Uraim! Ez már kimeríti a politizálás fogalmát. Csendben olvasok, csak gondoltam szólok, hogy ha ez így folytatódik, akkor fájó szívvel, de dolgom akad itt. :(
Na igen, aki szeretne politizálni az nyugodtan jöhet a metros.hu fórumára, ott nyugodtan le lehet írni a politika topikba ezeket a gondolatokat.
Molnibalage, egyébként téged megjelöltelek iwiwen ismerõsnek, tudom csak itt a fórumon akadunk néha össze, de néha küldök pár érdekes linket vagy idézetet az üzenõfalra, amit érdemes megnéznie mindenkinek. felAki szeretne, itt felvehet
Azt, hogy egy közlekedési beruházásból, városfejlesztésbõl, vagy hívd aminek akarod, politikai "ikont" csináltak és védik minndenáron. A tervet már évek óta nem a realitás és józan ész vezérli, hanem politikai szempontok ráadásul igen rossz módon. Errõl ÉN nem tehetek...
"na elkezdõdött, remélem sikerül minél hamarabb leállítani :("
Bármiféle ideológiától és politikai hovatartozástól függetlenül kérdezném: miért lenne jó, ha leállítanák? A pénzt így is, úgy is elköltik / ellopják - akkor már inkább legyen egy újabb metróval... A semminél még ez is jobb, nem? Pusztán racionálisan gondolkozva...
Ugye ha onnan indulunk ki, hogy minden közlekedési projekbõl lopják ki a lóvét, akkor inkáb az 1es villamos meghosszabbításából (ami ugye csak akkor lenne kész, mert most félbe van hagyva) vagy az 5-ös metró elkészítésébõl lopják ki, nem pedig egy valamilyen szinten haszontalan és ultradrága 4-es metróból.
Te fõvárosi vagy? Ha igen akkor számíts rá, hogy te is fizetni fogod a költségeket, mert az EU nem fogja finanszírozni!
"A magyar állam képviselõi nem vettek részt az alagútfúrás megkezdési ünnepségén"
De ha egyszer ígyis-úgyis ellopják a pénzt (mert erre mérget vehetsz), akkor miért ne épülne meg a metró? Miért lenne jó most leállítani? Én a topiktársunk ezen hozzászólását nem értem.
Nem értetek ti engem. Nyilván tisztában vagyok vele, hogy õszinte politikus nem létezik, nem ma jöttem le a falvédõrõl, már bocs.
A tényállás a következõ: a metró pénz el lesz költve. Bármire. Elintézik, higgyétek el. Akkor meg miért is lenne jó leállítani a már megindult beruházást? Nem fogják hasznosabbra elkölteni, ennek a pénznek már megvan a helye.
"Nem fogják hasznosabbra elkölteni"<---------na pont ez az. Ez az amit nem szerenénk. Ezért lenne jó, ha leállna, és a pénzbõl valami hasznos dolgot csinálnának
Némmmá fúrnak? :) Pajzsindításról videófelvétel nem kélszült esetleg?
JAVASOLJON NEVET A FÚRÓPAJZSOKNAK
"A 4-es metróépítésénél munkába álló gépvakondok, a két fúrópajzs egyelõre névtelen. A [email protected] címen várjuk a névötleteket, és április 11-én közzé tesszük a legjobb húsz javaslatot, hogy szavazni lehessen róluk. Így 3 hét múlva a következõ pajzs indításakor már elnevezhetjük a fúrópajzsokat is!" link
egy érdekes verseny, hallgattam a Sláger rádióban a Bumerángot, ahol Boros és Bocskor kéri hogy õket küldjük be :) mai mûsorban meghallgatható
Szerintem nevezzük nemes egyszerûséggel Kisvakondnak. Ebben minden benne van, tükrözi hogy kissé megkésett szocialista iparmûvészeti darabról van szó...
Tudod ezzel megint mi abaj? Az hogy a fövárosiak megszavazták azt aki ezeket csinálja. Tehát a többségenek ez igy jó.. Sajnos ebben az országban akkora nagy birkák élnek hogy az valami förtelmes!! Na mind1 nem idegesítem magam. üdv.
Ne feledd, hogy az önkormányzati választások elõtt nem volt ennyire terítéken ez a sok szennyes (nem engedték ugye, elég volt õszöd), azóta nagyot fordult a világ egy mostani önkormányzati választás alkalmával Demszky sehol sem lenne...
Hát egyrészt birka a nép, másrészt meg a szarrágó döntéshozók jól tudják hogy mikor kell õszöd, a választások után közvetlenül, hogy a következõ választásokig el is felejtsék az emberek. Szerintem az már csak azér volt, hogy megmutathassák hogy tulképp bármit megtehetnek és teljesen palira veszik az egész országot.
Érdemes megnéznetek ezt a térképet, elkezdtünk 10 évessével haladni az elsõ villamos átadásáig :P Még csak 2000 és 90 van kész.
Azt akartam mondani hogy 10 évenként megcsináljuk a régi térképeket az elsõ villamos átadásáig tehát 1800valameddig. Azért nem úgy értam hogy 10 évenként mert az úgy hangzik mintha 10 évente csinálnánk meg egy térképet, pedig a térképek mutatnak majd 10 évenkénti állapotot, eddig kész a jelenlegi: 2007 továbbá a 2000-es és a 90-es állapotokat mutató térkép. Már az 1980-ason dolgozunk.
De attól még a fúrópajzs ott is ugyanannyiba kerül, nem? Esetleg kevesebbet nyúlnak le belõle az illetékesek...
és a 90-es állapotokat mutató térkép. Javíts ki ha tévedek, de nekem úgy rémlik, hogy már 90 után adták át a 3-as metró Árpád-híd - Újpest-központ közötti szakaszát... Tehát 90-ben még csak az Árpád-hídig volt metró. Vagy nem? Amúgy jópofa ötlet, tetszik.
Szerk: Google a barátom - hát, határeset, 1990 december 17-tõl jár Újpestig :)
Helyes, alig várom azokat amik a régi szép idõket mutatják amikor Bp-nek még villamos HÁLÓZATA és nem vonalai voltak. Aki Prágában jár csak vessen egy pillantást a rendszerükre. DÖBBENETESEN JÓ!!
Természetesen a metróátadás utáni állapotot mutatjuk. A különbözõ metróátadások után kivételesen csinálunk térképeket, tehát lesz 84-es 81-es, 76-os...stb térkép. Régi HÉV hálózat is rajta lesz ;) Sõt még a régi hidakat is rá fogom rajzolni szépen kidolgozottan :P
Hát még a 2-es és 4-es összekötés. Fel kell jönnöd a felszínre azért hogy újra lemehess. Ha már rosszul tervezték meg a metrót, legalább a kapcsolatait tervezzék meg jól, összekötõ alagútja sem lesz semmivel és vasúti kapcsolata sem.