Imp+elda ahogy olvasom eléggé valószínû. Most olvasom a sztorit és legalábbis egy kis szövetséget ki tudtak/tudnának alakítani közöttük a tyranidákkal szemben. Iyanden(elda) és Macragge(Ultramarines ûrgárdista) bolygókat nem sikerült elfoglalniuk, bár nem tudom milyen messze lehetnek egymástól egy ideiglenes szövetséget el tudok képzelni. Káosz és ork már neccesebb. De ha jól tudom káosz néha használ fel zsoldosokat is, nem csak hithû káosz követõket. Orkoknak meg mindegy csak mutassák meg nekik mit és hol kell támadni.
Hát szerintem kb annyira illik össze imp+elda mint mondjuk az imp+chaos......ez a 4 faj egyszerüen összeférhetetlen bármelyik másikkal is. Az emebrek egyszerüen lenéznek minden más fajt és bizony írtják is õket ahol csak tudják. Vannak kivétélek de max az is a megtûrés kategóriájáig jut el nem a szövetségig. A chaos ugye az egyik fõ "mindig mindenhol" ellenségük, a másik a tyranidák. Az orkokat tisztátalan korcs népségnek tartják.....csakúgy mint az eldákat. Szóval fura lenne ha bárkivel is szövetkeznének és ez az eldákra is igaz. Az orkok már kicsit érdekesebb mert õk gyakorlatilag bárkivel szövetkeznek ha háboruzhatnak egy jót, de csak idõlegesen a háboru kedvéért. Nincsenek morális motivácioik. Az ember azért harcol, hogy a világ "jobb" legyen, a chaosnak csak eszköz a háboru a chaos terjesztéséhez, de az orkoknak a háboru maga cél. Szóval szerintem a chaos+ork szövetség is hiteltelen. Bár ha játék csak egy "pillanatnyi" helyzetet dolgoz fel, akkor müködhet. Hmm most jobban belegondolva az imp+elda "nagyon muszály, nagyon idõleges" szövetséget is el tudom képzelni :)
Az hogy sokáig készül lehet jó....láttunk példákat nagyon is jó mmo-kra amik azért buktak el mert félkészen adták ki, bár szerintem az AOC és a WAR is jobb mint a wow.
Elméletileg a gamesconon (vagy gamescom, vagy mi) jönnek a részletek. Habár e3ra is ezt mondták. 1 hónap, és meglátjuk.
A hivatalos lapján:
"Side with the forces of Order, or the vile hosts of Destruction, in a war that will unlock ancient secrets, reveal dark purposes, and determine the fate of the Sargos Sector. For in this dark millennium, there is no peace amongst the stars, only an eternity of carnage and slaughter."
Szerintem ez elég két oldalas. Kár...
A dow 1 hez nem volt szerencsém ..Jelenleg dow 2 játszok abba meg eléggé fújnak egymásra..Fõleg imp vs elda chaos ezek nagyon utálják egymást....
Szerintem az "elõször lõdd pofán, aztán majd legfeljebb bocsánatot kérsz" taktika lesz a legcélravezetõbb. Imperium, Chaos, Ork egyértelmûen játszható fajok lesznek, és õk annyira nem szeretik egymást... 0:55-nél látok valami varázslót, de nemigen tudom róla eldönteni, hogy kiféle-miféle. Lilát varázsol, szal valószínûleg káosz, de akár még elda is lehet. Mondjuk máshol meg egy darab elda sincs, szal valszeg mégis inkább káosz. Meg azt is tudni, hogy tiranidák is lesznek, mint ellenség, nem játszható faj. Szal összességében szerintem pvpve lesz.
A graf nem minden az MMO-nál lényeg a játék élmény és ,hogy le kössön és mimnél kevesebb bug és lagg.....
mi minden? most vilagraszolo filozofiat szeretnel ebbol? esetleg az elettortenetedet is leirhatod miota jatszol mikkel jatszottal sot jobbat tudok ird le txt-be es e-mailezd
es ja az rpg tenyleg nem egyenlo azt haverokkal nyomatod nem pedig a szamitogep elott , igazabol tenyleg neked kellene kicsit maskepp hozzaalni a dolgot , droppoltam a temat
mondjuk nem értem miért vár el mindenki ultra grafikát egy MMO-tól. Nem igazán dívik az, age of conannak se jött be. Ha túl jó a grafika túl jó gép kell hozzá és sokkal kevesebben fogják játszani mert nagyobb eséllyel fog lagolni.
quad, ezt a játékot pont neked fejlesztik! :D
Én már akkor ismertem a WH/WH40K világokat, amikor te még kisautókat tologattál. Az RPG meg nem egyenlõ azzal, hogy a karakterek szintet lépnek. Ennek is utána nézhetnél.
Inkább ne is nézz utána a dolgoknak, nehogy elrontsad saját örömöd! Minden jó ahogy van.
mint a warhammer online? latszik azzal se jatszottal egy percet se fele ennyire sem jok az animaciok na demindegy , en orulok hogy vegre kikerult valami kicsit kezzelfoghatobb info is ebben a trailer kereteben , bocs a duplaposztert :P
te meg ezert jottel ide? szanom az ilyen embert nem tud orulni mas oromenek , gyanitom az itt levok 90%-a mar ugy varta ezt a hirt mint a messiast hogy vegre egy Warhammer 40k MMORPG de gondolom te kb 0 konyvet olvastal a temaval kapcsolatban es igazabol azt sem tudod mirol szol ez az egesz. Ezen az univerzumon generaciok nottek fel ;D
Sokaknak pl mass effectben is gondot okozott a célzás pedig meg shotgunnal is igen jo tavolsagra nagyon konnyu volt a celzas meg nekem is, pedig az fpsekhez sok kozom nincs...
Mármint játékos skill? Nem feltétlen, a Mass Effectben vagy a Borderlandsben is kell célozni az egérrel, de alig számít valamit, hogy hogyan lõsz, mert úgyis a karakter tulajdonságai szabják meg, hogy eltalálod-e, meg hogy mennyit sebzel.
Ehh, MMOTPS... Mondjuk esetleg TPS shooter alapú MMORPG... Kurvára semmi köze a három dolognak egymáshoz, a TPS a nézet, az RPG a karakterfejlõdés, az MMO meg a többszáz játékos egy szerveren.
De végre egy lövöldözõs MMO, faszom már a karddal csapkodásba, kibaszottul unalmas.
Warhammer Onlinehoz semmi köze az egésznek, évek óta lehet tudni, hogy mindkét játékot nulláról, külön csapattal fejlesztették.
Grafikailag kb mint a Warhammer Online. Nem csúnya, de erõsen átlag. Ránézésre meg egy MMOTPS inkább mint RPG.
A trailer alpján én arra számítok, hogy a Warhammer Online grafikáját átvéve a karakter háta mögül leskelõdés, célkereszt... és lõõõ lõõõ lõõõõõõõõõõõõ.
Húúú! Ez nagyon ott van a toppon!Bejön de nagyon..Csak ne szúrják el szarságokkal !Egyébként én láttam szarul vagy tényleg volt célkereszt tehát skill based lesz a game ??
"From THQ private company conference of 20th january concerning E3 presentation plan: Playable factions: - Imperium - Eldar - Orks - Chaos Features: - Focus both on Meele and Long range Combat - covering system - 29 Zones (21 claimable, 8 invadeable) - Open-World - PvP around resource gathering and taking strategic points - center zone features a conquerable stronghold - No playable Tanks or other Warmachines at release but implemented possibility for expansion - Tyranids as full fighting PvE-Faction Lore (being discussed concerning certain faction-plots at the moment but here are the things we determined with Games Workshop so far): - Game takes place in the southern border-sectors of Segmentum Tempestus - Factions fight over a destroyed imperial forge world called Tarelis and its hive-city Cerberus X (newly added to the lore!) - The story of the game will NOT take place in a parallel universe! Just like the Planet Kronus (made by our colleagues at relic) Tarelis will be part of the lore! - Tyranids will be main-antagonists - Unfortunately Vigil-games was not allowed to use Relics Gorgutz 'Ead 'Unter as Ork Warlord as he will make a final appearance in the second DoW2 expansion Costs: - 49.99$ Monthly fee: - being discussed but most likely around 13$ Rating: - targeted Teen/PEGI 16 Fully revealed at E3 2010."
Hát, mivel kb még semmit nem tudni a játékról és eddig kb annyi infónk van hogy csinálják, sztem naaaaagyon naaaaagyon messze van még attól hogy játszunk vele. De inkább legyen jó mintsem hogy hamar kinyomjanak vmit. Ráérünk :)
Ezt el is felejtettem ... Az E3-on bemutatkozik a Warhammer 40k MMO
A THQ csak úgy szórta az ígéreteket a legutóbbi konferencián, úgy tûnik, hogy jó sok mindennel készülnek elõrukkolni a nyári E3 expón. Brian Farrel úgy mutatta be a befektetõknek az új MMO-t, mint egy hosszú távú (több évig futó) projektet, amely "potenciálisan a kiadó legnagyobb bevételi forrása lehet".
Farrel szerint az új Warhammer 40k MMO ütõképes játék lesz, amely megállja majd a helyét a kíméletlen MMO piacon. Azzal kapcsolatosan, hogy mennyi esély van erre, még találgatni sem tudunk, ugyanis a játékról magáról még semmit sem tudni. Jó hír, hogy a Darksiders-t alkotó Vigil Games is benne lesz a buliban, Joe Madureira kreatív fõnöklete alatt fejlesztik majd a programot. Reméljük, azért marad elég forrásuk a beígért Darksiders folytatásra is, ami szintúgy jövõ év áprilisáig lett beígérve (bár sajnos az elsõ rész nem úgy teljesít a kasszáknál ahogy azt várták).
Madureira szerint az új MMO sokkal nagyobb szabású lesz, mint a Mythic Warhammer Online-ja. "Temérdek" testre szabhatósági lehetõséget ígért és a "valaha volt legjobban kinézõ MMO karaktereket".
Az E3 június 15-17-ig fog tartani. Várjuk!
Inkább fejlesszék 5 évig mint hogy 2 év után valami szar kerüljön ki .. Sajnos az emberek azt hiszik , hogy mmot is mindenki tud csinálni sokkal több meló van vele mint a többi game mûfajjal nem is beszélve , hogy a jó mmo nem 2-2.5 év alatt készül el.Azért én várom és remélem ,hogy nem csapják össze mint a legtöbb játékot a mûfajban.
Hát, tekintetbe véve hogy a warhammer 40k egy marhára kidolgozott világ rengeteg háttéranyaggal, grafikával, képregénnyel, az nem egy nagy fegyvertény hogy összeraktak pár koncepciós rajzot. Ugyanis ez a része a világnak már rég kész, nem nekik kell kitalálni mint egy olyan játéknál ami nem egy meglévõ világon alapul.
Ha "évek óta" dolgozank és ennyire futotta, akkor nem egyhamar lesz mûködõ játékunk...
ezt olvastam: Koncepciós rajzok a Warhammer 40K MMO-ról
A Vigil Games által fejlesztett MMO már évek óta fejlesztés alatt áll, ám mindeddig nem sokat láthattunk belõle. Ma néhány új koncepciós rajz érkezett a játék kapcsán.
Sokak kedvenc univerzuma a Warhammer 40.000, amelyben mindez idáig leginkább a stratégiai játékok kedvelõi vethették bele magukat, ám hamarosan az MMORPG-t kedvelõ játékosok is megismerhetik a véres univerzumot. A Vigil már évek óta dolgozik az eddig cím nélküli játékon, amelybõl érkezett néhány érdekes koncepciós rajz.
Valaki tud valami infót még?
SOká nagyon,vagy talán sosem elég régen leadták az infót hogy lessz 40k online így meg úgy.Aztán még mindig semmi érdemleges...:S
Brother Marines!
akarom ezt a gamet. mikor lesz késssz? :D
Tudom, hogy nem ide illik, de mégis ide írom mert új topicot nem akarok nyitni:) nem tudom ki látta az Iron Man-t. Na ott a végén amikor Obedai (vagy hogy hívták azt a kopasz csávót) kinyitja a robotot, amiben ült és onnan dumált, engem kísértetiesen emlékeztetett arra a képre, amit a 21-es hozzászólásban látni (persze nem pont úgy nézett ki). Én szívesen megnéznék végre egy filmet is, ami a 40K univerzumban játszódik. A technika már megvan hozzá. Csak egy baromi jó forgatókönyvíró kellene...illetve az, hogy ne PG13-as besorolást kapjon. Bár nem tudom be merné-e vállalni valamelyik filmgyár azt, hogy egy brutális, véres és minden ízében WH40K-s képi világgal rendelkezõ filmet kihozzon. Nem is beszélve arról, hogy hány ezer rajongó háborodna fel azon, ha alkotói szabaságra hivatkozva a fantasy világába nem illõ dolgokat csempésznének be azért, hogy ne legyen mégse olyan "dúrva". Amúgy röhej, hogy sokan pont ezt szeretik ebben az univerzumban (én is), hogy igenis nyers és brutális. Az életükért a legvégsõkig küzdõ szereplõkkel van tele. És, hogy ideillõ témát is említsek: Várom a játékot...nagyon
a táblás játékhoz némi tutorial/scenario/kifestési tanácsadó. fansite. a táblás játékhoz. nem az mmohoz.
Nagyon örülök hogy a kedvenc világombol MMO-t készitenek,de nem lesz egyszerü. Remélem tudják mekkora fába vágták a fejszélyüket,mert beletörhet könnyen. Létrehozni egy kiegyensulyozott világot nem olyan egyszerü ahogy azt sokan elgondolják,de remélem sikerrel veszik az akadályokat,és pár év mulva egy génorzó börébe bujva járhatom az online mezöket:)
Surprise is a feeling of shock due to something perceived as unexpected. It is one of the basic emotions. There is pleasant and unpleasant surprise. (TS Eliot said, good poetry was continuous slight surprise. It is probably a misquote since surprise is not continuous but exists in the instant - it may be continual.) There is also non-emotional, intellectual surprise such as, “I was surprised to learn that he had worked on the Manhatten Project."
In information theory, it is customary to refer a measure on events called the self-information of an event, specifically, the logarithm of the reciprocal of the probability of the event, as the surprisal of the events in question.
wow ezt megnézném, ha nem okádnék az MMO játékoktól
gémsztár:
A THQ a Warhammer 40,000: Dawn of War játék után sem szeretné veszni hagyni a Warhammer 40,000 licenszet, így a Games Workshop kiadóval és a Vigil Games fejlesztõivel karöltve nekikezdtek egy MMO játék fejlesztésének.
Még 2006 õszén lehetett hallani pletykákat egy esetleges új Warhammer MMO elkészítésérõl, amikor is a Relic Entertainment keresett embereket a feladatra. Ennek ellenére a THQ a Vigil Games embereire bízta az új Warhammer MMO játék elkészítését, amit nem szabad összekeverni a Warhammer Online: Age of Reckoning játékkal. Az új játék más alapokon nyugszik majd, bár azt még nem lehet tudni, hogy RPG, vagy esetleg más stílusban készül e majd el.
remélem olyan "wow"os mmo lesz, csak nem olyan buzy rajzolt grafkóval.
lehet hülyeséget kérdezek... De ez nem ugyanaz mint a Warhammer Online?
forrás: Hardwired
Cyber korona nyertest jelentünk be! Készül a WARHAMMER 40.000 massively multiplayer online!! Az Austin városában fánkot eszegetõ Vigil Games kapta meg az óriási terhet jelentõ feladatot, hogy a halhatatlan császár akaratának segítségével a cyber keltetõ kádakból életre hívják az istendurva WARHAMMER 40.000 univerzumot! Gazdagon kidolgozott világról van szó. Számos tehetséges mûvész festette meg a legendás szereplõket és helyszíneket. Asztali figurás játékok, festmény albumok és megahangulatos könyvek hada sorakozik fel a Vigil Games mögött. Történet van bõven. Egészen a végtelenségig folytathatják az Online sztori vonalát. Még talán mega eseményeket is bejelenthetnek, miután kész lesz a játék, hogy közelednek a galaxisokon keresztül a káoszhadak és az egyik birodalmi nagyvezér elrendelte a bolygón az Exterminatust.
THQ alelnökével, Kelly Flockkal és a licensz birtokos Games Workshop fejével, Andy Jonessal beszélgetett a Gamespot. A fejlesztést egy volt NCsoft alkalmazott, David Adams vezeti. MMO veteránokból áll a csapat. Ennél többet nem sikerült kiszedni az érintettekbõl.