Nem lesz gátja a felhõtlen játéknak az ArcaniA: Gothic 4 másolásvédelme.
Az osztrák JoWooD Entertainment közleményben jelzi, hogy az ArcaniA: Gothic 4 mellõz majd minden bosszantó másolásvédelmi formát, és a kalózkodás ellen a SecuROM megoldását használja majd. Ez a következõt jelenti:
Az ArcaniA: Gothic 4 korlátlan számú PC-re lesz installálható, de mindösszesen csak egyszer kell azt érvényesíteni az interneten keresztül. Három különbözõ géprõl is játszhatjuk majd (gondolom azért nem egyszerre), és se a lemeznek nem kell majd a gépben lennie, sem pedig folyamatos internetkapcsolatra nem lesz szükség.
Nos, a pcgames.de-rõl exkluzív módon már ma (csütörtökön) tölthetõ lesz a cucc!!! :) 10 küldetés kb. 2 órányi játékidõvel, a végén olyan befejezéssel, ami a kész játékban nem is lesz benne.
Ha neked már lent van, akkor írhatnál kicsit, hogy milyen lett!
Jól optimalizált, questek, harc, stb. Engem spec. minden érdekelne róla (gothic 1-2 megvolt, gothic 3-tól elrettentettek a rendkívül lehangoló tesztek, beszámolók)
Mivel én is 8800 gt tulaj voltam tudom, hogy sajnos manapság már kompromisszumokra kényszerülünk! Mint ahogy Molnibalage is mondta az már egy 4-5 éves cucc...
Nem olyan rossz VGA és ne öregbítsük 2007 Q3-ba jött ki azt hiszem!
Hát a harc elég érdekes lemegyek a partra,de tökmindegy hova ahol goblinok vannak harcolok hátraviszi a fegyverét a feje fölé/mögé magyarul lecsapni készül,de ez a folyamat kb fél perces mögé "gördülök" és még mindig lendít ahol álltam hátulról meg szétcsapom.Ez így ebben a formában fos.
Nem mellesleg kapcsolgatom ki a dolgokat és olyan érzésem van mintha semmi nem változna és fps növekedés sincs elég jó. Várom a pcgames hardware tesztjét mit mutat majd!
Egyetlen fenntartásom ezzel a játékkal kapcsolatban pont a harcrendszer, amit leírtál... (18:00 óra felé már én is tudni fogom, hogy milyen)
Tök mindegy mennyi idõs a 8800 gt a mai programoknál kompromisszumot kell hozni (ennél meg kiváltképp, mivel nem csekély a gépigénye), de azért általánosságban elmondható, hogy mediumon még 90%-át elviszi a dolgoknak!
Ugy emlexem eleg alacsony gepigenyt adtak meg hozza hivatalosan de a kepeket latva egyertelmu hogy a szep grafikai beallitasokhoz bika gep kell.
Minden maxon:
LOW/OFF (A jobb felül kipipálható effecteket benthagytam csak azt tettem le aminél volt off/low opció.A textúra maradt High-on mert lowra téve újrainditani kellett volna.)
Egyáltalán nem csúnya ez Low-on sem szerintem a képek alapján! Maxon csak jobb oldalt a kéményen és a kõkerítésen látszik, hogy jobban kiemelkedenek a kövek (viszont maxon az üllõ mögötti hordók azok valami baromi hülyén néznek ki...)
Mint a Gothic széria nagy rajongója, gyanakodva méregetem ezt a játékot, de amint hazaérek kipróbálom, hátha annak ellenére jó lesz, hogy a PB csinálja. addig is szívesen olvasnék beszámolót a demóról, küldetések? Karakterek? Hangulat?
Hát végigvittem a Demo-t, és borzasztó nagyot csalódtam. Eddig imádtam az összes Gothic részt, még a 3.-at is, de ez nagyon gáz.
Grafika nagyon jó, látványos, de a harc borzasztó bugyuta, mondhatni gagyi. Inventory, karakter képernyõ semmitmondó, és ami a legrosszabb:skill fa.Hát én még ilyen béna skillfát nem láttam soha, grafikailag nulla, és nem áttekinthetõ, mint pl. a Risen-ben, vagy az eddigi gothic részekben.
A demo természetesen rövid, de ezt a kevés idõt is untam. Fegyverrel az ember borzasztó lassan fut, ezért mindig el kell tenni, és az egész játék abból áll, hogy elteszed a fegyvert, odafutsz a lényekhez, elõveszed a fegyvert, stb.... Lootolás szintén nem annyira jó. Hát igen, ez elég nagy lehúzás volt tõlem,de tényleg az a benyomásom, hogy az egész játék egy felejthetõ produkció lesz.
Szóval eddig egy nagy csalódás a játék, de mindenképp megvárom a teljest, és csak akkor mondok ítéletet.
Bug: Van egy fószer,aki fel-le sétálgat egy létrán. Na itt létramászásról szó sincs, ugyanis egyszerûen felteleportál. :D
Hát, ha a demo tényleg ennyire szar, akkor én meg sem veszem. Minek? Ott a Nehrim és lesz Risen 2. A két NWN kiegem 1 éve vár arra, hogy végigtoljam. ..
A skillfával nem igazán értem mi a probléma. Ha pár teljesen egyenes vonalat nem sikerül átlátni akkor semmit sem lehet. :) A harc és a grafika nekem kifejezetten tetszett. Engem nem zavart az sem, hogy el kellett tenni a fegyvert a gyorsabb mozgáshoz. A karakterek tátogása viszont annál inkább. :)
A skillfával igazából az a gondom, hogy itt ez a grafikailag atomvillanás játék, és ahelyett hogy a skillfát szép ikonokkal pakolták volna tele, betettek vagy 7 egyenes vonalat, amin lehet nyomni a + gombot. Egyszerûen nem illik a játékhoz. Ilyet 10 éves programoknál csináltak :D
Hát a harc a Risen-hez hasonlítható, 1 plussz dolog van benne, hogy amikor az ellenfél "erõset" akar ütni - amit sûrûn tesz- akkor valami felvillan az ellenségen vagy valami speciális mozdulatot csinál, és tudod, hogy ilyankor gyorsan el kell vetõdni. Ezt a felvillanást így kell elképzelni: - Goblin : Zöld köd lesz körülötte - Pók : felvillan a piros szeme - Kõgólem : magasba emeli a kezét, és hörög (jaj, ez nagyon vicces :D) - Tûzmágus : gyûjti az energiát, majd megáll, vár, és lõ
Viszont ami gáz, hogy ilyenkor az ellenfél szabályosan ledermed, és vár 2-3 másodpercet, és utána üt/varázsol. Na mármost ez idõ alatt elgurulsz,és utána ronggyá ütöd :D
Jah igen Beast, igazad van, bocsi, én a Risen-t Easy-n nyomtam, ott nem kellett taktikázni, és itt se nagyon kell :D Figyelni kell arra, hogy jó idõben ugorj el, és kész :D
Attól mert valami egyszerû még lehet élvezni. Nekem a demo utolsó harcai egész tetszettek. Nehezebb fokozaton talán kihívás is lesz bennük. :)
Játszottál már a Risennel? Tényleg az elsõ játék volt, ahol tápos karakteremet is leverék a végén az erõs lények, ha nem figyeltem vagy fáradt voltam. Ha ment a dolog, akkor 6-8 is jöhetett, de tényleg izzadtam a végére.
Az NWN harcrendszere a másik véglet. A statisztikus RPG csúcsa talán mind a mai napig, de halál vicces, hogy 6 ellenfél körbe áll és nem talál el. Valóságalapja a 0-hoz közelít...
Hááát, nem tudom.... nekem kicsit tul oldschool. Tudom hogy sokan ugy gondoljak hogy egy rpg-ben csak a kaszabolas, meg fejesztes a fontos, de nekem mas dolgok is. Pl nem tud menni a karakter, csak futni. A sziklakra felugras olyan mint 10-12 eve volt, semmi maszas animacio vagy ilyesmi. Nem jon be hogy a kamera ennyire eltavolodik ha eloveszek egy fegyvert. Ha annyira ragaszkodtak a regi gothic-okhoz a fejlesztok, megcsinalhattak volna ugy mint ott volt, hogy az eger gorgovel en allitom a tavolsagot. Szep a jatek de eddig nem nyugozott le. Mivel magyarul jelenik meg es az osszes gothic megvan (a risen is) ezt is megveszem, de eddig nem jott be annyira. Szerintem az iranyitas ill. annak testreszabasa letfontossagu vegulis azt csinalom egyfolytaban mig jatszok.
Ne írd le ennyivel!
Én is végigértem és amennyire fostam a harcrendszertõl, hogy rossz lesz, kellemeset csalódtam! Csapkodós, de még annyira sem kötött, mint a Risen féle!
Összességében: Grafika csak azért 9, mert néhol valahol hülyén néz ki, amikor beszélgetsz,fura árnyékok nappal szemben, amúgy nagyon odaver minden rpg-t grafikában, amit eddig láttam! Ezt csak a Witcher 2 fogja egyáltalán megközelíteni (habár Two Worlds 2 is mutathat majd valamit, de meglátjuk).
Szép egyenletesen futott nálam (próbált volna meg nem úgy futni).
Régi Gothicos darabos harcrendszert itt el lehet felejteni (megjegyzem, hogy hála istennek, mivel szerintem a gothic sorozatot egyetlen dolog húzott le 1 kicsit a kiváló játékok sorából és az a darabos harc volt, na itt már sima egybefüggõ), 4 ütést tud a karakter prezentálni gyors egymásutánban. Attól függõen, hogy mennyire nehéz, illetve 1 vagy 2 kezes az adott fegyó, ezek lehetnek lassabb csapások, illetve gyorsabbak! Lootolás annyi, hogy kijelöli a gém a holttestet, fegyvert, cuccot, ha közel vagy hozzá, holttestnél kiválaszthatod, hogy mi kell, vagy elvihetsz mindent!
Karakterekbõl ennyi idõ alatt nem sokat lehet leszûrni, de az alaptörténet meglehetõsen érdekes, kíváncsivá tesz, hogy milyen irányba fog ez haladni!
Sajnos kotyvasztani (alkémia), illetve kovácsolni nem tudtam (lehet csak én voltam béna, ha valakinek sikerült, akkor szóljatok, hogyhogy lehet) Craft 1 kicsit egyszerû, mint a százas szög, nyomsz 1 c betût bejön, hogy mit ismersz mit nem, majd a jobb oldali részén a menünek, hogy van-e alapanyagod és hányat akarsz csinálni a cuccból!
Loot bõséges és változatos. Demo alatt számos kajával, itókával, fegyverrel, számszeríjjal, íjjal, ezekbe különbözõ lõszerekkel!!!!, varázslatokkal lehet találkozni. Különösen tetszetõsek a 2 kezes kardok, illetve a varázslattal feljavított kalapács, mely piros fénnyel izzott! Ezen fegyverek még a karakter hátán is kiválóan néznek ki (Kilóg a fejsze nyele és minden egyes vésetet lehet rajta látni), valós hatást keltenek, fullplate szerû páncélzat csörög, amikor mész (ezen konkrétan beszartam a gyönyörûségtõl). Földalatti barlangrendszer a végén valami hihetetlen hangulatos!
Inventory nagyon nagy, csomó cucc fér el benne és kategorizálva van: közelharci fegyverek, távharci fegyverek, felszerelés (itt vannak a pajzsok, páncélok, talizmánok), külön quest item szekció van, fogyasztható cuccok, scrollok! Mindezek nagyon átláthatóvá teszik az inventoryt.
Összességében engem, aki Gothic 2 óta nem fogtam Gothicot a billentyûzetem alatt egyszerûen megvettek kilóra. Amennyiben lesz annyi pénzem, akkor megjelenéskori vétel lesz ez én már látom (vagy ha nem akkor késõbb, de az tuti)!
Ez a játék elfelejteti a Gothic 3-al kapcsolatos rossz szájízt (remélhetõleg nem lesz annyira bugos, mint az)!
Jah igen Buggal nem találkoztam, gyakorlatilag semmi furcsával, minden a helyén volt (vagy csak valamit nem vettem észre), amit lehetett bejártam, lõttem szarvast, szedtem gyomokat!
Egyszóval Tetszik! Nagyon Tetszik! Aki még nem próbálta az tegyen vele 1 próbát mert megéri (legfeljebb nem tetszik), nekem bejön és ez még csak a játék elejébõl készített demó! Hát mi lesz itt késõbb kérem szépen, ha már ez ennyire nagyon jó!
Bocs, ha hosszú voltam, de kikívánkozott ez a pár gondolat!
Skillfa: Tényleg furcsa, szokni kell! Elvileg valahogy lehet speckó mozdulatokat véghezvinni! Nekem ez sem sikerült, ha valakinek igen, az jelezze, hogy hogyan (gyakorlatilag nem tudtam berakni a parancssorba alul)!
Az a fejsze a 2. képen nagyon jól néz ki és nagyon hatékony is! Hú de belelkesített ez a demo (pedig az ugyancsak friss Darksiders is még csak 1 napos a gépemen, ilyenkor nehéz mással belelkesíteni, de ennek sikerült)
Ez volt eddig az egyetlen játék, ami videók alapján iszonyat gagyi, de játszva Istencsászár!
ha nem találkoztál buggal akkor szerintem te eg ymásik játékkal játszottál:
- fáklyát meggyújtod aztán elteszed és ottmarad a féyne a világban.... - simán belesétáltam egy olyan helyre a parton ahol a karakter elkezdett "korcsolyázni" - csakúgy mint a régi gothicokban - és beszorult 2 szikal közé
ezeket találtam elsõ nekifutásra, ami tekintve, hogy csak egy demó elég gyászos. Full játlban ennek fényében mennyi lesz.
Játékmenet meg hát nem tudom az volt az érzésem, hogya karakterek értelmi fogyatékosak és ezt ajátékot kb a 12 éves kategóriának szánták olyan a nyelvezete és a szinkron elõadása.
A karakter egy ellenszeves metroszexuális gyökér. A harc pedig az én meglátásomban a legborzasztóbb az összes gothic közül. Nincs target lock (ha tévedek javítson ki valaki) ennek eredméyne hogy szó szerint összevissza gurul és csapkod a karakter, pluszban idegesítõen távolra zoomol ki a kamera harcnál..
Nálam demo alapján egyáltalán nem a megvevõs kategória....