Gondolom valahogy pénzt lát belõle, azért csinálja ez a szarságot. Tök mindegy, hogy õ játszik vagy fizet egy pronak vagy megfizet egy random jó nõt, hogy egy vod-ra legyen a barátnõje. Az emberek nézik, vitáznak róla, valami haszna neki is van belõle. Szóval a maga nemében jól csinálja, sok ember irigy is az így elért sikerre, még akkor is, ha módszert 90%-uk megveti.
Ez egy politikus, emberek. Egy aktivista. Nem õ játszik a paladinnal, és nem õ játszik az SCII-vel sem. Azt beszélik, hogy Kiwikaki hozta neki össze ezeket a számokat is.
Nyugi, az egész csak egy show. Ha haragudtok rá, vagy azt hiszitek, hogy "bohóc", már elõttetek jár :) És a csaj sem a csaja : ) (Na, õ viszont 11/10!)
igazából olyan dolgokban az elsõ, amit az emberek 90%-a leszar, mivel azt sem tudja mi az a starcraft vagy a wow
Viszont ha konstansan játszol eléred azt a limitet, ahol néhány a szintednek megfelelõ gémer tobzódik. Mikor =-ek a feltételek, akkor igazán nehéz a game szvsz.
tlo vs morrow http://www.teamliquid.net/video/streams/TheGunrun
ágrajz a többi meccsre, a döntõ is ma este lesz
itt is megy közvetítés ha több megy egyszerre: http://www.teamliquid.net/video/streams/TotalBiscuit
Custom game-ben is nagyrészt plat, diamond playerekkel akadsz össze, akik épp valamilyen BO-t gyakorolnak.
Semmi gond a bronze-al, 20-30 meccs alatt nem fog beállni a szintednek megfelelõen. Régebben nekem is össze vissza adogatott mindenféle ligát. 200 játék fölött viszont már stabilan szintemnek megfelelõen kaptam a játékosokat.
Néha én is úgy érzem, hogy mazochistásknak találták ki a játékot. Tipp: játszatok custom melee 1v1-et. A ladder (még ha bronzban is van az ember) nagyon kemény tud lenni.
Na igen, eljutott a game és a játékosok egy olyan fázisba, ahol nagy türelem kell hozzá. Tulképp kb. mostantól mondhatjuk, hogy megjelent az SCII. Az eddigi csak felvezetés volt.
Én is silverben sokszor kaptam gold és daimond ligásat állandoan elvertek általában szarrá aláztak így mindig, azt én is itt hagytam sct most már csak nézem a versenyeket meg ilyesmi jobb nézni mint játszani:)
Még mindig az a legnagyobb hibája a játéknak hogy a kezdõket összesorsolja a gold meg platina ligásokkal. Én nem játszom jól bronz 78 vagyok de szinte esélyem sincs hisz mindig silver meg gold néha platina playereket ad. Értem én hogy fejlõdjek de kb esélyem nulla. Igy nem csoda hogy fogynak a playerek.
TotalBiscuit egy állat. :D
Csak én lehetek ekkora balek! Nyertem az ellenfél kilépett volna, de pause-t nyomott véletlen kilépés helyett. Rögtön unpauselni akartam, de félre ütöttem egyel és a POWER gombot nyomtam le :o WIN helyett LOSS-t kaptam de nulla pont levonással :)
egy és egy negyed órán keresztül ment, kettõnket kiütöttek, infestorral harassoltuk az õ megmaradt emberüket, a harmadik pedig hozta ki a massz egységeket. Végül nyertünk :D
Hmm még van, aki mer 6 poolozni? Mondjuk egyszer hozzám bejöttek vele, mert egy picivel odébb falaztam és hagytam egy rést, annak megérte. :) Szvsz 98% epic fail a zergnek akkora két játékos mapon, mint ott lent a vidben.
aki lemaradt volna a GSTL döntõrõl, koreai vodok (6-)7-8. meccsek a legjobbak közé tartoznak a játék történetében
Bõven nem volt még zealotja ami be tudott volna állni, a probe beállítása szerintem meg még rosszabb ötlet... 1v1 a lingek bõven megeszik a probeokat, akkor van csak értelme, ha sok probe támadja lingeket, de ebben az esetben is rengeteg probe veszett volna oda, ezzel valamilyen szinten sikeressé téve a 6poolt. A másik meg hogy épületet nem vesztett a védés közben, mindig megszakította a sérülteket. Szóval de, akkora szám
Szerintem sokba volt ez. Simán probe-al ki lehet védeni a 6 pool-t. A bejáratnál kis helyet hagyva 1-2 zealot is megfogja. Így a gyerek elbukott egy csomó pénzt. Szerintem nem volt akkora szám.
jah, ez a 4 nap durvább volt mint egy GSL szezon mondjuk 5 órányi meccs kicsit túlkapás egy napra :D de hihetetlen tehetségek kerültek elõ, végre sok jó protoss playert is láttunk
SC2 is approached 4.5 million units sold worldwide. Over 150, 000 maps have been uploaded to Battle.net. Heart of the Swarm info is coming in the next few months, and information on the beta will appear in the next call.