topicnyitási kényszer :) hogy kapj egy értelmes választ is (nempont a kreszhez kapcsolódna de részben ideillik): Minden 65 éven felüli férfit és minden 60 éven felüli nõt újravizsgáztatnám (és szigorítanám a ponthatárokat), és ha megbukik akor örökre búcsúzik a jogsitól. Nagyon nem tetszik amit némely öreg mûvel.
Ezt a vizsgát 5 vagy 10 évente meg kéne ismételni. ÉS így csak az olyan öregek vezethetnének akik tényleg tudnak még vezetni. Ezt nem csak kocsira értettem, hanem motorra is. (sajnos a kerékpárt nem lehet szabályozni, pedig azt is bevezetném)
sokkal találkozok én is. mennek bele a keresztezõdésbe, mereven elõre nézve. persze amikor õk vizsgáztak még a fõutakon is csak óránként ment el 1-1 autó...
igen, de amikor pl már fél perce piros a lámpa azt átjön rajta az öreg és majdnem elcsap, azt amikor megkérdezem tõle h nemlátta h piros a lámpa?! és azt mondja h hát én azt zõdnek láttam...kicsit felmegy bennem a pumpa... De a fiatalokra kitérve, õk tudják a kreszt csak nem tartják be. Míg az öregek az új kresz szabályokról sztem még hallani se hallottak...(nem azt mondom hogy a fiatalok jobbak, mer minden gyorshajtótól elvennném a jogsit + pénzbüntetés+5 évig nincs jogsi...
igaz. õk mással végzik ki... pár saját tapasztalat (persze nem a kivégzésre): -kijön a tömött fõutra úgy, hogy nem a balról közeledõ forgalmat nézi, hanem azt hogy õ hova fog menni. csak azért nem koccantunk mert átzúztam a szembejövõ sávba egy kicsit (az már külön mázli volt, hogy pont akkor nem jött szembe senki...) -városban a 4 sávos úton a szembejövõ sávok belsõ sávján megy szembe a forgalommal, és amikor a mellette ülõ szól neki, akkor lebassza, hogy: "Há ménem szósz, hogy ez nem a mi sávunk..." (ismerõs nyanya volt, a muteromat baszta le)
Kíváncsi lennék a halálokozási sztatisztikákra.. Életkorra lebontva..
nyilván nem az idõsek okozzák a legtöbb balesetet. de nincsennek is annyian vezetõk, mint a 17-25 közötti jogsis korosztály.. többek között pl. olyanok miatt lenne szükség az újravizsgázásra, mint az új szabályok, új közlekedési jelzések, táblák, amelyeknek egy része (lehet, hogy nagy része) még nem is létezett, amikor õk megszerezték a jogsit... de az biztos, hogy sokan úgy közlekednek közülük, mintha 40 évvel kevesebbet írnánk. és azt tudjuk, hogy a lassú vagy bizonytalan közlekedés ugyanolyan veszélyes, mint a tacskók száguldozása...
Figy, minek változtatni, ha a magyarok 1 vagy nem tudják vagy sz@rják le 2 vannak olyanok akik csak a piacon vették a jogsit annak meg magyarázhatsz...
kerékpáros jogsiról hallottál már?nekem van meg egész osztályomnak tehát azt is lehetne korlátozni de még egy rendõr nem álított meg hogy van-e nálam
Elég lenne a vezetéstechnikai tréning kötelezõvé tétele, úgy 1 éves jogsinál. Addig meg csak olyan mitfahrerrel vezethessen, akinek már legalább 5 éves jogsija van.
halál komoly bejött budafoki rendõr egy órára beszélgettük utána megírtun egy tesztet akkor mint egy bankkártya rusnya narancssárga kis fehér biciklik vannak rajta és az van ráírva hogy "Kerékpáros jogosítvány" sajna nincsen szkennerem:(
Lélegzet , 1992. január: A Budapesti Természetbarát Sportszövetség ... Kerékpáros jogosítvány megszerezhetõ 16.30 órától. (Budapest V., Váci utca 62-64.) Szeptember 18-20. Pilis. A hagyományos Természetjárók Ünnepe Dobogókõn. ... www.lelegzet.hu/archivum/1992/01/1793.hpp - 14k - Tárolt változat - Hasonló lapok gúglin ezt találtam
minden gyorshajtótól? haggyuk már, ne mondd hogy nem szoktál jobban kigyorsítani mint 50 vagy 90!!
Szerintem hülyeség leáltalánosítani, hogy ezek így vezetnek, azok meg amúgy...nagymuterom pl. direkt nem hosszabbította már meg a jogsiját, mert "egy ilyen öregasszony örüljön hogy gyalog eljut a klozetig, ne akarjon autót vezetni" :))))))
Nekem az tetszik, aki az M7-esen megy a 3 sávos szakaszon 110-120-al a középsõben!! Múltkor jöttünk haza éjjel vidékrõl, és van egy ilyen...namost elõzni nem tudtam, mert pont jött valami, de ez meg ott ment elõttem 110-el (én mentem hajszál pontosan 130-al) azt rávillantottam 3-at a reflektorral (bi-xenon+55W fényszórók:)))...semmi...muszáj voltam fékezni, hogy ne menjek bele a farába...azt utána mikor elment mellettem a belsõben a kocsi, kigyorsítok, és amikor megelõztem elkezdett villogni meg reflektorozni nekem...há mondom a fasz állna beléd...szépen felkapcsoltam a hátsó ködlámpát és belassítottam neki 80-ra...(véletlenül sem satu, csak úgy finoman elvettem a gázt)...villog meg minden...na mondom ekkora parasztot...gáz, azt otthagytam...ha valaki ilyen hülye, az meg is érdemli bazz...
ez nem csak az idõsekre igaz hanem a nõkre is....engem már közel tucatszor akartak felnyomni fára, elütni, belémjönni hátulról v forntálisan....csak a figyelmességemnek köszönhetem h nem járkáltam félévente biztosítokhoz mivel ennyire "tehetséges" egy-egy nõ... nem általánosítani akarok mer pl kamionosok is ugyanígy majdnem felnyomtak szalagkorlátra nem egyszer autópályán mer telefonált v ebédelt vezetés közbe :| szal vmi ellenõrzési rendszer nem ártana (lsd németország ahol nem olyan egyszerû jogsit kapni ott nagyon komolyan veszik az ilyesmit nem csoda hisz olyan forgalom van az autópályákon h az itthoni semmi ahhoz képest)
Lol dehogy lehetne korlátozni. 1. mindenki kiröhögné a dolgot 2. leszarná mindenki nehogymár 1 pár centis biciklire amivel jó ha 90-el megyek még jogosítvány kelljen :D ennyi erõvel lábra is lehetne :DD
hát yah, az lenne az igazi ha 5 vagy 10 évente újra kéne rakni a vizsgát (persze nem kéne kifizetni megint a 150 ezret, hanem kevesebbet). Mert énse csak az idõseket szidom h nem tudnak vezetni hanem sokmindenkit...nagyon sok a halálozás mo-n (autóbalesetek következtében) és ezen változtatni kéne valahogy. Persze a gyorshajtókat nehéz lefülelni, meg minden. De legalább azzal csökkenthetnénk a balesetek számát hogy a kreszt/vezetni nem tudóktól elvennénk a jogsit...
az emberekkel van a gond nem pedig a rendszerrel. NYugaton ugyanez a rendszer sõt amerikában nem is kell vezetned hogy megkapd a jogsit csak az elméleti részen kell megfelelned. A társadalommal van a baj. Svájban hogyha ha a gyalogos a zebra közelében van már megállnak neki attol függetlenul hogy átmegye vagy nem. Nézd meg itt mi a helyzet. 10bõl egy embert a zebrán utnek el. Ez szerintem mutatja hogy milyen fejlett is a magyar társadalom mennyire van összetartás benne.
Hja, hiába vizsgáztatod ujra az öngyilkosjelölt is tudja hogy kell vezetni, csak nem úgy viselkedik ha nem ül melette a vizsgabiztos:) Ez a gyorshajtós dolog meg kicsit demagóg, attól nem lesz senkinek baja ha a 70 es táblánál 100 al mész, az a baj hogyha valaki nem tudja felmérni a körülményeket és az útviszonyokhoz képest helytelen sebességet választ. Harmadrészt pedig a magyar utak nagy része is kész balaseti forrás...
na igen legjobb példa erre a saját anyám :) rengetegbe került neki a jogsi de megkapta ugye itt mindent meglehet vásárolni szal kb hugom jobban vezetne ha kocsiba ülne mind1 is de legalább anyám nem is vezet mert fél :) de hogy hogy lehet 30 km-et lenyomni tövig behuzott kézifékkel azt nemtom :)
ja és akkor bnömröl ne is beszéléjünk aki szintén nem tud vezetni de nagyon azt hiszi hogy igen... jogsi után egy héten belül meg volt az elsõ törés (nem is pici)
,,nõk, kamionosok" ----> á, nem általánosítasz, dehogy :DDD
Tökmindegy, idõs, nõ, férfi, kamionos, mind között vannak normálisak, ész nélül száguldozók, hülyék és taplók. Idõs rossz vezetõket ki lehetne szûrni a rossz vezetõket, de pl. nõk, férfiak közül nem lehet, 5 évente nem küldhetjük vizsgázni az embereket...
Ja a szabálybetartó magyarokról, ugye M1-esen vannak kihelyezett traffik, táblák hívják fel a figyelmet, hogy ott vannak, eleinte csak 160 felett mértek csak, mégis ezek ellenére több ezer autó szállt bele. Erre A5.HU fórumán mi volt a reakció több emberkénél? az, hogy ,,megint miért az autósokat b*sztatják"... Tehát van egy szabály amire tojnak, és még fel vannak háborodva, ha betartatják. Magyarok... Én se vagyok szent, én se megyek mindig 50-nel meg 90-nel, de attól még ha bemérnek nem háborgok, mert tudom, hogy szabálytalan. Csak arra haragszom, amikor 30-as tábláknál mérnek, az tényleg szemétség, de ez más tészta most
Na meg azt utálom, amikor már régen piros, de még áthajt. Nagyon megbüntetném õket. De van olyan is, aki elõtte 45-tel megy a belsõben, ha rávillognak mutogatja, hogy 50, aztán meg így áthajt a már régen piroson
a seggességkorlátozás talán... de most komolyan, ki tartja be mondjuk a 30-at, vagy az 50-et?
50-et jópárhelyen azért ajánlott betartani, kisebb városi utakon azért nem kell száguldozni
Ahogy mondod. Ezzel nekem sincs bajom csak az az idegesítõ amikor kinn felejtik a 30-as táblát mert múlt héten ott dolgoztak valamit és akkor a rendõr persze hogy ott fog mérni
ez nem korfüggõ, nagypapám 71 éves, több mint 50 éve vezet balesetmentesen, rendõrségen is autón volt majdnem mindig. meg a fiatalok között is vannak megfontoltak. Az is fontos, hogy ki hol vizsgázik. Én most fogom elkezdeni, 17-et nemsokára betöltöm, de tudom magamról: nem akarok meghalni, nem akarok mást veszélybe sodorni, és a jogsit sem akarom elveszteni, ha már megszereztem.
30-as táblát sem véletlenül rakják ki. városban meg mehetsz akár 70-el is,ha közeledben nincs senki,meg ha az útviszonyok is jók,az a lényeg,h másnak ne okozz bajt.
Nem azabaj hogy kirakják egy utépités miatt, hanem hogy ha végeztek a munkával még 2-3 évig kint rohad a tábla.Mikor tanultam vezetni anno, és ien táblához értünk egyszer városon kivül kérdeztem okatómat hogy itt most komolyan menjek 30 al, mondta hogy szarjam már le azt a táblát:DD
elolvastam ezt mind,és jokat röhögtem :D ugyh +fav :D
de... azért a vélemények eléggé félresikerültek... 1: nem minden nõi vezetõ olyat,mint itt itélik (felken a fára, a járdára,stb stb) - az igaz,h nagyon kivágott felsõvel a zsaruk továbbengedik,mer tetszik nekik a látvány :) (már ha van látvány 1általán) :D de ennyi... az mondjuk gáz,h pont ezért azt hiszik,h nekik mindent szabad,mer ugyis tovább engedi a zsaru...
2: öregek: 2/a: nem minden öreg vezet szarul,max tényleg tesznek a jogsijuk ota megváltozott szabályokra,mondván,h ha õk talpon maradtak,más is talpon marad... az más kérdés,h néhányan szokásuktol eltérõen nem néznek hiradokat,és lövésük sincs a változásokrol... 2/b: õk a 40 évvel ezelõtt sebességekhez vannak szokva,szal max 110hez, õk összecsinálják magukat 150 kmph-nál... (még jo,h nem mph,mer annál már nekem is van halálfélelmem) :D 2/c: nem tják elfogadni,h ma már ugy gyártják a kocsikat,h irányithatoak is :D ezzel csak annyit akarok mondani,h õk hozzászoktak,h ha vki ütközik,az bele is döglik (trabant, lada, kispolszki, stb stb,szal a 40 éve divatos kocsik) 2/d: vannak,akik jol vezetnek! Xem nagyfaterja 1 "tesztvezetésen" kevesebb hibát csinált bp-n,mint én,pedig akkor direkt figyeltem arra,h ne hibázzak :) (1 éves jogsival)
amugy azzal egyetértek,h jo lenne,ha 35-40 évtõl kezdve minden évben kéne elméleti és gyakorlati vizsgát (IS) tenni, mer az öregek abban a sávban mennek autopályán,ahol kevesebben vannak,holott ugye a jobbratartás (szélsõsáv) lenne a KRESZ szerint a fõ szempont... én 2 éve ugy tanultam,h a jobb szélsõben mennek a lassabbak, aztán a másik (akár 2ben) a gyorsabbak,h a lassabbak ne tartsák fel a forgalmat (kivétel elõzés,mer ugye ha lassu elõz lassut,akkor mégiscsak kell sávot váltani,azt meg csak balrol lehet hivatalosan) :)
kár,h 1 forum nem fog változtatni... talán ha személyesen benyujtaná vki a modositásokrol szolo véleményeket az illetékeseknél, az talán vezethetne vmire... ha nem,akkor még mindig van stukker a világon :D
de én olyanokról beszélek, hogy kinnt a francban volt egy útépítés, és otthagyják. (és éjjel 1-kor mérik betartod-e) Meg kiteszik, kátyús úttest, 60... Ahol lélek sincs
pont azért írtam h nem akarok általánosítani mivel nem azt mondtam h egyik nõ sem tud vezetni sõt nagyon is sok nõ tud vezetni pl keresztanyám 15 éve vezet balesetmentesen és állítom h sokkal jobban vezet a férfi sofõrök nagy részénél mivel tudja hol a határ hol lehet ugrani hol lehet menni és városban is nagyon jól vezet :D csak az a baj h van aki borítékkal veszi a jogsiját mivel minden vizsgán megbukik és a vizsgabiztos meg simán átengedi ha kap borítékot... ugyanígy a kamionosoknál is levezetnek többszázezer kilométert baleset nélkül csak akkor van baj ha nem figyelnek oda v túlzásba viszik és elalsznak mer ha õk ütköznék ott nagy általánosságban haláleset van
Jaj erre van egy sztorim. :DD Egyik ismerõs 30 éves születésnapjára szerezni akartam egy 30-as táblát. Szomszéd nagy barkácsoló, amúgy jófej gyerek megkérdeztem tudna-e csinálni egyet, pl. alumíniumból. Mondta megpróbálja, erre másnap este beállított egy igazival, mondta innen fél kilométerre ásta ki :DDD Hát mondtam gyorsan vigye vissza, úgy tudom ezért nagy büntetés jár, ha rájönnek :DD
No én is végigolvastam a topicot, szerintem azért többségében elég képtelen dolgokat írtatok. Azt azért ne feledjük, hogy az emberek életét nem lenne szerencsés megkeseríteni, nyilván ti is bele tudjátok képzelni magatokat azoknak a helyzetébe, akikre vonatkozóan szigorítanátok.
Szoktam olvasni az Autó2-t, ott is gyakran esik szó a KRESZ módosításokról, illetve elsõsorban a balesetek számának csökkentésérõl. Úgy veszem észre, hogy a szakújságírók, illetve az EU-s politikusok egyaránt a pénzbüntetések (illetve a pontrendszerek) szigorításában és a gyalogosokra/biciklisekre vonatkozó szabályok (fényvisszaverõ mellény elsõsorban) módosításában látják a megoldást.
A bringásokat kéne szopatni nem az autosokat mert õ versenybiciglivel van azt azt hiszi magárol hogy övé az ut azt megy középen azt ha jönnek szembe nem tudod megelõzni ha meg lebaszod neki áll feljebb
Borzalmas érzés lehet, ha nem tudsz egybõl elõzni..
a nemzetiséget nem kéne belekeverni a KRESZbe... az igaz,h vezettem már németo.ban,és ott a motoros csak akkor ment középen,ha tényleg gyorsabb volt (mivel nemtok ott autopálya sebesség korlátozásrol),v ha tartotta azt a tempot,amivel én követtem... de amikor közeledtem (röpke 164 kmph-val mentem),akkor lehuzodott a sáv szélére,és elengedett...
nálunk nincs ilyen... ez tény... nálunk a kocsis ráhuzza a kormányt a motorosra,mer neki 2 kerékkel több van :( (mégsincs ki a vezetõnek mind a 4 kereke) :) éppen ezért a motorosok is állandoan utban vannak, szabályokat szegnek,mert õk könnyebben mozognak :) ugyebár... (megj: õk igy hálálják meg,h minden 2. kanyarban rájuk huzzák a kormányt) nálunk akkor nem lenne gond a vezetésbõl,ha a KRESZT nem is (mivel többnyire ellentmondanak 1másnak a szabályok),de legalább az 1más iránti tiszteletet betartanák... ezen tiszteletet meg kéne adni a 2kerekü,4kerekü,és sok kereküek felé is!!!
ez lenne a megoldás,nem a mellény!!!
Igen nagyon borzalmas és tudod mit egyszer felkapom a vizet kiszállok azt jól szétbaszom a fejét mindnek aki épp ott biciglizik és feltartja a forgalmat
nekem inkább azzal van gondom akki éjjelkivilágítatl biciklivel kivilágítatlan útszakaszon csalinkázik fullrészegen az út közepén (lehetöleg még köd is van hogy télleg csak az uccso pillantban vedd észre)
a mellénynek semmi köze ehhez. éjszaka nagyon megkönnyíti az észrevehetõséget. Ez nem hülyeség, de részeg papa soha nem fogja felvenni... Egyszer ködben, szerencsére falun belül keresztben feküdt egy részeg biciklis az úton, a feje a felezõvonalnál volt... Hát majdnem kivasaltam, ha kinnt fekszik 100 méterrel elõbb, ahol nincs világítás ott biztos. Meg ha köd miatt nem megyek 50-60-nal, ahol néhányan 100-zal caplatnak. Persze ilyen pasas biztos nem vesz mellényt, de valamivel kötelezném õket rá
aki inni megy,alapbol mellénnyel menjen :D 2: aki részeg,az tolja a cangát (támaszként),ne üljön fel rá...
nekem nem volt bajom cangásokkal, bár az igaz,h olyanra már huztam rá kormányt,aki DIREKT jött ki elém,és elkaptam a hátso kerekét,h még1x ilyet ne csináljon :)
elmondom a szitut: megyek dunaszegre gyõrbõl... 2 sávos ut... sehol semmi kivilágitás... 4 cangás kölyök megy 1más mellett, villantottam 2x... 4bõl 2 lehuzodott, aki a szélén ment,azzal amugy se volt baj,de 1 maradt... ráadásul ordibált hátra,h nem az enyém az ut... kicsit lassitottam,mer szembõl jöttek,akkor érdekes modon le tudott huzodni a szembejövö sáv közepébõl, persze pont elém... (amikor 2 lehuzodott,akkor lett vna helyem elmenni köztük,ha nem jött vna szembe senki,szal nem is idegeskedtem emiatt)
csakh... ha ki akartam kerülni (hajnali fél2 volt,enyhe köd,mellény nuku,de nekem van olyan jo szemem,h lássam õket) , akkor elém jött a szembe jövö sávba... ha közöttük akartam elmenni,akkor elém jött... a másik 3 folyamatosan szolt neki,h jo lenne,ha nem szivatna... az az 1 meg szarakodott,ugyh kénytelen vtam "kicsit" rányomni a dudát,de még akkor se volt hajlando arrébb mászni,csak beintett hátra nekem... én megusztam 1 index cserével,és 1 kis festéssel... összesen 46e volt minden :) az illetõ... ha azt nézem,h roma volt,nem érdekel,h hány 7ig volt az esés miatt korházban + uj bicajt is kellett lopnia :D (én is megkaptam érte a büntipontokat,dehát ez van, ismernek már a zsaruk,h ok nélkül nem teszek ilyet) :)
inkább az ilyenektõl kéne mentesiteni az országot,és aki jozanul vezet,az ugyis látja a másikat,ha van mellény,ha nincs rajta... nem sminkelni kell vezetés közben,meg nem a zenére mozogni az ülésben,ami bömböl az mp3as CD lejátszobol,és ennyi :)
aki figyel az utra,annak nem jelent semmit se a köd,se az esõ,se a ho,se ilyesmi... én hoban,jeges utakon tanultam vezetni, tom,milyen rohadt szar,amikor az ember 1 nem láthato jégfoltra fut,de ugye meg lehet fogni a kocsit :) 1 uton ugysincs mind1ik oldalon felfagyás,nem véletlenül nem vizszintes az ut,hanem "pupos"...
azért ismerjük el,a vezetõn is mulik,h alakul 1-1 eset... mer ha vki pánikba esik,amikor megcsuszik a kocsi,v lát 1 részeget az uton, akkor abbol halál lesz... ha higgadt marad,és felismeri a helyzetet (környezettõl függetlenül),akkor ugyse lesz baj,de még kocc se :)
én személy szerint inkább arra utaznék,h külön bicajsáv mindenhol,mindenhova... nem érdekel,mibe kerül,ugyis szarban az ország, most ez a pár milliárd mit számit??? legalább az ilyenek elkerülhetõek lennének... (mivel a részeg ember is félti az életét,bár nemtom,minek...) az alkoholistákat lelõném,h ne legyenek utban...
és igen,én is szoktam bicajjal is mászkálni,ha nincs tél,ho, fagy, stb stb :) de érdekes... mellény és elsõ lámpa nélkül sosem volt bajom még... csak tni kéne,kinek mit szabad,és h szabad... de nálunk még ezekkel sincsenek tisztában........... 1 kamion,aminek kb. 16 kereke van, 1értelmüen feltünõ jelenség éjjel (nem véletlenül találták ki a tetõre is a reflektorokat) aki részegen se képes felfogni,h a kamion az X tonnájával simán elkaszál vkit 200m-en,mer nem tud hamarabb megállni a lendület,és a tömeg miatti sodrodás miatt, az meg is érdemli,h elkaszálják!!!
jooo, a véleményem kicsit elvont,de én rühellem a részegeket!!! dögöljön meg mind, nem lesz gond a tulnépesedéssel,és nem kell marsra mászkálni pár100 év mulva :D
de ha nem lennének részeg vezetõk (mind1,h bicaj, kocsi, kamion, stb stb),akkor kapásbol kevesebb lenne a baj...
igen, jol látjátok, részeg ellenes vok :D aki részeg,az dögöljön meg, én is vtam részeg,mégis hallottam,ha mögöttem jött 1 kocsi,és inkább ráléptem az árok füvére,minth a szembejövö sávba menjek,ahol persze jött a az "alagut végi fény" (tompitott fényszoro) :)
aki jozanul vezet,az ugyis látja a másikat,ha van mellény,ha nincs rajta...
Jó, de az a lényeg, hogy könnyebb kiszúrni, mindenkinek jobb így
amugy igazad van,mindenkinek jobb lenne igy... kár,h csak LENNE!!! :(
Ezt én fordítva is megtehettem volna, amikor jópárszor biciklivel lejtõrõl lejövet 60-ról meg kellett állnom, mert a kiba széles úton összevissza állnak a dugóban a kocsik, ha látják hogy jövök, még ki is húzódnak a felezõvonal felé, vagy az út széle felé nehogy el lehessen menni mellettük. Meg az se gyenge, amikor egyszer fõútvonalon, biciklivel mentem, és megint nem kis sebességnél(de korlátozáson belül), jobbról jövõ mellékútról magasról szarva rá hogy jövök, elémkanyarodott egy bmw, aztán én sicc át a szembejövõ sávba a felezõvonal mellé, miközben szembe is jön kocsi. Épphogy megúsztam, ha nem megyek át, felkenõdök a bmw oldalára. Ha meg kocsival lettem volna akkor vagy a bmw-be vagy a szembejövõ kocsiba mentem volna bele(meg bárki aki ilyen helyzetbe kerül), hacsak nem külön a biciklist szarta le. És amikor bicikliztem nem csak ez a pár köcsögölés volt az autósok részérõl, hanem jósok. Szóval énis párszor leszállhatnék a biciklirõl, és szétbaszhatnám az autós fejét :)
tök jo :) mindenki mindenki fejét szét akarja csapni :D én csak a többségben lévõ közlekedni nem tudo nagyképûekét, akik fekete mercikkel mászkálnak,de persze segélyeken élnek,h tudjanak tankolni eleget bele,v a részeg fajtájukba,akik részegen integetnek nekem hátrafelé,de persze ha vki elcsap 1et 8 napon belül gyogyulo karcolásokkal,akkor a putrijának meg kell jelennie,h elégtételt vegyen :D
remélem nem veszitek ezen véleményem burkolt fajgyülöleti maszlagnak :)
azért dugóban ne menj 60-nal... Azt hiszed mindenki a hátulról száguldó biciklist figgyeli és várja?
de azért igezed is van mert sok ostoba atós van, de más jármûvel közlekedõ is...
Szerintetek nem kéne egy olyan tábla, ami arra figyelmeztet, hogy jobbkézszabály van? Akkor nem kéne kémlelni, van-e a jobbról jövõnek mackósajtja...
Van ilyen tábla ;). Egyenrangú utak keresztezõdése a neve Csak nem mindehol van kirakva de ahol é tanultam ott már kezdik pótolni. Felfestik az útra pl.
már megbocsáss,de én ezt a hülye "jogsit" 2-os koromban szereztem,ami eléggé rég volt.és mi a lényege?semmi,nem ér semmit,zsaruk még nem is láttak ilyet és nem is fognak.egy lényegtelen papirka ami mehet a tüzelõbe(már akinek van)