de most komolyan: valld be hogy csak annyi a bajod, hogy nem fekete cuccban, éjjellátóban és szuper kütyükkel nyomulunk :D
amúgy a régi részekben is szinte mindig volt nálunk egy hangtompítós pisztoly illetve az sc-20-as amivel ugyanúgy pikk-pakk le lehetett rendezni a rossz fiúkat, ha úgy akart az ember játszani
Mindegyik SC részre jellemzõ volt, hogy egy csomó ellenfél mellé odarakták a megoldást is, még a kólásüvegek is mindig pont jó helyen voltak. Aztán mégis meglehetett oldani máshogy is.
Itt is nyilván meg lehet majd oldani, hogy ne ölj meg senkit, ne vegyenek észre stb. csak ha mégsem, akkor látványosabb lesz kicsit az akció.
#310-re és #311-re is. ha benn van ez az új funkció (M&E), akkor ahhoz fogják mérni és tervezni is a helyzeteket. képzeld el, ha valami ilyen elõre kijelölõs segítség használatával lesz nehéz (valami boss elkapása, vagy csak egyszerûen very hardon akarja tolni valaki), akkor mennyivel hatványozottabban lesz nehéz M&E nélkül. meg eleve lehet mondogatni, hogy akár pörgõsen végighentelheted, akkor old-school SC-esen végig lopakodhatsz kedved szerint, azért sztem egy ugyanazon játék nem lehet mindkettõre ugyanolyan jól kihegyezve (hacsak nem lesz két külön elkészített játékmenet, és profil létrehozásánál elõre bejelölheted, hogy mit is akarsz) egy élõ példa. régi SC-ekben ha két ember egymással szemben beszélgetett, akkor nem lehetett kiiktatni õket riasztás (olykor erõsítés) nélkül. itt meg katt-katt, execute. (most az akcióhelyzeteket vagy az egyikre, vagy a másikra tervezzük)
és korábban nem az volt a bajom, hogy nem élethû az új SC, valóban egyik játék se az, de ez még kevésbé realisztikusabb (az eddig látottak alapján!), mint az elõzõ részek, és sztem ez azért szomorú.
ennyi erõvel lehetne Sam Fisher halhatatlan is, és akkor 50-en is nekironthatnának, abból lehetne csak igazán szép és pörgõs akciórészeket kihozni... (ha már azt meglépték, hogy nem a játékosnak kell kiviteleznie dolgokat, meg az ellenségfejével tud gondolkodni)
és akkor arról nem esett szó, hogy kidobták az éjjellátót (wtf?), az optikai kábel helyett jött egy tükör (rosszfiúk olyan ajtók mögött szeretnek lenni, amik alatt jó 3 centis rész van) az optikai kábel ma már amúgy se valami high-tech
szal sztem megerõszakolták ezt a franchise-t is. de nagyon remélem, hogy tévedek.
figyelj valamilyen szinten igazad van, azonban ha megint egy "régi stílusú" SC játékot adnak ki akkor meg sokan amiatt lennének felháborodva "hogy mi ez? semmi újítás, erre vártunk ennyit?"
szerintem az ég világon semmi gond nincsen ezzel a résszel, kellõen sok új dolog van benne és a régiek játékmenetétõl sem igazén tért el a játék (maximum ugye könnyítések vannak benne, de ezeket nem kötelezõ használni)
Valamivel nagyon egyet értek valamivel nem... Nekem a Chaos Theory tetszett a legjóbban a szériában, és én is élveztem a sötétben való bujkálást, és várakozást, akkroa élményt nyújtott...^^
A másik az, hogy ne az élethez hasonlítsuk már, ez csak egy játék... (legalábbis én így gondolom, és ilyen szemmel nézem a játékokat) Az meg a másik hogy nem muszály kijelölni a faszikat hogy lõjje le, és nem is muszály mindkit kinyírni, úgy játszol ahogy akarsz, amikor a videóban kilõtte a lámpát, az egyiket megõlte, a másikat meg késõbb, ezt meg lehetett volna úgy oldani hogy elmegy mellette és kész(Gondolom én)
Kõvezzetek meg de nekem tetszik^^
"itt viszont már csak egy "egyszerû civilek" vagyunk, az a technológiánk már nincs meg ami volt, muszáj volt valami újítást belevinni a játékba"
jelen videókat látva, azt mondom, hogy akkor nem kellett volna meglépni.
amúgy kb ha az elsõ részt adták volna ki, mai grafikával, 5.1-es hanggal, egy-két új mozdulattal, kb akkor se buktak volna. a sorozat legjobbjának általában az 1. és a 3.at szokták tartani, már a 4. rész variálásai is, inkább negatív visszhangot váltottak ki, sztem pont, hogy visszább kellett volna lépni a gyökerekhez, mint még jobban megerõszakolni a nevet.
max payne 3-nál undorító amit csináltak..ott valóban megváltoztattak szinte mindent itt viszont már csak egy "egyszerû civilek" vagyunk, az a technológiánk már nincs meg ami volt, muszáj volt valami újítást belevinni a játékba
és vegasban valóban egy csapatot irányitunk, de miben más az hogy te jelölöd ki és hajtod végre vagy hogy te jelölöd ki de a másik 2 embered hajtja végre? ugyanazt éred el vele ráadásul elvileg végig lehet lopakodni a játékot, minimális rambózással (legalábbis ez alapján mondom ezt), szóval nem feltétlenül kell használni ezt a mark and execute opciót tény hogy a videókban inkább ezeket a erõltetik, de ez szerintem természetes hiszen ez az újitás a sorozatban
jó, de az a sok bizbasz, az neked jelzett csak vissza. való életben nem lett volna rajta, tehát nem lehetett volna azt kiszúrni, ez csak ilyen megjelenítési dolog. azzal pl. nincs különösebb problémám, hogy a falra vetülnek ki az objective-ek, pedig valóságban ugye ilyen sincs. (mondjuk azt remélem, hogy új infót nem fogunk így megtudni)
r6-ban meg egy csapatot irányítasz, ha jól tudom, ott azért ez más, ott azért ez stratégia is. SC TPS volt. Amúgy várom játékot, lehet, hogy nagy kedvenc lesz, de soha nem bocsátom meg Ubi-nak ha ezzel lesz vége a Splinter Cell stílusnak, mert eddig látottak nem sok köze lesz az elõzõ részek játékmenetéhez.
azt mondják a videóban, hogy nagy tisztelettel álltak neki, mert nagy név. utána meg azt sorolják, hogy mennyi mindent nem szerettek benne (mmint õk, nem a játékosok), és mi mindenen változtattak. sztem, ha egy recept jó, akkor nem nagyon szabad variálni vele, fõleg nem ilyen gyökeresen.
max payne 3-mal ugyanez lesz, need for speed-ekkel ugyanez történt, csak ott sok kisebb lépésben
az ablakos megoldás nekem sem tetszik annyira, de a többin én nem igazán vagyok kiakadva ghost valóban értelmetlen egy kicsit, de nekem úgy tûnt hogy nem magától jön be, hanem gombnyomásra (legalábbis remélem) a mark and execute meg már a r6 vegas-okban is benne volt és az ég világon semmi baj nem volt vele..szerintem
hát azért a régi SC-kben nem egyszer volt az hogy ott világit minden bisz-basz rajtam a sötétben és a mellettem 2 méterre elgyalogoló katona semmit sem vesz észre
hát azért alapvetõen az egy tendencia szokott lenni, hogy próbálnak minél valósághûbbek lenni, de ez a conviction kevésbé lesz az, mint az elõzõk voltak. pl. ez a 6 métert ugrik lefele az ellenségre és rohan tovább, meg kiugrik az ablakon ujjbeggyel megtartja magát, majd mint egy csimpánz lógva végigszáguld, vagy ez a ghost, ezt se tudom minek kellett, régen is úgy volt, hogy arra fele mentek, ahonnan az utolsó életjelet adtad magadról, de neked kellett tudni, hogy hol volt ez. (ez a mark and execute is akkora f*szságnka tûnik. hol van már az a jó kis feeling, amikor 3-5 percig guggolsz a sötét sarokban, csak, hogy tutira rajta legyél a csóka fején a headshothoz.)
egyébként régi SC-ekben nem volt sztem olyan durva irrealisztikus dolgai (sok minden persze nem volt, ami a valóságban van, de fordítottja nem volt túl sok)
ehh..melyik játéknak van köze a valósághoz? (szimulátorokon kívül) egyáltalán melyik splinter cell-nek volt valaha is olyan nagy realisztikus játékmenete?
Három éve tette utóljára tiszteletét a játékosoknál Sam Fisher, méghozzá a Splinter Cell: Double Agent-ben. Ámbár az elõzõ felvonások sem voltak könnyûnek nevezhetõek - fõleg legnehezebb fokozaton - Maxime Beland elmondása szerint a Conviction minden eddigi Splinter Cell játéknál nehezebb lesz. A normál módon való végigjátszáshoz körülbelül 12órára van szükség, ez azonban drasztikusan felugorhat ha a realisztikus nehézséget választjuk...
Splinter Cell: Conviction - Titkos multiplayer, és DLC hegyek!
A Splinter Cell: Conviction titokzatos multiplayer üzemmóddal, és DLC-k hadával várja a vásárlókat.
Nem mindenkinek tetszett, hogy a Splinter Cell: Conviction egy kicsit akciódúsabb lesz ,mint elõdjei. Sokaknak nem tetszett a lopakodást háttérbe szorító akció elõtérbe kerülése, de ha belegondolunk egy kicsit, a sztorihoz passzol ez is.
Sam Fisher koma enyhén bepöccen kislánya halála miatt, és ilyenkor érthetõ, hogy kedve lenne Bruce Willis stílusban közlekedni. Hogy ez az új módi mennyiben érinti a multiplayert, még nem tudni, de az Ubisoft Montreal közölte, hogy nem a megszokott mûsorszám vár ránk. Sajnos ennél többet nem is volt hajlandõ elárulni, csak annyit, hogy a multiplayer mellett egy rakat DLC-n is törik már a fejüket.
A Splinter Cell sorozat multiplayer része nagyon jól el volt találva eddig, így nem biztos, hogy az újabb változás bejön majd a rajongóknak. Az eddigi multis meccsek ugyebár a kémek, és a terrorsták konfrontációján alapult, és mindkét fél igencsak különbözõ módszerekkel harcolt. Az akcióhõssé avanzsált Sam Fisher viszont nem csak lopakodni képes. Mivel az új multiról egyelõre nem tudni semmit, még ne temessük, de fennál a veszély, hogy egy viszonylag szokványos, pörgõs multit kapunk a Splinter Cell: Conviction mellé.
info: Gamestar
Splinter Cell: Conviction - Nem kell félni!
Úgy tûnik, sokakat kétségbe ejtett a Splinter Cell: Conviction „Mark and Execute" nevû fícsõre. A producer nyugtat most mindenkit
Az E3-as Ubisoft prezentáción bemutatott Splinter Cell: Conviction hirtelen több törésvonal mentén is megosztotta a játékosokat. Egyrészt ugye a készítõk visszavettek valamennyit a sorozat védjegyének számító lopakodásból és rejtõzködésbõl, aminek helyére a szemtõl szembeni pörgõs akció került. Másrészt éles kritika érte a Splinter Cell: Conviction több fícsörét is, mint például az emlékek szokatlan kivetítése vagy épp a „mark and execute" opció. Ez utóbbit a játékosok külön kiemelték, hogy általa egyszerûen nevetségesen könnyûvé válik játék, hiszen egy ajtó elõtt nincs más dolgunk, mint alatta bekukkantva megjelölni az ellenséget, amire „benyitás" után automatikusan rááll a szálkereszt, s nekünk csak lõni kell.
Alexandre Parizeau az Ubisoft Montreal producere ellenben most megnyugtat mindenkit. Elmondása szerint a „mark and execute" csak egy hozzáadott új lehetõség, ami mellett ugyan úgy megmaradnak a régi jól ismert eszközeink is. Céljuk ezzel az volt, hogy az abszolút lopakodás mezsgyéjérõl egy lépést tegyenek a nyílt akció felé. Hogy az alapjáraton inkább defenzív hõsünk, lánya halálától begõzölve most már inkább a támadást priorizálja. Nekem minden esetre eddig bejön a cucc. Legalább is az E3-on bemutatott Splinter Cell: Conviction játékmenet alapján, hogy mindenki értse a „mark and execute" lényegét.
info: Gamestar
Hát figyelj, ez nem azt jelenti, hogy pörgõs lesz a játékmenete. Két választásod van, remélhetõleg:
1. Vagy rambózol 2. vagy lopakodsza sötétben
Rajtad múlik minden. A játék bemutatója során ez mind megadatik! Van sötét hely, használd, ha akarod. Ha Vérpistike vagy 14 évesen, akkor rambózz.
ejj de jónak igérkezik a game *.* egy dolog aggaszt, az írányítás, elég bonyolult lesz szerintem mert sok a mozdulatsor amit el kell helyezni...de majd meglátjuk^^ és biztos elhangzott már, de nem találtam, hogy xbox360-ra kijön a játék?
ugyanezt írtam #285-ben. a baj az, hogy végeredményben el fog tûnni a klasszikus SC stílus, vagy esetleg valaki más találja meg a piaci rést, de ez már csak esetleges.
Ok, kiesik pár ezer vevõ, de az új játékmenettel nyernek 3x annyit + ott vannak akik már csak a név miatt megveszik. Na de mint írtam én tényleg befejeztem.
sztem nem releváns, hogy Mo-n fanyalgunk, egész biztos vagyok benne, hogy nem csak itthon merültek fel a lenti kritikák. mint ahogy a DA esetében is világszerte sokan mondták, hogy SCCT-nál kevésbé SC-es. (plusz ugye a bug is elég sok volt)
Az az idõ ami még hátra van arra elég, hogy bugmentesítsenek,optimalizáljanak, scripteket tökéletesítsék és pár még nem teljesen kész pályát befejezzenek és a hangulati elemeket fokozzák és a szinkronszínészek felmondják a szövegüket. Átnevezni nem fogják így sokkal nagyobb a célközönség. Az meg, hogy Mo-n pár fanyalgónak nem tetszik azt leszarják mert nem mi vagyunk a fõ felvevõ piac és ha jól sejtem te sem rohannál a boltba a megjelenés napján, hogy megvedd még akkor sem ha olyan lenne, mint a régiek. Na de részemrõl befejeztem ezt a meddõ vitát. Õk majd eldöntik mit csinálnak.
Én szerettem a régieket is sõt szerintem az 1 a legjobb meg a Pandora, de nekem is tetszik az új is. Nekem nagyon bejön ez a kézi közelharcos, lefegyverzõ téma bár gyanítom a Dead to Rights -ot meg sem fogja közelíteni, de ha már csak fele olyan hangulatos lesz már az is bõven jó.
teljesen igaz. a baj az, hogy ha siker lesz (amire nagy esély van, mert nekem is bejön SC-tõl függetlenül a játék), de az õs SC fanok elégedetlenek maradnak (ami én is leszek, ha tényleg olyan stílus lesz, amit a gameplay-ekben láttunk), akkor nem fognak visszakanyarodni a gyökerekhez, mert az eladási statisztika számít nekik is.
egyébként én még mostanában is elõveszem a korábbi részeket, mert nem untam meg és tényleg az zavar a legjobban, hogy mai felbontásokat már nem nagyon támogatják (a poén az hogy az elsõ részt még rá lehet kényszeríteni asszem), meghát kicsit meg is kopott, bár valamiért -lehet pont a sok éjjellátós helyzet miatt- nem feltûnõ a gyenge textúra, vagy a poligonszegénység, de pl. az 5.1 is nagyon hiányzik (itt lehet a legnagyobb jelentõsége annak, hogy hol állnak a zsoldosok hozzád képest a sötétben)
Akkor már késõ... Most még nagyobb az esély, ha nemzetközi, fõleg Ubi fórumokon sokan kifejtik a logikus ellenérveiket bizonyos játékelemekkel kapcsolatosan.
közvélemény kutatásban nagyon könnyû azt a hibát ejteni, hogy a mainstream igényeket mérik fel. SC azért mégiscsak egy rétegjáték volt (ennek minden piaci hátulütõjével), mégha populáris is.
Értem én a felháborodásotokat, de gondolom azért megelõzte a játéktervezést némi közvélemény kutatás és piaci igényfelmérés és a szerint kezdték el az új részt. Persze lehet csak õk untak bele a fekete ruhába és a 3 zöld fénybe. Én azért bízom benne, hogy nem szúrják el és jó lesz a játék.
Egyébként szerintem nem lesz muszáj hentelni!Pl az a rész amikor bemegy az ajtón és széthentel bent mindenkit.Szerintem lazán ki lehet csalni a bent lévõ embereket és elkábítani õket.
"Na jó de ennyi rész után már kissé unalmassá vált a sötétben belopakodok a gonosz bácsik bázisára és elintézek mindenkit."
Szerintem nem. Fõleg amiatt mert SC-n kívül más nem is nagyon létezik jó minõségben. Új sztori, 2009-hez méltó grafika, egy-két új kütyü, egy-két új mozdulat, esetleg megint rávenni Amon Tobin-t, hogy készítsen hozzá zenét + 8-10 órás játékmenet változatos helyszíneken és már meglettek volna. Így ez már tényleg nem SC, legalábbis az alapján, amit eddig láttunk.
Na jó de ennyi rész után már kissé unalmassá vált a sötétben belopakodok a gonosz bácsik bázisára és elintézek mindenkit. Próbáltak újítani van akinek majd ez jön be inkább van akinek a régi. Az eladások meg majd megmutatják érdemes volt-e változtatni. Nekem egyébként tetszik pedig távol áll tõlem az az idióta általad említett stílus.
Megölte a Splinter Cell alaphangulatát. Ez a játék nem lesz cseppet sem Splinter Cell azért mert Michael Ironside ismét Sam-nek adta a hangját + lopakodó elemeket tettek bele. Ez egy felturbózott Wanted vagy Bourne rejtély.
Pozitív benyomás: Új behatolás elemek + agresszívitás kiélésére törés-zúzás kiélése az ellenség vallatásakor.
Kész - kifújt - nincs tovább.
Negatív benyomás:
- Sam úgy mozog, mint egy 13 éves, beszakadt mellkasú, vasággyal 40 kilós EMO-s srác. Még a hajviselete is hasonlít. Ezt a mozgást erõltetik mostanában sok játékban. Ez minden csak nem élethû. Értem én, hogy sok ilyen emberi fajba erõs túlzással besorolható lényt tekint ez a Béland gyerek célközönségnek, de ez NEM Splinter Cell.
- Nincs High-Tech felszerelés. Sam védjegye a "3 szemû" éjjellátó. - Ez egy hent. Nem tipikusan eszetlen Vér Pistikés, de hent. A korábbi részekben csak fedezék mögül volt lehetséges a nyílt harc, különben azonnali halál. Erre mi van most? Sam barátunk berohan egy szobába ahol jó sokan vannak, elkap egy fazont, elkezdi fojtogatni, miközben lõnek rá ezerrel, majd dolga végeztével jóformán sértetlenül visszalõ és persze rajta kívül mindenki meghal. Na, ez a hent. - "Hogyaszongya" Béla gyerek: "gyorsabb játékmenet, gyorsabb Sam" Aha, nagyon érdekes. Valaki mondja már meg neki, hogy Splinter Cell pont nem gyorsaságról szólt ill. arról, hogy végigrohan a karakter a pályán. A vallatás kapcsán persze lehet gyorsabb Sam, de ezen durván túlmentek.
- "Aszongya": "Of course, All the elements that you love are there: being smart, being stealth, using you gadgets" Persze. :-) Okos, mi? Nehogy egy nap alatt végiglehessen vinni...
Összefoglalva: simán kimosolyognám ezt a fazont, ha nem a Splinter Cell-rõl lenne szó. Olyan kevés az igazi lopakodós játék, és akkor EZT csinálják. Nevezzék át Superagent-re, bánom én. ha ez így kijön Splinter Cell néven, engem elvesztettek.
Most pedig írok az UBI vezérének egy levelet. :-)
nézem a gameplay videókat és nagyon-nagyon tetszik. egy dolgot sajnálok, de nagyon: Splinter Cell a neve. Köze nincs az elsõ 3 rész stílusához, van egy csomó rész a gameplay-ben, ahol muszáj fejbelõnöd az embereket, ez korábban nem volt; aztán nincs éjjellátó, nincs high-tech felszerelés, nincsen lambert a "fejedben". itt már nem arról fog szólni a játék, hogy akár fél-egy percig is csak állsz a sötétben, hogy a megfelelõ helyre sétáljon az egyik õr, ahonnan nem látja majd a másik, ha elkapod.
mégegyszer: nagyon jónak ígérkezik ez a játék, de teljesen más stílust képvisel majd -úgy tûnik-, mint amiért beleszerettünk a SC szériába. :(
Akkor ezek szerint nem lesz baszott sötét részek a játékban ez nekem nagy szó.Hálistennek a játék grafikájából is láthatunk majd valamit nem úgy mint pl a Chaos Theoryban ahol szinte csak éjjellátóval kellett menni azt mindenhol csak zöldet láttam.Számomra nagyon jó hír!
nem lesz nightvision??? :S ez azért túlzás. elõzõ 4 részben védjegye volt a játéknak. a legelsõ részben is ez volt az egyik nagyágyú, ami miatt robbant.
egyetlen problémám van vele eddig (azon kívül, hogy mennyit kell még rá várni) összességében Sam megint fiatalodott. gyorsabb, plusz az arca is simább (lásd a lenti képet pl.)
de a gameplay... csak a PC-s irányítás rendben legyen (ne kelljen hatszor belõni egy szöget ahhoz, hogy jó irányban mozogjon, meg ne is csak abból álljon az egész, hogy nyomkodod a space-t õ meg megcsinálja a gyári macro-kat)
tuti nem marad az... csak PC-re majd legfeljebb decemberben jön.
20:17 - A játék õsszel jelenik meg, újra megerõsítik, hogy Xbox-exkluzív.
20:12 - Két Ubisoft fejlesztõ a színpadon, akik most élõben játszanak a cuccal. Sam Fisher brutálisabb, mint valaha, a játék pedig úgy néz ki, hogy nem hiszem el. A készítõk célja az volt, hogy a történet gyors és izgalmas ütemben, élõben bontakozzon ki a játékosok elõtt. Sam ezúttal igazi ragadozó lesz, és semmitõl nem riad vissza. Kap egy új képességet, ez a mark and execute, amivel megjelölhetünk egy-egy szerencsétlent kivégzésre. Fisher pókemberként mászik a falon, aztán leugrik a sötétbe és hangtompítós pisztolyával két másodperc alatt kilövi a szerencsételeneket. Egy új fegyver az EMP gránát, ami leállítja az elektronikus szerkezeteket. A küldetéseket is érdekesen írja ki a játék, pl. a falra és hasonló helyekre, a hangulat egy pillanatra sem törik meg.
20:10 - Splinter Cell Conviction brutálisan hangulatos trailer megy a filmtrailerekbõl ismerõs Two Steps From Hell zenével, betonkeményen büntet. A történet minden eddiginél sötétebbnek tûnik. Xbox exkluzív.
info: Gamekapocs
XBOX exkluziv
Menjetek gyorsan nézni gamespotoról az E3--mat. Conviction ingame!!!!!!!!!!!!!!!!!
eszerint december, bár nem tudom mennyire hiteles, a dlc-nek nem tudom mennyire örüljek, ennyi erõvel eleve rajta lehetne a lemezen...
fuhh, nem mondom, hogy nem lenne jó. de kicsit kételkedem. ha igaz, akkor jól titokban tartották, mert már nagyon a végefele kell járniuk, ahhoz, hogy bõ egy hónap múlva már boltokban lehessen.
A Ubisoft egyik munkatársa, UbiRazz a a Splinter Cell: Conviction fórumán elárulta, hogy hamarosan nagy meglepetések érik majd a sorozat kedvelõit.
Régebben napvilágot láttak gameplay videók a Splinter Cell: Conviction kapcsán, ám azóta a fejlesztõk teljesen átalakították a játékot, rengeteg új ötletet valósítottak meg, s a régi kedvencek nagy részét is meghagyták. A fejlesztõk fórumán UbiRazz elárulta, hogy hamarosan újabb videókat láthatunk majd, amelyek igazán nagyszerûen sikerültek, s a rajongók nem fognak csalódni a folytatásban. Reméljük, hogy igaza lesz és az idei esztendõben végre egy igazán méltó folytatást kaphat a sorozat.
hát tényleg nem sok minden derült ki, illetve csak annyi, hogy a DA-es vonalak közül azt viszik tovább, amely szerint Sam lelõtte Lambert-et. (Aztán persze lehet, hogy nagy csavarral kiderül, hogy mégse halt meg¸; de mindenesetre avval a vonallal nem kompatibilis, ahol rá se lõttünk Lambert-re.)
Teaser végre valami "újdonság", bár kb semmi sincsen benne
Ugyan már... SC-t ne hasonlítsd a 10 éve még meg nem jelent stádiumú játékokhoz...:S
már az is öröm, hogy valami hivatalos tervezetben benne van. volt már játék, ami így nagy hallgatások között 10+ éve nem jött ki..., de errõl nem csak beszélnek, ha ütemezik is! (az már másodlagos, hogy végül mennyire lesz betartva)