Minap jót mosolyogtam miközben Morrow streamet néztem. Õ zerg volt, az ellenfele terran. Egy drab reaper kb. 600-700 mineral veszteséget okozott neki. Kíváncsi vagyok, hogy tudná kezelni azt a fajta reapert, amit õ használt, amikor még terran-nal játszott és tornát nyert.
Browder stated that he expects Heart of the Swarm to be released in the "next six months to a year." That would suggest that the game could in fact be out by the end of 2011. It's perhaps more likely, however, that the second StarCraft II game will be released in 2012.
na lehet mégis idén jön, gondolom attól függ hogy a Diablo kész lesz-e elõbb. de vmit ki kell adniuk még az évben, túl nagy az öltönyösök nyomása
idramn kb látszik hogy ha befuccsol az sc2ben akkor majd beiratkozik egy egyetemre és ak-val szétlõ mindenkit egy elõadáson, vagy felgyújtja a blizzardot mert op a protoss
Ha jól emlékszek Idra egy interjúban azt mondta, hogy egyáltalán nem tervezi, hogy abba hagyja a pro gamerkedést belátható idõn belül, de ha még is abba hagyná, akkor is a gamerpiacon dolgozna mint marketinges, vagy valami hasonló (már én se emlékszek rá annyira)
Idra elég jól meg fog élni sc után is. Gondolom összeszed magának egy kis tõkét, akármilyen vállalkozásba kezdhet. Emellett hívni fogják "szakkommentátornak", csinál egy-két VOD-ot. Még játékosként is lehet akár 10 éve is. Nada, Boxe, Nestea se ma kezdte a szakmát.
Miért, neked nincs senki a baráti körödben, aki nem végzett egyetemet, mégis talált magának munkát? Azért annyira nem egy bizarr dolog ez, pláne máshol.
Mivel terranozok én is, nekem jinro a kedvencem meg tarson, emellett jó játékosnak tartom dimagat is másik race ben :) tõle nagyon jó megmozdulásokat látok, idranal mostanában nem láttam sok jó meccset. De mondjuk arra kíváncsi lennék ,hogy ha netán eltûnnek a süllyesztõben mit fognak ez után dolgozni kíváncsi lennék egy ilyen ember életére :D írhatna valamelyik egy könyvet.
Én ezt írtam: US<EU<DK
És azt írtam, hogy Idra-t tartom az egyetlen amcsinak, aki képes, el lehet tõle várni, hogy egy erõs mezõnyû tornán is bekerüljön a 8-ba.
Jinro svéd. Rajta kivül van még néhány magas szintû európai player.
Írtad, hogy Idra az egyetlen, aki erõs mezõnyben top8-as. Jinro GSL-e meggyõzõbb - bár nekem Idra a "kedvencem", neki mindig szurkolok, Zerg FTW - de ahogy Jinro lecsapta MC-t, meg a halál-groupban odavert mindenkinek, az epic. Szóval Idra mellett Jinro is nagyon erõs.
Plusz az IEM után azt kell mondjam, hogy Moonglade lazán benne van a legjobb ...5 nem-koreaiban, aki meg fogja tudni szorongatni a legjobbakat is.
A legtöbbnek nincs 18 évesen (vagy nem tudom mennyi) bekerülnek az SC "kan dojo"-ba és droid módon nyomulnak. Nem hiszem, hogy melette csinálnának valamit. Bár az egyik zerg már nem tudom a nevét, a játék elõtt interjúban nyilatkozta nagyon nehéz neki párba hozni az tanulmányait és az SC-t. Aztán behívják katonának. Karrierje lehet ketté törik. És csövel az utcán, mint worst case scenario :)
Arra lennék kíváncsi, hogy ezekkel a játékosokkal mi történik ha abba hagyják ? Van végzettségük valami? vagy fõ iskola? Vagy kapnak valami pénzt az államtól is mert azért a végtelenségig nem tudnak sc zni.
Azt sajnálom egyedül csak 2 db 1 v 1 pálya van a rankeden lehetne több is.
Amcsi playerek le vannak maradva az európaiaktól, ahogy az öreg kontinens játékosai koreai riválisaiktól. Idra talán az egyetlen, aki képes erõs mezõnyû tornákon is bejutni a 8 közé.
baszki,ez nagyon brutál lesz. nada vs tlo elsõ körben, meg whitera vs loner. szívesen megnéznék egy whitera vs mc pvp-t utána
amúgy nektek nem furcsa,hogy ilyen kevés usa player van? ugye tyler alap, címvédõ és tlaf member,idra-t meg nagyon sokan szeretik. ezen kívül csak kettõnek sikerült kiharcolnia a bejutást, qxc és cruncher. én azért szívesen megnéztem volna még 1-2 usa playert vagy ennek inkább az idõeltolódáshoz van köze?
"Európaiak messze az élen járnak ezt most nem csak starcraft ra értem,sõt a nagy találmányok alapja is az Európaiak agyából pattant ki:)"
Egy kicsiny idõszelet, nem emeli EU-t semmi fölé 8000 év távlatában. Ma már a technológia jó része Taiwan, D-KR, Japán, India, Kína felõl áramlik. Bár a beteg fej nyugaton van a test keleten fekszik. Nem kell sok idõ és a fej is lassan megy utána.
Nem lehet ilyen szempontból sem összehasonlítani, mindenhol, nem csak játékban, aki a legjobbak közt van, annak mentálisan és testileg is arra a célra koncentrál, hogy az adott dologban õ legyen a legjobb. Akár egy sztár focistát is mondhatnánk. Egész életében azt csinálta, arra készült, heti 3 meccs, edzések, ebbõl áll az élete. Persze néhány random modell csajt elkaphat. De kimondta, hogy egy sc2 pron nem csinálja ugyanezt. :)
Az viszont tény, hogy az SC2 e-sport játéknak lett tervezve. Nem véletlenül most is csiszolnak a obsrver módon. A Blizzardnál, okulva az sc1 példájából, ráeszméltek, hogy felfutatott e-sport játékkal sok millió $-t lehet keresni akár 10 évvel a kiadás után is. Ha a népnek bejön a dolog, jönnek a szponzorok, a reklámok, jön a pénz is. Ezért nincs és nem lesz többé LAN a Blizzard játékokban, hogy ellenõrizni tudják ezt.
Hát erre nem tudok most mit mondani :) Európai embernek is nagyon kemény reakció ideje van de egy biztos , leleményességbe meg kreativitásba az Európaiak messze az élen járnak ezt most nem csak starcraft ra értem,sõt a nagy találmányok alapja is az Európaiak agyából pattant ki:)
Testileg én úgy értem, hogy olyan képességek birtokában vannak, mint fejlett kifinomult mozgáskoordináció, az átlagnál gyorsabb reagáló képesség ideje stb.
De én a komplexitást nem kizárólag arra értem, hogy mennyire összetett egy sebzés vagy valamilyen rendszerelem. CoH-ban a szinte nulla makrót valamivel helyettesíteni kell. Ott inkább az élethûség utánzására mentek. XP, rombolhatóság, a stratégiai pontok, épületek, sorolhatnám jó ideig még. Kedvelem azt a gamet, de nem e-sport játék.
Összetettség alatt értem minden elemét a játéknak + belefoglalva, hogy mit kell hozzá tudni a játékosnak testileg és mentálisan.
Ebben a stílusban? Ezt, hogy érted? Mint rts vagy rts-en belül. Az általad felsorolt rts-ek közül csak a C&C hasonló az sc felépítéséhez. A többi bár rts, mégis más. Ezért nem szerencsés össszehasonlítani velük. Azt sem lehet mondani, hogy az sc2 lenne a legkompexebb. Nézd meg a CoH sebzés rendszerét, sokkal összetettebb, mint az sc2-ben van. Az eltérõ nyersanyaggyûjtés és ebbõl fakadó különbözõ játékmenet miatt mégse állítnám párhuzamba az sc2-vel, annak ellenére, hogy rts mindkettõ.
Van köze a játék idõhöz is, de hidd el van egy idõ korlát, ami felett nem fejlõdsz jelentõségteljesen és eléred a peak-et. Hiba azt hinni, hogy attól pro lesz valaki, mert egész nap játszik.
"Lehet Moon soha nem lesz code s szintû játékos, de mégis 2. lett az IEM-en. Ha ezt egy magyar játékos éri el, akkor õ e-sport királya lenne azonnal"
Ez még eddig nyitott kérdés, hogy a KR génekben van valami, amitõl jól nyomják vagy sem. Nyugaton is meg van/lesz a lehetõség, a kibontakozásra. (Szvsz magyar még a közelében sem lesz soha Code A-nak és meghívott gamerek közt sem lesz)
"Nem értek egyet azzal, hogy az sc2 a legkomlexebb és kifinomultabb."
Mondj egyet ebben stílusban ami jobb, de _minden_ aspektusban egyszerre.
Nem értek egyet azzal, hogy az sc2 a legkomlexebb és kifinomultabb.
Lehet Moon soha nem lesz code s szintû játékos, de mégis 2. lett az IEM-en. Ha ezt egy magyar játékos éri el, akkor õ e-sport királya lenne azonnal, Moon esetében meg már majdnem lenoobozzuk?! Ne már. Koreában is csak emberbõl van a gamer.
Moon-t két evõpálcikával lenyomta volna bármelyik KR, akármivel kerül össze a végén. :)
Nem mondom hogy NUB :) De nem azonosult még WCIII után az SC2-vel. Lehet Moon sohasem lesz jobb SC2-ben. Szipmla "Code A" szintû gamer. Sokan éltetik a CoH, WCIII, CnC, SupC stb. érdemeit. De a véres valóság, hogy messzemenõen ez a legkifinomultabb, komplexebb mind közül. Eddig kis túlzással egy kezemen fel tudom sorolni kik azok akik az SC2-t tényleg pro szinten tolják. Hiába volt WCIII szupersztár nem rossz, csak eddig itt nem kiemelkedõ. Meglássuk...