Szerintem semmi gond nincs a grafiklával. Bár igaz, mikor elõszõr megláttam avideót, egy picit meghökkentem, de aztán... aztán teljesen átjött a régi sc feeling. Komolyan, sztem teljesen úgy néz ki a játék, mint az sc csak 3D-ben, ami nagyon király!
Mikor jelenik már meg?:)
Itt vannak torrent fileok, ha valaki rendes kliensben szeretné tölteni: 720 | 1280
te annyira értesz a II. vh.-s játékokhoz és azon belöl is a CoH-hoz mint én a galaxis összes csillagához. Egy maga kategóriájába etalon játékot összese lehet hoszni a SCII-vel mivel nagyon messze áll a kettõ egymástól. Fõleg hogy az egyik II. vh a másik meg sci-fi. Te aztán értesz ezekhez.
Felkerültek a gameplay videók a hivatalos oldalra....
Szedni mindenkinek!
Na gyerekek honnan lehet letölteni a gameplay videókat 640*480(vagy 640*360) felbontásban ?
naja, de õk játékfejlesztõk, akiknek ez a munkája, érted:) akinek ez hobbi az persze kortól függetlenül érdeklõdik iránta, de akinek a munkája, azt gondolná az ember hogy elõbb utobb belefásul, és mégsem.
Nagyon jól néz ki az in-game videón a grafika, végre nem fos barna-zölddel kimosott Company of heroes grafika lesz. És akkor a gameplay-rõl még nem is beszéltem :D
balansz? bugfix? profi testing, hogy ne szart adjanak ki?
wake up Neo... ez nem a szokasos pécé sztájl, hogy felkesz szarokat adjanak ki a kezeik kozul... mint sok mai peces jatek... lol megjelenes napjan mar var egy kozel 100 megas peccs... lolsag :D
KUZS, enis 30koruli vatyok(tudod) es enis uty viselkedtem mint az ovodas amikor mar lightosan toporzekol, mert tudja hamarosan megkapja a matchboxat... style bejatszott nalam izs (tréler alatt mek a szemcsillogas mekvót nekem is ^.^)
szeirntem a jatekszeretet korfuggetlen, es ez a szep benne ^.^
Nem city of heroes hanem Company of Heroes. Mellesleg szerintem a játékélmény és a feeling számit aztán a grafika.Tessék nézd meg a Stalker-t a graf egész szépnek mondható szaggat is maxon még a NASA gépén is mert elbasz*ák még se váltotta be a hozzá füzõdõ reményeket.Vagy ott a CS 1.6 az se egy Crysis még is mennyien játszák.
a feeling a lényeg... meg a lehetõségek száma, ami már az sc1-ben is végtelen... nem egy ûbergrafika, de még ma is megállja a helyét bõven a stratégiák között, télen folyamatosan UMS-eket nyomtam :D
fizetõs már csak azért sem lesz, mert annyira nem nehéz bnetet emulálni, rengeteg t ört szerver van, ami megközelíti a bnet színvonalát, a matching system nem mûködik, de ennyi
city of heroes? magamtol rá se jöttem volna, hogy hasonlithatsz egy ilyet egy sc2höz? nem tudom ujdonságot mondok e ezzel de egy játékban a grafika csak 1 dolog. ha meg tul jo lenne akkor sirna a szád hogy akadozik de ez mellékes
A Wow garikája sem vetekszik az Unreal Tournament 3-al... Szerinted ez érdekli a sok wow játékost? :) Akik vártak a StarCraft 2-re azok elégedettek lesznek a graffal... Persze akadnak kívételek...
Jah, lehetett hallani a nagy lelkesedést a pali hangjában mikor az egyégekrõl mesélt... Egyáltalán nem unottan mondta... Ezt nem szarkazmussal mondtam... :)
Nemtudom, lehet, hogy már lefutott téma, de a CG jelenteken túl a játék grafikája készakarva ilyen gagyi? - a felbontás változott a de a részletesség aligha.
Azért ez nevetséges a COH mellett.
azért az milyen durva volt már, hogy ezek a 30 körüli blizzardos faszik csillogó szemmel meséltek a közönségnek az uj játékukról épp ugy mint anno 10 éve a nagy klasszikusok idején. hiába vannak akiknek ez nem csak a pénzrõl szól.
A lényeg lényege::) Nem vagyok rákényszerítve, hogy füzessek azért, hogy másokkal jáccak mint pl wow-ban.
A jó öreg Gamestar..na igen, maguk se tudják néha, hogy mit híreznek..csak bele a kacsát a világba. Mint pl. itt: "és nem terveznek semmi féle konzol verziót, úgy mint az EA a CnC3 esetében",...hm, nos egész biztos, hogy nem jelent meg ez utóbbi konzolra? Ja elnézést, a Gamestar szerint még csak tervben sincs ://
Szvsz nem lesz füzetõs ugyanis kivitelezhetetlen. online rgp-ben a megbízható szerver a lényeg. Az a cselekménymenet forrása, azon van a karakter, a sztorit pedig maguk a játékosok generálják akik sokan vanna és akiet az köt össze. Végigvinni 1 "játékot" hosszó ideig tart tehát mindig vissza kell térni máshol nem folytatható. Tulképpen maga a szerver a játék anélkül értelmetlen az egész.
Ezzel szemben az sc-ben ez nem számít, totális ellentéte. Szerver nem feltétlen szükséges a lényeg, hogy valahogy össze legyenek k5ve a játékosok amikbõl nem is kell sok, sõt akár 2 is bõven elég aminek nincs hatása a játék minõségére (mind1, hogy 5000bõl vagy 10bõl választod azt 1et akivel nyomsz, míg pl wow-ban (fingom sincs mer sose toltatam) gondolom nem valami nagy élmény ha csak 5-6an lézengenek) Nincs karakter, a játék nem folytatólagos nincs elõzménye, minden menet új játék és gyors lefolyású.
A lényeg pedig az lenne, hogy emiatt nem lehet én nincs is értelme ellenõrizni a licenszeket qvázi csak a game-ért lehet pézt kérni...
1. Nem lesz nagy gepigenye. 2. Jovore jon ki.
ja igen, ezt szeretem még a blizzardban hogy pc-re gyárt fps meg stratégia konzolra, lol, és sokan mégis megcsinálják
Amugy nem tudom hogyan jutnak ilyen dolgok az eszedbe, amiota van Blizzard es Battlenet mindig is ingyenes volt, semmi sem indokolna hogy fizetosse tegyek, foleg egy epp megjeleno jateknal nem eppen hasznos a negativ "reklam" ... de kivancsi lennek hogy neked mirol ugrott be ez
Úgylegyen. Ha jól emléxem faq-ban nem beszéltek errõl (lehet, hogy ennnyire egyértelmû, hogy nem lesz?, vagy sunnyogás?) Én nem tartom azért teljesen kizártnak, egy havi 5 dolláros kivitelben. A hardcore funoknak ez a jelképes összeg nem hiszem, hogy elvenné a kedvét, viszont a Blizzardnak jelentõs bevétele származna belõle. Már látom is az új Blizz©ard frencsájzt, amivel a wowot egy hónapra, az sc2-t meg 3 hónapra töltheted fel ^^ Najó, ne vegyetek túl komolyan, csak elmélkedek ^^
Egy kis infócska:
Az biztosra vehetjük hogy a Blizzard nagyon megbízható embereket alkalmaz hogy ennyi ideig titokban tudták tartani mire is készülnek, hiszen a Starcraft 2 a Warcraft III: The Frozen Throne kiegészítõje óta készül, amit 2003-ban adtak ki. A játékban a megszokott 3 faj lesz, és nem lesz semmiféle új negyedik frakció, így az elõzetes várakozások némileg felborultak. A Battle.net a Blizzard internetes szolgáltatása több komolyabb átalakításon, fejlesztésen megy keresztül, de a cég még nem kommentálta hogy mikbe is kíván belenyúlni. A játék fõként multiplayer orientáltságú lesz, de nem lesz elhanyagolva a single rész sem és visszatérnek olyan ismerõs karakterek mint Zeratul, Jim Raynor, és Kerrigan. A játék egyedül PC-re és Mac-re jön, és nem terveznek semmi féle konzol verziót, úgy mint az EA a CnC3 esetében. A program várhatóan támogatni fogja a DirectX 10-et így a komolyabb hardverekkel rendelkezõ játékosok kihasználhatják a játék új motorjában rejlõ lehetõségeket. Sajnos két dolog ami az embereket fõként érdekelni szokta, a gépigény és a megjelenésrõl még nem szól semmi, de egyes pletykák szerint a nyár végén már béta-tesztelhetjük a játékot.
Hír: Gamestar.
Szinte biztosan nem lesz fizetõs. Ha fizetõs lesz, csakazért sem veszem meg, ha olyan lesz, mint eddig (egyszer megveszed és nem kell többet fizetni), akkor ha kerül is 12ezerbe, megveszem az elsõ nap.
cheatmentes sosem lesz, de én nem értem mi értelme van itt csalni. ahogy láttam amit még ma is van cheat (és lesz is mindig is) az a
maphack (sztem semmi értelme, ha feltûnõen csinálod, elég hamar kivágnak, ha nem feltûnõen akkor meg pláne semmi értelme, akkor nem élvezed a játékot, végülis mindenki azért veszi meg, hogy élvezze, ki azért élvezi mert rommá aláz mindenkit, ki azért mert jó játszani vele, még ha veszt is) maphackben van benne a disconnecteltetõ cheat, ezt már jobban meg tudom érteni, hogy miért van, engem már disceltettek ki nem egyszer. színes név is csalásnak minõsül
nulla, azért vettem meg anno, mert tudtam, hogy még ma is fogok játszani vele (játszom is) bneten, war3 matchmaking rendzsre pláne fejlett, nem fogják fizetõssé tenni
szerintem témához kapcsolódik, hogy szerintem a blizzard az egyetlen cég aminek még egy játékában sem kellett csalódnom
_ellenben_ az id, doom3 motor a pálya felét képtelen volt megjeleníteni, csak beltér volt, a játékmenet a sablontól még csak nem is akart eltérni, a multi része halva született, ezt én közel nem nevezném a quake 3 méltó utódjának. quake 4-et szintén nem.
és a legkevésbé sem érdekel, hogy pistike meg józsika a maga 14 évével, a doom3-as elsõ fps tapasztalatával azt mondja, hogy, húú, ez jó, a francokat jó
Elõre is bocs az off-ért.Attól hogy neked nem tetszenek az ID játékai nem kellene õket fikázni ha lenne egy topik erre a kérdésre biztos az emberek nagy töbsége nekem addna igazat.Mégegyszer bocsi az off-ért
Jól nézhet ki egy ilyen erekje a gépem mellet miközben egy zealotnak saját lézerpengéjével vágom átt a nyakát(miután pajzsal hárítotam az ütesét)de azért 250$-ért kicsit húzós szerintem .Bár a Koreai fanoknak egy egész seregre való lesz
szaksajtó ugyanmár le kéne szokni arról, hogy olyan forrásokból merítünk véleményt ami abból él, hogy bizonyos játékokat istenít bizonyos játékokat nem...
Az itt lévõ videok kellenének amiket ign insider accal le lehet szedni :F
És tudod hol van a lényeg? A kezében. Kispisztoly. Nem egy kétkezes, ránézésre sacc 5 kilós fegyver (bár ki tudja, biztos könnyített fémet használnak) :D
De nem a realitással van bajunk, hanem hogy hogy néz már ki a starcraftos, rég megszeretett marienünk azzal a nagy vörös pajzssal a kezében. :P
ID még ugy ahogy okés, de azért messze nem olyan sikeresek mint blizzard. mondjuk ezen se vesszünk össze mert blizzard után õket szeretem a legjobban. azt sajnálom hogy john romero még anno otthagyta carmackékat, azelõtt voltak a csucson.
Doom3 még mindig a leghangulatosabb fps és ezt nem csak én mondom hanem a szaksajtó is nyugotan utána olvashatsz a Quake 4 pedig lehet nem olyan jó mint az elõdei de nem is az ID csinálta.
Igazából nekem mindegy mi hogy lesz,egy a lényeg ezt a játékot a BLIZZARD csinálja at ID Softveren kívül õk az egyetlenek akiknek a neve garancia egy játékra,fõleg ha az egy ekkora horderejû games.
ez le van kerekitve, a marine os nem ilyen volt. de akkor is, ez egy röhej ez a pajzs, ilyen nem lesz a kész játékban láttátok volna az sc1-es skicceket, van néhány vicces ott is:)
Azért.... látszik, hogy blizzard játékról van szó....1.5 nappal a bejelentés után és még ez a legnépszerûbb topic...
Amúgy nekem egy sima starcraft1 is jó lenne azt is imádom feltuningolt grafikával...
Így viszont ááá..októberig hány hónap is van? :)
Ezzel nem vagy egyedül, az egyel még mindig szoktam játszani,és a könyveket is elolvastam már egy párszor.Ezért is mondom hogy így elsõ ránézésre sokkal inkább igazodtak a könyvekben leírt világhoz mint az elsõ részhez ami nekem tetszik,bár kinek milyen az ízlése.
jaj de annyira várom már a demot
Tudom azért is írtam le hogy szerintem jó dolog hogy rá rakták,fõleg ha azt veszük alapul hogy az emberek elenfelei között sok a közel harcos.Meg amúgy is jobb ha a lövedék a pajzsomat szedi szét nem a mell páncélomat.
A pajzs szerintem is jó dolog a zergek ellen is meg persze a zealotok lézer bicskája ellen is.Azt meg hogy hogyan bírja el meg van válaszolva a Star Craft könyvekben ,a marinek robot ruhája a viselõje mozdulatait a saját energiájából megerõsíti (ha a marin fel akkar emelni egy 100 kilós tárgyat akkor neki csak 10 kilót kell emelnie a többi munkát a ruha végzi)és ott is sokszor kerültek közelharcba a katonák és akkor de jó is lett volna egy szurony a fegyvere.