A legnagyobb baj az vele, hogy az animált résznek más a színe, mint körülötte, tisztán látszik egy négyzet ami nem passzol bele az egészbe. (úgy kéne lennie, mint az sc2.com-on) Egyéb probléma még a mérete, Terran bal keze hiányzik, meg mintha a minõséggel is kisebb probléma lenne, + AA hiány.
Ez a limites dolog végülis csak akkor érdekes, ha lehet majd a játékban jelentõsen egységet felhalmozni. Szerintem semmelyikünk nem tud még a jelenlegi infók alapján választ adni arra, hogy mikro háború lesz jellemzõ a játékra vagy lehetõség lesz olyan durvulásra mint a BW-ben.
De. Ha kevés van kijelölve, eredeti méretûek lennének az ikonok, hameg többszáz, akkor kissebbek. Elvégre úgyse számít, hogy a 67-es számú zerglingnek éppen hogyan áll az életereje.
akkor viszont nem sok értelme lett volna kidolgozni, ha lekicsinyítik. Bár lehet meg lesz oldva úgy mint az empire earthben. De tökmind1, egy 30-as limit is bõven elég lenne.
hû micsoda fontos dolgon megy a vita itten:D
Nem kell elmagyarásni, így csinálta mindenki az elsõ részben. Csakhogy mennyivel egyszerûbb és gyorsabb ennél az, ha egy füst alatt bekeretezed mind a 90-et.
Aha. Tudtommal zerglingek kijelölve egyetlen shoton sincsenek. Nem lepõdnék meg, ha lekicsinyítené az ikonokat, amikor egy bizonyos mennyiségnél többet fognak be, vagy más megoldással lenne megoldva a dolog.
mivel látható hogy kijelöléskor van megint részletes páncélmutatás, ezért valszeg lesz kijelölés limit.
az esgé kicsit lemaradt ezzel a starcraft2 bejelentéssel:) talán majd egy hét múlva ide is el fog érni:D
egy képernyõn van egy rakat linged... kétszer ráklikk az egyik lingre, kijelöl 12-õt, ctrl+1, burrow, megint kétszer klikk egy másik lingre, ctrl+2, burrow, és így tovább. 5mp alatt megjelölsz 90 linget.
Ejj, dejó hogy ilyen frankón viszaolvastad a dolgokat.
Ha nem vetted volna észre, nem a 12-es limitrõl vitázunk, hanem azrról, hogy vajon lesz e limit egyáltalán, vagy nem. Én arra szavazok, hogy nem, mert a többi RTS-ben sincs manapság. Úgyhogy nagyon mellélõttél.
Mellesleg mégis mibõl gondolod, hogy anélkül vitázok itt hogy megnéztem volna minden elérhetõ videót és screenshotot? Természetesen láttam mindet.
Ezen az irányítástechnikai kérdésen volt, aki már meccset bukott. Akkor miért ne lenne szükség? Egy fastest játékban vitathatatlan elõny lenne egy gombnyomásra kijelölni 40 linget, mint bekottázni õket azért, hogy a köv. pillanatban eltûnjenek, mert igen pusztulékony fajta :D
egy csomóan sírtak a pajzsok miatt a fickók kezében,merhogy lovagosan néz ki.... szerintem meg a játék hangulatától függ majd úgyis.....van annyi eszük h ne utánozzák a Warcraftot és ne koppintsák a Warhammert....
single playerben meg bõven van idõd hogy beállítgasd CTRL +1,2,3 stb gombokra a zerling csapatokat... Amúgy ha megnéznéd a korábban betett videókat, láthatnád hogy nincs már 12-es limit (nem tudni mennyi van, de több mint 12 egységet jelölt ki egyszerre.)
Jajj, single playerben miért ne lehetne? Multiban meg aki egy kicsit is tud játszani a zergekkel az mindig legalább három keltetõt használ egyszerre. Szal 100 zergling abszolút reális mennyiség. És a screenshotokból láthattuk hogy itt sem lesz másként.
Egész SCnek az a lényege,hogy a különbözõ elõnyök, amik az egyes fajokkal járnak kioltják egymást, és ezáltal létrejön az egyensúly. Enélkül igen hamar kihalna a játék multirésze, ergó sc2 is hamar kihalna..
Lehet, de ez '98-ban volt. Ma már nem dívik 10 csapatban mozgatni a zerglingeket, és közben zongorázni a gombokon. Ezt a fejlesztõk is pontosan tudják, biztos hogy meg fogják oldani a dolgot.
remélem megoldják finoman, war3-ban is kõpapírolló módszer van részben, van amelyik egység többet van amelyik kevesebbet sebez a másikra, a fegyverétõl és a páncéljától függõen.
Na igen elég beállított volt az egész. A final battleben is a látványra mentek pl. protoss virág alakú ûrhajói a földet lõtték nem a BC-ket pedig megmutatták elõtte, hogy az ellen hatékony.
jó hát persze, balance az lesz, de így elég durván hatott. najah, meg úgy vágták össze a videókat, hogy az új egységeket csak a protossnál láttuk, nagyon kíváncsi vagyok mi lesz a többinél.
amúgy a 12 sztem is kevés volt mondjuk a zerghez, de a többihez nem, s amúgy is, a zergnél is meg lehetett oldani, kijelöltél 12-t elküldted 10 méterre, a maradékot, és így tovább, 3-4*12-nél csak nem volt több linged...
ami viszont iszonyat idegesítõ így war3 után az scben, hogy az épületek közül nem lehet többet kijelölni.
Tenyleg nem erted? Annakidejen 12 egyseg lehetett egy csapatban, mindenki megoldotta, nem egy hatalmas hanem 3-4 esetleg 5 csapatod volt, sokkal konnyebb igy taktikazni egy harcban mint ha egy nagy segeget iranyitanal es utana probalkoznal a kisebb reszek kijelolesevel kulon feladatok teljesitesere ... itt tobb egyseg lesz, es megduplaztak a csapatok meretet, ha ez sem eleg, irany a c&c3 :D
Azért ezzel is csínján kell bánni. Ez a kõ papír olló rendszer utoljára az Earth2160-ban bukott óriásit, ahol is ha rossz fegyverrel lõttél valamit akkor lõhetted akár fél percig is a tankjaiddal mire megpusztult. Szóval csak ésszel.
Tényleg nem érted? Próbáltál már az elsõ részben 100 zerglinget egyszerre mozgatni? (nyilván próbáltál) Mert itt a képek alapján lazán lesz ennyi egy zergling rushnál a második részben is.
Megaztán '98-ban még elment hogy egyszerre fix számú egységet lehet csak kijelölni, de mamár nem tudsz olyan RTS-t mondani, amiben ne lehetne tetszõleges számú egységet kijelölni egyszerre. Ráadásul ennek az egésznek pont a Starcraftnál van óriási jelentõsége a Zerglingek "gõzhenger" harcmodora miatt.
Most néztem meg 3gameplay trailer-t és az kell mondanom isten lesz ugyanaz a feeling csak feltuningolt grafikával
Amugy azt mondtak is hogy a prezentacio kedveert csaltak egy kicsit , pl a Mothershipnek max 1 specialis skillre lenne energiaja, itt mindharmat hasznalta egymas utan, a hirtelen sereg lepakolas is csak bemutatas celjabol lett instant, amugy csak annyit jelent hogy kijelolheted Pylon tavon belul hova jelenjenek meg a legyartott egysegeid. Az egesz prezentacion es minden bemutatott egysegen latszik a ko,papir,ollo rendszer, mindennek megvan az ellenszere. :)
teleportáló egységek, semmit sem ér a távolrasebzõ egység ellene brutálisan területresebzõ linggyilkosok a repülõnél ez az overload, egy skilles játékos azonnal szétszed mindent vele.
meg miaz már, hogy bárhova legyárthatok egy tonnányi egységet?
Szerintem nem lesz korlátozva az egyszerre kiválasztott egységek száma, csak a videóban éppen annyit választottak ki.
Logikus lenne végre eltörölni ezt a korlátozást, mert a Zerglingekkel való támadásnál fontos lenne hogy minden ki lehessen egyszerre választani. Öngól lenne nem kijavítani ezt a régi hibát.
sztem az a pajzs annyira nem gáz, és még logikus is:) Progabe: az elsö banner jobb mert ezen nagyon látszodik h oda van rakva(látszotik a téglalap körbe)
"Bár engem inkább az zavar hogy a dragoonok utódját már nem hentelik olyan simán a siege módban állt tankok."
Szerintem kifejezetten jó ötlet. Viszont, vajon az a védelmi képesség alapban van nekik vagy meg kell venni?
Hát cinematicsban nincs benne pajzs a marineoknál. De tény hogy lehet egy plusz fejlesztés... közelharc ellen jobb védelmet ad, bár ha távolról köp a hydra akkor is magam elé emelném a pajzsomat :D Majd elválik, mire kiadják lehet hogy változtatnak egy csomó dolgon, emiatt egyelõre kár felkapni a vizet. Bár engem inkább az zavar hogy a dragoonok utódját már nem hentelik olyan simán a siege módban állt tankok.
Gyerekek ez a blizzard.. Nem lesz gond a gépigénnyel.. Mondjuk ilyen FX5200 / ati 9600 körüli kártyákkal ne várjon senki csodát...
De ma már 20ezer körül van egy 7600gt szerintem egy olyasmi kártya már elég lesz.
"mit értesz a skálázhatóság alatt?" pfff hogy elindul a te gagyi gepeden is meg a jozsi hájtekk gepen is es szet tudod settingelni... ergo jozsi gepen hádéer, esemhárom meg anyamkinnya feszit, te meg nezed a low texturakat filterek nelkul...
Nem tartom valószínûnek. A Blizzardos srácoknak van annyi eszük hogy tudják, egy Starcraft2-nek a gyengébb gépeken is el kell mennie. Nem úgy mint a Supreme C fejlesztõinek.
Én C&C3 szintû skálázhatóságot remélek a programtól.
Nyugi, nem csak neked bántja a szemed a Marine-ok kezében lévõ pajzs. Szerintem is óriási baromság. És remélem még jónéhányan gondolják így, és szólnak majd a fejlesztõknek, hogy azért ezt mégsem kéne...
áh a játék legnagyobb hibája szerintem még lapul nagyon erõsem :D
elõször én ezt a lépegetõ robotokra fogtam volna rá, aztán rájöttem amikor a platformok között is tudott mászkálni hogy hmm.... najó, volt értelme a hasonló idõben kijött stratégiai játékokról kopizni :P
Ezt én észre sem vettem... :) Nos jogos a felvetés a zerglingek elleni védelemben, biztos sok más dologra is jó. Esetleg el tudnám képzelni mint egy fejlesztést :DD Infantry armour mellé Infantry shield
Azért az a guru messze nem ez a guru volt:) Anno ,akkoriban nagyon is színvonalas volt szvsz, persze azóta már sok minden változott, na mind1 off vége Elfutni szerintem el fog szinte mindenen, blizz játékok elég jól skálázhatók, persze az más kérdés, hogy fog kinézni