na figy lammer a grafikát fikázod elsöenk is nézd meg sztem a videot joban én 3x néztem meg h joban átnézem!!JElemzem nekd
-A az alap also szintü terep (padlo) nem egy siku szépen megrajolt , atom hatásáráa deformálodik és ugy marad -Fegyeverek ,lézersugarak mikor löönek látatod h a körül kicsit torzit a képen egy nagyon kicsi sikban ami azt jelenti h izik a fegyver ami igaz is egy harcászati cucnál a rakéta pl vagy a lézer nme vizel megy:D -Atom robanáskor mi szépen torzult a világ a vilanás is és aza féle elmosodás perciz munka öröm lesz nézni ezeket most már nme csak azért mert menyit megöltünk az ellenségböl ahogy edig:P -A mozgás is javult nme a warcraft3as mozgás szerencsére h felsö és also test külön dolgokat csinál vagyis fura volt:D HAnem szépn mozognak ugymond valoságosab -A szinek kivetezetek az egyéni starcraft szineket kapjuk ismét (tudjátok aza megrögzült szinhazsnálat mint pl a mátrix filemknél itt is a starcraftnal csak ujab játék szebb szinek:D ) ÉS ha szakértö lennénk mert nme vok az még töbet tudtam vona mondnai hiába roszab minöségü a video látszik h jo lesz
A játékmenetröl anyit h kicsit fura h medig csatáztak :D De látszik legaláb az erö viszony egyenletesége sztem ezt tükrözte a csata mega,és a sok effeket a lényeg ugy látomXD A Koreaiak h Ámultak:D hehehe
Amugy zerg hát nme sokat muatok pedig azoka legjobak:DÉs mivan az uj csapatal?:O
Komolyan nem ertem mi a problemad, miert problema az ha valakinek volt a blizzard elott is munkahelye, attol a blizzard meg mindig ugyanazt a szintet koveteli meg. Gondolom eddig is csak a grafika miatt jatszottal a Starcrafttal, nem rondabb mint az egy volt. Ha megnezed a listat vannak jo jatekok is koztuk, Battlezone, Dark reign es meg a Red Alert is jo jatekok voltak a maguk idejeben.
"Én pölö hiába múvolom A-val a lingeket, lazán elfutnak a marine-ok mellet" legalabb ennyi ido utan ismerned is a jatekot...
hint! minden unitnak van egy AI visionje... X unit sokkal nagyobb tavolsagbol koveti, eszreveszi az ellent es cselekszik mint a masik... ha kell mutatok neked tablazatot
neked akkor okos starcraft jutott Én pölö hiába múvolom A-val a lingeket, lazán elfutnak a marine-ok mellet, azok meg szétlövik öket. Talán egy-kettö ottamrad, de ennyi. a legjobban azt szeretem, amikro egy tucat ling beáll egy csoportba a csatánál, utána meg ide-oda szerencsétlenkednek, majd egyenként nekem kell kiküldözgetenm öket, hogy ne löjjék halomra mindet.
/off Jo ne ugy értsd, hogy lelötték a fejlesztöit, csak gondolj bele. Ha azzal a játékkal játszottál, láthattad, hogy az ellenfél semi. gyalogosokkal falat lö(?!), meg ilyenek. /on
World of Warcraft: The Burning Crusade (2007), Blizzard Entertainment Inc. The Lord of the Rings: The Battle for Middle Earth II (2006), Electronic Arts, Inc. The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth (2004), Electronic Arts, Inc. Command & Conquer: Generals (2003), Electronic Arts, Inc. Command & Conquer: Generals - Zero Hour (2003), Electronic Arts, Inc. Command & Conquer: Yuri's Revenge (2001), Electronic Arts, Inc. Emperor: Battle for Dune (2001), Electronic Arts, Inc. Star Trek: Deep Space Nine - Dominion Wars (2001), Simon & Schuster Interactive Command & Conquer: Red Alert 2 (2000), Electronic Arts, Inc. Command & Conquer: Red Alert 2 (Collector's Edition) (2000), Electronic Arts, Inc. Dark Reign 2 (2000), Activision Publishing, Inc. Battlezone (1998), Activision, Inc. Vigilante 8 (1998), Activision, Inc. Heavy Gear (1997), Activision, Inc. MechWarrior 2: Mercenaries (1996), Activision, Inc. MechWarrior 2: Ghost Bear's Legacy (1995), Activision, Inc.
A protoss behemot-izé nagyon brutál ahogy széthegeszti a kicsi marinokat :DDDD még mindig a felét se töltötte be...fél ora alatt...
ja single nekem eszembe sem jutott:) az sc nem arra való:) arra gondoltam hogy pl beattackolsz egy területet akkor okosan lönek rajta a unitok meg jol közlekednek
ezt ugye nem mondod komolyan :S nincs gond azzal amig hétévesek játszanak vele :DDD Csakhát vegyük a single-ket, ott hihetetlenül semmit nem csinál az AI. Jo persze, leigázhatna két másodperc alatt, de akkoris. Valamit felmutathatna, random gémen is. (Reméljük nem lesz akkora bukás mint az AOE3 az AIja miatt)
Ezek a képek igen igényes designról adnak tanubizonyságot! Valahogy úgy érzem, hogy nem ez lesz a játék, ami rontani fog Blizzard hírnevén! Csak adjanak megjelenési dátumot..
iken mekneztem az ingém videot... háááááááááááát... nemtom ez nekem telleg nem tetszik annyira... :C sry... es most olvasom hwn hirbe: "Mike Morhaime, a Blizzard fejese bejelenti a fõdizájnert, aki nem más, mint az egykori Electronic Arts Los Angeles Lords of The Rings RTS dizájnere, Dustin Browder."
ok, mar ertek mindent, OMAJGAD mar ertem miert ilyen OKADEK a design... gg ~~
nekem rohadt lassan pufferel O: véletlen bezártam, majd ujra megnyitottam és szinte semmit nem pufferel. percenként 3-4 másodpercet :CCC
nemis a grafika a lényeg, csak ne legyen olyan veszettül buta az AI mint az elsö részben...
Nem néz ki ez rosszul. Árnyékok, effektek nagyon ott vannak, és messze nem olyan csicsás kocka, mint egy Warcraft 3.
nagyon durva az atombomba, utána meg a kis zergek összeállnak GG pozicioba :D
Amugy sztem grafikailag oan warhammer dawn of war os lesz:)Ami jo szép és nme huza le a gépet:D De a video nagyon szar minöségü:S Valaki nme tud egy jobat???
mindegy, en ujra es ujra megnezem az ingame muvit, nem tudok betelni vele xD ... kerdesesse valt hogy megyek e majd Warhammerezni xD
egyezünk meg a csicsás kockába, ennek ellenére nagyon hangulatos
A c&c3-ban a scrinek anyahajója egy az egyben protos carrier még a neve is az.Szerintem vitatkozhatnánk melyik a kopintás,arról már nem is beszélve hody ha megnézem az sc2 videóját már majdnem kész játék.Így mikor megcsinálták az egységek textúráját c&c3-ról még hírbõl sem lehetet halani (szerintem).
igen a warcraft3ban... koszi de nekem nem kell ez a csicsa mesevilag... az unalmas fel oraig pufolom ket paraszttal egymast style meg foleg nem kell... makro hianyarol mar nem is beszelve es folytathatnam... brrrrr tokre mesewar3... hat ebbol igy elso ranezesre nemkerek... htx -.-
Én bízom a BLIZZARDBAN, rts-ben mindig a legjobbak voltak Command & Conquer ide vagy oda. Mindig a BLIZZARD csinálta a maradandó és korszakalkotó játékokat,és szerintem nekik ez presztis kérdés ,nem fogják össze dobni és a nevével eladni a gamát.
Hat igy elsore szabalyosan randa.
feltünöen kevés a zerges kép. Pedig az a legjobb!!
nekem is fura egy picit, de ha a warcraft 3nal megszoktak az emberek itt sem lesz gond :D ... inkabb attol felek hogy nem sikerul eltalalni a balance-t ennyi uj egyseggel :C
New units: # Terran Reaper (Ground Unit: mobile jump-pack unit, pistols)
# Protoss Colossus (Ground Unit: Dual lasers, huge - can walk over terrain heights, weak vs air) # Protoss Immortal (Ground Unit: Special shields good vs heavy damage) # Protoss Phoenix (Air unit: Can overcharge weapons for a burst of fire, then temporarily powerless, can target air, possibly also ground units) # Protoss Stalker (Ground Unit: ‘blink’ teleport ability) # Protoss Warprey (Warp Ray?) (Air unit: Laser beam attack that gets more damaging the longer it continually hits a target. Also strong vs buildings, weak vs marines.) # Protoss Mothership – Super-unit (Air unit: Can only have one produced at a time, Super abilities include stasis type bomb, ‘Planet-cracker attack’ & Black hole generator – extremely powerful.)
New Abilities: # Zerglings mutate to rolling suicide bombs # Zealot charge ability to quickly close distance # Protoss can make shieldwalls where they need them # Protoss can warp units in pylon range, even direct from production. # Increased focus on Protoss warp/teleport abilities