3x próbáltam meg: Friss XP + minden driver, Friss Vista + a fontosabb driverek, Friss XP + csak a 7.8-as catalyst. A legutóbbival fordult elõ legritkábban a hiba, de elõfordult. Remélem tényleg a kari volt szar. Ja még annyit mondj már meg, hogy a Test Drive Unlimited-re is van valami trükk, hogy normálisan fusson? Amikor elindítom akkor olyan mintha maxon lenne a fényerõ a monitoron, pedig normális értéken van. Néha helyrepofozódik, de amint bemegyek a garázsba vagy valami boltba, azonnal kifehéredik. Ha pedig bekapcsolom a HDR-t, akkor csak a nagy bazi fehérség van, és semmiféle kép nincs (ja de, látszik a menü ha behozom).
Vagy a kártya szar, vagy valami nem volt százasan feltelepítve.
Na jó, és a másik jelenséggel mi van amirõl írtam? Arról, hogy sokszor ki-be kapcsol a monitor Vistán egy szimpla képernyõkímélõtõl is és kiírja (márha nem akad ki az egész), hogy nem válaszolt az illesztóprogram, de sikeresen újraindult? (ugyanezt csinálta az xp is, csak sokkal ritkábban + ott nem akadt ki a rendszer, csak szimplán ki-be kapcsolt a monitor és bejött a VPU Recover ablaka) Egyébként köszi a 3DMark-ra a megoldást, de még mindig nem nyugodtam meg. Ja és a 3DMark amikor lefagyott és behoztam mondjuk a feladatkezelõt, akkor becsíkozott a képernyõ és kék halált dobott. Ez is a Futuremark hibája?
Ugye az nem normális, hogy Windows XP SP2 alatt egyik 3DMark se hajlandó elindulni és megfagyasztja az egész rendszert, Vista alatt pedig egy szimpla képernyõkímélõ is ugyanezt produkálja sokszor + elég gyakran ki-be kapcsol a monitor? Konfig az aláírásomban, már visszaküldtem a kártyát a szervíznek, csak kíváncsi vagyok, hogy jól tettem-e, és tényleg rossz kártyára utaló jelek ezek (1 hete vettem amúgy).
Nem éri meg a pluszpénzt. Alig gyorsabb, max. 3% bazi nagy felbontásban.
Lehetséges, hogy nagy volt a frame-ek száma az adott másodpercben, amikor mérték, csak épp volt benne egy akkora szünet, amit az emberi szem észrevett... ezért mondták, hogy megakadt, holott tényleg magas volt az fps mutató. Szóval nem feltétlen hazudtak, ezt tényleg saját szemmel kell látni, mert nem minden az fps...
Hehe azt írja, hogy a 8600GT-n jobban futott, kevésbé akadt meg. Mégis a HD2600XT-n mérték a legnagyobb minimum FPS-t. Legalább a táblázatban is húznák le az értékeket, ha már hazudnak...
Az Obliviont miért nem max-on tesztelték. Teljesen játszható a HD2600XT-n. Igaz, hogy a GF8600GTS akkor nem verné meg az AMD-t, de ez egy tesztlap vagy nem?
Na jah, de a HD2600XT az majd 2/3-a áron van mint 1950Pro. Ami engem érdekelt, hogy gyors e az UT3 motorban, és az deült ki, hogy igen csak gyors alatta, a játékok jórésze azzal jön ami érdekel. :)
asszem az alsó volt
azért vettem mert megtartottam az x1950pro-t és el tudjam adni a régi gépem hd2600xt gyenge az x1950prohoz képest rFactor Champcar seres-be próbáltam sokáig 2600-as akadozott mikor a lienz festival pályáján a macskaköves utón mentem végig, 1950-esen csak alig
Nem cserélek. Még csak a Bioshock demoban próbáltam, és elégedett vagyok vele, bár rájöttem a procim kevés hozzá (az 1GB ram meg az UE3 motorhoz), most nézelõdöm X2 proc után. Csak hát kérdés hogyan gazdálkodom ki a családi kasszából. :D
Sõt. A geometriai sebessége többszöröse, és ezen programoknál az baromi sokat számít, ezért ha a HD2900XT-re épülõ FireGL-el és annak drivereivel mértek volna, akkor ott sokkal dúrvább lenne.
Na és? 1.1-es PCI-E-vel kompatibilis, az 1.0 és 1.0a-val már lehetnek gondok, de olyan lap rég nincs forgalomban. (Illetve azokon a cakokon, amin 4x-es VGA foglalat van, azokon ilyen van még. Meg ahol nem full speed SLI vagy CF csati van.) Asus egyik csúcs P35 lapjának a FAQ-jába bekerült , hogy nem kompatibilisek ezek a csatik visszafelé. (Vajon mivel tesztelték?)
Ezek az eredmények hihetõek? Link HD 2900 XT megveri a többszázezres quadro fx-et?
Hmmm... valami kamudzik. Nem hiszem, hogy egyszerre fejlesztenék a 2900pro-t és 2950pro-t. Ráadásul egy idõben nagyjából ugyanolyan árban értékesítenék...
Azta ez már tudni fogja a dx10.1-et meg az sm4.1-et?
Valószínûleg a Geometriai Shader-t használják a mozgások animálásához, és ott kisebb erõforrás igényel sokkal részletesebb mozgásokat tudnak csinálni. Aztán lehet tévedek ..
kiváncsi leszek hogy fut a bioshock és a crysis x1950pro-n
amugy olyat vettem eszre mintha dx10 alatt elethubben mozognanak a dolgok,osszes dx10-es game alatt,de miert,ez bevan epitve?
Operating Systems: Windows XP (with Service Pack 2) orWindows Vista Minimum System Requirements: CPU: Pentium 4 2.4GHz Single Core processor System RAM: 1GB Video Card: Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550). Sound Card: 100% direct X 9.0c compatible sound card Hard disk space: 8GB free space
Recommended System Requirements: CPU: Intel Core 2 Duo processor System RAM: 2GB Video card: DX9: Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better) DX10: NVIDIA GeForce 8600 or better Sound Card: Sound Blaster® X-Fi™ series (Optimized for use with Creative Labs EAX ADVANCED HD 4.0 or EAX ADVANCED HD 5.0 compatible sound cards) Bioshock,sokan bevannak szarva a gepigenytol.ez semmi,nekem megy maxon 1024be dx10-el,es nezd meg a konfigom.meg se akad.24-51fps.persze a demo,de a fullos se mehet majd rosszabbul
elmagyarázza vki, h ati tool-lal hogyan kell bánni? most nem azt akarom megtudni, h "ide és oda írd be a kívánt értéket",hanem konkrét számokra van szükségem, h hova mit írjak. lejjebb látható a konfigom és vista ultimate 32 bit van nekem
Senkit ne tévesszen meg a felsorolt kártyák listája, a játék nem megy játszható szinten SM3.0 nélküli régebbi VGA-val. Másik fórumon a kolléga írta, hogy a HD2600XT-vel (ugyebár elég olcsó és sokak által lekicsinyelt vas) 1600x1200-ben (!) min. 15 és max. 40 FPS-el ment a Bioshock. Azért ez elég dícséretes szerintem. Ja persze Dx10-ben.
"ATI Radeon HD 2400 Series AGP" = ati2mtag_RV610, PCI\VEN_1002&DEV_94C4 "ATI Radeon HD 2600 Pro AGP" = ati2mtag_RV630, PCI\VEN_1002&DEV_9587 "ATI Radeon HD 2600 XT AGP" = ati2mtag_RV630, PCI\VEN_1002&DEV_9586
Jo lett thx! Ugyanaz a konfig ami volt (K8F Neo4-F,X2 3800+, 1Gb DDR 400Mhz) a 3D Mark 03 4000 pontot dobott az uj kártyával az X1650 Pro-ra! Én is felraktam a 7.8-at...
ugytunik tovabb kitart a hd2xxx szeria mint gondoltuk enm is oly reg
A DirectX 10.1 a Vista elsõ javítócsomagjának részeként jelenik majd meg és Glassenberg szerint a 9-es sorozat frissítéseihez lesz hasonló, kivéve, hogy a külsõ fejlesztõknek ezúttal elõírják az eredeti DirectX 10 funkcióinak teljes támogatását is. A tökéletesített csomag tehát teljes mértékben támogatja majd a jelenlegi DirectX 10-es grafikus kártyákat, ám azok nem tudják majd kihasználni az összes új opciót, ezért elõbb-utóbb szükségessé válik majd új kártyák beszerzése. Ennek jelentõségét - érdekes módon - Glassenberg azzal igyekezett csökkenteni, hogy jó ideig úgysem jelennek meg kifejezetten a 10.1-re fejlesztett alkalmazások.oruljunk
" Az új meghajtóprogram a szokásos javítások mellett lehetõséget ad a HD2600 és 2400-as kártyák túlhajtására a beépített Overdrive opció használatával" - akkor lehetséges, hogy csak a két kártya számára van fenttartva ez az opció?
Until then you can work around this issue either by renaming the "Direcpll.dll" file (found in %WINDIR%\system32\Futuremark\MSC\) to something else, or you can run the benchmark using the -nosysteminfo command line. Please note that if you use the -nosysteminfo command line, you will not be able to publish the result online. Futuremark will inform all its users when the update is available!