Mit tudnuk tenni? Én kijártam tüntetni szétlöttek minket. Kint voltunk több hónapig igaz kevesen, de a vidékiek nem álltak mellék, sõt a pestiek zöme sem.
Tudod, ebbõl látszik, hogy mennyire tudatlanok az emberek. Sajnos azt kell mondjam, hogy az SG is tökéletes lenyomata a magyar társadalomnak. Hûen tükrözi, hogyha valamit beadnak valakinek, akkor nemcsak hogy elhiszi hanem még harcol is érte, hogy márpedig az az igaz!
Fel sem fogják mekkora temérdek pénz kidobásáról van itt szó, hogy az országot mennyire lejáratják (erre persze mondhatnám az autópályaépítést is) és, hogy milyen beláthatatlan következményekkel fog ez járni az õ eljövendõ életükben. Kár pofázni, látod. Semmi haszna. Én speciel annyinak örülök, hogy legalább van pár értelmes srác akik ugyanúgy átlátják a problémát, mint én. Veletek legalább lehet beszélgetni is.
Na ja, csak a többi idióta ember baromságát miért fizessem meg én is?? És akkor még meg vannak sértõdvem, ha leidiótázom õket, mikor a 4-es metró buktája akkora, hogy csak a vak nem veszi észre.
Ez pont olyan, hogy még egyes emberek még mindig kiállnak az õszödi böszme mellett, hogy õ mekkora ember, hogy bevalotta... Fel sem fogják, hogy õ nem valott be semmit, hanem lebuktt. Amíg itthon ilyen intelligenciájú emberek vannak akik ezt beveszik és a felelõs meg gyakrolatilg simán megússza addig mit várjunk?? Hollnadiában az ilyen már rég a lámpavason lógna, ha rajtam múlna már ott lenne a büdös parasztja.
Ez jogos, de mi itt mégis szakmai hibáit vitatjuk (legfõképp)
"Ez pont olyan, hogy még egyes emberek még mindig kiállnak az õszödi böszme mellett, hogy õ mekkora ember, hogy bevalotta... Fel sem fogják, hogy õ nem valott be semmit, hanem lebuktt. Amíg itthon ilyen intelligenciájú emberek vannak akik ezt beveszik és a felelõs meg gyakrolatilg simán megússza addig mit várjunk?? Hollnadiában az ilyen már rég a lámpavason lógna, ha rajtam múlna már ott lenne a büdös parasztja."
Ez a mondat az oka a figyelmeztetésnek. Amúgy semmi baj nincs.
A bécsi 2-es metróról tudok még ami lényegében olyan mint nálunk a 4-es metró. Olyan viták is voltak hogy egy panelháznak a pincéjében alakították ki az üzemi berendezéseket.
Ez a cikk nem a 2-es metróról szól, hanem a 2-es számú földalatti villamosról amit már megszüntettek, érdemes elolvasni: Bécsi 2-es premetro
Tiszta szégyen és gyalázat. És ez a városvezetés ül a székben immáron 17 éve. Én egyszerûen nem is értem, hogy hogy lehet ezt az embert és a bandáját mindíg megszavazni??? Hogy lehetnek ennyire idióták az emberek hogy mindíg rá szavaznak??
Ez a dolog már politika lenne keményen amirõl itt az sg-n nem lehet írni mert pár okos ember kitalálta, hogy az rossz, ha itt politizálnak a fórumozók...
Mi abban a politika, hogy az állítólagos "szakemberek" annyira azok, hogy egy üveg tejet sem bíznék rájuk?? Én nem politikusokat, hanem "szakembereket" küldökel a jó halál faszára.
Nem találok szavak. Az ilyen állatoknak pusztulnia kéne!! Hogy lehet ezt megtenni??? Jelen idegállapotomban agyonverném aki ezt kitalálta. Az az új hülye fõépítész picsa is kitalálta, hogy a nyugati téri felüljárót le kell bontani, mert nem szép. És a lebontás utáni fél városra kiterjedõ dugó az szép?????
Az a felüljáró nyilván nem kell oda... helyette villamos kell, ami Káposztásmegyertõl mondjuk Kelenföldig jár :D És ne feledjétek: minél jobb a tömegközlekedés, annál kevesebb az autó
De azért van sok autó, mert a sok vidéki autóval jár be. Azzal, hogy lesz ez a metro ennek NULLA kihatása lesz arra. 400 milliárdból az összes HÉV vonalat fel lehetne újítani, sõt fejleszteni és bevinni belvárosba. Lehetne gyorsjárat HÉV-bõl is ami pesten már cs mondjuk Erzsébeten, Vágóhídnál és bent a belvásrosban állna meg. Az autó egy ilyen mellett esélytelen lenne.
Ez a 4-es metró csak egy kirakat fejlesztés, rakás szar, nem elég, hogy az agglomerációk szemszögébõl teljesen hasznavehetetlen,ráadásul minden fûszálnál megáll! Gondoljunk csak bele ebbe a sorba: -Gellért tér -Fõvám tér -Kálvin tér -Rákóczy tér -Köztársaság tér -Baross tér
A 2-es metrón a Stadion-Keleti megállók közötti távolság megegyezik a Baross tér-Fõvám tér távolságával!!!! 1 megállóra jut 5!!!! Komolyan mondom felforr az agyvizem, amikor ebbe belegondolok!
És hihetlen, hogy rajtunk kívûl ez senkinek nem tûnik fel??? Ennyi idióta barom ember van ebben az országban. Szégyen... Én az EU helyében a kurva garast sem adnék ekkora szarra.
Még azt sem kéne! Jelzés értékû lenne, nem veszünk be ilyen szarokat és ne is gyerek máskor se ekkora ökörségekkel! Akkor majd magyarázhatják itthon, hogy ki az okos és ki a nem! Talán ebbõl értene a sok droid, hogy a mostani vezetõk vadbarmok.
Persze, MI akik nem is használjuk soha a büdös életben és nem ir ésrzünk majd belõle semmit! De az ember abból tanul, hogy kap egy nagy pofont. Tudja, hogy kitõl és miért kapta és ha lehetõsége van akkor törleszt is talán azok felé aki miatt kapta és nem akitõl.
Egy szóval nem is mondtam hogy jó a 4-es metró. Az építési technológiája értekel, meg a többi technika amit majd az üzemeltetésénél alkalmaznak. Az új jármûvek is érdekelnek meg az új alagút is. De ez csak azért mert metrómániás vagyok :) Amúgy tiszta szívbõl ajánlom ezt a videót végignézésre: link akár tovább is küldözgetheted, meg be is linkelheted, 4-es metróval kapcsolatban részletek ugyan nincsenek benne, csak koncepció, de az se semmi :)
Ezt a filmet én KÖTELEZÕVÉ tenném, hogy leadja az összes TV és az iskolákban is leadják, de minimum a közgazdasági és közlekedésmérnöki szakközepekben.
Hát igen. Vérprofi. Nekem igazából õ az egyik példaképem. 21 évesen MUNKÁVAL ilyen sokra vinni. (Nekem õ a sztár én nem az a sok gagyi amit a TV-k ontanak.)
Nem épül meg a P+R parkoló Kelenföldön. Hát ez kurva jó. Így már tényleg rakás szar az egész. Komolyan mondom, ha ezt egy nyugat-európainak elmesélném úgysem hinné el...
Jó a cikk, különösen ez tetszett: "Pozitívumként hozták fel például, hogy "a hálózat átalakításával az autóbuszvonalakon a károsanyag-kibocsátás 16 %-kal csökken". Ez remek, csak a kiesõ buszok helyét az utakon nem szamárral vontatott kordék vették át, hanem károsanyag-kiokádó autók." :))
Tehát pofátlanul hazudik továbbra is minden következmény nélkül a BKV. Én már május óta nem veszek bérletet - jobb helye is van annak az összegnek mint a BKV, elõtte volt azért. Evidens, hogy Budapesten is az fog történni mint Miskolcon. Hosszabb uatzás, több átszállás -> kevesebb utas, több bliccelõ (juhéjj!) -> utasveszteség, hiány
Nem ugyanaz, mint Miskolcon. Miskolcon "csak" dugók lettek, Bp-en már eleve mindig dugók vannak, itt egyszerûen össze fog omlani a közlekedés...
Néha elgondolkozok azon, hogy miért vagyok még ebben az országban, hol ilyen dolgok büntetlenül megtörténhetnek. Gyakorlatilag csak a nyelvtudás hiánya tart még itt és a szép csajok (bár ebbõl is egyre kevesebb van...).
De attól lesz elbaszva. Úgy kellett volna kifejezned hogy már most sem olyan jó (de ennél még lehet rosszabb). Lásd itt Egyébként, kérlek benneteket hogy segítsetek terjeszteni ezeket a videókat vagy cikkeket, tegyétek ki iwiwen az üzenõfalatokra vagy küldjétek el azoknak akiket érdekelhet. De ne úgy csináljátok hogy emiatt megutálják az emberek! Higyjétek el, ez is segít.
Tettem már be párszor nyilvános helyekre, nem érdekli az emberek nagy részét. Most erre mit mondjak?? BIRKÁK! Hát nagy részük valszeg ezekre az okoks emberekre szavazott...