jagy egyébként ugye holnap GSL és OSL döntõ van,aki nem kelne fel 7kor,annak elég 10kor,osl egyébként is izgibb lesz sztem:) kicsit már rosszul vagyok a sok sc2 tvt-tõl
óriási szarság lett a cset,kb ugyanott tartunk mintha nem is lenne :s 0 közösség építõ szerepe van
Hun-1 az egy gyalázat ! ! ! Sg.hu channelen tényleg nagyon kevesen vannak fent :( Pedig jó lenne ha mindenki felmászna ! fõleg hogy ha nem zárod be az ablakot mindig újra joinol h beloggolsz !
sg.hu a channel, de nem nagyon vagyunk rajta. A friend lista elégnek tûnik. hun-1 channelen van sok magyar.
Igy sok idõ után csak fény derült :D Grubby elsõ sc2 lanja http://www.sk-gaming.com/content/32028-Assembly_Winter_2011_Groups_are_out
meg egy kérdés. igy a forumcsapatnak van vmi chat channele? sok idõ után most felnézegettem, csak olyan konkrétan nincs régiókra osztva a channel mint w3-ban, gondolom van valami privát találkahely.
1.13-al az volt a baj,hogy késett egy 2 évet,akárcsak az új wc3 peccs,olyan dolgokat oldottak meg,amiket simán meg lehetett volna eddig is.mondjuk az ilyeneket h iron maident kiszedték nem igazán értem,eddig is lehetett vele boldogulni,hc karik se e miatt haltak meg,hanem lagg miatt stb
Igazából nagy fun terran-nal játszani annak, aki nem szokott. Amikor pár mara-val nyomtam stimet nexus ellen, csak néztem, hogy milyen hamar leesik, 2 tucat roach se dolgozik olyan gyorsan. A legjobb, akkor is az volt, amikor pár mp-re beálltam medivac alé és minden infem zöld lett. :)
Amúgy rossz dolog, hogy kiesik egy drone zerg építkezésnél, mégis könnyebb, mert nem kell tovább a harvesterrel szarozni.
lolololol,nem csoda hT OP..Mindig is ódzkodtam tõle,mer utálom,h a sok SCV idióta supplykat épit ahelyett,h béányászna..És h nem esik kézre a supply ezért mindig blokkolom magam..Zergnél a massolás közben tolhatok pár V-t is és van supply,P-nél ugyis kell az épüleetekhez,de terránál nem tom hova kötni..
De komolyak nagyon,még kevés egységgel is.Stim nagyon adja..Kicsit még csiszolni kekkene a build orderemen,amit ugy kitaláltam hülyeségbõl(báer lehet létezik)..
10 supply 12 rax 14 refinery 15/16 Orbital tech lab ha van gáz aztán barracks 2.+Ebay 18 ref 2.
4:1x körül stim+ 1. attack upg reactor barracksra közben,aztán mire kész minden fejlesztés attack és pajzs fejlesztés+factorygyártás aztán starport majd armory aztán még 1 Ebay és lehet medivacelni meg menni 3/3-ra...Eddig jól elvagyok vele 4v4ben,ha tökéletes lenne a build meg a mikróm talán egyedül is végverném mind a 4 játékost ezen a szinten,mert kb semmijük nincs még 6-7. perc környékére mikor neme van kb. 15 marineom meg 3-4 marám stimmel+1 atackkal.:P
Hogyne, online rendszer lesz ott is, mint az SCII-ben. Online login, authentication, hülyeségért ban. Nincs más megoldás a hackerek ellen. Havonta/kéthavonta takaríás a userek közt, akár single-player hacket, akár multit használtak.
Azért vazz, azt remélem felismeritek HC stílusban, hogy egy kibaszott 10 éves játék MOSTANI patchelésérõl beszélünk, lol.
Mondjatok csak EGY fejlesztõt, akinek NINCS bug a játékában, és 10 évvel késõbb is patchel. Csak egyet. Na ugye. Ennyi. Azért legyünk már realisztikusak.
Vicc hogy mindenbe bele kell kötni, és mindenkibe. De pont a Blizzardba?
Most már átmehetnétek dio topicba. :D
erre én is kíváncsi lennék. nem szoktam mmorpg-vel játszani, így nem tudom,hogy más játékoknál hogy oldják meg a tradet, de nagyon jó lenne, ha kitalálnának valamit. pl nagyobb értéke legyen a goldnak, vagy ingame piac, akármi csak ne a d2jsp forumgoldtól függjön az egész
de épp ez a lényeg,hogy annyira hypeolták ezt az egészet,nem csak ennyinek kellett volna lennie. annyi jó ötlettel volt tele a fórum,csak kis dolgok, de mégis hasznos újítások. még a hackekre is voltak megoldások,mert ennek a játéknak a legnagyobb baja az, a d2jsp-n kívül, hogy csak az nem dupeol benne aki nem akar. nem is beszélve a spambotokról meg automata botokról. engem nem is igazán az zavar,hogy ilyen lett a patch, hanem, hogy így leszarják a játékot és semmit nem foglalkoznak vele és a sok hack miatt már nem élvezetes játszani. a legnagyobb vicc, hogy reset után 3 nappal már tele volt jsp dupe hr-ekkel, meg itemekkel. egy hét után már mindenkiben full cuccokban mászkált... ennek mi értelme van? gyakorlatilag semeddig sem tartana egy ruststormot csinálni havonta, vagy 2 havonta és az nagyban növelné a játékélményt
Még így is jobb, mintha csak pár rúnaszót tettek volna bele. Az kb olyan lett volna, mint az 1.11, akkor gondoltam úgy, hogy ha csak ennyit tudtak/akartak belefektetni még a játékba, akkor ez lesz az uccsó patch. Szerencsére tévedtem.
Abban viszont igazad van, hogy a bugfixeket már réges rég meg kellett volna csinálniuk. Meg ha még mindig OP a hammerpala, azt is nerfelni vhogy.
Ilyen misztikus FPS esés nálam is elõfordult, de csak 1-1 gameben. Elõször azt hittem kijött valami új bnetes hack a maphack mellé, mert nem állandóan csinálta csak egyes játékokban. Azért furcsálltam mert elég izmos gépen, ami probléma mentesen viszi az ultrát is 1v1-ben, LOW grafikán belassult (mondjuk nem 7 FPS-en, de szaggatott). Párszor jelentkezett a bug, de már egy ideje nem tapasztalom.
Ezt még leírom aztán fejezzük be az offot szerintem mert Rage kicsap minket :D
Az összes bugfix: Fixed an item dupe bug. Video improvements for Intel Mac machines with OS 10.5 or greater. Fixed an issue where some players could kill other players while in town ("TPPK"). Fixed an issue where some players could disconnect other players when they had too many active states. Fixed two issues where players could stack auras in an unintended way.
Fixed an issue where auras were not re-applied to your mercenary after it was resurrected. Fixed an issue where the Paladin's Charge ability would become locked out if Holy Shield faded while charging.Ezzel mennyit szoptunk! Kurva sok buildet nem lehetett normálisan megcsinálni miatta Fixed an issue where the Barbarian's Leap ability could become locked out if they were hit when they started to leap.
Support for blit scaling in windowed mode
Removed Oblivion Knight's Iron Maiden curse. Még egy buziság eltávolítva Users can now toggle the display of text over the Health and Mana globes by clicking on the bottom area of each orb.
+ Az összes skill balance update, de fõleg ezek: Blessed Hammer - No longer ignores resistances of undead and demons. Whirlwind - Reduced initial mana cost by 50%. Werebear - Damage bonus increased by 15% across all ranks. Werebear - Increased health by 25% and armor by 1% per point. Shockwave - Synergy from Maul adds 5% damage per point.
A patch kitûnõ vérfrissítõ, pár rúnaszó nem ért volna el ilyen eredményt, hidd el. A respec meg azért nem tetszik, mert túlságosan megkönnyíti a játékot.
van,de minek? túlhypolták az egészet, bejelentették,hogy content patch lesz,és hogy írják meg a userek,hogy mit látnának szívesen és min változtatnának. komolyan mondom olyan aktív volt a bnet fórum,hogy ilyet még nem láttam. mindenki várta a nagy változást, hogy talán lesz majd shared stash, meg új runewordok.meg ruststorm, mert amilyen hack és spam van bneten az szörnyû. legalább egy kicsit foglalkoztak volna vele,hogy ne legyen ennyi bot.de nem rengeteg jó dolgot olvastam, amivel mind csak jobb lett volna a játék. majd bejelentették,hogy "patch is coming soon". teltek a napok, hetek,hónapok. mindenki tûkön ült,hogy mi a fene van már és fél év után jött egy bashiok bluepost,hogy bocs,de most nem érünk rá. majd végül a bejelntés után egy évvel kiadták a patchet és mi volt benne? lófasz sem! semmi változás, ráadásul az 1.10 patch logjából is bemásoltak egy részt. lol?
értem,hogy több mint 10 éves játék, meg ingyen van és csak a pénzt viszik a szerverek fenntartása, de akkor miért kellett hitegetni a usert?
Az a baj ezzel, hogy az eSports közeg meg türelmetlen, és sok pro játékos kárára mennek a Blizzard hülyeségei, és itt most sajnos számos dolgot fel lehetne sorolni - az említett egységektõl kezdve a mapokon át a battle.net hiányosságaiig.
most nem erre gondoltam, hanem, a patchekre, a különbözõ kiegészítõkre nincs olyan,hogy ne késnének. ok persze, legalább nem egy bughalmaz,amit kiadnak, de néha túlságosan is lassan dolgoznak. és itt most egyértelmûen a diablo2 1.13 patch jut az eszembe
kérdés,hogy mennyire akarnak egyáltalán ezzel foglalkozni az elsõ kiegészítõ elõtt? mind ismerjük a blizzard ráérõs stílusát, szvsz nem lepõdnék meg,ha a komolyabb változásokkal megvárnák a kiegészítõt (amirõl persze azt sem tudjuk mikor jön)
Az is probléma még szerintem, hogy pár unit nem tölti be a szerepkörét vagy kiesett abból ami volt (pl. terran reaper). Olyan rések keletkeztek, amik kötelezõen pár túlélhetõ irányba terelik a gamereket. Kicsit felborult a technológiai fa a játékosok miatt.
Szerintem a balansz ott tart, hogy király a fajok most majdnem egyenlõ eséllyel indulnak. Viszont a következõ fázisban, valahogy életet kellene lehelni az "under used" unitokba. Játékba kellene hozni õket, hogy megérje használni. Az újabb BO-kat hozna, majd újabb balance-ot eredményezne.
"Nekem ez a bajom az sc2-vel, hogy még sok pro játék is lekorlátozódik az ilyen játékra. Ülök a bázison, majd megindulok a sereggel, nyerek vagy nem."
Tényleg sokszor kialakul a patt helyzet. De ha belegondolsz, ujjal mutogatnak rád, miszerint noob all-in taktikát csinálsz, ha nem eszetlen makrózol.
Szvsz nagyon kevés játékos van még, aki sebészi precizitással idõzít és irányítja az unitokat. Pedig a rendszer ennek kedvezne, elméletben. Fura, hogy war3-asoknak nem jön ki az eszetlen mikrója. SC1-eseknek pedig a multitaskja. Ok, nem azt mondom, hogy az utolsó helyen kullognak, mert ott vannak a topok közt. De nem ismerhetõk fel az oly jellemzõ tulajdonságok. Bár van akiben már szerintem csírázik...
Nektek nem akad a Bnet. Mert én játszottam egyet és 7 FPS-em volt a 60 helyett. Kicsit felkúrt, elõször azt hittem a gépem, de azzal semmi gond. Resiztem elindítom és már a menüben akad, a NEWS-t se tölti be, tuti hogy amiatt akad mert nem ér el bizonyos tartalmakat. Felment a pumpám rendesen fõleg hogy elõbb simán nyerhettem volna.
Egyet mondjatok meg, miert kell fanolni egy ilyen isten-majmát?
Én a StarJeweled-del játszottam tegnap vagy 4 menetet. Nem rossz, nem rossz, de szerintem nincs benne olyan mélység, ami miatt sokszor visszatérnék hozzá. 4-bõl 3-at nyertünk. Még párszor biztos játszok vele...
Egyszer vicces volt az audiovizuális hatás, de én se érzek nagy késztetést hogy újra toljak egyet vele. Nem tudom hogy voltak képesek hónapokon át dolgozni egy ilyen primitív mapon.
A Left 4 Dead másolatban meg noob társat kaptam aki azonnal meghalt, de legalább láttam a különleges zombikat: KaBoomer, Hunterling :) Meg a töltõképernyõje se semmi.
Csá,tudtok segíteni gomplayer-rel mi lehet a baj?Néhány hete nem mûxik a gsl stream-mel. Error code-ot dob ki: 0x00000051, amivel ló****t nem érek,azt jelenti vmi kodek hiányzik,de ennek saját kodekjei vannak,nem tudok mit kezdeni vele. Friss verzióm van.
Én tegnap már toltam a két modod, l2die még nem volt. A fõzõcskézõs nekem annyira nem adja. Nem sok kihívást látok benne.
13 percig tartott mire rájött hogy a sentryvel nyerhet... ez is lángész. Biztos mindenki izgul egy ilyen szituációban, de úgy hogy minden nap ezt gyakorolja is ilyen lassú reakcióidõ? Lehetne 5x ennyi játékos is Code A-ban, mert ezek nem tûnnek valami kiemelkedõnek.
állat:D
osl döntõ miatt 7kor kezdõdik az mvp vs mkp....fuck
Na ez most mi volt? Nekem ez a bajom az sc2-vel, hogy még sok pro játék is lekorlátozódik az ilyen játékra. Ülök a bázison, majd megindulok a sereggel, nyerek vagy nem.
"We will change map pool for GSTL* next month. Three new custom maps will be added to map pool; Terminus RE, Tal'Darim Altar, Crossfire SE"
Azért érzitek a különbséget. Julyzerg nem azt mondja, hogy a p op azért vesztett, hanem, mert skill különbség van MC a bajnok és közte. IdrA mit mondana? Na?