Sokkal? Láttál mostanában SCII-es számokat? A legroszabb matchup az egyik régióban talán 57-43 volt, úgy, hogy a többi régióban 54-46 vagy 53-47 környékén volt.
Ebben igazad van és még inkább leteszi a pontot sc2 mellett. Tanúsíthatom, mert végig éltem. Alig voltunk hun-1-en mikor megjelent az SC. Azonnal abbahagytam a diablo 1-et :)
Már nem azért, de MLG-n Huk Mothersipje pontosan ilyen volt, koreaában meg a GSL alatt õrjöngtek eleget az epikusabb dolgokon úgy, hogy még Tastosis duó hangja mellett is lehetett hallani a visítozó koreaiakat.
Az SC1 egy legenda, de az SCII már most izgalmasabb és kevertebb játékospalettával rendelkezik, mint bármelyik másik RTS a piacon. És mindezt fél év alatt. Másfél éven belül tényleg már csak egy nagyon szûk réteg fog SC-zni, amit a korrupt KESPA rendszer mesterségesen fenntart, mert pénzük az még lesz belõle.
wowot szerencsére instant megbuktatta az sc2, már ami az MLG-t illeti, többet nem is látjuk. de blizz is feladta már ezt az arenas dolgot most a kiegben.
nem én hoztam fel az mmot,olvasd el a cikket/kommenteket az e-sport a casualekre épít koreában,legalábbis sc1ben így volt,ha nem lenne meg minden ötödik koreainak az sc, sosem lett volna esport MMO(wow legalábbis tuti) nagyobb esport pl az USA-ban,mint amilyen egy rts valaha is lesz
1. Öreg a motor. 2. sc2-ben több potenciál lesz a kiegekkel, mert már az alap majdnem ott van mint a bw csak nincs balanszolva. 4. olyanra építették fel a GM rendszert, hogy a Földön hoztak létre frakciókat, megvalósították azt, amit a wow-ban csak emberek közt :) 5. a 4. miatt a meghívott ladderesek (minden külföldi szerverrõl) érdekeltek, hogy A meccseket vívjanak, amin keresztül S csoportba kerülhetnek. Nem csak koreai sport lesz, de jó ideig dominálnak majd. 6. A 3D-s motor fejleszthetõ a betanult skill, ezért nem veszik el, amit évek alatt a játékosok az sc2-be fektetnek. Szerintem hosszabb életû lesz mint az elsõ rész.
Nah most csak 1600 a bonus pool :D sosem fogom ledolgozniXD
pont ezek miatt kéne ingyenesen közvetíteni HQ-ban is az egészet, meg odaadni a legnagyobb nézettséggel rendelkezõ kommentátoroknak a repeket, hadd tolják fel youtube-ra
egybõl a mély vízbe ugrottak, mondván ez az Sc1 folytatása, még ha szar lenne, akkor is néznék és kifizetnének érte akármennyi pénzt az emberek. hát tévedtek!
még a GSL 5-nek is ingyenesnek kéne lenni és akkor elérhetnék azt, hogy mondjuk a 8-as már pozitív mérleggel zárul. hirtelen nagyon feljött az e-sport világszinten, csakhogy a 0-hoz hasonlítják a mostani 0,0001-et^^
az meg egy másik történet, hogy mégis mekkora a fénye egy olyan versenynek, amit úgy kezdenek el, hogy újra sem indítják az elõzõ döntõben résztvevõ gépeket, mert már ott ül elõtte két versenyzõ
azért sc1nek is meg van a maga bája,most nézem stork vs hiyát,mindenki sejti hogy stork lerakta az arbiter turbinalt,de kommentátor csak bal gombot lenyomva tartva föléhúz egy négyzetet,majd hatásszünetet tart,elengedi az egeret,és tádám,ott az arbiter,több 100 ember ujjong:D ilyen még jó sokáig nem lesz sc2ben,de koreában biztosan nem
Hogy ment be InCa oda hogy Zenith nem látta meg?
szegény zenith, mindig beszopja :(
Okos húzás volt NaDa ellen late gamebe húzni a meccset.
Azzal semmi gond nincs, 60 megás nettel lejön egy pillanat alatt, viszont a háttér az kb 10 másodperc alatt tölt magán egy kicsit, aztán megint megáll. Szal örülnék ha ki lehetne venni :)
Amúgy ha úgy nézzük, hogy a full hd-s kép is szépen megdobja az adatforgalmamat ha mobillal vagyok, elfogadom a bocsánatkérésed
nem sok ötletem van a legfrissebb gom player van fent (nemrég jött ki egy új) és arra próbálod telepíteni? uac nem zavar be? megpróbálhatod admin módban telepíteni,hátha az segít
de elsõnek én egy teljes uninstallt ajánlok,registrybõl is kipucolva egyébként ezernyi oka lehet,hogy miért nem mûködik, akad valmilyen programmal, vagy egy codec zavar be neki
végsõ esetben írhatnál egy postot a gom fórumára, õk biztos többet tudnak segíteni http://www.gomlab.com/eng/forum.html
Rage! Valami van a topikkal! Nem akar 100%-ig betölteni.
Van egy tippem, hogy a háttér lesz a hunyó. Nem lehetne kivenni? :) Ha telóval netezek amúgy se szeretem a nagyfelbontású képeket :)
Volt régen egy unit test map, ahol meg lehetett adni, hogy mennyi nyersanyagért milyen egységet kérek és ütköztetni lehetett õket. Létezik ez még? Vagy csak a bétával mûködött? Remélem tudjátok melyikrõl beszéltem.
Tudom, van most is unit test map, de nekem ez a régi kéne.
Én azért vettem, mert napközben nincs idõ rá.
A meccsek bármelyike késõbb végig nézhetõ jobb minõségben, mint a stream és nem akad.
pl:
Mozgásban azért nem ennyire "szõrös". És tökéletes az átvitel.
Nekem prémium van, amirõl lemaradok otthon megnézem brutál minõségben. Mondjuk le is warezolhatnám (ami sokszor késik amíg kiteszik), de ha senki nem menne moziba filmek sem lennének.
Persze hogy fennvan, ahogy ráklikkolok a streamre, fel is dobja hogy telepítené, de ahogy rányomok a telepítse a streamert gombra, közli, hogy mivel failed a telepítés, ezért nem tudja elindítani a streamet.
De ahogy elnézem, a 64 biteseknél baszakszik, szóval lehet ez a gond -.-"
megnéztem a streameket, de ez az egy justinos van csak sajna :|
tán az eddigi leggyorsabb széria megy most, lol :D
más: elég szégyen, hogy a gomtv nem képes rendberakni ezt a streamer programot, állandóan failol a telepítés, ezért csak a justinos gyengébb adást tudom nézni...
Spell casterek hiányoznak vagy a area effect unitok (1db van) a zergnek. De lehet valami épület fejlettséggel vagy valami újjal rukkolnak elõ, vizsont be ne süljön, mint a reaper. Szvsz zerg kignél mind3 faj fog újat kapni.
és ROOTCatZ is éppen abban vitézkedik. mindkét meccs ebben a percben kezdõdött
Nem balance ügyileg mondtam a mothership-et, hanem ugye az egy különleges egység, függetlenül attól, hogy nyersz vele vagy sem. A nuke meg a terran oldalon egy különleges fegyver. Kíváncsi vagyok lesz-e zergnek is valami hasonló esetleg a kiegben.
Erre most mit mondjak? Igen ez így van, és nem is értem ezen mit lehet egyáltalán kifogásolni... Mellesleg ha rendes védelmet akarsz, nem olyan olcsó az, és a voidok ellen meg ritkán véd. Mutákkal nem ugyan ez a helyzet? Amíg nincsenek legalább 20-an, csak ritkán éri meg nekimenni egy-egy turretnek vagy cannonnak.
Ettõl függetlenül még most sem "csapja meg" a phoenix harrass-t egy darab spore.
Mikrózhatsz csak nyugodtan, de ettõl még tény, hogy nagyon olcsón olyan védõ-épületet rakhatsz bárhová (expre, mainbe overlordokat védeni, meglepetéshelyekre a pályán, ahol van creep), amivel nem tud mit kezdeni a Phoenix.
Próbád ki a 2GW+Robo+GW-t mass roach ellen. 2 Immortalig vegyesen nyomass zea, 3 sentry, stalkereket, elõször egy obs és ha úgy látod nagyjából ok a sereg beütöd. Úgy kb. 4 spine-ig érdemes menni, utána védheti. Függ ez ellenféltõl azért, de ha eljut a toss labda a zerg expig és van proxy pylon is jó eséllyel beütöd a mass roachot. Nagy mapon nem érdemes használni.
Ultimate egység: Motehrship még szerintem balanszolatlan. Na azt kihozni értelmes játékidõ alatt ALL-IN. Viszont az ultra darálhat jól és a thor is, nem akkora risk faktor.
"Legkevésbé hibatûrõ faj." Azt megjegyzem, hogy egy zerg játékosnak hibázni se igazán kell, mert a zerg race az, ami egyetlen egy egységtõl is kikaphat. Elég nem megfelelõen techelni, vagy elnézni egy scoutot. 1 db dt, 1db void, 1 db cloak banshee. De akár ide lehetne sorolni a trükkösebb, thor, bc, carrier rushokat is. Itt a hangsúly azon van, hogy 1 db, nem egy tucat. Tudom P is benézhet belõle párat, ha nincs observer.
Kíváncsi vagyok a kiegben zerg is kap majd valami szuper egységet, ultimate fegyvert, mint a nuke vagy a mothership.
terra mindennel :D Nem, amúgy a terra gyengesége a szememben fõleg az egységek halandósága és hogy baaaarooommiiii lassan épít meg mindent. :D
Más: most néztem ezt a meccset, és hát sajnálom NaDa-t, mert amit mikrózással mûvel, az valami elképesztõ, precíz, és láthatjátok, elég durván vissza tudta szorítani a támadásokat...
Ha tanulni akarod a toss-t, és jobban tetszik akkor érdemes. Viszont nehezebb lesz az élet vele, mint terrannal. Legkevésbé hibatûrõ faj. Earlygameben ha csatát vesztel kiléphetsz azonnal.
PvT: terran erõsebb nála földön, csak ha jobb vagy skillesebb akkor nyerhetsz. PvZ: Majdnem 50-50 zerg ellen, amíg fel nem patchelik. Most 55-45 a zerg javára. Muta miatt, ha eléri a kritikus tömeget nem tudod megállítani. Példa a mai utolsó GSL meccs, Leenock mutalingel nyert brutál mennyiségû blinkstaker ellen. PvP: Hmmmm... Pénzérme feldobás. Pár mp dönthet, szó szerint. De legalább gyors nem mint egy tvt :)
Zerg a drone managemenentel szenved, toss a gas managementel, terra nem tudom.
én inkább az electro vonalon mozgok ha érdekel valakit: daft punk, justice, digitalism, soulwax, chemical brothers, vitalic de van olyan is néha, hogy miles davis-re játszok :D
hát ha nem akarod megnézni:) shakuras,egymás melletti spawn,rainbow leveri a backdoort,és tank+rine-al elkezd szépen pusholni genius mainjére,majd genius fog egy warp prismet 2 immortallal,megvárja míg a marineok betámadnak,hátul immok be tankok közé,elõl meg zelák bedarálják a mariskákat:)de egyébként is nagyon intelligensen játszott végig
ettõl még én nem láttam még colo tosst nyerni scrapen az biztos,,mkedvencem amikor leverik a sziklát,bemegyek colokkal,vikingek meg leszedik oldalról -.-
Mert robo-t csinál obs miatt, scrapen sok a cloak banshee játékos. Onnan pedig nehezebb psi-re váltani.