Ja, tudom, nem ide tartozik, de ha valakinek sikerül mûködésre bírnia Win7 alatt a Space Hulk 2: Vengeance of the Blood Angels-t, akkor ne tartsa magában az infót...
Jelenleg valami olyan baja van, hogy azt állítja, hogy nincsen DirectX-em. :P Gondolom DX3 vagy DX5 kell neki, és a DX10 meg nem 100% kompatibilis...
Lesz addig egy Retribution meg egy Space Marine, nem leszünk addig sem WH40k nélkül... :)
"THQ announced the planed release date for Dark Millennium Online, which is fiscal year 2013. So current plans is to have DMO in your hands sometime between April 1, 2012 and on March 31, 2013."
A szpészwolfok söre azért nem egyszerû bûzából erjesztett lötty, hanem tartalmaz minden olyan szüksésges ásványi anyagot/vitamint/ kitudja mit, amire a beavatás után az implantátumok és új szervek behelyezése után a marine testének szüksége van, egy átlagembert meg is ölne ha jól emlékszem. :) És még talán az orkok sörétõl is be tudnak csípni kicsit, bár az nem is sör hanem inkább gombából erjesztett pálinka, majdnem 100%-os alkohol tartalommal :D
Space Wolfban meg folyamatosan vedelik a jóféle Space marine sört :)
Ott mondjuk irják is, hogy az afféle ital ami még õket is be tudja rúgatni.
Ööö, izé. Olvasom a Horus Rising-ot, és az tûnt fel, hogy ezek a szpészmariskák _isznak_. Má' nem azé', de valamelyik méregtelenítõ szervük nem szabályozza le a piát? Jó, mondjuk részeg marínról nem esik szó, meg úgy általánosságban bejön a könyv nagyon, csak ezen az apróságon kicsit fennakadtam...
Egy hónapja jött ki egy viszonylag bõ interjú, plusz egy jó pár új kép. Figyelembe véve, hogy még legalább két évre vagyunk a megjelenéstõl, túlzás lenne elvárni, hogy állandóan friss információkkal traktáljanak minket.
Szó se róla, én is el tudnám viselni, de a realitást látni kell - ebben a fázisban még kevés a megosztható információ a játékról. :(
Szvsz a karaktertõl is és a játékostól is. Hiába viszed a célkeresztet a célpont fejére, az, hogy mekkora szórást produkál a fegyvered, függhet a karakter skilljétõl.
Nem kezelõfelületrõl beszélnek, hanem hogy nem egy quake, hanem egy RPG. Sztem ez arra vonatkozik, hogy pl a lövés pontossága a karaktertõl fog függni, nem a játékostól.
-Nem lesz "ölj meg 10 farkast" quest. Igyekeznek az IP-hez hû küldetéseket csinálni (gonosz mosoly: ölj meg 10 ûrpatkányt :D).
-Nem akarnak "RPG" szerû játékot, ahol az UI-ra ránézve egybõl tudod, hogy egy komplex MMORPG-rõl van szó. Ugyanakkor persze egy FPS-nél mégis csak több kezelõfelület lesz.
-Nem lesz "ûrgárdista város", aféle Birodalmi elõretolt bázisok lesznek.
-Lesz páncél-kusztomizáció, bár még nincs kikristályosodva hogyan. Pl. Tyranida fog a Power Armour-on.
-Ahogy már korábban említve volt, a jármûvezetés több szintû. Egyedül is elvezethetsz egy Szupernehéz-harckocsit, de ha valaki beül melléd, akkor a fegyverzet egy részét onnantól õ irányítja.
-Lesz ütközésvizsgálat, tehát nem lehet keresztül rohanni egymáson.
Hát, nagyon sok a rizsa benne, a szokásos "a hagyományos RPGk szarok mert sok benne a grind, de a milyenk szupi akció RPG lesz"
Ami nekem megragadta a figyelmem hogy lesz benne vezethetõ Titán. Úgy tervezik megoldani, hogy egyedül is használhatod de akkor nem mûködik majd minden fegyverrendszer, de ha pár haver beül melléd akkor azok is irányíthatják saját rendszereiket - és igy tljesedik ki a jármû ereje.
A cikkben nagyon forszirozták hogy akció orientált lesz, tehát a célzásnak / egér kezelésnek lesz szerepe, de mégis megmarad az RPG jelleg. Lesz stat, sok stat :) Ettõl nekem kicsit borsódzik a hátam, mert mindig az a megholt RPG jut eszembe amit nagyon tömjéneztek (nem ugrik be a neve).
Lesz crafting rendszer, de részleteket még nem árultak el.
Hogy a fenébe ne lett volna igaz? Horus lázálmában a valós jövõt látta. Hogy apját istenítik, hogy egy elnyomó teokratikus rendszer uralkodik a galaxison, és hogy õ nem része ennek az uralomnak.
A káosz sosem volt õszinte, mivel eltér mindentõl ami nem konvencionális, ami nem megszokott, a káosz maga a káosz. Vagy szerinted amikor Hórusz seblázban fetrengett, és hamis igéket suttogtak a fülébe akkor az is igaz volt? Azért ilyen dolgokat ne állítsunk már!
Ja, így indultam neki, de aztán mégis felfordult tõle a gyomrom. Az irányítás volt a legborzalmasabb. Azt még meg tudtam szokni, hogy a jobb gombbal kell lõni (úgy egyes lövést lõ, pontosan), de hogy egy nyamvadt invert mouse beállítási lehetõség nincs benne, az betette a kiskaput. 5-6 pályát még így is végigszenvedtem, de aztán jött egy win reinstall, és azóta valahogy nem akaródzik újra feltennem, pedig megvan még az ISO...
A fire warriort én kétszer toltam végig egymás után.........tény, hogy FPS szemszögbõl nézve egy fos volt de nekem nagyon bejött amiért WH40K világában játszódott, lehet retard vagyok (vagy nagyon fanatikus) de a Warhammer hangulat nekem átjött és csak ez számított. A fegyverek pontatlansága nekem kifejezetten pozitív volt. Valahogy sokkal reálisabnak érzem, mint az átlag fps-ben. Aki RAJONG a WH40K-ért érdemes megnéznie, szigoruan elnézve a hibáit, aki az FPS-t keresné benne leginkább, az nagy ívben kerülje el.
de ezt a jármûves rendszert én nem találtam sehol...viszont pont az ellenkezõjét, hogy amikor kiadják a játékot az elején biztos nem raknak bele jármû használatot, vagy lemaradtam vmirõl?
Szerintem ettõl nem kell félni, ha átveszik a GW játékok szabályait, akkor ez megoldott probléma. Ha valakit megütnek meleeben, akkor az nem tud lõni, csak puskatussal csapkodni. Rocketjumpnak meg nincs értelme, ha nem dob meg a rakéta.
"-A játék alapvetõen egy átmenet a tipikus MMO-k és az FPS-ek között (no én ezért bízom még egy picit az FPS nézetben). Ahogy fogalmaz a sima MMO-knál gyorsabbnak kell lennie, az emberek itt gyorsabban hallnak.
-A jármûveknél multi-crew rendszer lesz, tehát egy harckocsiba négy ember is beugorhat, egy sofõr, a többi tüzér. "
Megkérdezhetem, hogy ezt az infót milyen oldalról szedted pls?
Ha gyors lesz a halál a meleek-nek esélyük sem lesz, viszont azt sem látnám szívesen, hogy a quake bajnokok roketjumpolnak a melee Sm-ek között és egy sima katona megöl egy hadsereget
"Azt én sem értem hogy az SM-IG különbséget hogy fogják megoldani de kurva jó lesz hogy lehet Imperial Guard-ot indítani.:D"
Én ezt úgy tudnám elképzelni, hogy SM-ként egy karaktered van, mig IG-ként játszva egy pár fõs squadot irányitasz. FPS nézetben mondjuk mindigy egy IG vagy, akit a platoon többi része automatikusan követ (akár primitiv AI-t is el tudnék képzelni), ha az általad irányított IG karakter meghal azonnal átvált a rendszer a squad következõ tagjára. Ténylegesen akkor halsz meg, ha a squad összes tagja bekrepál.
Ha jól beállított és arányos rátát raknak be pl ork - ember 50-50vagy max kicsi eltérés és több frakció egy bolygó foglalós fps/stratégia is kijöhetne belõle. Ami azért elég fantáziadús. :)
Ebbõl a játékból is lehetne hasonlót csinálni, a WH40k ugye alapvetõen stratégia. De ha jól megoldják a kombinált gyalogos és jármûves hadviselést, és nem rontják el teljesen a jármûveket, akkor még akár lehet is ebbõl valami érdekes. Természetesen ugyanezeken a dolgokon bukhat is az egész.
Nemtom, Planetside-dal foglalkozott valaki komolyabban? Én egy idõben próbálkoztam, szereztem meghívót, regisztráltam... aztán amikor gyakorlatilag mozogni nem tudtam a lagtól a tutorialban _egyedül_ a szektorban, akkor úgy döntöttem, hogy nem próbálom ki mégsem. :P Abban láttam ezt a dolgot elõször, hogy FPS MMO, és hogy a nagytérképre befolyással vannak a játékosok... Valami olyasmit tudnék elképzelni itt is. Vagy akár WW2O, de mondjuk azt is csak képen láttam, meg olvastam róla. Ha jól tudom, ott is dinamikusan változik a front.
Gondolom ez a megjelenéskor volt. Azóta azért változott a STO elég változatos és jó a quest rendszer. Felváltva hajó és "ember" küldetésekkel. Nem mondom hogy tökéletes de aki szereti a Star Treket és nem akar EVE-l játszani anank jó. A high end mondjuk nincs :)
õ a jump to Lightspeed nem játszható már? Hiányzk egy SW szimulátor nagyon..
Kár hogy szétcseszik a Mechet pedig simán lehetne egy jó kis vegyített stratégia szimuláció játékot csinálni belõle. Szinte minden adott a sikerhez..De igazad van az az idõ a legjobb bár lehetne esetleg az örökösödési háborút is levezényelni de a Clánok megjelenése volt a legjobb idõ.nah mindegy nem offolok :()
Részben azért, mert az igazán jó idõszak (3025-3055 között) tele van "lostmech"-ekkel, amik ugye nem jelenhetnek meg játékban, hála a hülye amerikai forgalmazóknak. Kétlem, hogy a 3068 már annyi embert meg tudna fogni az enyhén emósra nyírt mechjeivel, rotaryAC szintû rémálmaival, mint a jó öreg Warhammer vagy Rifleman.
Részben pedig amiatt, mert az IP szörnyen rossz kezekben van, mióta a FASA beadta a kulcsot. Én anno nagyon bíztam abban, hogy majd a Microsoft megmutatja mit is lehet kihozni ebbõl, hiszen pénz volt ott dögivel. Aztán valahogy úgy nem jött ez össze...
STO: Nekem az eredeti, Perpetual-féle elképzelés még nagyon tetszett volna (karaktereket alakítunk a hajó fedélzetén, nem EvE online módra hajók a karaktereink), amit viszont végül kihoztak belõle... az annyira nem jött be (pláne a hupilila customizált USS Data és társai miatt).
SW:TOR: Én is nagyon vártam az elején, de az egyre újabb és újabb videók lelomboztak, itt egy WoW klón látható SWG bõrben. Ami pedig végképpen becsukta a kaput, az az "ûrharcnak" csúfolt flash-játék szintû dolog. Anno az SWG-t a Jump for Lightspeed-el kezdtem, és jó két hónapig eszméletlen jól elvoltunk vele, minden ordító hibája ellenére is. Ezer és egy hibája volt, de kicsit visszahozta az X-Wing/Tie Fighter hangulatát, és már ez elég volt nekem. Amikor megláttam a Star Wars:Starfighter szintû förmedvényt, egyszerûen fogtam, és bezártam minden TOR ablakot a böngészõben. Ha ez nekik így jó, akkor sajnos nekem nincs dolgom ezzel a játékkal.
Azon csodálkozom hogy a Mechwarriort nem kapják fel. Abból veszet jó online játékot lehetne csinálni ahogy volt is a 4-el. Területfoglalós, akció és kis stratégia. Hiányzik már :) és szinte minden része sikeres volt. Miért nem kapja fel egy jó csapat??
Van benne ráció. De valszeg az 4-5-6 idõsíkba a sok jedi nem fért bele. A KOTOR meg jó volt azért azt választották.Mondjuk nekem egy Luke utáni idõ is bejött volna. Feltámadó birodalom vagy valami hasonló..
Jaa, hogy az SW... Nem gondoltam, hogy arra írod. Hát, az felõlem lehet minõségi, ha egyszer a téma nem érdekel. Kb mintha csinálnának egy tökéletes My Little Pony játékot, az is hasonló lenne. Hiába játszható, bugmentes, technikai csoda, ha eszembe nem jutna vele játszani. :)
Umm, egyetlenegy játékuk van eddig a fejlesztõknek, a Darksiders. Azt én nem ismerem, és lehet, hogy minõségi, de a "szoktak" kifejezést egyetlen termék esetében kicsit erõsnek érzem... :)
Ja, és teljesen kiment a fejembõl a Fire Warrior, na az viszont egy botrányosan rossz WH40k FPS. Nemrég letöltöttem és megnéztem, elég horror. Kezdve azzal, hogy nincs options menü, nem lehet még az irányítást sem átállítani, de a grafikája is szörnyû, a pályák fantáziátlan csövek, a fegyverek elképzelhetetlenül pontatlanok, meg a fíling sem nagyon jön át. A többi cucc TBS és RTS jellegû, azok jók. Ja, ha van valakinek infója, hogy a Chaos Gate-et hogyan lehet mai gépen mûködésre bírni, az ne tartsa magában! :)
A StarTrek Online most szerintem jó.. Folyamatosan foglalkoznak vele.. Minden héten új történet van és januárban igérik a 3.0-át ami megint sok új dolgot fog tartalmazni. És nem utsó sorban nem is annyira drága. Úgyhogy szerintem kellemes hangulatos mmo. Remélem ez is az lesz :D
Hát reméljük megtudunk valami többet is hamarosan, mert jelenleg infohiány van. Mindenestre amilyen játékot én tûkön ülve vártam eddig a fejlesztési periódusban (pl. Star Trek Online) azok általában nagy csalódások lettek (pl. én egyre inkább kiábrándulok a SW:TOR-ból).
David Adams egyébként nemrég nyilatkozott, és bár a szöveg legnagyobb része BS kategória, pár apróságot elejtett azért-:
-Alapvetõen továbbra is MMORPG-nek tartják, de a hagyományos MMORPG-knél sokkal akciódúsabbra akarják csinálni. De ezzel együtt is maradnának az RPG elemek, mint a questek, küldetések, party-k, guildek, stb.
-A játék alapvetõen egy átmenet a tipikus MMO-k és az FPS-ek között (no én ezért bízom még egy picit az FPS nézetben). Ahogy fogalmaz a sima MMO-knál gyorsabbnak kell lennie, az emberek itt gyorsabban hallnak.
-A jármûveknél multi-crew rendszer lesz, tehát egy harckocsiba négy ember is beugorhat, egy sofõr, a többi tüzér.
-A játéktér több bolygót ölel fel, és ezek a bolygók zónákra vannak bontva. Ezekben a zónákban teljesen szabadon lehet majd mozogni.
Az a baj, hogy a TPS nézet az sajnos MMO koncepciós elem. Ugye veszed magadnak a szebbnél szebb páncélokat...hogy aztán ne lásd magadon, mert FPS. (legalábbis gondolom valami ilyesmi futhat át a producerek agyán) Másik fele, hogy így nem kell high def modelleket és textúrákat gyártani a belsõ nézetes fegyverekhez. Sztem ez sajnos ilyen marad örökre.
TPS nézetben lehet darálni és lesz pár képességed, nem egy új dolog és láthattuk már a trailerben is.
Én egy bigott barom (BB) vagyok, nekem lövöldözni FPS nézetben kell. Már a Space Hulk 2-ben is ez adta meg a feelinget, hogy "ott vagy". A TPS nézet számomra a konzolos arcade játékokat idézi. Tudom, hogy sok embernek ez jön be, de én sajnos nem tartozom közéjük, és dühít, hogy nem teszik bele a választási lehetõséget...
Azt én sem értem hogy az SM-IG különbséget hogy fogják megoldani de kurva jó lesz hogy lehet Imperial Guard-ot indítani.:D
Végül is ha az az IG egy Demolisherbe ülhet, onnantól kezdve az esélyek már kiegyenlítettebbek. :D
Szerintem egészen biztos hogy a célzás valós lesz és nem kijelölöm rátenyerelek az f1-re. TPS nézetben lehet darálni és lesz pár képességed, nem egy új dolog és láthattuk már a trailerben is. Azt én sem értem hogy az SM-IG különbséget hogy fogják megoldani de kurva jó lesz hogy lehet Imperial Guard-ot indítani.:D
Na igen, a Class progression megint egy homlokráncolós dolog. Egy LvL1-es SM hogy fog kinézni? Scout? Oké, és akkor LvL50-es szinten veheti magára a Power Armourt? Sok még itt a megválaszolatlan kérdés...
Õszintén szólva már a Space Marines vs. Imperial Guard dolgot sem tudom hova tenni. Egy Space Marine úgy 5 IG-vel ér fel (Wh40k pontszámilag ~19 pont egy Power Armour + Bolter Space Marine, egy Terminator páncélos SM meg ~40 pont, ehhez képest egy alap IG Lasgunnal ~5 pont...
Szóval hogy fogják ezt megoldani nem tudom. Vagy játékegyensúly, és akkor egy IG annyit érhet, mint egy SM, vagy pedig érdekes lesz a játékélmény (miért lenne bárki IG, ha egy SM akár 10x-el is többet ér?).
Na most ezek után még elit karaktereket belerakni... hát... :D
-Imperium of man: Space marines (Black Templar), Adeptus Mechanicus, Imperial Guard (Cadia?) -Chaos: Space marines (World Eaters), Chaos Cultists -Orkz?
Jármûosztályok:
-Battle tanks, csatajármûvek, tûzerõ és páncélzat (Land raider, Elda Grav tankok, Predator, Whirlwind, stb.) -Personal transports, egyszemélyes, páncélzat nélküli jármûvek (Motorkerékpárok, Elda grav robogók, stb.) -Public transport, csapatszállítók (Thunderhawk, Rhino, lOrk battle wagons)
Játékmenet:
-Cover system (fedezékek használata a'la Gears of War és hasonlóak) -3rd person view (nézd a hátam) -Class progression (vagyis a karakter class fejlõdés alapú, az MMO fórumában LvL50 körüli értéket írnak) -Kezelhetõ fegyvertornyok (jármûvön? telepített?) -Action bars (vagyis akciógombok lesznek, mint a legtöbb MMO-ban -> ez esetben a célzás vajon valós lesz, célkeresztettel, vagy "ráklikkel és rátenyerelek az F1-re" megoldás lesz?)
Világok:
-4, esetleg 5 bolygó ill. harctér lesz. (Jégvilág, Sivatagos, Vadvilág (Feral World), Civilizált világ (Kaptárbolygó?) -VIlágûr (???) -3 világot el lehet foglalni, egy pedig aféle nagy harctér lesz (??? Ez elég zavaros)
WHO-t kicsit megvédve :) azért nem egy bétát kéne hasonlítani egy kijött játékhoz. Wow béta is eléggé lagos volt még úgy is, hogy nem volt benne pvp így pláne nem is kellett volna olyannak lennie.
Õszintén és melegen SZAROK A WOWRA és a Space Marine-ek is.
Alant Szaruman már belinkelte az eddigi egy darab értelmes interjút ( erre van amúgy), eddig ennyit tudunk a játékról, az kb. ebbõl lehet kibogarászni, illetve a két videóban látottak.
Sajnos semmi konkrétum nincs, de ugye az Imperium of Man debütáló videóban említve van három (Space Marine, Imperial Guard és a Tech Priests (of the Adeptus Mechanicus)) "class".
Én nem vagyok wow fanboi, ha nem lett volna az a társaság amit már jó pár éve ismerek akkor soha nem is játszottam volna a játékkal.
Azt viszont saját tapasztalatból tudom, hogy a wow volt az elsõ olyan mmo aminek a tartalma eléggé jól össze volt rakva, annyira mindenképpen, hogy már az elején milliós elõfizetõ bázisa legyen.
Nem 1 és nem 2 mmo-t próbáltam azóta, mindig mindegyiknek volt valami baja. AoC szép volt, de rettentõen bugos és voltak content problémák. SWG jó lett volna, ha maradnak az elsõ vagy második harcrendszernél és nem akarják agyonbutítani, hogy a wowot majmolhassák. EVE jó játék, de több hónap kell amíg kiismered és akkor sem láttál még szinte semmit a tartalomból. DDO tetszett, de egy idõ után a fejlõdéshez szükséges területek már fizetõsek voltak, így már nem is annyira ingyenes az az ingyenes játék. Auto Assault jó elgondolás volt, de elkezdték megszüntetni/összevonni a szervereket, aztán amikor elfogyott a pénz akkor leállították az utolsót is. STO-nak az ûrharca "érdekes" volt mint jó, a földi harca meg gagyi. WHO-nak csak a bétájával játszottam, de már akkor nem tetszett a lagparádé pvp-ben és a teljes játékot már nem vettem meg. GW is tetszett, de csak a pve része.
Szóval amíg nem sikerül egy olyan játékot összerakni aminek minden része passzol egymáshoz addig még mindig a wow marad minden mmo-k atyja.