Megnéztem a Google Maps-el, és nekem 45 percet írt. Ennyi idõ alatt viszont szigetkört lehet csinálni a játékban. Viszont ha azt nézem, hogy a Google Maps nem kalkulálta bele, hogy egy Enzo Ferrarival fogok végigszáguldani, így már szerintem reális a játék is.
Persze nem teljesen, csak a fõbb utak vannak benne a játékban. És ha nem tévedek egy reptér, számos épület és út eltér a valóstól vagy hiányzik.
A nagy része ugyanaz, ha megnézel egy Oahu térképet lehet látni. Persze vannak eltérések. Az északi kilátó nem létezik, egy földút van ott, viszont a hegyen a csillagvizsgáló a valóságban is ott van, háth a google earthot nézegetve sok dolgot megnéztem, de ezek az eltérések bõven beleférnek. A fõutak, autópályák, realisztikusak.
A mai világban szerintem nem nagy cucc lemodellezni egy szigetet. Egy két mûhold megoldja a problémát. Mellékesen a játékban az úthálózat is ugyanaz mint a valódi.
Arról (tudtommal) sose volt szó. Az volt a koncepció, hogy az eddigi 1600-hoz kapunk +900km-t, aminek egy/nagy része földút lesz. Sõt, eddig az se nagyon merült fel, hogy ne O'ahu lenne a helyszín.
Ibiza kb 1/3-a O'ahu-nak. Elég érdekes lesz :D Amúgy az artworkök mind eléggé O'ahu-ra emlékeztetnek.
Ismételten újabb hír: Diablo egy új önéletrajzra bukkant, mely erõsíti a Test Drive Unlimited 2-t. És a legfontosabb: megerõsítést nyert, hogy a játék készül PlayStation 3-ra is. Forrás:TDU-Central
A TDU-Centralon is ment errõl vita. Volt olyan fordító aki 2011-re szeptemberre tette, de egy francia srác írta, hogy valójában 2010 szeptembert kell érteni. Viszont ha tényleg idén jön, akkor legkésõbb az E3-on be kell mutatniuk.
A francia Planet-GT Eden Gameshez közeli, jól informált forrásra hivatkozva közölt információkat a következõ Test Drive játékról. A sorozat legújabb tagja búcsúzik a Hawaii szigetektõl, és egy új szintén jól ismert helyre, Ibizára kalauzol majd el.
A másik információ, hogy a jelenlegi tervek alapján a játék ez év szeptemberében fog megjelenni.
Ezek az információk nem hivatalosak. Lehetséges, hogy a játék végsõ neve mégis csak az eddig fejlesztési névként ismert High Life lesz. A következõ hetekre további híreket ígért a Planet-GT.
Hamarosan megtörténhet a bejelentés egy Lyon-i eseményen. Legalábbis a PCGames.de szerint. Sajnos a hírt gyorsan törölték az oldalról így hitelessége megkérdõjelezhetõ. Lehet a német oldal tévedett, de lehet Atari \ Eden nem nézte jó szemmel a hírt és ezért törölték. :)
Felesleges rangsorolni a TDU-t, játékélményben verhetetlen
Csalók: anno a nagy Drive-in csatákba is belerondítottak sajnos :(
Pedig a nagyobb külföldi cruiseokhoz alapvetõ kellék a Saleen, vagy vmelyik A kategória. :DD (Persze ez inkább engem érint.) De talán még B -vel lehet tartani az iramot, max 1-2 km hátrány.
Nagyobb sebességnél szar volt, de az alsóbb kategóriákban nem volt rossz (talán Stage2ig?). Én tduban is inkább a D katos verdákkal megyek. :)
TDU-n kívül én sem vettem meg semelyiket mert annyira nem kötött le, bár a GRIDen gondolkodtam, lehet, hogy abból majd beszerzek egy eredeti példányt. Shiftbõl biztosan nem.
Grid valóban nem volt rossz, de shiften, nagyobb sebességnél én má' a hajam téptem, annyira szánkó volt az egész játék. Ráadásul AI-ról csak nagyon nagy jóindulattal lehetett beszélni, szóval még egy játék, ami letölt,- kipróbál,- töröl volt. TDU pedig letölt,- kipróbál,- töröl,- és uzsgyi a bolt...
Azért a GRID sem volt rossz, illetõleg nekem a shift is tetszett, bár arcade mindkettõ. Viszont a TDU veri õket nem csak fizikában de játékélményben is. :)
Te honnan veszed, hogy nem LFS-eztem, vagy iRacingeztem? Annyiban 1ébként igazatok van, hogy nem írtam, hogy árkád játékról beszélek. tehát még1x; Az utóbbi pár év legjobb fizikájával megáldott árkád autós játéka a TDU. A szimesebb kategóriából nekem amúgy inkább Race07, de még inkább GT Legends. Isteni egy minivel csapatni a pályán, G25-el irányítva...
A legutóbbi hivatalos Atari pénzügyi jelentés szerint a következõ TestDrive megjelenése 2010ben, de legkésõbb a következõ üzleti év végéig vagyis 2011 márciusáig várható. (korában már írtam :D )
A fejlesztés azért tart ilyen sokáig, mert a játék egy ideig leállított project volt. Pénz hiány és Alone in the Dark miatt.
Az nem biztos azért... Régebben az NFS-eknek is volt fizikája, Colinoknak is, (Ma már sajna egyiknek sincs) viszont a TDU-nak is van. Tehát, véleményem szerint, ez a legujabb árkád game, fizikával.
Az azért nem válasz, hogy Go, & play other game... Végét pedig remélem, bár aggaszt az a "divat", hogy van gumifizika, meg tapadás, és hasonlók, csak épp mellé egy szánkó fizikája van társítva.
Kérdés; Bármi adat a megjelenési dátumról? Akárcsak megközelítõ is jó lenne... TDU hibáira visszatérve pedig, most újra felraktam, mentem egy pár versenyt. Nézem a ranglistát, 17658Km/h-s átlagsebességgel csalovagyok a 3. az egyik versenyen, kategóriaversenyeken más kategóriájú autók, stb... Tudom, lassan 3 éve van kint a játék, és sok a csaló, de azért ez a karbantartás nevetséges... Ez a Gamespy megoldás valami ritka ratyi.
Egyébként, ahogy nézegettem, az utóbbi pár évbõl, még mindig ez a legjobb fizikával rendelkezõ autós játék. (Nálam, ami nem kerekekre, hanem dobozra számolja a fizikát, az max 0 pontot érhet el, mint mondjuk utóbbi idõk NFS-ei, míg a kerekekre számolt fizikások, 0-ról indulnak., Mint mondjuk a TDU. Remélem, a 2. részben nem rontanak a dolgon...)
EZ így igaz. De az open bétával is voltak gondok, sõt a kiadás utáni idõszakban is sok laggolási gond volt. Aztán nagy nehezen kiadtak egy patchet, ami optimalizálta az online kódot. Utána valamivel jobb volt. De késõbb akadtak gondok pl amikor klubtalálkozó volt egyszer csak eltûnt mindenki.
Amúgy a GameSpy-t illetõen kétlem, hogy a folytatásnál is õk fogják a szervert biztosítani. Az eddigi TDU2-es "infók" alapján a játék elsõsorban a Microsoft platformokra (X360,PC-re) készül. Szerintem a PC-s verzió Games for Windows LIVE-os lesz, szóval nem fog kelleni a GameSpy.
Bizonyos pontokkal egyet értek, de a kormány azért nem kell 900, de még 720°-ot sem forduljon menet közben, maximum lassabb haladásnál, élesebb kanyarvételhez többet, de ha kiérsz a városból akkor azért már nem nagyon rángatod a kormányt közúton.
A HC-hoz nem sok hozzáfûznivalóm van, mostanában elkezdtem én is HC-ban játszani, a gravitáción kívül nekem nagyjából oké. (max. annyi, hogy csinálhatnának egy köztes állapotot normál és HC mód között, nekem tetszene)
A layer rendszer... Gondolom ebbe alaposan bele fognak nyúlni, mert mindenki véleménye megegyezik abban, aki nap mint nap másokkal tolja neten, hogy ez a játék leggyengébb pontja. Nem értek ezeknek a technikai megoldásoknak a kivitelezéséhez, de szerintem nem a sávszélesség a probléma. Nem tudok más példát mondani és talán bagatell dolog összevetni a kettõt, de ha a World of Warcraft nevû teljesen más jellegû játékban megoldják, hogy 40 ember a jelenleg elérhetõ legszarabb nettel a piacon (1Mb/s netnél van kisebb?) lagmentesen együtt tud játszani, akkor az bizony bõven elég. Tisztában vagyok vele, hogy az Activision-Blizzard kib@szott nagy szerverparkkal rendelkezik ezért nem mérhetõ össze a kettõ, de egy maréknyi ember szinkronizálásához még szerver se kell. Ha egy szerveren fut a login, a játékos adatbázis és az egész kliens (de most lehet hülyeséget mondtam), akkor gratulálok a GameSpy-nak vagy akinél üzemel a cuccos, de akkor sem a sávszélességgel van probléma, rengeteg ember panaszkodik még, hogy router, tûzfal, szakadt mindenki, disconnectel folyton, egyébmindenszar bajuk van a játékkal, ez is elég fos megoldás a fejlesztõktõl szerintem.
Végeredményben azért ne felejtsük el ez egy 2004-es játék, akkori léptékkel elég nagyot üt, aki ezt olvassa tudja mirõl beszélek, ha azt mondom azért szeretünk ezzel a játékkal játszani, mert lehetõséget teremt erre a közös furikázásra a maga egyedi módján.
Bocs a Wall of Text-ért, csak most így volt egy kis idõm reggel, hát beokoskodtam valamit...
Nekem néhány elvárásom azért még lenne a TDU2-ben.
A kormány belsõ nézetben ne 45°-ot forduljon hanem rendesen ahogy kell 900° vagy 720°-ban kéne, hogy forduljon...
A másik az a fizikában lenne, remélem lesz TDU2-ben is HC mód, amiben remélhetõleg nem csak a gravitációt és a tapadást fogják átállítani...
A következõ az lenne, ha meg lenne oldva, hogy nem 8, hanem esetleg 12-16 ember is mehessen együtt. Bár ahoz komoly géphálózatra lenne szükség, meg persze játékos részére egy ajánlott internetsebességet feltüntetni túl sokan vannak akik szaggatnak mert kaka a nettjük és azt sem tudják h ugrálnak és totál káoszt csinálnak néha a pályán...
A hét elején olvashattunk a Test Drive High Liferól. A Connected Consoles nevû oldal errõl érdeklõdött egy Eden Gameses pálya tervezõnél, aki azt mondta, hogy a High Life nevet, csak házon belül használják. A végleges név így feltehetõen marad az Unlimited 2. Bár még mindig nem döntöttek a project végleges nevérõl.
Bár érdekes, hogy a GameKapocs két külön játékról ír, míg a PC Guru egy játékról. Ma utána olvastam a dolgoknak és találtam a TDU Centralon néhány linket. Szerintem továbbra is van esély rá, hogy két külön játék készül az Edennél.
Elsõ érdekesség, hogy az illetõ életrajzában Test Drive High Life szerepelt még tegnap, de ma már csak a következõ Test Drive van beleírva.
Bár érdekes, hogy a mai megjegyzem friss oldalakon azt írja az egyik készítõ életrajza, hogy 2008 szeptembere és 2009 októbere között a TDU2-n dolgozott, sõt még VRallyt is odaírja. (lesz új VRally?) Megjegyzem a legutóbbi Atari üzleti jelentésben is TDU2 szerepelt. Még érdekes lehet, az infós ismeretei között ott van a PhysX is. Sõt régebben írtam az Eden és Gamr7 szerzõdésrõl. Miszerint az õ városépítõjét használja az Eden, és ebben az életrajzban is benne van. Link errõl: Alexandre C. életrajza
És végül itt egy másik Eden Games illetõ aki már High Life -ot ír. Link: Forrás
Az Eden egyik munkatársa, Guillaume Le Bris életrajzában az SuperAnnuation portál kiszúrta, hogy az úriember egy bizonyos Test Drive: High Life nevû, Xbox 360-ra, PS3-ra és PC-re készül játék pályáin dolgozik. Vajon az Unlimited 2-rõl van szó? Valószínûleg igen. Tudom hogy erõl volt téma de gondoltam fontos és szerintem eza neve lesz . infó http://www.pcguru.hu/pcguru/hirek/A_Test_Drive_High_Life_az_Unlimited_2
Igazából ez a dolog megint jól meg lett keverve. Nos tudjuk, hogy készül az Unlimited 2, akkor a High Life, és még egy NeXTrõl is írtak.
Elvileg a mi infóink az Unlimited 2rõl szólnak. Ez meg egy másik játék lesz. A GameKapcson is írtam, hogy az Infogrames szerzõdés miatt nagy esélye van hogy ez lesz a U2 utáni rész. Mivel 2007ben az Infogrames szerzõdésben vállalta, hogy 6 éven belül leszállít 2 TD játékot.
Aztán lehet az is, hogy közben ugrott az Unlimited 2 név és lesz High Life vagy fordítva. A TDU Centralon Diablo azt írta, hogy ez nem új hír, már az Atari gazdasági jelentésben is benne volt.
A Test Drive Unlimited 2 mellett a francia Eden Games már dolgozik a sorozat legújabb folytatásán. A még be sem jelentett játék a High Life alcímet viseli.
A játék készülte egy Guillaume Le Bris nevû designer önéletrajzából derült ki, aki 2006 óta van az Eden Games-nél, és jelenleg a misztikus Test Drive High Life epizódhoz készít pályákat. Az úriember 2008-ig az Alone in the Darkon dolgozott, tehát valószínûleg a High Life nem az Unlimited 2 másik neve, utóbbi ugyanis 2007 óta biztosan készül. Várjuk a hivatalos megerõsítést, és persze a részleteket!
"Amúgy azt is írják, hogy a sziget ahová a játék elején szökünk sokkal kisebb lesz, mint Hawaii. Nem Oahut ír, hanem Hawaiit." ---> Ha az Oahunál kisebb szigetre kell szökni, akkor az biztos nem a Hawaii lesz. 3-4x akkora sziget mint az Oahu.