Igen de ha kilyuggatná a falat egy 2 órás TDM alatt eltûnne a pálya... :) Sztem az lenne a legjobb ha nem menne át sehol. xD Így a kempelés kicsit más lesz... Látod oldalról hogy lõnek ki a házból csak megtunkolod a ház oldalát és kész ennyi. Betanulod a pályát hogy mikor és honnan jönnek akkor a kör elején még ellenség nem is látott téged de már van egy csomó killed. :D
mondom én tiszta CS :) tdm-re meg semmi idõ sztem egy olyan modulust beíratni, hogy pl 30 mp-nkét újraterem a fal.. jobb lenne mint a mostani állapot az biztos :)
ááh azt ne, qrvára nem reális, ha már azért akarod hogy kihulljon a fal hogy legyen realitás akkor ez nem a legjobb megoldás:) igen, tényleg a kettõ közt kéne valami hogy ha már átlõsz a falon legalább a golyó ne sebezzen annyit vagy változtasson irányt vagy valami mert ez így elég gáz...
tudja a jónép mekorra egy lövedék? jó sok kidöntsön egy falat ... -.-
ez teljesen korrekt ahogy meg van oldva.
nem azt mondom h legyen likas a téglafal :D hanem az ilyen fás meg hasonló keménységû falakat igazán szétlehetne szedni :) tdm-re akkor egyszerûbb ha ez ki van kapcsolva.. nekem az sd a fõ :D
ha meg ez lesz amit most láttunk, akkor legalább ne legyen olyan, hogy egy 10 méteres gránitfalat is átlõ az ember (ala cs)
sz*r lesz az egész game a grafika cod1 óta ugyanaz szinte persze 1-2 dolgot kivételesen megcsinálták szebbre de ezek a falfestést se ismerik nagyon mindenhol csak szürke falak meg szürke beton ozt ennyi a falon meg átlehet lõni XD a 15 cm széles beton falon de hogyha már átlehet lõni akkor jukakat tettek volna oda nem csak textúrát már 2007 modern világban ez illendõ lenne baz a grafikáról csak annyit mondok hogy sz*r semmiféle jó textúra csak ez a homályos folytonos egyforma idegesítõ változatlanság! A játék fizikájáról meg ilyesmirõl csak annyit mondok sz*r animált halál már ilyenkor 1 rongybaba technologit illene minimum beletenni de még azis kevés lenne akkor az a nagy füst fúú az nagyon gáz az egész csak textúra a css 2003-4-es játék kb és abba a füst már nem textúrázva volt de még a css is szebb nem mintha játszanék vele csak játszottam XD akkor elõre érzem lesz kb 1 millió bug meg szokásosan legjobb vidkarin procin meg (letöbb ramon) akadni fog mint a sz*r instabil lefagyós játék lesz mint a többi része ahhoz hogy gyorsabban lõjjön a fegyver le kell venni lovra a grafikát mert egyébként multiba semmi esélyed nyerni. kb 2001-be hinném magam ha játszanék vele!
Húbaz te nagyon okos lehetsz, ha már elõre ilyeneket mondasz, mikor még meg sem jelent a játék. Ráadásul összefüggéstelen, központozás nélküli mondatokban. Szerintem aludd ki magad.
Olvasd az official fórumot. :) Nem olyan lesz mint a CS hanem számolni fogja, hogy milyen anyagon és hogyan megy át tehát nem biztos hogy átmegy rajta ha már x távolságtól messzebb lövik rá a golyót. "That said, what you can shoot through depends on three main variables:
The Ballistics of the weapon you’re using. The relative ‘thickness’ of the object you’re shooting through. The distance between you and the object you’re firing into. These three things determine IF you can shoot through the object, and if you can, how strong the bullet will be once it passes through it. "
Másrészt: "Keep in mind though; you are limited to only three perks per custom class. So in order to have Deep Impact, you’re giving up something else, such as LAST STAND, or another perk. Choices…. Choices!" Tehát ha valaki nagyon jól feltuningolja az M4-esét hogy azokon is átmenjen amiken a más emberkék m4-ese nem visz át akkor nem lehet neki pl Last standje... Érdekes :D Tehát last stanbõl pisztolyal már alapból szarul indulsz faltunk ügyileg. xD
Tudom, hogy nem ide tartozik a COD 2, de a COD 2-ben nem mûködnek Nálam a cheatek! Gondoltam kipróbálom-nem mintha cheater lennék-PLEASE! HELP! LÉCI! :S
Jah és nem tudjátok honnan lehet leszedni a COD 4-et?
vagy ha már ballisztikát említ, akkor megeshez hogy szögekre is gondoltak, érthetõen lapos szögbõl lepattan a lövedék...
másrészt újra mondom, egy lövedék tudjátok mekkora? ha akkora lyukakat kéne raknia falba, és azon keresztül is netán számolni a fényt. legyen hozzá géped cask ennyit mondok ;] nincs ezzel semmi baj. :) /az meg hogy a fát szétlõhesd, értem hogy jó dolog, csak épp 1körig lenne poén ... bár tény hogy reális :)
ja, valami ilyesmi-vel, viszont ha már a realisztikusság felé törekednek ballisztikában, akkor már nemártana ha minden szempontból valósághû lenne a game, azér reméljük a legjobbakat.
Ha full realisztikát akartok akkor 1 halál után viszontlátás game uninstall. :P Ahhoz hgoy lyukak maradjanak pontosnak is kell lennie tehát minden játékosnak ugyanott kell hogy megjelenjen különben szart sem ér nemrt akkor neked van te látod hogy jön az enemy de neki nincs tehát az szar. Namost ha mindenkinek ugyanottvan a lyuk amit sztem semelyik játékban nem sikerült szinkronizálni akkor a szervereknek olyan teljesítményûnek kéne lennie hogy leolvasztaná paksot. Jó az hogy nincsenek ott lyukak.
az adat szempontjából mind1 hogy egy lyukat tegyen oda vagy egy textúrát... parancs-parancs -.-
Hát marhára nem. Írtál már programot? Mert az a baj hogy hova rakja a lyukat egyrészt. Másrészt így amit te mondasz, végig kéne néznie minden egyes textúrát hogyott most van-e lyuk vagy nincs namost egy mapot tizedmásodpercenként végignézni... Az kicsit luxus, azt még sztem Delta Force 1-el sem bírná egyetlen gép sem. :O
írtam már egyszerûbb programokat (nem a sulis pascal-ra értem :D) de flémelni sem szeretnék nagyon, csak logikusan gondolkodtam picit, hogy nem mind1 az hogy a textúrákat kell végignéznie? vagy a lyukak helyét? valami ottvan és kész... aztán persze a textúra is eltûnik idõvel, így eltünne a lyuk is ...
Mész elõre folyamatosan néznie kell az összes falat, hogy van-e ott valami. Mert ha lyuk van akkor nem az alap fal textúrát kell fölrakni hanem lyukat akkor még nemhogy más a textúra de fal sincs.
VRSDM-nek abban igaza van, hogy az adatforgalmat magában az nem befolyásolja, hogy egy lyuk, vagy egy textúra kerül a becsapódás helyére. (Az jobban befolyásolja, hogy falba csapódó golyó milyen erõvel távozik a túloldalon.) A gép számításigényét persze igen. Na meg a komoly géppityuknál vékonyabb falakat nagyon lehet rombolni elméletileg, az megint sok problémát vet fel. Vagyis sztem Csirke4-nek viszont igaza van abban, hogy több erõforrást visz el (meg problémát vet fel), mint amennyire jó dolog lenne.. Hacsaknem rátérnének a dinamikus környezetre, a fizikára, az viszont már tényleg durván terheli az adatforgalmat, ma még nem igazán lehet bevállalni (persze nagy mennyiségbe). Crysisban is erõsen le lesz húzva a fizika multiban (nem lesznek rombolható épületek pl).
erõsen kétlem nagyon erõsen, akkor már hájpolnák ezerrel, nehogymá' csak a krájszisz legyen menõ a dx10ével... másrészt én még jó 1-1.5 évig feleslegesnek tartom a dx10-et, még a 9sincs tökéletességig forrva vagy használva... na mind1
arról mondjuk nem is beszélve h jópár évig én úgy sem tudnám használni :p
Nem az IW fejlesztette ezért nem jelent meg illetve ajarták PC-re de 6 hónap alatt kellett a 3.mat megcsinálni és nem volt idõ PC-re fejleszteni. Mikor megjelent a CoD 2 rá 1 hónapra el is kezdték a CoD 4-et.
mért az eddigi cod multis része talán nagyobb izgalmakat tartogatott?:D Azért is szeretik talán annyian,10éves pistike leül elé és tolhatja ész nélkül...
CoDok mindig is arcade játékok voltak nem olyan környezetben (ugye egy történelmi, vagy valós körítés mellé alapból nem azt képzeli az ember).. A CoD2nél ígérgettek még fût-fát eleinte, az nekem így csalódás is volt ilyen téren, de a CoD4nél már nem várok ilyesmit, max pozitívan csalódok...
Nekünk is lehet véleményünk, nem? Mármint, hogy hülyeség, hogy BF.. :D
DoubleTap meg jah, az, megnöveli a tûzgyorsaságot, de lecsökkenti a pontosságot (közelre hatásos). Mondjuk, hogy most ezek a fegyvermodok, hogy lesznek a játékban azt nemtom' (gondolom, ha van ez, akkor lesz más is)...