Várjunk még vele. Messze a megjelenés, simán kikerülhetnek belõle olyanok, amiket most még biztosra mondanak. A fegyverek romlása sincs kõbe vésve egyelõre. Engem az fog zavarni, ha limitált vagy súlyfüggõ lesz a tárgylista, akkor valószínûleg passzolom...
Engem az fog zavarni, ha limitált vagy súlyfüggõ lesz a tárgylista, akkor valószínûleg passzolom...
Azt még megértem, ha nem tetszik, de csak emiatt hagynád ki a játékot?
Legalábbis a Gothic 3 elég komoly vizsga volt toleranciából :)
Egyébként "aranyos" az alábbi intejú, de azért akad benne egy-két érdemi infó is.
Azt pedig egyenesen röhejnek tartom, hogy egyesek a cím miatt indítottak petíciót, fõleg ha zseniális Gothic 4 nevet preferálják... Én nagyon örülök, hogy ez az epizód sok szempontból egy új kezdet lesz, akkor is, ha az Arcania körülbelül annyira kreatív cím, mint maga a Gothic :) (Na jó, az utóbbit azért már csak megszokásból is szeretem.)
Függ a loot/slot aránytól is, ha nagyon sok cumót lehet összeszedni, és nagyon messzire kell caplatni a kereskedõkhöz, akkor passzolom (ld. Elder Scrollsok). A WoW-ban valahogy nem zavar. A Witcherben baltát tudtam volna vágni a monitorba helyenként, ráadásul az a tárgylista ezer sebbõl vérzett, de ettõl eltekintve volt olyan jó játék, hogy mégis végigtoltam. Az biztos, hogy küzdeni fogok! :)
ez az egész oldal egy fordítóprogrammal lett szerkesztve úgy látom! :D nagyon szaaar.... hogy lehet úgy interview-t írni, hogy nem beszéled a nyelvet? :D
Néhány érdekesség a játék finanszírozásával kapcsolatban, bár régi információk, de én csak most találtam rá. :) Érdekes néha ilyeneket is olvasni.
- A játék büdzséje 900 millió Ft, egy külsõ befektetési csoport adja a pénzt a JoWoodnak, mérföldkövenként fizetve a fejlesztõknek. - Az Xbox verzió elkészülésének lehetséges végsõ határideje 2009/12/16, a PC verzióé 2010/02/01. A legvégsõ kiadási dátum 2010/02/25, ekkor akármilyen stádiumban van, már a boltok polcain kell lenni. - A játék összes joga a befektetési csoporté, a JoWoodnak kivásárlási opciója van fél évig azután, hogy 120%-a a büdzsének megtérült. - Mindenhol a JoWood lesz a kiadó, minimálisan Európában, USA-ban és Kanadában kell kiadniuk a játékot. - Kiadás után a bevétel 80%-a megy a befektetési csoportnak addig, amíg ez a pénz a büdzsé 120%-át el nem éri, onnantól elkezd csökkenni egészen 30% részesedésig. A játék megjelenése után 120 napon belül a JoWoodnak a büdzsé 70%-át mindenképpen ki kell fizetnie a befektetõknek, ha nincs meg addig a fenti pénz a részesedésbõl.
De nem is concept art-ok, mert nem rajzok. Valami render, de egész közel áll ahhoz valószínûleg, amilyen a game lesz 2010-ben. Abban biztos lehetsz, hogy kb így fog kinézni, és a DX10 / DX10.1-es kártya (minimum SM3.0 / SM4.0) kell majd neki.
Kétszer annyi és sokrétûbb küldetés legyen benne legalább, mint a harmadik részben, de több szál nem kell. Legyenek benne (felismerhetõ) nõi karakterek és mocsári szörnyek meg sárkányok megint, és amint a játék megjelenése után az felháborodott játékosok elkezdik beírogatni a hibákat és kimaradt dolgokat, akár egy addon formájában azonnal orvosolják a plusz kalandokkal és idõ hiányában kimaradt ötletekkel teletûzdelt csomagot(ne két év múlva). Kérek lángoló kardot újra, valamint normális medálokat, és erõltessék a további páncélzat jelentõségét is, úgymint sisak és egyéb testvértek, nekem ezek nagyon tetszenének. Ha mindezek mellé a harcrendszert is fejlesztik, és harminc ork elgyepálása után nem aláz le egy vadmalac az erdõben, vagy egy farkas, akkor még gépet is hajlandó leszek bõvíteni a játék kedvéért, és ismét nem fogok anyázni, hogy mennyi pénzt adtam ki a játékért. Remélem nem kértem sokat, ámen.
Ja, a grafika is lehet szép.
Áááá én nembírok továb várni!! Elöbb lesz világvége minthogy megjelenik Mostviszem végig a történetet az elsõ résztõl a forsaken gods-ig hogy jobban értsem majd de igy nemtelik az idõ :P Egyébként ha valaki beszélgetni akar a gothicról akkor felvehet msn-re: [email protected]
nah férre ment a Risen topikba... szal akkor ide már végre.
ne az már döfi :p
Vissza tér a Gothic2 hangulat, talán
Ez inkább valami WoW lenne... leszámítva a kardot, ami egy érc kétkezes mi a G2ben lovaggal az alap fegyverünk lett. Szupi fegyver kétszeri felszentelés után... és megmodo õszintén, tetszik a honlapjuk. Az a lovag, olyan mint a G2 lovagjai, remélem a G1-G2 hangulata lessz a honalp
Elég komoly lett a firegolem, remélem, implementálnak valami jó kis rázkódás effektet, amikor a közelben van, és akkor nagyon tuti lesz!
Mert ez nem Gothic. Ez Arcania. Ez nem a gothic csak az alapján készítették. Ugyanabban a világban játszódik és benne van a névtelen aki most király. De nem a gothic. Aminek én nagyon nem örülök.
Nem hiszem hogy nagyon akarnák az idei megjelenést,hiszen a Gothic sorozat népszerû ugyan, de nincs akkora vásárlóközönsége azért hogy nyugodt szívvel jöjjenek ki a Risennel egy idõben.
Ez nem akarat kérdése, a szerzõdésük szerint Xboxra még idén ki kell dobni, PC-re legkésõbb jövõ februárban, különben a befektetõk ráhúzzák a JoWoodra a vizes lepedõt.
eléggé felemás a látvány, a városok meg a várak nagyon szépek, de az erdõk, fák és növények csúnyák. Meg olyan, mintha a videó szaggatna... a hekkenszles harc meg nagyon butának tûnik.
Kinézetre mondom nekem jobban tetszik grafban mint a Risen! Az meg nem érdekel hogy milyen lesz addig a pillanatig amíg azt nem mondják lesz-e magyarítás vagy magyar nyelvû megjelenés mert ha egyik sem akkor csak megnézem a grafikát és törlöm ,mert nyelvtudás nélkül RPG-t esélytelenség tolni.Ugyanez a Risennél is!Most epekedve várom a Drakensang és a Divinity 2 magyarítását hátha lesz hozzájuk!
Nemtudom, de szerintem valami eszméletlen ocsmány, ronda és zavaró, hogy a karakter mökött eltûnek a növények. Az árnyéka meg még ottvan. Meik marhának az ötlete lehetett. Szerintem nagyon zavaró.
Ezt én is néztem, de ez technikai probléma, valószínûleg javítható. Viszont a tartalmi részekkel mintha sehol sem állnának. A Risennél kb. 1 éve voltak ilyen stádiumban, a két játék megjelenése között viszont csak pár hónap van.