Vagy aki okozta a sérülést, annak benyújtani a számlát xD Ha nincs elég pénze, akkor valami megoldás lenne rá. 1 hét ban a játékból, bár ez durva azért, viszont lényegre törõ lenne, és nem törnének minket.
Érdekes lenne hogy ripityára törik a verdád, majd "R" és minden fasza újra :D Amúgy nem rossz elgondolás, (több NFS-ben pl. így oldották meg a törést), vagy mondjuk a házban lenne egy + repair gomb, és ingyé tudnád javítani.
Mert pl. az egyben is már unalmasak lesznek az aszfaltutak egy idõ után, ha 1000x keresztebe - hosszába körbejárod a szigetet. Az egyben ezt megoldottam azzal hogy a hegyeket kihasználom, azaz hegyet mászok motorral, és csatlakoztak is hozzám ketten. A sárga hegyet már teljes egészében megmásztam, a csúcsokon meg bookmarkokat helyeztem el. Csupán mert a beton már unalmas.
Sérülés úgy lenne jó, ha a reset megjavítaná az autót. Én minden játékból hiányolom a flatout szerû törést.. :DD Szintekkel látványosabb így ha valaki oszlopot fog, vagy lerepül az útról :)
A normálisabbak fogják is használni, de nézz körül az egyben. A legtöbb külföldi noob kocka, akik szart se értenek a vezetéshez, csak vandálkodnak és másokat baszogatnak. Amúgy a GPS-rõl amit írsz az jó ötlet ! Kresszcruise közben a pihenõket, benzinkutakat stb... ki lehetne jelõlni, anélkül hogy közben ki kéne menni mapra.
Na meg a másik ami nem hagy nyugodni. Amikor elmegy a net, vagy a szeró nem jó, miért basz ki hogy csatlakozz újra ? Berak offline módba, és majd amikor kedvet kapsz újra csatlakozol az egyértelmûen jobb lenne nem? Rremélem a kettõben erre lesz megoldás.
Én annak örülnék, ha a GPS-en több célpontot lehetne állítani, egy sorrend szerint. Kruzokon jó lenne. Én használnám az indexet xD Legjobb lenne, a benya mellett :D
Ez meg inkább egy tévedésnek hangzik. A pletyka képek a TDU 2-t a jelenlegi szigetre helyezik, bár nem tudom elképzelni hogy a 2 is ugyanazon a szigeten fog játszódni. A hiányosságokra max kiadtak volna új patcheket, vagy még egy megapackot, de nem hiszem hogy ezért kiadnának egy új játékot.
És a teleportot én legszívesebben kiszedném. Az egyet úgy toltam ki, hogy a két kezem 10 ujján megtudom számolni hányszor teleportáltam. És mai napig se teleportálok, ha cruise van kb. 20 percel elötte elindulok a találka helyre, max várok.
Teljesen igazad van. TDU-ban többször megyek szabályosan kressz formában, de a sok noob parasztól lehetetlen. Egy ideig követnek, majd megunják és lökdösnek és "haha" üzeneteket írkálnak chat-en. Elég szar lenne amikor minden fél órában szervízbe kéne járkálni drága pénzért, és én nem csalok szal minden egyes törés szívás lenne Nomeg az indexet még fölöslegesnek tartom, mert a többség úgyse használná.
sztem is jobb lenne töréssel. basszus anélkül hog ylehet megjelentetni játékot, oylan mintha mintha azt mondtk hogy lehetne 3d-be, de szebb 2d-be felülnézetbe XD
végül is igazad van de egy picit jó lenne de igen nekem is volt már olyan játékom amibe online játszottam és egy folytában kilöktek meg össze törték a kocsim és zavaró volt de utána rá jöttem hogy csak egyszer kel egy jó pillanatot el kapni én pl mikor ki lökött valaki vissza mentem a pályára és utol értem és neki löktem a villanyoszlopnak és õ járt szarabúl
mivel sokaknak most is az a szórakozása, hogy másokba direkt belemennek, hogy elrontsák a másik játékát, így fölösleges a törés... na meg elég lehangoló lenne törött luxusautókat nézegetni.. :D
így is lehet ésszel, nyugisan menni, nem kell ahhoz törés.. :p
hát én úgy jobban vigyáznék a kocsira mert azért néha zavaró hogy nem törik mondjuk mikor neki mek 300-al a villanyoszlopnak.És szerintem azok is vigyáznának azért.
sok orosz emberke így is elég idegesítõ tud lenni amikor kilökdös az útról, hátha még törik is a kocsid és meg kell javíttasd drága pénzért.. õket persze nem érdekli pénz trénerrel..
Ez nem így mûködik :D Elõtte be kell indítani a nagy marketing gépezetet és csepegtetni kell az infókat, stb. Szal picit messzebb van még az a megjelenés :(
Én arra volnék kíváncsi, hogy milyen platformokra érkezik, és hogy vajon a +jármûveket most sem "tudják" majd belerakni a PC-s verzióba egy évig? (Azaz míg az M$-es szerzõdés lejár, mert akkor csodával határos módon rájönnek a dolog mikéntjére)...
Tudom, csak találgatás, még be sincs hivatalosan jelentve a játék, de a következõt találtam a TDU Centralon.
A gamepressure.com szerint idén novemberben érkezik a TDU2.(remélem igaz) Forrás: gamepressure.com
Õszintén szólva tényleg pozitívan álltam neki a FUELnak. Talán elsõsorban azért, mert Codemasters játék. De nagyot csalódtam benne, valahogy többet vártam egy ilyen kiadó játékától. 10bõl, jó indulattal sem kapna tõlem 5nél többet. TDU valahogy még mindig jobban bejön.
A FUEL valóban szép ezt nem vitatom. De ha jobban megnézem találni elég ostobán tervezett részeket, néhol rossz textúrával. Bár az idõjárás effektek szépek. A hangok elég közép kategóriások lettek. A játékmenet teljesen arcade és a szórakozásra hajaz. Ez jó, de semmi újat nem találtam benne. Bár elismerem rengeteg verseny van.
Valahogy olyan érzés van bennem, hogy a készítõk kisebb-nagyobb sikerrel, de csak MotorStorm copyt akartak csinálni.
Nem tudom miért szidjátok FUEL-t annyira. Nekem csak 1 bajom van vele, hogy rettenet konzol szagú :) kormánnyal megszenvedve viszont ha megszokja ember hatalmas jókat lehet nyomni vele. Tegnap 15 km-es versenyen egy hófedte, fenyõvel tûzdelt hegytetõrõl lenavigálni monster-buggyval... majd leszakadt a kezem a sok hirtelen mozdulattól :D
Másrészt meg teljesen felesleges a TDU-hoz hasonlítani bármit, mert a maga idejében túl jó volt.
Nem, tévedsz. Arcade játék, tipikus "ülj le és játsz!" nem kívánja meg a hardcore gaminget ;)
TDU-s O'ahu elég régi, és való igaz, grafban szebb a fuel. De MINDEN MÁSBAN jobb a TDU, még mindig. (Fuel amúgy egy vicc, nem játék, minden tekintetben)
fúj azt rühellem a legjobban mikor kiugratok az emelkedõrõl, beleérkezek egy ilyen huppanóba, mire a kocsi fara kicsúszik a fenébe. ez online versenyeknél a legidegesítõbb
Engem az érdekelne, hogy mekkora helyre fognak tudni betuszkolni annyi textúrát, amennyire szükség lesz, hiszen az elsõ részben ami nem út volt, ott bõven megfelelt az elnagyolt, fos textúra. Viszont most, hogy lesz off road, az egész területet szép high-res textúrákkal kell lefedniük..
Másrészt remélem megoldják az út szögletességét. Az elsõ résszel ez a legnagyobb baj. A szerpentineken össze-vissza pattog az autó, mert minden szintkülönbségnek éle van :S
igen, és ha nincs optimalizálva akkor nem bírják elfuttatni a nem magas kategóriás gépek
Témánál maradva... Crysis vs Warhead. Utóbbit magyarok csinálták, sokkal randább, a gépigény meg ugyan az. (Persze, még így is jóval szebb, mint bármelyik konzolos játék) Úgyhogy, hagyjuk csak alatta a régi motort. Jó az még. Picit több poligont kell belepakolni, kicsit csiszolni a kinézeten, és voilá! Megint van mit szidni!
hát, de attól még jó érzés lenne hogy olyan motorral megy, amit magyarok is készítettek
CryEngine lol:D Jó hogynem half-life motor.
Saját enginet használt az 1 is, ez is azt fog szvsz.
Így, hirtelen, nem ugrik be, melyik motort használta a TDU, DE annak SEMMI ESÉLYE hogy cryengine fusson a következõ alatt. Több okból sem. 1; mikor elkezdték az alapokat, nem is létezett a cryengine3, 2; A jelenlegi motor hatalmas tartalékokkal rendelkezik, és már csinált vele játékot az EDEN, tehát tudja normálisan kezelni, ismeri a gyengéit, elõnyeit, és 3; Arra már nem kell licencdíjat fizetni, mert házon belül készült.
Egyébként, aki látta teljes pompájában a Crysis-t, és a warhead-et, annak mind az a véleménye, hogy a Cryengine3, egy halom kaki. Közelében nincs megjelenésben ahhoz, amit a 2 tud. Errõl a pletykáról ennyit. (Ja, igen, Cryengine2 meg sem mozdulna egyik konzolon sem, a 3-at ezért csinálták. Olyan is lett....)
elég nagy rá az esély, mert a fejlesztõket ma már csak a haszon érdekli, és így nem kellene annyit dogozniuk a konzolos verziókkal
ki beszélt itt pcrõl :D a crengine 3nak az az elõnye hogy egyszerûbb a fejlesztõknek megcsinálni konzolra a játékot, látványban nem igazán különbözik a 2tõl Én örülnék nagyon az "ismerõs" grafikának
Ne legyen NASA-s gépigény, az 1 is épphogy elmegy :(
Meg legyen már valami biztos hír, egy ATARI-s bejelentés vagy valami... Az 1-et most vettem meg januárban, de ha jó lesz, akkor a 2öt az elsõk között veszem meg.
Szerintem azért annak, hogy a TDU 2 pont a CryEngine 3-mat használja elég alacsony az esélye. Fõleg, hogy az Eden maga is készíti saját grafikus motorját. A másik egy TDU CryEngine 3-al, max a Nasa gépén futna el.
Nem is tudom.... Szerintem kár belerakni a Colin McRae-t, ez a játék, nem az a játék... Így a város teli lesz off-road verdákkal, Hummerek fognak neked jönni, (Mert akkor tuti elszállsz, mint a gyõzelmi zászló) És a conceptek alapján, nagyon rally-s a kép... Viszont idõjárásnak, mozgatható tetõnek, ablaktörlõnek örülök, indexnek pláne, csak jöjjön ki végre...
Arra is kivi vagyok, hogy most is csúszik majd a megjelenés konzolhoz képest, vagy a TDU-ból leszûrték, hogy ez konzolon nem sikerjáték, míg PC-n most is sokezren tolják... Mert ha most is annyira hanyagolják, mint az 1-et, akkor elmennek a 3,14ába!