Túl sok gáz és idõ rátechelni. Ha kiscoutolja az ellen, akkor megtol az addig folyamatosan gyártott roachokkal és semmi esélyed. Hiába nem lõ levegõre, rengeteg hp, armor, nagy dmg, kiirt mindent a bázisodon, míg a felét leirtod.
Persze bejöhet a muta, én is szoktam használni, de amelyik player jól idõzít, azt nem valószínû, hogy megfogod. Nemhiába ritka.
Jah. Még jobb tényleg, ha energy marad, de kap cd-t, pont annyit, amennyi idõbe telik, míg a 25 energy feltöltõdik. Így még a storm spam is megszûnne legalább.
Talán megoldás lenne, ha a HT is Corruptor módra mûködne, azaz nem lenne energy-je, hanem cd-t kapna a spell. Warpolás után x secig így nem bírna stormolni. Viszont használhatóvá válna a unit.
Egyébként én az összes caster energyt elvenném, és az összes spellt cd-sre alakítanám.
Mindenesetre az utolsó elõtti gémben hajszálon múlt MC sorsa amiatt, hogy kiszedték az amulettet. Szerintem a világon nincs prot, aki már ott nem vérzett volna el.
Am amit elfelejtettem mindig írni legjobban azt nem szeretem ,hogy 1 v 1 rankeden szinte csak 2 v 2 pályákon nyomom , 1 v 1 mapon sosem pedig ott a legjobb mert pörög a meccs.
LoL lassú volt az Sc2.hu 18 órát késtek a hírrel :)
1ébként nem járok oda csak kíváncsi voltam felfedezték-e? :D
Aki tudja minek a szövegét írták át, kap egy pirospontot.
:D
Júj, jó sokat olvastam egyszerre. Hála égnek közös nevezõn vagyunk, mindenkivel egyetértek, csak azt nem vágom, hogy a Blizz ezt miért nem látja, illetve ha látja, miért nem ad valami infót arról, hogy próbálják megoldani?
Egyébként én a wargate fejlesztést twilight council-ba tenném, 100/100-ért. Az is elszomorító, hogy a stalkernek a blink nem létszükséglet, sokkal inkább elég durva fejlesztés, míg a hydra range upgrade nélkül sehol sincs. Egyébként nekem is ezek jutottak eszembe zerg részrõl, amit már írtatok: pl roachnak speedhez nem kéne lair. A 100-as dropot fejlesztést + 25ért overlord átalakítst nem tartóm jó 5letnek. 10 lord ehhez már simán kéne, és az már több gáz, mint most. Jó az a 200 (nemjó amúgy), csak legyen a fejlesztés fele annyi idõ.
Egy másik dolog amit nem értek, hogy miért kell minden zerg földi egységnek legalább egy upgrade, hogy védekezésen kívül lehessen õket használni bármire is (hydrát talán leszámítva, mert annak úgyis tökmindegy az a +1 range általában) Ráadásul elég drágák is emellé. A zergnél inkább létszükségek ezek az upgradek, mint egy újabb opció és stratégia, hogy meg tudjuk az ellenfelet szopatni (a burrow roachon kívül, de hát az is lair+speed+tunnel+burrow tech, hát persze). Úgy érzem ezen a téren lehetne változtatni valamit, és akkor a zerg is érvényesülhetne early gameben.
Abban egyetértek száz százalékig, hogy az army trade, drone up, army trade, drone up, etc. lenne az ideális zerg gameplan, csak arról ne feledkezzünk meg, hogy Protossnál NAGYON vékony a vonal aközött, hogy "meghalt a seregem fele" és aközött, hogy "hát oké, megöltem 30-40 supplynyi zerglinget, lement pirosba az egységeim fele, de már regenerálódik is a pajzs." - ez utóbbi insta GG a következõ két kör army után, ha van annyi esze a P-nek, hogy hátrarakja ezeket az egységeket. Pl.
Az egyértelmûen nem megy, hogy makró -> 1 nagy harc.
Szerintem nem arról van itt szó, hogy hány supply a roach. Az egész egyszerûen egy közvetett nerf, az ára egy roachnak most 100/25, hiszen négyhez kell egy overlord (ha így nézed).
Vannak trükkös dolgok, nyertem pl ma úgy Protoss ellen, hogy készítette a robo bay-ét Tal Darim-on, mire benéztem hozzá nyolc hydra droppal, aztán haza a felével, majd megismételve ezt bementem 30 linggel (drop) mainre, aztán amikor megtámadta azt a gondolom egy hotkeyen lévõ sereggel, 15 hidrával benéztem és lekaptam az expjét - ezalatt persze dupla exp ment. Na, ezek után megfogtam még egy hidden expet, és ÉPPHOGY elkészült idõben az 5-6 brood lord és a 12+corruptor a spine crawlerek fölött, hogy az elolvadó 40-50 roachom után életben maradjak ezután.
Na, amit most leírtam, egyértelmûen a "lejátszom a pályáról" tipikus esete, nem pedig közeli skillû emberek összecsapása - ott egy masterses P, aki amúgy nem jobb nálam skill szempontjából, iszonyat mód szétszopat P-vel. Iszonyat. Mindegy is, ez megint személyes szinte lemenetel :D
Egyszerûen csak jó lenne, ha bármiféle trükközés zerg részrõl ne lenne ennyire késõ/baromi drága. Ha nem kéne várni a roach movementre burrowval. Vagy ha nem kéne lair tech a roach speedhez. Vagy ha nem 300/300-ba és Lairbe kerülne a drop tech, összehasonlítva a P robo+1*200+warpolhatok is be bármit megoldásával... tudom, az Overlord utána mind transport, de hiába, ha ez kvázi kihasználatlan opció marad.
Nekem tetszene, ha a Hydrát vagy buffolnák, vagy levinnék tier 1.5-re. Illetve ha szimplán megcsinálnák azt, hogy a drop egy 100/100-as research mondjuk lair techhel, és ezek után egyesével kéne droppolhatóvá tenni az Overlordokat, mondjuk 25/25-ért. Hogy a Protoss is aggódjon csak, hogy milyen trükk jön, ne turtle-özzön 5 colossusig, aztán gg time.
Nem buff szerintem egyértelmûen. Ok mondjuk kijön gyorsabban egy zealot, de konkrétumot nem mondtak a wg fejlesztési ideje mennyivel lesz több. (Mi az a 1.5 tier?) Minden egyes plussz mp a 4gw rush miatt a zergnek is kedvez. Tény a late gamen nem változtat. Mindenesetre most a zergek kicsit konstruktív válságban vannak, mint annak idején a p-k, amíg meg nem jött MC.
De már látni megoldásokat, ami nekem meglepõ. Banelingek (esetleg baneling bomba)+infestor. Másik ami terjed, hogy ledob 15 spinet mikor elérte a 200-as cap-et betáraz és cancel. Vagy az agresszív zergek, makrózik keményen 2 expig aztán valahol multi hatch-et dob és nonstop army trédes rushra vált. Eddig nagyon arra gyúrtak a zergek, hogy csak és kizárólag túlmakrózzák az ellent, mint pl. IdrA. De a jelenleg életképes megoldás valahol a ST és SlayerS klán zergjei között kezd éles körülmények között megállva a helyét körvonalazódni.
Az alap probléma akkor ágyazódott be a zergbe, mikor a rócs 1-rõl 2 supply lett. Sokkal kevesebb egység swarmolódhat. Viszont elég bonyolult ezt a helyzetet feloldani, mert ha a zerget kicsit a fejlesztõk megeresztik nem lehet tudni milyen következményekkel jár a metagame-re. 1-2 hónap vagy több kell a változtatás kiteljesedéséhez. Most úgy látom bottal piszkálják egyelõre a balanszot.
Hello to you, Protoss players. I am coming with a gift of information that some of you may find interesting!
We have been looking into the 4gate issue and our designers have played with a lot of different fixes and changes, even those that were not strictly numbers related. While strong, 4gate is a lesser problem in other matchups, but we recognize that PvP is a different story.
Just throwing a nerf bat at warpgates would make protoss weak in early game. This is why we are currently looking at increasing warpgate research time, while at the same time compensating for it with reducing build time of protoss tier 1-1.5 units (though build times reduced only for gateways, cooldowns will stay the same for warpgates). This is an example of a fix you may see, but our developers plan to explore further options, before the patch officially hits.
"ez egy játék és nem a prok hoz kéne igazítani hanem ,úgy hogy a lehetõ legtöbb embernek jó legyen ne csak annak a pár száz versenyzõnek... "
Rosszul látod. Másodsorban játék, kifejezetten versenyre tenyésztik. Nem az adja a hírét, hogy egy játékos jól szórakozik, majd elmondja a másiknak toplistán van 1-2 hónapig és eltûnik. Ellenkezõleg a versenysorozatok miatt terjed.
Ennek ellenére szórakozás, mert low-mid master ligáig casualok játszanak. A pro-k nézése pedig szórakoztató. Aki egy percet sem töltött a játékkal lehet felfogja, de nem elemi erõvel, mitõl nagy húzás egy jó megmozdulás.
Szerintem az sc klónok a mentális próbatételek királyai. 100%-on pörgetik a figyelmet, reagáló képességet, intelligenciát, koordinációt, azonnali döntéshozatalt és sorolhatnám. Ha legyõznek már nem abban keresem az okot, hogy mi az imbaság, hanem mit rontottam el. Mondjuk ennek ellenére sokat károgok, hogy imba ez vagy az. Pedig imba tossal játszom, amelyik címet a terran birtokolta eddig, most a zerg lesz a soros. :D Mindenesetre a játék még sokat fog változni.
De tényleg ezt a nézd meg ezt a videót kommenteket jó lenne elfelejteni még ha daimondos vagy master ligás is vagy akkor is tök felesleges magadat egy olyan emberhez hasonlítani aki napi 15 órát sc zik jó, megnéztem a lenyûgözõ videót ettõl még nem fogom oda verni a protot mert könnyen lehet hónapig gyakorolnám a taktikákat akkor se menne olyan gyorsan mint egy profinak, jó lenne rájönni néhány embernek ,hogy ez egy játék és nem a prok hoz kéne igazítani hanem ,úgy hogy a lehetõ legtöbb embernek jó legyen ne csak annak a pár száz versenyzõnek...
Óh, a nyüszítés több száz ladder meccs mellékága, igazából emellett ugyanúgy gyakorlok és próbálok egyre jobb lenni - nem értem, hogy a fórumos kommentek alapján hogy szûrheti le bárki azt, hogy az illetõ nem játszik/nem tesz semmit, csak "nyüszít" : )
Nem tudom te mennyit játszol és milyen szinten, de ez nem olyan egyszerû, hogy megnézek egy Destiny meccset és akkor nyerek prot ellen. Destiny is rakatszor vesztett prot ellen.
Ha ez így mûködne minden meccsen, ahogy a videóban van.... De nem is folytatom, mert nem mûködik.
Ilyet ideböfögni, hogy nézzük meg ezt és ne nyüszítsünk... hát komám... ez egyszerûen nonszensz.
Kompetens Protoss ellen kb NEM LEHET játszani most, hihetetlen. Ha nincs hidrám, a harc úgy kezdõdik hogy huszonötfelé szeletelik a seregem FF-ekkel, kb EGY unitja nem hal meg.
Ha meg hidrám van, turtle-özik egy kicsit, és három perc múlva 4 colossi-al jön, és megint nem veszít semmit.
Ahha.
dota2-t bejelentették,azt annyi,talán most h kijött portal elkezdik csepegtetni az infokat