Én itthagytam ezt a fórumot, konstans tolom az sc-t :) Csak D3 miatt néztem be sg-re. TL-en lógok, mert ott ha balance whine van replay nélkül perma ban jár érte. etc. etc.
Ja. Az lehet. Amióta ingyé' adják a terrant a starterban elszaporodtak rendesen. De nem kell meglepõdni, hogy van olyan terran amelyik nem MMM-re megy. Most a mech a menõ. Esetleg mellé valamelyik M az MMM-bõl persze :)
"Mindenki kockul meg nyer zsinórban és nincs ideje írogatni? Nincs meg hozzá a kellõ düh? Ejnye..."
Biztos mindenki terran :D
Ha elnézed ez alapján se protoss buff kell, max terran nerf :D Persze ilyen kis mintát véve nagy a hibalehetõség. Legközelebb majd sok zerg lesz. Már alig várom. :) Bár az infestor nerf ezt nem ösztönzi. Remélem a neural kiherélése nem kerül élesbe az 1.4-es patch-csel!
Amúgy meg nagyon leült a fórum. Mindenki kockul meg nyer zsinórban és nincs ideje írogatni? Nincs meg hozzá a kellõ düh? Ejnye...
semmi kül,korea roflstomp,coca leiskolázta pumát nagy meglepetésre,többi elég papírformának tûnt nekem,meg persze trimaster felhívta magára a figyelmet
tlo 0:2-re elbukta az elsõ meccsét,mert "nem jelent meg" közben meg ott volt cifrafosás vagy wtf?
elso meccs es rogton elbasztak a streamet :D mlg ftw
ha valaki véletlenül nem tudná, este 23kor kezdõdik az mlg raleigh http://www.majorleaguegaming.com/news/mlg-raleigh-full-broadcast-schedule/
kb 23.30tól kezdõdnek a meccsek és folyamatosan tart majdnem reggelig,két streamen idra(z) vs bomber(t) select(t) vs tlo(t) lesznek az elsõ összecsapások
Huk a legjobb toss a gsl-ben
"Sentry Guardian Shield now correctly reduces damage from Hellion, Void ray, and Colossus attacks as well as the Siege Tank’s sieged attack."
Amúgy ez az érdekes ! ! !
Végre egy jó patch. De Stimes Marauder még mindig imba.
Ember, az Ultra counter-unitja a marauder pl. Számolj már utána, hogy mennyit gyártasz le belõle 4-6-10 raxból, ami endgame-ben nem egy túlzott mennyiség.
Vagy protossnál ha endgame-et úgy értétek el, hogy van 1 db robo-d, akkor s csodálkozz.
"I think there should be a 15/15 10 second upgrade from the cyber core called "Smart Warp Positioning". Once upgraded, it allows you to select any group of Protoss units, then press a hotkey, and they will automatically sort themselves out so that the closest ranged units (zealots) are in the front, the medium ranged units (stalkers/immortals) are in the middle, and the long range units (colossus) stay in the back, that way Protoss can a-move and have their armies automagically sorted out for them."
Ha annyi nyersanyagtöbblete van zergnek, hogy pikk-pakk újrahúzza ultrából a teljes sereget akkor illik is fûbe harapnia a terrannak :D A gyártásidõ meg azt jelenti, hogy hamarabb hozható ki "korán" + azt is, hogy talán le is lehet gyártani párat. Elég sok volt az eddigi idõ. Ennyi alatt elindul az ellen a bázisáról, letarolja a seregedet, megebédel és iszik egy sört. Aztán kibújnak az ultrák a tojásból és még épp látják hogy kinyírják az utolsó hatchet :D
Így tán kicsit jobb lesz. Az ultra nagy lomha és jól counterelhetõ. Fõként ha leáll minden fûszálat (marine, zela) letámadni mert persze nem tud áttörni a 2 lépéssel mögöttre várakozó friss stalker husihoz. Vagy ezt a kis unit "falazást" már korrigálták? Picit komolytalan hogy egy akkora egység mint egy ház nem tud keresztüljutni egy akkora egységen mint egy (vagy 2) zela ami tán 100 kg vasággyal :D
Ultra: már nem azért mondom, de itt most nem arról van szó hogy mikor tudsz lehozni ultrat hanem hogy hány sec alatt... és alapvetõen is tipikus end game egység amihez kb csak elég durva macro gamel jutsz el ! És már nem azért mondom, de ilyenkor mirõl is szól a buli a zergnél hogy felhalmozz mineralt és csata után pillanatok alatt ujra armyz... na ez lesz sucks a ultra buffal ! mivel nagyon gyors lesz így a rearmy amire nem igazán lesz másik oldalról értlemes reakció mert a counter egységeit nem olyan gyors legyártani ! És hagyjuk most a minek mi a counter és mikorra lehet kihozni az elsõt ! mert itt nem errõl van szó !!!
Immo... jajj istenem, nem lesz elég az A+move cimbora? :D
Inf... nem azért lett kötelezõ kedves barátom, mert imba, hanem azért, mert jól használható, nincs vele semmi gond, abszolút balanced. Méghogy nagyon nagy dmg... a Nagyon nagy dmg az a siege tank, colo és storm. Fungal nem kicsi, nem nagy, pont jó. Contaminate? Nézem én a versenyeket, egy darabot nem láttam. Húzzál elõ légyszives az elmúlt hét többszáz meccsébõl csak 5 olyan vodot, replayt, ahol láttad a használatát. Streameket is rendszeresen nézem, 20 meccsbõl 1x használják, szal ne vicceljünk már.... Ultra a Thor és Colo egyik countere. Mikor jön ki a Thor és Colo és mikor az Ultra? ty
Pöcs témában ! -Immo jó ötlet egy rendes zea stalker sentry immo armyban elég sokszor csak rohangálnak hátul és lõnek ! Earlyben meg úgy sincs annyi belõle, hogy antinak gondot okozzon ki mikrozni :) -Mothershipben hiányzoni fog a lagg :( abból mindig tudtam hogy elkészült :) -Blink research mondjuk PvP ben érekes lesz :( nem örülök neki tényleg marad 3gw+robo 4gw ellen vagy 4gw :( Warp Prism meg bárki bármit sír jó ötlet mert pár kosza egység még warp elött szét lõtte :( így legalább az egységek eltudnak készülni alatta
Raxx meg Seeker végülis teljesen mindegy ! de hello nerf jogos :) bár hiányozni fog mire végre megszoktam és megszerettem elveszik :(((
Infestor bárki bármit sír teljesen jogos !!! egyrészt mert zergnek kötelezõ egység is lett mert annyira imba más részt meg tényleg nagyon nagy dmget oszt ki és ahhoz képest a nerf meg egyáltalán nem sok ... nyilván 3dmg + nál érezhetõbb lesz hogy nem +30% de alapból ott nincs nerf csak -6 azért meg sírjon a zerg szája ...
Overseer nagyon jó és contaminate meg még jobb... nem egy protól látom hogy pl ZvZ ben vérbe szívatják egymást vele... :) most még viccesebb lesz :)
Ultra viszont sucks... End gameben jó nagy szívás lesz... :(
Írtam is, hogy kissé leharcolt állapotban voltam. Biztos dupla starportot derítettem vagy csak túllihegtem az egyszem "derítõ" bansheet. Persze az is lehet, hogy elõtte háromból háromszór banshee rusht kaptam terrantól. Amikor ezt benyeltem a kölyökszöcske magasságon nagyon kedvelt volt ez :D
patch témában: többé kevésbé talán még elmegy. Satnya angol tudásommal nem szeretném félreérteni. Mi az az elsõ? Csökken a lenti egységek látótávja a magaslati pontokra? Az jól jön mindenkinek. Nem zergnek a roachok ellen (páran emlegették milyen kellemetlen társaság lehet korán), de minden fajnak jó ez szerintem. (kivéve ha félreértettem és épp fordítva van).
Immortal lõtáv. Aztaa. Nem mintha komolyan zavarna, de kb akkor most minden egység nagyobb vagy azonos lõtávval bír protinál alapból mint a zerg unitok fejlesztve (kivéve a broodlord)? cuki. A roach biztos túl erõs "countere" volt az immonak is :D
Helion: szerintem nem a lingek miatt rakták be, bár ott is hasznos. Egyszer félhülye félig bealudt arccal játszottam és lelkesen gyûjtöttem a hydrákat gondolva, hogy bansheet kapok (agy kaptam is és ezért?). Aztán jött pár helion és visszavetett az õskorba. Nagyon durván sebeznek és olcsóak. Mondjuk jól kell vele helyezkedni, de hydra ellen korábban enyhe túlzásnak éreztem a hatékonyságukat. Így talán kell +1-2 helion ugyanahhoz a hatáshoz :D
Infestorban béna vagyok. Majd a nerfre fogom ha bukok velük :D
Campaign-ban amúgy nagyon sok mindent össze lehet szedni, csak minnél nagyobb az erõsség annál nehezebb. Ha megvan a 25-25 zerg és protoss pont, akkor a késõbbiekben szerzett minden plusz pontért +10k suskát kapsz. Ha minden feladatot teljesítesz egy-egy mapon, akkor sok - sok pénz lehet. Simán lehet költekezni.
Ha a már kész küldetést játszod újra azonos, vagy más nehézségen, akkor nem kapsz rá pénzt. Azaz csak egyszer kapsz pénzt egy küldetésre egy hadjáratban/campaignban. Ha elõrébb vagy már és a hídról töltöd vissza, akkor nem kapsz pluszt, de nem is kell onnan folytatnod a harcot ha végeztél ahol a küldetés állt (pl a legelsõ küldetés meguismétlése után nem a 2. küldetésnél folytatódik a történet hanem ott, ahol abbahagytad elõtte). Ha újrajátszol egy mapot, akkro csak azok a fejlesztéseid lesznek meg amik akkor voltak amikor teljesítetted. Nem fogsz így BC-kel zerget irtani az elsõ pályán :D
Nem olyan összetett ám a megfejtés, csak túl lineárisan gondolkodtok. Nincs elég sci-fis háttértudásotok holmi párhuzamos világokkal.... ööö. No ennek mondjuk nagyon nincs ehhez köze, de a megoldás egyszerû. Felhalmozol egy nagyobb összeget. Elmented a játékot. Megveszel egy teljes fejlesztési ágat (mech, épület, vagy ami épp kell). Ha megvan az achievement, akko rbetöltöd a korábbi állást és megveszed egy másik ágról az összeset. Ha minddel megvagy és nincs még meg, akkor folytathatod a bérencekkel is :)
General Unit vision up ramps has been reduced by 1.
PROTOSS Immortal Attack range increased from 5 to 6.
Mothership Acceleration increased from 0.3 to 1.375. The Mothership’s Cloaking Field no longer cloaks all units instantaneously, but rather adds units to the cloak field over time (maximum of 25 per second). This should alleviate “Mothership Lag” issue when a Mothership comes online.
Stalker Blink research time increased from 110 to 140.
Warp Prism Shields increased from 40 to 100.
TERRAN Barracks Build time increased from 60 to 65.
Hellion Infernal Pre-Igniter damage upgrade decreased from 10 to 5.
Raven Seeker missile movement speed increased from 2.5 to 2.953.
ZERG Infestor Fungal Growth damage changed from 36 (+30% armored) to 30 (40 vs Armored).
Overseer Morph cost decreased from 50/100 to 50/50. Contaminate energy cost increased from 75 to 125.
Ultralisk Build time decreased from 70 to 55.
---- Véleményem zerg szemszögbõl: Immortal: Így is elég durva volt roachok ellen, ezzel a buffal kb lehetetlen lesz kiszedni az armyból. Mothership: Oké. Stalker: Oké, éljen a chrono boost. WP: Queen-el nehezebb lesz elkergetni, de édesmind1...
Barrack: Helyes, bunker rush még így is durca. Hellion: Végre! Mech ellen ling nagyon kell, viszont kissebb kupac hellion már akkora dmg-t tolt rájuk, hogy az már túlzás, ráadásul earlybe drone ellen is nagyon fájt. Raven: Oké.
Infestor: Egyetlen valamire való spellt is nerfelik. Gratulálok. Persze, mert a fungal OP, mi? Nem volt OP, csak szimplán használható. Ami OP az a storm. 4 sec alatt 80 dmg, mégha kihúzod is bekapja a 40-et fixen, armored v nem, tökmind1. Overseer: A cost jól jött, contaminate értelmetlen, így se használta senki, ezután még annyira se fogják, sõt egyáltalán nem. Ultra: Jóhogy oké! Így is olyan késõi és rizikós a hive tech, nehogymár még 70-et várjak rájuk...
http://www.youtube.com/watch?v=Lab5EpGqOB0
Pl ha ezt a viedot megnézitek 7:14 nél látni hogy fullra megvan neki minden a starportba. És a reaktor+techlab upgrade is megvan neki. Kérdem én hogy a f...ba ?
Nem egy végigjátszás alatt kell megcsinálni. Amúgy a legjobb, ha végigtolod, alig veszel cuccot. Utána a sok pénzen megveszed az egyik fajtát, kapsz acsit, visszatöltöd mentést, megveszed másik fajtát...
Végigtoltam a campagint csinálom az achievementeket, viszont vannak azok az achik hogy vedd meg az összes fejlesztést pl: (Infantry Tech Master). Namost én végigtoltamminen pályát normalon, majd hardba.De nem kaptam anyi creditet hogy mindet megvegyem.Most betöltöttem egy korábbis savemet és csinálgatom azokat a hardokat amiket nem sikerültek de mikor azt megcsinálom, és elõször csinálom nem kapok érte creditet. Most akkor elvileg újra kel kezdeni ajátékot és azokat kel megvenni amiket elõzõleg nem csk igy lehet ? Valahogy nemlehet azt megcsinálni hogyha egyszer végigvittem akkor a fejlesztésekkel és a tech treevel folytatnia játékot ?