EMP-n kívül szerintem nincs nerfelni való a terranon. Ha mélyen bele nyúlnának olyan elemi csapás lenne a fajnak, mint tossnak az amulett elvétele. Amit legalább a storm fejlesztési idejének csökkentésével kompenzálhatnának.
Terran nerf nem merült fel a játék eleje óta ? Hát ezt sem mondanám , folyamatosan tele sírták a fórumokat csomó dolog miatt, 1.3 ban sok minden jobb lesz,én csak annak örülnék Reaperrel csinálnának már valamit,Bunker rush se lesz már nagyon szerintem ezután de akkor is a játék balance már szerintem elég jó.
amíg folyamatosan hallom új emberektõl akik elkezdenek játszani, és letolnak vagy 500 toss meccset, aztán funból terrannal 10-et és ugyanolyan szinten vannak vele, addig ott vmi gond van.
Terrannal már csak az EMP ami kérdéses de a ghostokat is kikapják általában pillanat alatt és most sem T van a döntõben. OP TERRAN OP TERRAN sírjunk még egy kicsit úgysem unja még senki:)
eddig olyan jól játszott ace,most mintha köze sem lenne saját magához ilyen szarul aludt? amúgy jól emlékszem,hogy eddig minden gameben ffe-vel kezdett ace?
Függetlenül attól, hogy hallotta-e vagy nem. Ha az sc2-ben van valami nagy zaj, akkor az vagy 6 pool, nydus, mothership. Míg CS-ben el nem tudom képzelni a zajnak van-e valami info értéke. Elõvette az AK-t vagy a kést? Nem hiszem, hogy pozicióra lehet következtetni.
Nekem úgy tûnt, amint elkezdett ordítani a nép, rögtön két probe indult el pásztázni a bázist. Akkor még nem volt zealotja sem. Ha Jinro hallotta a kis dobozában 60-70 ember hangját, akkor feltételezem Ace is hallota több százét.
100% h nem hallotta,mert akkor ennyi erõvel a sokkal hangosabb Day9 is behallatszik,ami itt pont h nem nagyon számítana,de más játékoknál ahol mindenki ért angolul sem hallják a játékosok...azok piszok durva fülesek,ilyen helikopterpilóta style,max láthatta a tapsot,de biztos h játék közben nem a közönséget stíröli
nem azon múlott a gyõzelem, de szerintem sem hallotta
egyébként sztem kurvára nem hallotta
Ahogy látom TL-en is ez a téma. Nem értem miért nem szigetelik el a játékosokat. Mert így a közönség akaratán kivül Ace-t segítette a gyõzelemhez. Ha nem hangoskodik Moon nydus-al nyer.
A reapernek egyetlen baja van: az, hogy túl jó a marine. A marine egyértelmûen túl erõs, túl sokoldalú, túl olcsó - egyszerûen nincs az a szituáció, amikor a mass marine gondot okoz, a profiknál még a banelingek ellen is tökéletes válasz. Így ha tech labet akar a terran, akkor azt valószínûleg csak és kizárólag a meatshield marauder (vagy protossnál a "dps" marauder) miatt teszi.
Egy olyan világban, ahol a marine ANNYIRA nem erõs pl. anti-airként, a reaper máris megfelelõ alternatíva egy mobilis sereg elérése érdekében.
Reapert meg kellett volna hagyniuk olyanra, ahogy tervezték, ledobja a "gránátjait" és robban. Azzal, hogy mobil unit túl erõs lett earlyben Z ellen, de bárki bármit állít most kiesett a szerepébõl. Scout lett, egy szúnyog a stratégiai unitból, amit eredetileg arra terveztek, hogy cliffet másszon, harassoljon. Vicces.
Azt is értem, hogy el akarják kerülni a bugyuta képességeket, hogy reakciós lehetõségeket hagyjanak, ha már bent vannak a játékot könnyítõ automatizmusok. De most kezdem kicsit koncepciótlannak érezni a "balanceolást".
Mondjuk ebben igaza van. Rengeteg olyan meccset látok, ahol az infestorok A+move-al mennek elõre és halnak ki egymás után. Rengetegen még az overlordokat is lusták félre mozgatni, mennek a rally pontra és halnak ki, aztán jön a supply blokk. És ez pro gamerektõl.
Egy pillanatra esetleg kettéosztom a seregem mint ahogy a videóban is mutatták és akkor már sokkal jobban állok, bár jaj annak akit ez a fungal eltalál :D 4 sec alatt durva dmg kioszt szerintem azért skilles játékosoknak ez jó dolog lesz.Bár tény könnyû elkerülni de sebaj :) Új taktikák jönnek majd és még izgalmasabb lesz a játék!
Én teljesen noob vagyok de ezt a fungalt én is eltudom kerülni:)
Egy másik játékból hozok példát. A Company of Heroesban van, hogy az infatry gránátot tud dobni. Ez látszik, amikor nyúl érte a kéz, illetve eldobástól számítva 1-2s míg felrobban, addig el tudod mozgatni az egységedet. Ezt mindeki tudja, amíg nincs legalább 3 helyen egyszerre akció, addig ilyen gránát dobást simán ki lehet mikrozni közepes szintû játékosoknak is. Ott van például HUK, õ legalább 4 évet játszott a coh-val, kis ujjában van az ilyen mikro. Még blink nélkül is simán kifogja kerülni ezt az új fajta fungal-t és nem õ lesz az egyetlen.
Ehhez képest a GSL-en több reaper használatot is láthattunk, meg az IEM-en is. Ne sajnáld azt az early reapert egy kis harassra, meg scan helyetti scoutra.
Én igazából a patchbõl sok mindent hiányolok, kéne már egy normális mothership upgrade ,(TERRAN VAGYOK) , EMP nerf valahogy , és örülnék a játszhatóvá válna megint a REAPER mert ahogy most van semmire se való.
Mi ebben a leszólás, ha egyszer nem használja?
"annyira rá vannak koccolva az "a" move-ra zerggel." te már csak tudod.
Amúgy bírom az ilyen hsz-eket, amik meg akarják magyarázni, hogy mennyire fasza is lesz ez nekem, meg hogy minden zerg szar, és majd én megmondom, hogy melyik fajt hogyan kell játszani (persze elõtte azért leszólom a Code S szintû játékosokat).
Egyébként még Code S játékos is sokszor szimplán nem használja a fungalt, legyárt 4 infestort és szépen legyakatja õket, annyira rá vannak koccolva az "a" move-ra zerggel. Ennyit arról, hogy ki mennyire tudja lekezelni a szitut. Bár ez arról is árulkodik, hogy vannak azért még nem oda valók. Kis idõ múlva ez megengedhetetlen hiba lesz. Kiátkozás jár érte :)
A másik ami tetszik, hogy a toss ledob egy FF falat és mintha az ellenséges unitok ultrák, thorok lennének olyan heveny agresszivitással próbál átkelni rajta, miközben a negyed (rossz esetben a teljes) serege elveszik. Ahelyett hogy pumpálva mozognának, amire sokan rá is éreznek, de valakinek nem megy a fejébe. :)
El kell fogadni.
A terran trükközõs faj. Ha bejön a taktikája megállíthatatlan, de nem produktív. A prot mikró, mert baromi drágák a unitok és végül 4-5 fajtát kell irányítani, közben szórni a spelleket jó helyre, mert magától nem terem oda. A zerg pedig high APM és az ellenfél túljátszásáról szól.
ha warezrõl letöltök egy sc2 installert azzal ugyanúgy tudok majd játszani,igaz? csak mert a hivatalos oldalról 100kb/s-kel jön max és egy örökkévalóság mire leér a 7 giga
arra kíváncsi lennék, mit fog most érni a Thor területi sebzése levegõre... :) ugye nem fedhetik egymást a légi egységek
Valóban az, totál inkozisztens, nagyon meg lennék lepve, ha ez a változás így maradna live-on is (PTR egy dolog... a Live másik.).
Bár lehet, hogy a ZVZ matchup javítása miatt került be. Mass muta is kikerüli szépen a lövedéket. Ezt nyugodtan állíthatom, mert elég jól mikrózom még én, nyomorult diamondos is :D
Jaj, ne viccelj már, egy átlagos diamond lazán és könnyedén ki tud mozogni 1 azaz 1db általa várt lövedéket. Képzeld el, hogy kész a blink stalker, a zerg meg nagy nehezen összehozott egy vagy két infestort, nem többet. Más veszély konkrétan nem is fenyeget az ellenféltõl, tehát csak arra kell figyelned, hogy egy kicsit túlozzak.
Aki erre nem képes, az nagyon nincs semmilyen szinten, nem hogy a "mi szintünkön" : )
Balance-t nem lehet igazítani ahhoz, hogy egyének, hogyan élveznék a játékot. Lehet én úgy élvezném a legjobban, ha zerglingjeim tudnának repülni és lecsapnák a phoenixet.
Nem olyan. A Storm azonnal megjelenik a helyszínen, a Fungal nem. A storm kimozogható, de egy ticknyi sebzést mindenképp bekapsz. A Fungal teljesen kimozogható.