A legjobb és legszebb Real Time Stratiégia. Ha most megveszed 2-õt kapsz ajándékba!
De tényleg nagyon jóra sikeredett ez a játék. Keresek méltó ellenfeleket a hálón.
tök ugyanaz mint az elõzõk csak szebb és új története van. ez dícséret:D
igen 1. vagyok. Én anno még a red alert 2-t vel toltam reggeltöl estig és az nagyon bejött. A generals is jo volt, de ennek mondjuk lehetne jobb grafija is mint a w40k nak.
nem vok 1. mán
Méltán ötvözi a mai 18 éves korosztály által nem ismert StarCraft és a régi Command and Conquer legjobb tulajdonságait. Ismét felmerül az a fenomenális Protoss faj érzés mely vegyül a Függetlenség Napja idegeneivel. (Blizzard koppintás, de jó lett)
Egyszerûen: LOL
Supreme Commander nagyon király lett. Lehet hogy grafikailag nem ennyire jó, de játékélményben nagyon bejövõs.
haver mán pár napja ezzel tolja, aszongya jó játék, de mondjuk nálam nem ment valamé. A videjós kis klippek nagy ötletek, a red alert 2 be is nyomták a yuri témát, ha választani kéne én inkább a w40k-t választanám.
Hm Én fanatikus Generals:ZH fan vagyok. Ez sem lett rossz, csak nekem kicsit starcraftos(ahogy alattam írta valaki). Azért pár peccs után elég jó lesz sztem.
amugy a feketelyuk fegyver elég durva elszippantja a bázist meg a népeket is ha hatákörébe vannak.
Mit értetek StarCraftos alatt? V csak a Scrierek megjelenésére gondoltok? Érdekelne, ha vmi játékmeneti hasonlóság lenne :p
Hát nemtom, én kipróbáltam, és egyszerûen nem tudott lekötni :S Nincs benne semmi újítás, és valahogy túl egyszerûnek tûnik számomra :/ Úgy látszik a Supreme Commander után már az ilyen "arcade" strat. játékok nem jönnek be nekem :P
Supreme Commander iz dö beszt :D
:DDDDDDDDDDDD
amúgy a témához: Generals után én több RTS-sel nem játszok a C&C univerzumából
- Tökéletesen fut, állatira jól optimalizálták, sok-sok csillag jár érte. - A játék maga szép, a map-ek jól megkomponáltak, az egységek érdekesek és egyediek. - Végre nem engine-video gaggyulatok!!! Gyönyörû minõségben, feelinges jelenetekkel (bár vágás csak elvétve)... kicsit talán kevés az akciódús vagy éppen CGI video, de ez játék, nem film (meg nem is Wing Commander :D) - Ironside, Dr. Cameron és Boomer + ezer pont - Érdekesen induló történet
Negatívumok
- Könnyû. Tényleg az. Még a hard fokozatnál is csak ritkán fordul elõ, hogy két nekifutásra ne csinálj meg minden bónuszt - Játék közben kevés a fordulat... több váratlan dolgot rakhattak volna bele - Útkeresése az egységeknek néha tragédia, rendszeresen beragadnak, megállnak egymás/épületek mellett
Visznont ordenáré nagy probléma, amiért NEM fogom megvenni a játékot, pedig nagyon úgy voltam vele:
RÖVID BASSZAMEG. De nem kicsit, hanem pofátlanul. Kevés küldetés és a sztorit még ki sem bontakoztatják... hirtelen vége szakad az egésznek, amikor éppen arra számítanál, hogy jön a java. Oké, persze kiegészítõk jöhetnek (biztos jönni is fognak), de egyszerûen nevetséges a játék hossza, ráadásul úgy elvágják, mintha filmszakadás lett volna. Kár volt ezzel elbaszni...
Ja, és negatív, de csak zárójelben:
- Mammoth tank túlzottan és durván erõs - Szokásos C&C-s "tank rush" még mindig kiválóan mûködik
most tényleg ebben mi a starcraftos?ez a rts-ek arcade-ja.erre azt mondani hogy stratégi olyan mintha az nfs-re azt mondanám hogy szimuláció... az viszont tagadhatatlan hogy hangulatos,NAGYON hangulatos és mondhatni fejleszti a reflexeket :P
és igen,megint szóbakerült a SC,ez pedig szerintem azt jelenti,hogy bizony annál jobb STRATÉGIA(igen,így,csupa nagybetûvel) még nem készült,abban a stílusban amit az képvisel,tehát hogy tökéletes a balance,nincs 2 ugyanolyan egység,mindennek megvan az ellenfele,stb.
Kiegészítés a megveszem/nem veszem dologhoz:
Ha kijön normális kiegészítõlemez, ahol továbbviszik a szálat és fenntartják a minõséget, akkor én egy biztos kuncsaft vagyok, mert amúgy a munkáért megérdemlik a dícséretet/pénzt. De csak akkor.
Skirmish ember, skirmish! Annak idején ha kijött egy új RTS rá se bagóztunk a Campaign-re, egybõl katt a skirmishre hogy mit tud az új csoda. Az újabb rts-eknél szerencsére kapsz egy jól megkomponált kampányt ami tud többletet nyújtani. Itt ezt tökéletesen megcsinálták, remek a hangulata, de az egész célja az, hogy megismerd a rendszert (kezdõk) és szórakozz egy kicsit. Az igazi élvezet azonban a kampány után jön, tudniilik amikor rákattintasz arra, hogy Multiplayer... Abban van egy RTS igazi sava-borsa.
MIiii????? ,,A játék hátránya talán mindig is ez volt: mûködik benne a legyártunk 20 mammuth tankot és lezúzunk mindenkit.,,
Azért ez nem így megy. Korántsem jelenti 20 mammoth tank a gyõzelmet(fõként: nem könnyû annyit legyártani) Próbáljon legnehezebb fokozaton gép ellen tolni, és meglátja milyen okos a gép.
A helyzet viszont az, hogy skirmish-ben köröket-karikákat ver rá a Supreme Commander (támogattam is a játékot a megvásárlásával).
A SupCom "challenging" fokozatán való több órás (!!!) skirmish-ek után ez még szórakoztató poénnak sem megy el. Az AI nem elég okos, a map-ek nem elég nagyok, és relatíve gyorsan kiismerhetõ az egész játékrendszer, pont a tank rush miatt. Hálóban emberek ellen persze biztos feelinges, de ha hálóban stratégiázom haverokkal, akkor Act of War + Supreme Commander + StarCraft. C&C3 (szerintem) sajna sehol nincsen ezekhez képest.
"Abban van egy RTS igazi sava-borsa."
Ebben sajna nincs igazad, mert a C&C tényleg "árkád-RTS"... ha a játék maga nem ad lehetõségeket olyan bonyolult stratégiai lépésekre, mint pl. a SupCom-ban, vagy az AoW-ban, akkor fél óra után már csak bohóckodás, meg tank rush.
Szerintem abból, hogy könnyû a hadjárat része, azt levonni, hogy nem jó stratégia, hülyeség. Az SC nek is könnyû volt a hadjárata és hát tudjuk, klasszikus lett belõle Bár itt túl sok a hasonló egység és sok a használhatatlan, az Avatar és Mammoth tényleg túl erõsek. Bár egy tank rush t egy jól irányzott bombázással szinte veszteség nélkül meg lehet állítani. Szóval , hogy mennyire jó stratégia úgyis csak multiba jön ki
HEHE!!!!!!!!!!!!!!!! Érdekes módon odáig sosem fajult a helyzet, hogy szuperfegyvert vessen be a gép, Ugy gondolom, kedves tesztelõnk nem játszott sokáig a játékkal. a Küldetések tényleg egyszerüek, de a skirmishre ez abszoltun nem igaz! pl állitsunk be egy nehéz vagy akár brutál scrin ellenfelet, mondjuk "gerilla" vagy akát "úthenger"-ként akkor aztán mindent meg mer a bestia :D
Szerintem az UFO-k a legerösebbek :P :)
És én inkább azt sajnálom, hogy nagggyon kevés skirmish pályával adták ki.. :( ugyanez ügye multiba is, értelemszerüen.
Ha felpakoljuk a patch-eket szépen vissza lesznek "butítva" a Scrin-ek is ott, ahol eddig talán egy pöppet erõsebbek voltak az ugyanabba a kategóriába tartozó egységekkel szemben...
Hát az okosságot és a csalást nem kéne összetéveszteni. Generalsban is nagyobb fokozatban, pénz nélkül volt képes a gép tankokat gyártani, amelyek a playeréhez képest 1,5x-ös armor szorzóval rendelkezkeztek. Ez minden c&c-ben így volt, és úgy néz ki ebben is. Nem okos, csak csal.
az én véleményem a játékról: -AI: kifejezetten jó, brutal fokozatig nem csal, tud meglepetéseket okozni, igyekszik keresni más lehetöségeket is, és az AI módok is rendben vannak, az eddig a legjobb a CnC-k közül -pályák: kicsik, kevesek, szimmetrikusak. ennél több kreativitást várna el az ember, vagy legalább egy pályaszerkesztöt (amiröl eddig annyit tudni, hogy majd egyszer lesz) -egységek, épületek, fajok: alapjában jók, de hatalmas lépés visszafelé változatosság terén az elözö részhez képest, megintcsak a kreativitás totális hiánya -sp: rövid, unalmas, egyhangú -mp: élvezetes, de szvsz nagyon hamar megúnható, rövid életü játék lesz -FMV-k: unalmasak, gyengék, egyhangúak, csapnivaló színészi játékkal (az az elözö részekben sem volt jobb, de a történet bövelkedett fordulatokban, CGIben, csatajelenetkben, szóval mindenben, ami megalapozza a hangulatot. Itt semmi) zene: NULLA
Szóval összegezve: mint játék: 8/10 (hiányzott már egy CnC rendszerü játék régóta...) mint CnC: 4/10 (...de ennek sem sikerült méltó folytatásnak lenni, inkább egy gyenge hamisítványnak) - eddig sem szerettem az EA-t, de ez betette a kiskaput...
Totálisan egyetértek veled, ezek a dolgok kavarogtak bennem is, de te perfekt módon öntötted szavakba!
ezekben a full 3d vackokban valahogy nincs meg az az érzés, hogy normálisan át látom az akciót pl amikor nagy csapatok gyakják egymást vagy csak amikor egy rakás egység meg épület van egymás mellett, bár lehet csak megszokás kérdése nem tom
meg hát a francnak van kedve folyamatosan a kamerát állítgatni hogy normálisan lehessen látni a dolgokat helyzettõl függõen
Maradjunk annyivan, hogy a StarCraft-nál a mai napig nem készült jobb stratégiai játék. Az úgy, ahogy van, tökéletes, felülmúlhatatlan. Amúgy ez a C&C 3 eléggé bejön, a grafika az eddigi legszebb talán amit stratégiában láttam és ahhoz képest Level 4 AA-val minden maxon nagyon simán elfut. Az átvezetõ videók nagyon igényesek, meg úgy az egész tényleg jó lett.
Az a CoH grafikaban ellegge odaver mindennek. Es ugye ott meg ottvan a teljesen lerombolhato terep ami eddig sehol egyetlen jatekban sem sikerult meg a fejlesztoknek tudtommal.
De persze egyensuly meg jatszhatosag szempontjabol tovabbra is az Starcraft:Broodwar az etalon.
"Es ugye ott meg ottvan a teljesen lerombolhato terep ami eddig sehol egyetlen jatekban sem sikerult meg a fejlesztoknek tudtommal."
Rosszul tudod. A 2004-es Soldiers-ben már teljesen lerombolható volt a terep az összes épülettel és egyéb objektummal egyetemben. Sõt, lehetett benne "tüzeskedni" is :) Ha meggyulladt mondjuk egy ház, a tûz szép lassan továbbterjedt a többi házra, vagy akár a fákra, a búzamezõre stb. :) És ez nem csak amolyan látványos fícsörként volt jelen, nagyon komoly taktikai tényezõ is volt!
"Es ugye ott meg ottvan a teljesen lerombolhato terep ami eddig sehol egyetlen jatekban sem sikerult meg a fejlesztoknek tudtommal."
Tiberian Sun:rombolható terep A cikkírónak meg üzenem hogy: SCRIN!!! az idegenek neve. Eléggé gáz hogy rosszul írja.
Az összes eddigi jó ötletet kivették a játékból és pont ez a plusz hiányzik ami benne volt a korábbi c&ckben. EA kihozott egy tiszta iparosmunkát kockázat nélkül. Tuti üzleti siker:S
gyenge
coh überel mindent - és gáz, hogy ilyen lightosan éli meg mindenki.(
aki még nem próbálta company of heroes - most tessék - minden eddigi strat : gyengül...
ez nem kérdés, SC-ét sajna még semmi se nyomta le, és ez azért elgondolkodtató egy 10 éves gémnél. blizzard ébresztõ, jöhet az SC2:) tudom tudom ugyse jön:(
Szépnek szép, nagyon tetszik az animációk változatossága, az épületek összeomlása meg a fegyver effektek...
DE..lerágott csont, semmi új nincs benne... uncsi.. a kampány miatt végigtoltam a single részt...
de SC után HIHETETLENÜL zavaró hogy nem tudok kizoomolni hogy lássam mi történik :D
Szép, kiváncsi vagyok wine alatt, be tudom -e üzemelni a demot.
Ehhez van egy RA2 Yuris tapasztalatom mikor egyszer az egyik társamat valami bug folytán egy kis üres lófingnyi szigetre rakta minden nyersanyag nélkül ahonnan ki se tette a lábát és simán felhúzta a legdrágább épületeket :D
Az elsõ C&C játék óta az elsõ ami érdekelt igazán, és szép is, jól is fut, de szerintem ez csak egy feltupírozott elsõ rész, ellenben a hangulata már nem üti meg annak a szintjét! A C&C1-nél még bejött, hogy tektikával nem nagyon, csak rush-al lehet gyõzni. De azóta született egy csomó jó RTS, ahol nem így van. Ehez mérten már nem üti meg a mércét. Ami kifejezetten idegesített, az a "pakoljun bele pár új egységet, nem baj ha semmire se jók" design.
Látom elégg sokan dícsérik a Supreme Commander-t... Szerintem meg a Supreme Commander is nagyon gyenge! Kicsit sok ideig kell játszani, de végül gyerek játék elverni az ellenfelet! Semmi stratégiai hangulata nincs, kilövök egymás után 3 atomot, mielött leszedtem az atomelhárítóját, aztán várom, hogy kiírja, hogy gyõztem :D A grafja eléggé jó, de a játék élmény gyenge sajnos. Hiányzik a stratégiától elvárt gondolkodtató lépések... Ezt a C&C3-at még nem volt szerencsém kipróbálni... Majd egyszer eljön ennek is az ideje :P
te biztos, hogy a Supreme commanderrel játszottál ? :D
Hát vagy nem azzal játszott vagy csak keménykedni akar pedig még az elsõ küldi saem megy neki:D (Vagy akár az is lehet hogy igazat mond és olyan stratégiai érzéke von hogy nincs még egy olyan:D De ezt nem tartanám valószinünek)
jól néz,ki nekem a renegade jutott hirtelen róla eszembe,amikor elkezdtem olvasgatni,biztos jó kis ték lehet,a red alert2 is király,majd kipróbálom a demóját ennek
Szerintem hozza az eddigi C&C játékok színvonalát bõven! Nagyon igényesen megcsinált játék! A kampány nekem nagyon tetszik csak a scrinek idegesítenek néha mert kicsit túl erõsre lettek megalkotva!
Amugy aki azt mondta hogy a StarCraftnál jobb játékot még máig nem készítettek az ássa el magát mert a Starcraft az egy ...(nem akarok csúníán beszélni)...de tényleg annak még a nevét kiejteni is bûn!
utóbbi idõben max talán a Dark Crisade-t tudnám felemlegetni, ami igazán megmozgatott stratégiai gamék közül...:( eléggé szomorú, hogy gyenge a felhozatal. Ezt is max az átvezetõ videók miatt fogom végignyomni, a skirmish részt pedig söpri egy kiadós Dark Crusade parti..:D:D:D:D
helyesbítek, "Dark Crusade-et" :D
"Nagyon igényesen megcsinált játék!" ehh
a Starcraft-tal máig játszom... sokan vannak így vele. Korszakalkotó. na jó, talán az nem, de qrva jól megcsinálták. megfejelve a Brood War-ral megúnhatatlan! :D:D:D:D Ha STRATÉGIAI játékot akarsz és nem effektparádét, a Starcraft a barátod.
én is szeretem a látványos játékokat, de a sok villódzás meg dekoráció a hatékonyság rovására mehet...
lol:) azért játszák máig a hálón 10 éves kora ellenére. mondj már légyszi még egy iet. thx. ja hogy még mindig wcg-és? jah hogy rekord eladási adatokban stratban? jah hogy legtöbb újságnál és oldalon rekord pontozásban: tényleg szar game;)
nem vagyok elájulva a játéktól, de az idegen faj nagyon bejön
Ohh na most aztán jól megsértõdtem, mindenki jól leüvöltött:D
Na amúgy még nem is játszottam a Starcrafttal de olvastam róla meg utánanézegettem és tudom hogy mindenhol azt játszák még ma is de nekem nem jön be! Egyik nagyon lehúzó dolog benne hogy "undorítóan ronda" a grafikája és ma már vannak szerintem(!!!) ugyanolyan jó de mégis sokkal szebb játékok! Tudom hogy ez furán hangzik, eddig mindenki ezt mondta de nekem egy játéknál minimum 50%-ot jelent a grafika. Én nem szívesen játszok olyannal amit egyszerüen rossz nézni!
Na de ez szigorúan magánvélemény , úgyhogy nehogy megint elkezdjetek szidni:D
"ma már vannak szerintem(!!!) ugyanolyan jó de mégis sokkal szebb játékok"
VS.
"amúgy még nem is játszottam a Starcrafttal de olvastam róla meg utánanézegettem"
Hát kölyök, ez így tényleg elég gáz, és ha a véleményedért nem is, ezért a megjegyzésért szét lehetne oltani. Az egész megjegyzésedbõl ennyi volt igaz: "Tudom hogy ez furán hangzik"
Tény.
"de nekem egy játéknál minimum 50%-ot jelent a grafika"
Na igen, barátom, de érdemes a grafikát is a saját korán belül vizsgálgatni, és nem összehasonlítani egy 1998-as játékot egy 2007-es játékkal, mert annyi értelme van, mint a Wright testvérek toldozott-foldozott Kitty Hawk-ját versenyeztetni egy Mig29-essel.
"Én nem szívesen játszok olyannal amit egyszerüen rossz nézni! "
Akkor szerinted elõbb-utóbb minden játék egy rakás szarrá változik, csak azért, mert elévül a grafikája? Ez elég tré felfogás. Játékokat hasonlítgass össze olyan dolgok alapján, amik nem tudnak elévülni: játékélmény, hangulat, iránytíthatóság, szavatosság. StarCraft-ot még akkor is játszani fognak, amikor már a Crysis második részét is lehúzták a klotyón. NEM (!!!) a grafikája, hanem az általa nyújtott játékélmény miatt.
"Na de ez szigorúan magánvélemény"
Véleményed akkor van, ha kipróbálsz valamit. Neked nem véleményed, hanem megérzéseid vannak. Az téynleg nem érdekel senkit.
"Scrier faj" sztem maradjunk inkább a SCRIN-nél!!! Amúgy sztem nagyon jó játék bejött. Starcrafttal is elég sokat játszottam az volt az elsõ játék amit eredetibe vettem. :) Nagyon jól van optimalizálva a grafja, bár a NOD-nál ha Nuke-ot(atombombát) nyomtok nektek is rettentõen beszaggat egy 20 másodpercig meg a superweaponoknál?????
Na jó...sztem ezt hagyjuk mert elég érdekes a felfogásotok!
ÉS még saját véleményetek sincs a dolgokról, látjátok hogy más azt írja hogy húúú dee jó ez a Starcraft és akkor már ti is azt hangoztatjátok másfelé... Amugy meg kíváncsi lennék hogy hányan vannk még akik Starcraftoznak, talán maximum 0.001%-a azoknak akik játszanak de lehet irdatlanul nagy számot mondtam.
inkább gyerünk ki a hóra!
"Amugy meg kíváncsi lennék hogy hányan vannk még akik Starcraftoznak, talán maximum 0.001%-a azoknak akik játszanak de lehet irdatlanul nagy számot mondtam"
Én is imádtam a Star Craft-ot! Fantasztikus játék (volt)! DE a C&C Generals, és a mostani Tiberium Wars, simán van ugyanolyan jó!(Sõt a Generals-al legalább 100-szor annyit játszottam) Bár hogy õszinte legyek, egyelõre még mindig jobban bejön a Generals! (Egység, csapat szinten) Grafikailag a TW simán lenyomja! Elképesztõen facca! De hogy lássátok, nem csak úgy van egy véleményem oszt jóvan, ezért már töltöm is a Supreme Commander-t! ;)
Solika ez nagyon durva olyan játékot mondasz le amit még nem is jáccottál? Hog yhányan jáccák még ma is hát nagyon meglepodnél. Vedd meg rakd fol a játékot és menj a Battlenetre meglátod rengeteg játékos várja ott hogy elfingasson. Ez nem vicc rohadtul jó játékosok vannak ott :)
lol:) azért játszák máig a hálón 10 éves kora ellenére. mondj már légyszi még egy iet.
Én mondok :) A Transport Tycoon Deluxe ha jól tudom öregebb mint a SC olyan 3-4 évvel, és nemhogy játsszák neten, de a mai napig folyamatosan fejlesztik is underground körökben, természetesen opensource alapon.
Vannak jó ötletek a játékban. Nagyon jól belõtték a multi party játék idejét. Defenzíven idõhúzó idegesítõ játékosokat meg lehet szivatni. Az unit management sajnos annyira nem perdöntõ, mint az SC-ben. Viszont van pörgés és akció, jobban oda lehet koncentrálni a harcra. SC jellegû kezdõ build order szinte nincs a gameben, legalábbis jelentéktelennek tûnik ahhoz képest. Hatalmas rush party az egész játékmenet. Összességében nem rossz game el lehet vele szórakozni, de vmi hiányzik belõle (talán az extra spéci képességû unitok).
hagyjad már. kár az idõt pazarolni egy ilyenre. Még beszélni sem tudott a kis amikor a SC megjelent.
A játékhoz kapcsolódóan: a Tiberian Sun-ból átmenthettek volna egy két jó ötletet. Azt a játékot nagyon sokan kritizálták, mégis az a véleményem, hogy az eddigi legjobb c&c. Olyan hangulata van, ami felülmúlhatatlan. Az a tökéletes folyatatás példája. Lehettek volna itt is föld alatti egységek a nod oldalán (ahogy a TSben volt APC, devil's tounge). Bár nem sokat játszottam még ezzel, de ha jól láttam. nem lehet falakat építeni. Szerintem az is nagyon sokat dobna a játékon. (sorry, ha mégis lehet) Hatalmas ötlet volt a vegyi bomba, TS Firestormban a különbözõ tiberium által mutálódott élõlények megjelenése. Kicsit az az érzésem, hogy akartak csinálni három teljesen különbõzõ fajt, de tulajdonképpen még sem sikerültek annyira különbözõre. Majdnem minden egységnek megvan a tükörképe a másik oldalon. Minden esetre nagyon jó játék lett, ha lesz kiegészítõje remélhetõleg az majd tovább javitja a játékot.
aki akar egy kicsit átfogóbb cikket olvasni annak egy link: cnc3
A NOD kampánynál a Lost-ból ismert "Sawyer" adja a mission-okat részben, nagyon meglepõdtem de tök vicces
Már csak azért is gagyi a Starcraft mert össze keverhetõ a rövidítése a Supreme Commanderével:D És azért egy gyagyi õrsrégi játékot ne keverjünk már össze egy korszakalkotóval!:D
A GDi-nál meg Dr. Cameron (Jennifer Morrison) a Houseból