eddig zseniális meccsek boxer elég agresszívan játszik
Sikerült 1db taktikát kidolgoznom, kiváncsi vagyok meddig jutok el vele. Eddig csupa win practice missionöknél. :)
Annyi csinálok, hogy 24 marine, 3 medivac 8 perc alatt, ezt bedobom az elsõ 10 percben a bázisára scv (vagy ami van) és commandcenter közé (vagy ami van) és mire odaér az embereivel kilõttem a gazdaságát. Többnyire kisebb ellencsapat jön, mert sok gyártóhelyre gyúr mindenki, egysége nincs senkinek elég. :)
Inkább a DT-re értem az 50-50-t, ha nem jön be pár lewarpolása eredményesen és nem tudok vele harassolni, akkor vége. Egy védetlen idõ keletkezik a tossnál. Csócsálhatom bárhogy: egy blöff.
Theorycraft, nem akarok bele menni. Mert eltérõ dolog élõ játékban, ahol minden ellenfél máshogy reagál. PvZ-ben szvsz nem ifthen. Inkább TvP, ahol jó arra, hogy ki legyen merítve a scan és ne legyen MULE. Terrant jobban tudom kezelni mint ellenfél, mert unproduktív és lassúak a unitok. Bár rohadt gyorsan techet tud váltani pár épület cserével-reptetéssel az elején.
"de hogy a faszba ne rántaná magával pont a zerget EGYETLEN rossz döntés"
Egy rossz döntés és a BO-ba kódolt eleve elrendelt veszély. Nagy különbség van a kettõ közt. Minden meccsben egy rossz döntés hozza a másiknak a win-t.
"Pont, hogy õk a legérzékenyebbek rá."
Hát nem tudom. 80% win rátája van eddig a legmagasabb GM-nek aki zerg. Sõt EU-ban is top 10-ben 4 zerg van. Nem értettem sosem a rívást. :D Tényleg játszottál már tossal laddert?
Amúgy nincs szerencse faktor a játékban. Nem 50-50 az, hogy raksz-e spore-t vagy sem. Ha látom, hogy a normális timinggal jössz 4gate-pushra, akkor SZÁZ százalék, hogy nem rakok spore-t. Ellenben az is 100, hogy ilyenkor minél elõbb készítem a burrow-t is, mert az hard counter egy bizonyos roach number után.
Ha meg nem jön a push, akkor 100%, hogy csinálok 1-1 spore crawlert is. Itt nincs 50-50, itt szimpla IF->THEN feltétel van.
Már elnézést, de hogy a faszba ne rántaná magával pont a zerget EGYETLEN rossz döntés. Pont, hogy õk a legérzékenyebbek rá. Néha az az érzésem, hogy nem ugyanazt a játékot játsszuk - mondjuk protoss problémázás lesz a mostani metagame mellett az utolsó, amit elhiszek, mert egyértelmûen õk most a legerõsebb faj.
Nah, én csak max. 20mp difirõl szóltam, nem 2 percrõl :)
Az én véleményem az, de nézõpont kérdése. Az a zerg néz be valamit, aki nem védi a 4 gw-t, nem jó az executionje. A 30%-amit nyerek zerg ellen, mind kemény csaták eredménye, töredéke 4gate+blink. És igenis számít a trükközés protnál, hogy elvidd a gondolatmenetét elején az ellenfélnek pár 10 mp-re, már aki megeszi a blöfföt. De hogy üthetetlen lenne azért túlzás. Miközben July zerggel 4 fajsúlyos embert darált be egyhúzóra. Skill és helyzet függõ. DT is olyan hogy vagy raksz sporet vagy nem 50-50 vagy bejön vagy nem. Annyira hosszú a shrine felépülési ideje, hogy a szerencse (blöff) függõ jóformán win vagy harass. A szerencse faktort nem csípem egy RTS-ben. Fõleg az olyat, ha magával ránthatja az egész végeredményt. És egy early DT tech amitõl szólsz, marha nagy risk faktorral bír. Sporet midgameben pedig szinte minden zerg tesz. Pl. zerget nem rántja magával egy muta harass+spleedling kombó, sõt. Simán nyerhet vele. De egy darktemp BO lazán kinyírhatja a toss-t.
A protoss üthetetlen nagyjából, iszonyat kevés dologra érzékenyek, amiknek a 95%-a abból fakad, hogy nem csinálják jól a wallint a 4gate elõtt, nem scoutolnak ki egy expet idõben, vagy szimplán szar executionnel jönnek 4-gate-ezni. Vagy kurva okosnak hiszik magukat, és két perccel késleltetik a 4gate-et, hogy tudjanak hozni vele vagy egy void rayt vagy két-három dark templart. Milyen szerencse, hogy én minden bázishoz rakok egyet-egyet a spore crawlerbõl, ha nem jön a 4gate push idõben.
Én már a ZVZ-ben nem stresszelek, fõleg amióta annyi barom zerg 6poolozik meg 10poolozik Shakura méretû mapokon ellenem, ZVT kezelhetõ megfelelõ muta controllal meg sok beáldozott overlorddal, ZVP-nél azonban szinte mindig az van, hogy vagy elbassza, vagy úgy döntök, hogy 10 gate pressurre-el nyitok, és ez általában tud nyerni is, ha csak egy picivel gyengébb a microja, mint nekem.
Szintén. Az a baj nem játszom annyit, hogy ráérezzek a Zerg-re. 70%-ban kikapok tõlük.
PvP, TvP megy. Pedig látom versenyeken, hogy hajszálnyival nyerõbb a toss a végén. De az elején valahogy mindig ellen taktikával tudnak jönni és megelõz egy 10-20 mp-el. Ha kiexpelek, mint a zerg azért szívom meg, ha nem akkor azért. Már a színlelést sem eszik meg. Le egy pylon a rámpa alá, mintha expelnék és váltás mikor elzavartam a dronet, majd 4gét. A timingek sem mûködnek, úgy mint régen, mert gondolkodik :) Látja az órát, és kitalálja nagyjából, hogy épp mire mehetek.
Az oké, hogy boldog, boldogtalan csinál ilyen képet poénból mindenhol. De albumot kiadni ilyen képpel szerintem jogsértõ. Ez elõbb-utóbb eljut a Blizzardhoz, õk pedig nem az a cég, amelyik szereti ingyen osztogatni a szellemi termékeit.
Hát én is necces vagyok... az a baj, hogy egyik nap esélyes a goldba visszacsúszás, másik nap meg ütök pár diamondot. Nagyon ingadozik a skillem és ez eléggé idegesít.
Mapokat megismerni meg nem nagy kunszt... pár játék és megvan :)
Engem is eléggé zavar, csak én abból a szempontból szerencsés vagyok, hogy nekem minden replay el van mentve... sc2gears ftw :) És ha látni akarom hogy állok csak betöltöm és mindent kiad ! mennyit játszottam, kikkel milyen setupban nyertem/vesztettem stb. igy én tojok a blizzre :D
Nekem nagyon hiányzik. Legalább csinálták volna be-ki kapcsolhatóra. Vagy legalább, hogy a sajátomat lássam, ha másét nem is...
Szerintem ez nem mutatjuk a losst dolog, tipikusan amerikai, ahol a gyerek akkor is kap kupát egy versenyen ha tök utolsó lett, hogy nehogy szegényke rosszul érezze magát... Szerintem itt is valami hasonló lehet, hogy nehogy rossz legyen neked mert milyen sok lossod van... Masterben meg már úgyis a jók vannak, azok nem lesznek depisek emiatt... Engem mondjuk zavar a dolog mert én szerettem látni és összehasonlítani mennyi lossom és mennyi winem van, adott egy picit motiváviót hogy javuljak
Hogy miért ez kb egy millios kérdés lenne :D Kb azért hogy ne lehessen szidni a matchmaking csuda systemet :D hogy mekkora fos ! Amúgy bekapcsolni sehogy sem lehet ! Egyedül master és onnan feljebb látod a win loss meccsek számát... alatta csak win t látod ! Total game played meg senkinek sehol !
Tudja valaki, hogy miért tüntették el azt, hogy a profilokban lehessen látni, hogy összesen hány meccset játszottunk? Esetleg be lehet kapcsolni vhogy?
ennek a tornanak nem igy kelelt volna vegzodnie :/ kocsog mc, siman white-ra erdemelte volna ki ezta tornat.
késõn fekvõknek fél 3-tõl NASL 1. játéknap:
Match 1: Moon vs Grubby Match 2: NrG.ViBE vs TLAF-Liquid`TLO Match 3: sixjax.Artosis vs FXO.Sheth Match 4: FnaticMSI.Fenix vs ROOT.KiWiKaKi Match 5: ST.RainBOw vs mouz.MorroW
neem :D csak olvastam a múltkori spiegel.de szövegben, amit linkelt vki mondta, hogy max 3 éve van vissza, de még a játékiparban akar maradni, segíteni a fejlesztõket, hardvergyártókat stb.