Itt vannak azok a Gamereactor scanek amiket korábban írtam. Nem derült ki az újságból sokkal több, mint amit korábban írtam. A pénz rendkívül fontos lesz. Lesznek SUV-ok. Forrás az újságban írtakkal: TDU-Central
Kurva jó videó :d zenék is tetszenek :D Hmmm el kéne mennem nyáron ibizára, partyzni egy kettõt :D ahogy néztem elég jó clubbok vannak. A DJ-k egész jók és nem full noname-ek :D megéri :D
Kíváncsi leszek rá hogy olyan lesz-e, ha igen akkor jó mert anno bejött nekem. De ez nem aza topic :D szóval inkább gondolkodjunk hogy milyen lesz a TDU 2 :D
Szerintem nem oszt nem szoroz, úr isten ezen lovagolni ennyit :D
#721 A kívánságlistát nem gyõznék fizetni. :) Ugyanis ha lemodelleznek egy autót ha jól tudom meg kell vásárolni a licenst, ha a játékban használni akarják azzal a névvel ami az eredeti. Persze a név változtatás megoldja (kikerülhetõvé) teszi a dolgot.
sztem maradhatott volan hawaii, csak részletesebben, jobban kidolgozva, valosághûebbe.
Harmadakkora szigeten 2,5-szer több út lesz... Azért érdekes... Most képzeld el hogy Oahut összezsúgorítod a harmadára (ÚGY HOGY AZ UTAK HOSSZA NEM VÁLTOZIK) és még megkétésfélszerezed az utak számát. Ha jól számolok 7,5-szer sûrûbb lesz az úthálózat? Sok lesz a keresztezõdés
Az alapkoncepciós autók, motorok mellé simán elférne részükrõl egy kívánságlista. Szerintem. Így fenntarthatnák a játék kapcsán világszerte a folyamatos hype-ot, olcsón.
Nem is tuningolni szeretném õket. De pl. nem látom be miért ne lehetne több ferka, bmw, audik.
Amerikai muscle sem sok mászkál a valóságban Ibizán, mégis benne lesz a játékban.
Nagyon sok értelmetlen mód igen, és BMW Porsche ezek nem lesznek a 2. részben sem. Mind2 EA licence alatt van. És igen leginkább a Japán autók felé terjedhetne tovább a játék mivel abból van a legkevesebb az 1. részben. Lehetne még vagy 300 autó, de max 1-2 új márkát, márkánkénti 5-6 új autóval bõvülünk, jah és persze az off-road autók motorok quadok buggyk, szerintem ami nagyon hiányozna ha nem lenne az a Mazda Mitsubishi Subaru, ezeknek szerintem még lenne helye is a játékban, de mind3 márka tervbe volt az elsõ részben, sõt félig bele is van írva.
Nem azt mondom hogy nincs, nem értelmezted jól, más szóval nem nagy a választék amit egy ilyen jellegû játékba beleellene tenni, vagy te Citröen C2V-vel akarsz mászkálni? vagy esetleg Peugeot 405-el?
Nem, és kötve hiszem hogy fognak, szerintem a mostani verdák nagy része megmarad, max kicsit részletesebbek lesznek, + persze lesz sok új is, de nagyon nincs választék hogy mit tegyenek bele méég egy ilyen játékba, és szerintem azt õk nagyon jól tuják hogy mik kellenek.
Hamarosan újabb infók lehetnek és még több kép. A TDU Centralon jelenleg a GameReactor scanjére vár mindenki. Ugyanis az újság exkluzív stúdió látogatáson vett részt az Eden Gamesnél.
Na akkor tisztázzuk a sziget kérdést. A finn írás szerint és a finn fordító szerint is csak EGY sziget lesz. Ez pedig Ibiza lesz. 2.5 ször nagyobb lesz ezt pedig úgy érik el, hogy sokkal részletesebben modellezik Ibizát, mint Oahut.
PL.: Honolulu sokkal nagyobb a valóságban, mint a TDU1-ben. Vagyis ezúttal kisebb területbõl dolgozik az Eden, de cserébe mégis 2,5ször nagyobb lesz virtuálisan, mert sokkal inkább valósághû lesz a méretarány a valós és a virtuális sziget között.
szerintem a marad a sziget arra utal, hogy ibiza is sziget, ahogy oahu is sziget, nem bennt lesz egy kontinensen, zárt pályán, hanem egy szigeten.
"Marad a sziget, de a helyszín ezúttal a mûhold felvételek segítségével lemodellezett Ibiza lesz, melyet a különféle partikról ismerhetünk." ---> Ez szerintem nagyon nem azt jelenti hogy Oahu marad. A "marad a sziget" kifejezés önmagában talán azt jelentené hogy marad Oahu, de a mondat következõ szakaszával együtt már más jelentése van.
Szerintem is egy nagyon jó és részletes játék lesz de ahogy olvastam mit ATi0021 írt abban csak autók-ról volt szó. Egyáltalán lesz benne motor? Mert azért offroad-nál jól jönne egy cross motor pl.
Na ez qrwa jó. Habár az egyedüli Ibizának nem örülök, de majd meglátjuk. Mellékesen én az offroadot megtaláltam #3" TARGET=_fnew>Oahu -n is. :D [Most a zõld hegységbe (Koolau) vágtam bele, Norbi931 társaságában.]
Az a srác aki az eredeti forrásból fordított, utólag összeszedte a fontos dolgokat és ott azt írta ezekre hogy automatikusak lesznek. Bár szerintem az Eden megcsinálta hogy mi irányítsuk. Majd kiderül ez is. Az ablakok mellett nem hinném, hogy akkora dolog lenne a lámpa kapcsolás és tetõirányítás megírása.
jól hangzik, bár ez remélem nem így lesz : "az esõ közeledtével az autótetõ bezáródik, az ablakokat lehúzhatjuk és az autó világítása bekapcsol amikor az éjszaka közeledtével kezd sötétedni"
automatikusan csukódik a tetõ nem amikor mi akarjuk, meg a lámpát se mi kapcsoljuk fel/le :/
Elolvastam, azért lesz nagyobb, mert Oahu ba 1600km-t tudtunk bejárni, offroad minden különbözõ dolgok nélkül, itt viszont mindezt megkapjuk, de viszont nemtudom miért de remélem lesz index meg ilyen apróságok.
A GameReactor igazán szerencsésnek mondhatja magát, hiszen lehetõségük volt látni a Test Drive Unlimited 2 elõzetes verzióját mûködés közben. Ez alapján írtak egy elég hosszas cikket:
Test Drive Unlimited 2 - Az élet luxus
Gyors kocsik, gyönyörû nõk és az élet minden luxusa - ez veszi körül a szuper-autó tulajdonosokat minden egyes nap. Legtöbb játék csak egy bizonyos dologra fókuszál, csak a Ferrari vagy Aston Martin tulajok világára. Az Eden Games játéka a TDU volt az elsõ, mely áttörte a csak autóra fókuszálás világát azzal, hogy vehettünk egyre nagyobb luxus házakat és további a valós élethez hasonló lehetõségeket adott. Most a stúdió ismét visszatér, hogy megmutassa a játékosoknak, mit is jelent modern szuper-autó tulajdonosának lenni.
A következõ rész körülbelül 2.5-ször nagyobb helyszínen játszódik, mint az eredeti játék Oahu szigete. Marad a sziget, de a helyszín ezúttal a mûhold felvételek segítségével lemodellezett Ibiza lesz, melyet a különféle partikról ismerhetünk. A sziget földrajzilag rendkívül változatos, hiszen találhatunk homokos tengerpartokat, erdõket, nyílt területeket, hegyeket és romos falvakat is.
Az elsõ részben is megtalálható egyjátékos és többjátékos mód ezúttal se marad ki. Íme egy példa: van olyan co-op küldetés, ahol az egyik játékos vezet és egy másik co-op játékos szinten ott van ugyanabban az autóban. Rengeteg ilyen apró újdonság teszi még inkább mmorpg játékká a TDU2-t: a játékosok együtt dolgozhatnak autós klubjuk fejlesztésén, versenyezhetnek más klubok ellen vagy csak bolondozhatnak együtt Ibiza utcáin. A pénzt ismételten nem csak autók vásárlására használhatjuk, vehetünk garázzsal ellátott házakat vagy ruhákat a karakterünknek. A saját klub támogatásával elérhetõvé tehetünk sokkal jobb klubházakat és klub-exkluzív autókat vehetünk a klubnak melyet adott idõben kizárólag a klub csak egy tagja vezethet.
Akárcsak más sandbox játékban itt is oda vezethetünk ahova csak akarunk. Új dolog a sorozatban a nappal és éjszaka váltakozása, mely hatására az utcai világítás és a város fényei kezdik beborítani a szigetet az este érkeztével. Ezúttal is lehetõségünk lesz egy másik játékost kihívni az utcán, majd versenyezni vele a kiválasztott célegyenesig. Vezethetünk mellékutakon, hiszen a játék tartalmaz offroad lehetõséget is, 4x4-esünkkel felfedezhetjük a sziget rejtettebb pontjait is. Akár még utakra se lesz ehhez szükségünk, az offroad területeket nagyon részletességek készítették el. A jármûvünk ezúttal már megsérülhet, a mértéke az egyszerû festés karcolódástól a különféle elemek leeséséig terjed. De továbbra sem tudod szó szerint felkenni egy fára a Lamborghinid. A multiplayer lobby sokkal okosabbra lett cserélve, így a számunkra legmegfelelõbb játékosokat tölti be és nem kell sokat várni a játékosok összekapcsolására.
Amikor versenyzel nem csak pénzt fogsz nyerni, hanem egyúttal tapasztalat pontokat is kapsz. Ha nem érdekelnek a versenyek, akkor elõre haladhatsz a játékban közösségi tevékenységgel is. A rendszerrõl nem mondhatunk többet, a lényeg, hogy többféle úton lehet tapasztalatot szerezni a játékban. Továbbá annyival egészítenénk ki mindezt, hogy a sorozatosan végrehajtott lenyûgözõ mutatványokért is kapunk pénzt, így krúzoláskor is szerezhetünk jutalmakat, de csak akkor ha nem ütközünk a forgalommal, rendõrautóval vagy egy fával.
Bizonyos autókhoz különféle választható dekoráció is jár. Lehet az alkatrészek nem nyûgöznek majd le, de a részletességük biztosan elkápráztat mindenkit. Az autónk belsejét sok olyan dologgal díszíthetjük, amit a legtöbb játékos nem fog látni, de mégis ezek a dolgok a valós életben is szerepet kapnak: valóban mûködõ mérõ berendezések, az ülések varrása és külsõs gyártók logói. Az autókereskedésben megtekinthetjük a kocsikat kívülrõl és belülrõl vagy elvihetjük tesztvezetésre mielõtt meghoznánk a döntést a vásárlásról. A vezetés realizmusát is átalakították, másképp tapad egy négy kerék meghajtású, de a fékezésre is eltérõ módon reagál.
Az Eden Games próbálta megtalálni az arany középutat a játszhatóság és a realizmus között. Minden autót könnyen meglehet tanulni vezetni, de az irányíthatóságuk sokkal nagyobb kihívás lesz extrém helyzetekben. Az Eden Games bemutatóján levõ demóban az autók kissé érzékenyek voltak, de ezt még tovább finomítják a megjelenésig, mely ez év vége felé esedékes. Figyelmet fordítottak az autók realisztikus viselkedésére, többféle módon is irányításunk alatt tartjuk autónkat. Például az esõ közeledtével az autótetõ bezáródik, az ablakokat lehúzhatjuk és az autó világítása bekapcsol amikor az éjszaka közeledtével kezd sötétedni, "itt ez az érzés fogad".
Látszatra a játék, shown levõ verziója technikailag jó volt, a végsõ verziónak 2010 második felében kell megjelennie XBox 360-ra, PlayStation 3-ra és PC-re. TDU2 tartalmazza a luxust, multiplayer játékmódokat és sok olyan apró dolgokat, melyek valóban egyedülállóvá teszi majd amikor megjelenik.
Jaja :D azt azért remélem hogy tankolni kell :d legalábbis ki-be lehessen kapcsolni hogy szeretnéle vagy sem, én biztos bekapcsolnám :D meg az indexek stb... ez mind KELL!