Ha esetleg valakinek akadna egy megmaradt guest pass azt nagyon szépen megköszönném! :) Így ünnepekre akadna rá egy kis idõm és szívesen játszanék egy keveset vele.
Nagyon, nagyon jók a srácok még mindig. Mondjuk roppant vicces volt látni, hogy InControl fél óra alatt nem fogta fel, hogy az õ "pornósztárja" már öt éve totálisan mást csinál, így nem csak parasztság volt a poénkodása, de magát járatta le :D A csaj mondta is, hogy "you got nothing else, so it is okay :D", lol.
amúgy érdemes megnézni a teljes 60as epizódot is, epic
köszi a választ. már meg is rendeltem 8)))
SC2 közben csak UDP forgalom van, minimális a fogyasztása...még talán a WoWnál is kevesebb mivel csak szinkron van és itt nincsenek mindenféle addonok :) Értelemszerûen egy patch azért viccesebb mondjuk :)
Az lenne a kérdésem mennyi adatforgalom kell egy internetes játékhoz, mármint mennyit fogyaszt mert itt ahol lakok most csak pendriveos adat feltöltõs netem van és ha sokat eszik akkor pillanatok alatt leenné és nem tudnám használni! Vagy ez is olyan keveset eszik mint mondjuk egy WOW?
Inkább arra gondoltam, hogy kieg nélkül is jönnek még dolgok, amelyek növelik az APM-igényt a legmagasabb szinten. Abban viszont abszolút egyetértek veled, hogy a kiegben remek, hogy pl. a Zerg és a Protoss is mikro-orientált egységeket kap (Viper nagyon, nagyon elválasztja majd a viztõl a vért :D).
Ami nagyon tetszik, hogy elismeri és felülbírálja a Blizz a saját hibáit/hiányosságokat vagy amit kitaláltak nem mûködik kiveszik. Keményen bele javítanak a játék menetbe, az elõnyére. ÉS az apm igényt, "IQ igénnyel" taktikai unitokkal hozzák be.
Ironikus, hogy az egyetlen faj aminek az elsõtõl az utolsóig használható unitjai vannak és a legjobban sikerült megalkotni az a zerg. Fokozza, hogy a béta vége elõtt két héttel szabták át totálisan. :D
Nem állítottam, hogy nem kell. De ennyiben ki is merül a dolog. Marin micro. BW-ben még a macrozáshoz is micro kellett (automine hiánya). Ez semmi. Többfrontos harc igen (multitask) ez az SC2 egyik elõnye, egyetértek. Az elõbbi kommentben írtam is. A "smart" dolgok miatt hangsúlyos eleme a játékmenetnek.
Durva APM emelõ unitok a kieg-ben jönnek. Kell, mert nem tudom jobban kifejezni magam, ha nem emelik a szintet "nem válik el az ocsú a búzától". Marad az a kavalkád, hogy gyk. bármelyik potenciális GSL játékos nyertes lehet, ha jó passzban van.
Azért ez nem ennyire egyszerû, ForGG már most mutat dolgokat, amelyek APM-igényben BRUTÁLISAK (marine micro létezik a stutter-steppen túl...), és akkor még a több frontos harassmentrõl/harcról nem is beszéltünk.
Sok régi brood war-os pro játszik sc2-t, a sebesség annyira nem számít, mint abban. Losira majdnem olyan sebességgel tolja, mint egy BW-s mégsem csapja szét a mezõnyt.
Itt inkább a timing számít, micro, multitask vagy ki tud bedobni egy meglepit. A közepe-vége felé számít az APM, de korántsem annyira, mint a BW-ben. Ez egész igaz lesz a kiegészítõig. Abban újra gyúrják a gémet tanulva az eddigi hibákból. És mivel a pro gamerek szintje magas, emelnek egyet a lécen.
Nagyon durva ez a brood waros arc, a játék elején már alig tudja követni a kamera amit csinál. Fehéreknek különösen reménykedniuk kell hogy ne térjenek át nagy számban, mert szét fogják csapni a mai mezõnyt.
zerg op!!!!!444négy
igazából az is elég, ha nyom egy entert a címsorba :)
Nehezen hiszem ezt a statot, pedig biztos igaz. Nekem valami förtelmes a win%-om Prot ellen...
? jel a végére és megnyitja, az összes ilyen linknél mûködik ;)
egyelõre vissza kell utasítanom,majd ha elkezdõdik vizsgaidõszak lehet megkeresellek:) snowf: küldj priviben emailt,dobok egy meghívót,nekem nem nagyon van rá idõm h kipróljam,le sem szedtem még
nekem is ez volt az elsõ gondolatom,kissé bugyuta az egész kezelés, de sajnos konzolból több pénz jön be nekik. egyébként egész jól sikerült,ha oblivion és a f:nv tetszett, akkor ez is fog