ez elég sima volt. mc gyakorlatilag verhetetlen,jó macro, kiváló micro. pedig azt hittem july jobban megszorongatja,azok után ahogy az idáig vezetõ úton játszott szerintem amit érdemes megnézni,az a 2.,3. és 5. meccsek,de a 3. volt a legjobb
Ha tényleg nézik a blizzardosok a GSL-t akkor lehet el kéne gondolkodniuk, hogy nem az amuletet kéne kivenni hanem a forcefielddel csinálni valamit.
szerintem inkább spoilerben az ilyet. nem hiszem,hogy sokan felkeltek megnézni
amúgy ez mekkora topic :D http://www.teamliquid.net/forum/viewmessage.php?topic_id=202381
"I'VE GOT CHILLS ALL OVER MY BODY" most is volt az elõbb
Juli jól meglepett minket a 2. adag hydra droppal. Remélem minimum 3-at nyer a zerg.
fuh, milyen meccsek vannak eddig minden tekintetben a két legjobb játékos játszik jelenleg
ez mi volt? :DD MC sick motherfucker
Nyugi, nálam ugyanez van. Nagyon nagy százalékban bukok prot ellen, fõleg akkor ha 4Gatet nyom. Amit tudok ajánlani, az egy 14 gáz 14pool nyitás, amint van 100 gáz droneok le, speed fejleszt, és kb 20-21 supplynál exp. Droneolás kb. 5 percig, a jó 4Gatek 6 perc körül jönnek be. Roach kell szinte tuti, meg normális mennyiségû ling is. Lingekkel esetleg lehet játszani, hogy bázisa elõtt grasszálsz és amikor jön a push akkor kicsit támadod, csak azért hogy visszajöjjön és idõt nyerjél, ha netán elkapsz közben pár drone-t vagy késlelteted az expet az fõnyeremény. Ami viszont biztos hogy ez a módszer nem biztosít be 4Gate ellen, inkább csak ad egy kis esélyt. Aztán ha nagyon elhúzódik a game, akkor Brood Lord, azzal eddig 10-bõl 9-szer gyõztem.
Hihetetlen baszki, hogy zergként csodaszámba megy, ha megfogok egy 4gate vagy 3gate+robo pusht. 3 napja ezzel szopok! Egyszerûen nem bírok akkora armyt kihozni, hogy elég legyen, ha nagy nehezen sikerül is, akkor meg kurvára el vagyok maradva makróban. Röhejes. Zsinórban szopom a 4gate-et. Akármit hozok szétbasszák a picsám.
HOLNAP
MC vs July GSL döntõ reggel 7-kor lesz.
du 5-kor GSL world selejtezõ Fenix HuK TT1 PainUser
este 7kor meg indul a TSL3 Casted by Chill and Day9 TLAF-Liquid`Tyler vs mouz.Strelok FnaticMSI.Sen vs FnaticMSI.Fenix Prae.ThorZaIN vs TSL_FruitDealer Prae.NightEnD vs SlayerS_BoxeR
http://www.teamliquid.net/video/streams/GomTV_DE
gsl world cup selejtezõ
whitera vs socke aztán dimaga vs naama
Ez egy hivatalos oldal, amin keresztül pénzmozgások is történnek. Különben ha egy közösségi oldalról akarod töröltetni magad és mondjuk már nem él az email címed, akkor is ugyanezt kell csinálnod. Tényleg kurva nagy baromság, de bnet esetében szerintem érthetõ. Plussz nagyon durván szûrik a csalókat is.
csak egy kis mikró trükk. Az elsõ esetben sima támadást mutat, utána pedig elõször felchargolja a saját egységén õket, majd ugyanazzal a lendülettel rátámad és körbeveszi a roachokat.
zergnél alapprobléma, hogy amellett, hogy a megfelelõ buildingek kellenek az egyes egységekhez, még befigyel a lair/hive/greater spire is. Ezek mind plusz-plusz másodpercekkel eltolják az erõsebb egységek bevetését, mert nemhogy a buildinget fel kell húzni (megjegyzem, az infpit és a spire sem rövid idõ mire felépül), de még ki kell várni az átalakulást is. Ennyi idõ alatt a terra bõven kiszarja a thorokat, a toss pedig a kolosszust.
És akkor még sehol se vagyok, mert kb. az összes légiegység cukorból van, három lövés és kampó, az infestorokat ha rosszul kezeli az ember, ingyen kill az ellenfélnek - fõleg ha most még a fungallal is babrálnak, az még jobban el fogja venni az emberek kedvét, hiába a 30% plusz armorosok ellen, ha egyszerûen nem lehet életben tartani.
A viking 10-es range gusztustalanul nagy, azt mindenképp visszaszedném kicsit, vagy megemelném az árát, mert amikor kihoz cirka 30 vikinget, az egy az egyben bedarálja a komplett légierõmet.
A másik nagy szívfájdalmam még mindig a zerg scouting. Az elején küldök dronet, az rendben van. Utána a terra satcomol agybafõbe, a toss szarja ki az olcsósított, hamarabb készen levõ ÁLCÁZOTT observert. A terra scout nyilván érinthetetlen, buk 25 energiát, az obsot ha leszeded, max bukott sacc 50 mineralt. Hogy a zerg scoutoljon: jobb esetben sikerül egy changelinget beküldeni (erre az esély persze sacckb. 1 a 10-hez), rosszabb esetben ki kell hozni az overlord speedet (nyilván, midgameben már van akkora haderõ, hogy amint a bázisához érek, kiszedjen), és még így is nagy az esélye, hogy bukok 100 mineralt, és a hozzá tartozó supplyt. Hiába a gyors egységkihozás, attól függetlenül ez még odabasz a gazdaságnak...
Tán leülhetne a blizzard a legnagyobb játékosokkal a három fajból (Athene????? ), és meg lehetne beszélni közösen, hol mi a probléma és hogy lehetne megoldani... Persze erre majd akkor kerül sor, ha piros hó esik...
Uhh bocs ezt nagyon benéztem, nem figyeltem hogy az ultra az Utlralisk cavernre utal :D
Hát így van. Láthatjuk, hogy a zerg tier 3-mas egységek több sebbõl is véreznek. Nem véletlenül olyan ritkák a pro meccsekben is. Ellenben colo-t, thor-t "minden" meccsben látni. Nekem a fõ bajom az, hogy nagyon lassan és nehézkesen lehet õket elõhozni. Ez után jön a második bajom, amit te is leírtál, meg amit Máté is írt: ha lingek eszik az ellenfelet, akkor az ultra oda sem fér.
Az egészet újra kéne gondolnia a blizzardnak. Ha olyan jól menne az angol, akkor már a hivatalos fórumra is írtam volna.
Aha de azért több idõ meg több pénz mert a Terran és Protoss buildnél nem számoltad oda az egységet csak az épületet, ellenben a zergnél szerepel a Blord és ultra is.
Nem feltétlenül a hosszú tech idõ a nagy baj. Thor, colossus, ultra ugyanannyiba kerül. Viszont a harcban 5 db ultra, 5 db thor, 5 db colossus ereje jelentõsen eltér. Mivel az ultra range 1-es a másik kettõé pedig nagy, azok adják le az elsõ lövéseket, míg ultra mindig beszed több találatot mire sebzést okozhat. Ha meg marával találja szembe magát, akkor meg egy sima attack move, jobb klikk, attack move, jobb klikk elég a likvidálásához, még stim se nagyon kell, mert mara belassítja. Vagy meg kellene növelni a range-t az ultrának vagy a költségét csökkenteni. Broodlord nagyon jó egység, nem is kelle változtatni szerintem rajta. A gyengesége a többi race erõsségében van. Azaz a viking 10-es range-vel hihetetlen messzirõl lövi, a corruptor vagy muta nem tudja megvédeni. Vagy a corruptor range-ét kellene növelni vagy a broodlordot támadó légiegységekét csökkenteni.
Nah, kicsit utána-matekoltam a dolognak. Összeadogattam a költségét és az idejét a tier 3 technek. A költség annyira nem is fontos, mivel ugye a zergnek elég 1 épületet lerakni az egységek gyártásához, másik kettõnek meg gyártó épületeket kell lerakni. A hangsúly itt a tech-hez szükséges idõn van. Ami emellett még elgondolkodtató, hogy az általam számolt épület és idõ csak és kizárólag az, ami a tech-hez szükséges. És itt jön a másik csavar: a zerg ezeket az épületeket lepakolva semmi normális egységet nem tud kihozni se védésre se támadásra, kizárólag linget (brood esetében mutát is), míg a másik két fajjal techelve simán hozhatjuk közbe a szükséges sereget is.
Hát elég durván hátrányban van a zerg, és amennyire hátrányban van, annyival nem jobbak a tier 3-mas egységei.
huk ki fog esni a faszba ha kellyvel dotázik gyakorlás helyett napokon át
Jókat lehet játszani zerggel, versenyképes faj, de ha jobban belegondolunk nagyon el van baszva ez a tier 3-mas játék. Valamit csinálni kéne vele, mert röhej, hogy állandóan thorok és colok ellen küzdök úgy, hogy az ultra/broodlord még fényévekre van.
Esetleg lehetne felezni a lair és a hive build time-ját, vagy az infpit és a hive-ét, nemtom, okosoknak kéne kiagyalni, de ez így tutira nem fasza.
Az a baj hogy az ultra igazán csak infestor mellett tud hasznos lenni, az viszont már rohadt sok gáz. 3 bázisnál lehet váltani de még kockázatos, inkább 4 fele. Az a nagyobbik probléma hogy a zerg unitja földön a játék közepe fele a hydra lenne, de az meg teljesen haszontalan.
Ultra kurvára semmit nem ér sajnos... Terran összes egysége countereli reaperen és hellionon kívül... Még a marine is, hiába nyomatod fel 6osra az Ultrad armorját, buzi medivecek felhílelik. Úgy még egészen használható egység lenne, ha 2es ranget kapna, mert sok gázba kerül és a felesleges mineralokat lingekre fogod elkölteni, amik beállnak az Ultrak elé és így ritka ha hozzá tudnak érni az ellenhez.
Azon agyalok, hogy valami nagyon el van baszva zergéknél. 1700 játék fölött járok, rengeteg vodot is megnéztem már és amit kurva ritkán és kurva késõn láthatunk, azok az ultrák és broodlordok. Terrannál rengeteg thor-t látni, szinte minden játékban ott vannak, protossnál rengeteg colo-t, ellenben hol vannak az ultrák?? Elvileg ultra is tier 3-mas egység, mint pl a thor vagy a colo és mégis nagyon ritkán jut el odáig a zerg, hogy ki tudja õket hozni. Ha ki is hozza az elsõ ultrát a terrannál már 8 thor van, protossnál szintén legalább ennyi colo. Itt valami nagyon el van baszva.
Akit a Frostshockról kibasznak, az általában valóban értelmi fogyatékos részben, mert nem fogja fel, hogy a blogok hogy mûködnek.
nem csoda, a wowos oldalukon (fs) is ez megy évek óta, 5 õrült blizz fanboy minden betût kimoderál ami olyan kérdéseket vetne fel ami nem jön be nekik.
Nem is magával az oldallal lenne baj meg a cikkekkel. Olyan amilyen, mert rajongói oldal.
Hatalmas negatívum: hun sc2 community építõ oldal akar lenni (na errõl fogalmuk sincs hogy kellene csinálni). Enyhén önfényezõ, DE megalapozatlan és burkolt elitizmus árad onnan.
mindig bebizonyosodik hogy mennyire irigyek rá hogy sokkal több játékkal se tudnak olyan szintre eljutni mint õ, erre egyszerûen születni kell, gyúrós haverunknak meg nincs már olyan jó reflexe hogy felvehesse vele a versenyt
és az a szar, hogy elvileg ez lenne a magyar sc2 közösség központja. Ehhez képest a legtöbb cikk abszolút semmit nem ér. A közösség nagy része pedig idióta (tisztelet a kivételnek ugye)
Elõször lefikáztam õket az athene cikk miatt. Aztán egy másik srác normális hangnemben elmondta ugyanazt kb, mint én, õ is büntetést kapott, erre valaki szintén tök normálisan elmondta, hogy ez mennyire nem korrekt, majd azzal zárta a kommentet, hogy jöhet a ban. Hát kapta is. Erre írtam nekik egy súlyosat és szintén, hogy jöhet a ban. Én is megkaptam. Hála az égnek. Szarfos, semmirevaló oldal, értéktelen hírekkel, cikkekkel.