötés -5-ös metró elsõ szakasz -ferihegy 3-as metró
Ezek mind értelmes dolgok lennének. Ezek helyett sajnos egy haszontalan csilivili luxusmetró fog épülni.
Tudod, eleinte nagyon tetszettek azok a légi felvételek, fõleg, hogy pirossal a villamosvonalak is fel lettek tüntetve, de miután megláttam a Keleti pályaudvar rajzát és rajta a 67-es (vagy 44-es) villamost, valahogy nem gondolom komolyan ezt az egészet :/
Bazz, ez tényleg így volt. Atyaisten.... Ha mérnökök vezetnének egy országot akkor az lehet, hogy mûködne is, mert õk legalább a realitástok talaján mozognak.
Le kéne már arról szokni, hogy ami orosz az csak szar lehet. Az egész keleti blkobban orosz technológiával épültek metró nem? Prímán mûködnek.
Temetik??? Apám... Ha a terv meghalt, attól még nem kéne neki ekkora sír, fõleg ennyi helyen, egy emléktábla is megtenné.
"Itt próbáltak 4-es metrót építeni az úr 2006-dik évben." Olcsóbb lenne. Havernak modntam ,hogy nem azért van körbekerítva, hogy védvle legyen a környék az építkwezéstõl, hanem azért, hogy ne lássuk, hogy nem csinálnak semmit.
Igen. Sajnos az a gond a furófejekkel hogy nincs az egészre pénz. Igy nem tudják sajna megcsinálni. Ugyhogy egy ideig nem lesz furás. Legalábbis ugytünik Áprilisig. A Legnagyobbb gond az hogy az orosz állam adósság fejébe nem kellett most meg pénz nincs rá. Ugyhogy jól állunk. (melesleg nem kéne)
Na ez érdekes. Múlt héten amikor a Móricz fele mentem, láttam, hogy az ottani lyukat temetik be és nem igazán értem miért is, mert az állomást alatta biztos, hogy nem építették ki. Vannak azért itt "finoman szólva" furcsa dolgok.
Ok. Azt tudja valaki, hogy miért csak ÁPRILISBAN kezdenek fúrni? Valmi gondot emlegettek a fúrópajzzsal kapcsolatban. Caak akkor az a jó, hogy most ástak X rohadt nagy gödröt és ott állnak. Marha jó.
Ezt most miért is tõlem kérdezed? Nem én vagyok Aba Botond. Honnan a fenébõl tudnám én, hogy miért emelik a környéki bérleteket jobban??? Egyébként meg nem kötelezõ vidéken élni! Ha nem tetszik a helyzet, akkor költözz városba! És ne szennyezd tovább a topicot ezzel a témával, hanem nyiss neki egyet!
Hát már pedig így van, akár tudtosan teszik akár nem. De akkor magyarázd meg, hogy nekem miért kerül 3x annyiba utazni mint neked bent pesten? ÉRVET BARÁTOM! MIÉRT?????? Én is ugyanazzal a BKV HÉV-vel járok, mint a a pestiek a határon belül, de ott 10% körl elmeltek és nem 400%-ot és nem törlték el a diákkedvezményt és akkor még jön majd, hogy csak a suli és lakhely között lesz majd kedvezmény, ha minden rosszul sül el. Pestieket ez sem érniti, mint írtam?
És? Ezzel a hozzállással az ország két rédzre fog szakadni, mert önerõbõl a vidék soha nem fogja a fõvárost utolérni, ha ott már eleve jobb a helyzet és még a pénzt is oda pumpálják. Mellesleg Bp-nek nincs 50%-os GDP részesedése még Pest megyével együtt sem.
Mellesleg most emeltek a díjakat a HÉV vonalakot 400(!) százalékot, de csak Bp.-n kívûl. Kedves. Mégis milyen alapon? Szóval nincs kinyalva a seggetek mi? Hát egy kalap szart nincs.
Hát ja. Mondjuk ezt a projectet a westend üzemeltetõjével is meg lehetne dumálni, mert jóformán a bevásárlóközpontba beviszi a népet a villamos, ami nekik is haszon, és õk finanszírozhatnák az építkezést. A körút túloldalán hasonló szitu a skálametróval, hiszen aki eddig a westendbõl a belváros (arany-deák útvonalon) felé utazott, az többnyire metróval tette, a westend elõtt lement a metróhoz és tudomást sem vett a skáláról. Így viszont a villamosról (amihez nem kell annyit gyalogolni a westendtõl mint a metróhoz, így szívesebben veszi azt igénybe) belát a skálába is, és könnyen elcsábulhat néhány jól elhelyezett akciós plakát láttán. Olyan okosan és szépen meg lehetne ezt csinálni, és talán még látványosabb beruházás is lenne mint a metró (mert ugye a 4-es metrónak nem az a fõ vonzereje hogy gyorsan elvisz palotától kelenföldig mert arra számos más alternatíva létezik, hanem hogy látványos, lehet vele etetni a birkanépet hogy mennyire fejlõdünk. Moslék a disznóknak...)
Sajnos errefelé ott fönt nem a hangulatos megoldásokat keresik :((((