Nagy nehezen volt bátorságom és a Leave day-t nyomtam meg...és így kidobott a térképre, stb... én meg eddig végig azt gondoltam, a sok írás miatt mikor ráléptem, h azzal trölöm azegész eddigi elmentett állásokat... angl tudásom nem erõs:D
Azért ennyire nyomi ember nem vagyok, ember... hiába nyomogatom az escet, nem jön be a térkép. Utoljára akkor jött be, mikor az elsõ napot teljesítettem, és ott láttam garázst, stb... azóta nem jön be mióta a 2, napon vagyok... szal... mindent átnéztem már harmadjára... ez akkor is xar rész, már bocsi... csak a grafika a szép, de ez már relatív dolgok...szal... és továbbra sem találom azt qrva garázs menüt és térképet:P
Ember, te szerintem nem is tudod, mi az a versenynap. Mennyire vagy az elején? Miután az elsõ megmérettetést teljesítetted, kirak a karriertérképre, amin különbözõ versenynapok választhatók. Minegyik versenynapban többféle verseny van, hajsza, drag, stb. Nem kell mindet teljesíteni, csak a kitûzött pontszámot kell elérni, hogy teljesítd a versenynapot(lenyomás). A karriertérképnél ESC-et nyomva bekerülsz a karrier mód fõmenüjébe, ott találod a Garázst meg az autókereskedést is. Mondom:Nem szarozni kell, hanem kiismerni.
Eladnám én, de a garage-t nem találom... a carrier módban...:( mi tunningolni sem tudtam eddig, bár nitró úgy látom alapból van egy kis eligazitás rám féren a garázs ügyben...
Ezt nagyon jól tudom, már a sima hajsza pályán már végig mentem 2-szer, DE lóvé semmit sem változott, ugyanúgy 11.400-om van... a jobb felsõ sarokban van a pénz limit...
Hagyd a fenébe a versenynapot. Lépj ki belõle. Versenyezz másik versenynapokon, vagy olyanokon, amiket már teljesítettél,ugyanis ha újra gyõzöl rajtuk, újra kapsz pénzt értük. És ha lesz elég pénzed, add el a rákba a szaros Cobaltot és vegyél egy Chargert vagy egy Chevelle-t. Azokkal induljál drag versenyen, és nem lesz gond.
Ezen is látszik: Nem szarozni kell a Pro Streetet, hanem kiismerni a logikáját, és mindjárt menni fog. Mellesleg ez a tétel nem csak a PS-re igaz, hanem még jónénány dologra az életben.
Áááá vki írta h gyakoroljak dragot, de minek? hm? sart sem ér az egész, gyakoroltam de semmit sem ért. 13.9 alá az istennek sem megyek.... szar sz*r az egész játék, így elrontani egy sorozatot?! :P h gyõzzek és tovább engedjen a 3. mapra, oda 13.54 alát kell gyorsuljak, ez nem lesz sohasem meg ezzel a sz*r COBALTTAL... És mi az h dragra csak egy kocsival mehetek? mikor ott van a nissanom? hamarosna letörlöm ezt a raklap játékot Haver is át jött, megnézte, neki sem sikerült... pedig nfs õrültek vagyunk:P Legalább is én... régen még szaroztam a carbont, most visszaszívom... bár így sem az igazi az sem!
ÁÁÁ igazad van, én is pont így látom, EZ az igaz amit irtál:) nekem az utóbbi években a pro street jött be, ráadásul G25 tel nagyon jó és támogatja is a h váltót és kuplungot.
Naná, hogy az, mert sokkal kevésbé realisztikus mint a PS, gyakorlatilag a carbon és az mw valósághûsége a nullával egyenlõ. Az irányítás úgy lett megtervezve, hogy még egy amcsi kiskölök is elsõre tudja kezelni. Ezért találják a magyar kiskölkök jobban vezethetõbbnek a carbont és a mw-t. A Pro Street-ben meg végre elvitték egy kicsit(csak egy kicsit) a szimulátorok felé az irányítást, így mostmár végre nem abból áll a "vezetés", mint a Carbonban és az MW-ben, hogy a startól a célig ráülök a gázra és néha nyomogatom a jobb és bal irányt. Emiatt aztán amikor kijött a Pro street az összes carbonhoz szokott kiskölök sírni kezdett, hogy a PS "totál irányíthatatlan". Pedig a probléma nem a PS irányításával volt, hanem velük.
sziasztok...nekem egy olyan problémám lenne hogy letöltöttem a játékot a zonda-s változatot.....majd miután felraktam és el akartam inditani emulátor programmal való ütközést ir ki....pedig 4.06 os daemonnal tettem fel és a yasu-t is használtam mégse inditotta el... Légyszíves segitsetek...elõre is köszi...
Kell a halálnak tuningolós szar ami már évek óta kiment a divatból. A TDU az autós game ott kezdõdik minden meg ott is fejezõdik be.
A carbon és a most wanted sokkal jobban vezethetõ!!!
Szemét igy szemét ugya,inkább aki fikázza itt folyamatosan mindenféle értelmes érv nélkül mondjon már pc-n ennél jobb arcade tuningolós autósjátékot...Hajrá..:)
Szted a demo miben különbözik? Elmondom én neked. Kevesebb autó, pálya, versenylehetõség megy ilyenek. Semmivel se jobb a teljes mint a demo csak ugyanazt a szemetet a köbre emelik.
Moat kezdtem el... a 2. mapon teljes mértékben elakadtam a drag versenynél... Cobaltom van csak, de úgy lehagynak mint a sicc! és ez a map teljeesítése kéne csak a tovább engedéshet... váltani kocsit nem tudok... újat kell kezdjek?
Enyhén szólva elhamarkodottan teszel "ténymegállapítást" olyan emberrel kapcsolatban, akit mégcsak képrõl sem ismersz... ezek szerint az is puszta ténymegállapítás, amit én írtam, így tessék tiszteletben tartani!
Megvettem én is de nem ennyiért soha nem adnék ennyit egy NFS ért sem. Az UG 1-2 óta talán a legelviselhetõbb NFS de 12õt nem ér. Az MW egy optimalizálatlan szar, a carbon hát arról nem tudok mit mondani annyira fos. Amúgy megvettem idáig mindegyiket kivéve az utóbb említetett az még ingyen sem kellene.
bgabor és IMYke véleményt alkotni lehet, de azért tartsuk be a szabályokat. Ne sértegessétek egymást! Nyilván a Topik egyik fontos része a vélemény alkotás, de az maradjon meg a pro és kontra elven. Ha azt írod, hogy a játék szar akkor azt is írd le hogy miért, ha meg azt hogy jó akkor azt írd le hogy miért. Pont azért, hogy lehessen rá normálisan reagálni. Nyilván való, hogy aki nem ismeri a játékot az az itt leírt vélemények alapján is dönthet arról, hogy megvegye-e! /De csak 11999Ft :-)/
Dilettáns: avatatlan, hozzá nem értõ, pancser, kontár!!!
És mégvalami a NFS is mint az összes többi sorozat játék a csepegtetésrõl szól, mindig adunk és elveszünk egy keveset a játékhoz/ból, mert csak így lehet eladni a köv. részt.
Az irányitás télleg eléggé szimulátoros. Az elõbb nyomtan HP2. Jó volt. akarnék csinálni 1 burnout NFSHP2 videót, csak lusta vok összevágni, meg feltölteni.
Igaza van a srácnak. Én szívem szerint ha meglenne eredetiben( amit kétlek)az árnyékszéken keresztül juttatnám a HELYÉRE az össszes okádék nfst a carbontól kezdve a pro sheetig..
Ellenben veled - én nem foglak sértegetni, már így is szegénységi bizonyítványt állítottál ki magadról a szememben, felesleges ezt fokoznom. A demokat véleményalkotás és csábítás céljából készítik. Ezt talán eddig nem tudtad... Másrészt, sem energiát, sem pénzt nem fektetek warezolásba - 15 ezer (mert "újonnan" ennyiért vesztegették) Ft-ot pedig inkább másra költök ill. költenék, semmint egy - a Demo alapján, képzeld - érdeklõdésemet egyáltalán fel nem keltõ játékra pazaroljam. Mint azt már írtam, majd Low Budget kategóriában megveszem.
A korábban írt véleményemet - továbbra sem spam, off topic és más okokból - tartom.
A dilettantizmusra térve... vedd elõ az Idegen szavak kézi szótárát és tanulj meg újabb két szót is, majd próbáld ellõni máshol, másnak...
Ugye nem mondod komolyan, hogy csak a demoval játszottál, ki se próbáltad a fullt ÉS ezután véleményt mondasz a játékról? Ez iszonyatos dilettantizmusra vall!
Volt egy ismerõsöm, az elsõ negyedórát látta a Mátrixból (az elsõbõl), és utána elkapcsolt, mondván hogy szar. Rá emlékeztetsz.
Mellesleg nem a zárt pályák miatt hasonlít ez a rész leginkább a kasszikus NFS-ekre. Az irányítás sokkal szimulátorosabb, nem olyan gagyi mint az ezt megelõzõ öt részben, és ezzel bizony a jó öreg NFS: Porsche Unleashed-et idézi, ami talán a valaha készült legsikeresebb és legigényesebb NFS volt. A törés szintén azt idézi.
A Most Wanted-bõl meg maximum 'az autókból épített rendõrkordonon való áttörés meg a rendõrautók széttörése a saját törhetetlen kocsinkal' maradt meg az emberekben. Na az aztán baromi hiteles volt. Ennyit a 'nevetséges' játékmódokról.
A kétkerekezés a játék egyetlen hibája, gyakorlatilag van néhány autó, ami képes kétkerekezni, a többi pedig nem, akármilyen alkatrészekkel szereled is fel, és ez nincs jelezve sehol a játékban. Az autókereskedésben sincs jelezve, melyik képes rá.
Hali A Drag (gyorsulás) nál tudja valaki hogy konkrétan meik autó az amivel lehet kétkerekezni,már a hármat vettem ami hátsó kerekes ,de egyik sem akar kétkerékre állni .Vagy vmi speckó cucc is kell a gépekbe?....
Hogy lehet offline multizni?
Még valami: a topik nem az "éltessük a NFS: PS-t" címet viseli... megelõzendõ a "miért is írsz ilyeneket..." kezdetû HSZ-eket...
Miben áll közel a klasszikus stílushoz? Abban, hogy zárt pályákon hajszolhatod az autókat? Mert csak ennyi. A játék módok számomra nevetségesek - mintha számítana valamit [értsd: elérhetsz bármit is vele?], hogy az "utca királya" lehetsz...
A Hot Pursuit-hez a Most Wanted közelebb áll, mint a Carbon vagy a Pro Street [utóbbinak már a neve is idegesít].
S igen, a több, mint egy 1 GB-os demo futtatása bõven betette nálam a kiskaput. Legfeljebb, 2-3 év múlva budget low kategóriában beszerzem, hogy a NFS-gyûjtemény ne legyen csonka. De ennyi. Nálam a Most Wanted-ig ért valamit a sorozat, miközben a Hot Pursuit [1] és mondjuk még a HP2 voltak azok, amik a régi darabok érzéseit szebb környezetben meg tudták villantani...
Hát pedig pont a Pro Street stílusánál kellene maradni. A MW "stílusát" szívtuk öt teljes éven keresztül, az UG1 óta.
Persze én is tudom hogy az NFS széria jelenlegi célközönségének a totál árkad írányítás és a többtízmillás autóval nagyzoló szakadt partiarcok jönnek be. (nyilván még nem tûnt fel nekik hogy a való életben a szakadt partiarc hozzáállású emberek húszéves rozsdásodó roncsokkal járnak és nem harmincmillás Porschéval) Bár a nagyzolós szakadt partiarcok a PS-ben is bennevoltak (Ryo), nemtudom min kérõdzik még a kb 12 éves átlagéletkorú célközönség.
Mellesleg valami gond van a Cuda és a '67 es Corvette váltójával. A négyes fokozat fele után nem megy tovább a fordulatszám, bármilyen váltót teszek is bele. Ez valami bug? Ti is tapasztaltátok?
Tudomásom szerint az MW marhanagy bevételt hozott, szal nem. az Undergounrd-al is megcsinálták, akk az MW-vel miért ne?
Feltettem az amd dual core optimizert,meg az 1.1es patch-et...Így most full stabil 30 fps a game,de a vicc az hogy ez nem változik még akorse ha emelem a felbontást és ráteszem a full élsimítást... Meg picit kevés a géphez képest az a 30 fps,fõleg ha aztveszem hogy xp alatt kb duplaennyivel ment mindenfullon...5let?:)
Most néztem meg frapsal,olyan 30-40 fps között ugrál összevissza... A 7900-val anno 1680*1050-ben toltam 2x-es élsimítással és ennél sokkal jobban szaladt...
Kéne egy kis help! Gondoltam felrakom újra a játékot,kicsit csapatom vele...2 giga memó 4800 x2 8800 gts 512mb,vista 32bit...Full grafira pakolva 1280*1024-ben is olyan akadós szerü a játék....Xp alatt anno mosolyogva rohant a cucc egy 7900-val,itt meg rendesen érezhetõ hogy röcög..Mi lehet a gond? (Csak azt ne írja senki hogy vista,mert a crysis dx10alatt vígan fut ezen a gépen..:) )..Felraktam az 1.1-es patchet is na azzal mégjobban röcög...5let?
Vélhetõen úgyis a Pro Street motorjára fog épülni (kábé kétrészenként szoktak motort váltani), úgyhogy ugyanolyan kiválló félszimulátoros cucc lesz, mint a Prostreet.
Bár a prostreetet régen végignyomtam már, naponta egyszer legalább megyek néhány kört a 2007-es GT500-assal, belül fullra tuningolva, kívül gyárilag, kikapcsolt segítségekkel, king fokozaton. Iszonyúan el lett találva!
Lehet tudni valamit a következõ részrõl?Van-e topik neki itt sg-n?:)
mármint motortuningban? ott arányosan növekvõ "rendszert" szoktam használni. A lassú fordulásnál a felfüggesztés kell merevebe venni és a kormányreakció értékét.
egyébként a gyorsuláshoz hogy kell a váltót belõni??
Ugy értem ,hogy nincs erõ vissza csatolás és nem tudom érzékenyebre álítani a kormányzást nagyot kell fordítani,hogy elforduljon a kocsi. Vagy ezt az autókon kell beálítani??
Ha a PS-be akkor pont ott ahol a billentyûzetet, csak fent a Billentyûzet rész átváltod kormány résszé.