na végre sikerult mukodésre birni a Demot:D végig is vittem 10 perc alatt:Selég rovid pedig azt igérték,hogy 2 map lesz benne a Litle Big Horn meg valami más erre az elobbinek belerakják a végét.... de a utobbi az jo volt:Dvárom a teljeset biztos jo játék lesz:)
Jó lenne ha nem lenne szar... PhysX... minek?? Ami ebben a szutyokban van annak köze nincs a fizikához... ez most a földön játszódik? Úgy ugrálunk mintha a Holdon lennénk... meg mikor Konföderációsok vagy kik ellen megyünk, elveszi az irányítást, és egy kijelölt útvonalon megyünk... leguggolhatok, megfordulhatok, mehetek oldalt, a sebességem állandó :D mintha csúsznék... meg az egész FOV el van baszva... legalább is 5:4-es aránynál tuti... tökre beleszédültem ahogy mászkáltam... meg olyan klausztrofóbikus volt... arról nem beszélve hogy ha lenéztem a talajra, mintha 20 centire lettem volna tõle... hát még ha leguggoltam...
a töltési rendszert jól lenyúlták GoWból :) mondjuk ez lenne a legkisebb gond... elég csúnyán is néz ki, ez meg a másik legkisebb gond, legalább a sebességgel nincs baj, de a többi szarsága mellett, ezt édeskevés :\
Ha elém tolják úgy ezt a játékot hogy nem tudok róla semmit, akkor meg nem mondom, hogy még csak most fog megjelenni... ez még sok éve is kevés lett volna :\
nekem teccik a játék!az hogy minden irányban ugyanugy mész amikor nem te irányitod az minden FPS ben igy van probáld meg a COD nál oldalra ugyanugy mész ahogyan elore...a toltési rendszer meg nem mind1 milyen:Dkinézi azt? szoval én várom ajátékot szerintem nagyon jo!
OMG, CoDnál elveszi az irányítást? O.o szerencsére nem emléxem ilyenre... de ha már elveszi legalább korlátolja be a mozgást, mert az itteni megoldással szánalmas volt nagyon :\
nem azt mondtam,hogy elveszi az irányitást:Dhanem azt,hogy abban is ugyanugy mész mint ebben semmi kulombség nincs kozottuk csak a grafika másabb!de az irányitás ugyanaz:)
Akkor nem érted a problémámat :) de mindegy is... -fav, mert nem szeretik ha valaminek a topicjában rosszakat írnak adott dologról... (én sem, pedig azoknak a véleményeknek is ott a helye)
nagyon jo 5let hogy elveszi az iranyitast, mert zart formacioban kell tamadni, amit ugye nem szabad megbontani, es latod te is egybol leptel volna onnan...szal en is meglepodtem, de
Akinek nem indul a demo az állitsa át az idõt augusztus 5.-ére.
nekem igy müködött remélem másnak is fog.
No kész a banner, köszönet Ramy-nak ééés nekem....
Jó a banner!!!
Tényleg jó lett. De amúgy, ha indítok egy topikot, hogy tudok ilyen bannert meg mindenféle menüpontokat (pl. FAQ meg hasonlók) berakni?
csak jönne már ki!
Nem ma jelent meg? Mintha szept. 8-at olvastam volna.
Jól tudtam, steam-en már meg is vehetõ.
Engem az érdekelne, h lehessen már a Warez boltban is "megvásárolni".
Darkest.of.Days-SKIDROW
Na...szerintem valamit csiszoltak rajta,mert az indiánoknál már nem szaggatott szét,igaz ATI és a beállításoknál a physix-et low-ra tettem. Grafika mint a demoban..sajnos..Hangulat..hát jobb,mivel a demoval ellentétben itt már tényleg választható a küldetés,így elsõre németölõ küldetésre mentem oroszként..tipikus környezet volt védelmi árkokkal..aztán küldetés után jön egy kis fegyver-upgrade pontosztogatás és mehet a következõ színtér..talán nem lesz olyan vészes,ha elkap a hangulat..
Nem tudom megmutatni,mert a print screen-t tiltja,fraps-ot meg nincs kedvem felrakni,de a játék MAGYARÍTHATÓ,amennyire látom,hosszú ékezetes betût ékezet nélkülire vesz,a nyelvi file csv kiterjesztésû,ami mezei notepad-ban megnyitható..
Nekem tetszik. A grafika nem a legjobb, de elég hangulatos a játék, nem egy útvonal alapján lehet megközelíteni a végsõ célt, lehet egy kicsit bolyongani, meg az ész nélüli rambózás sem mûködik, mert pl. az elsõ világháborús pályákon néha tömegesen is jönnek a németek, szóval okosan kell. Pozitívum még, hogy nagyon gyorsan tölt, tényleg 10 másodperc telik el az ikonra kattintástól a játék betöltéséig.
Nálam az aláírásomban szereplõ gépen jól futott, very high textúrákkal, 0xAF-el és 2xAA-val natív felbontásban, szóval a gépigény sem vészes. (1680x1050, a fizika közepes minõségen) Az nagyon tetszik, hogy egy egyszerû puskával is nagyon messzire el lehet lõni a látótávolság miatt, és már alapállapotban is elég pontosak a fegyverek, általában egy lövéstõl meghal az, akit eltalálsz a puskával. Extraként még csak a shotgunt, meg azt a tüzérségi fegyvert kaptam meg, ami nagyon brutális, egy komplett zászlóalj támadását is vissza lehet vele verni A fegyverek is fejleszthetõek, ez is nagyon jó dolog.
Összességében tetszik, szerintem végig fogom játszani, megéri kipróbálni.
Ajaj...ez bekerülhetne a rosszpcjátékok.hu-ra.
Ronda, és szaggat is. Vagyis az elsõ pályákon minden maxon, nem szaggat, tökéletesen fut...jön egy éjszakai pálya...vaddisznó mód akad...és teljesen mindegy, hova veszi az ember a grafikát.
Hát ez így ennyi volt...30 perc játék idõ...utána játszhatatlan módba vált át.
Ja és még láthatatlan falak is vannak...BASSZUS! Láthatatlan fal? Csak úgy? Ez 5 éve is égõ volt...hú...
Nekem OpenAL32.dll hibára hivatkozva nem indul el a játék (SKIDROW release). Valaki tud rá megoldást? (Win7, GF8800GT driver: 190.62)
nekem nincs semmi bajom a játékkal sztem szép a grafja is nekem teccik,nem lehet minden játéknak Crysis grafja....én nem a grafika végett játszok a játékokkal és az hogy szaggat neked az nem a játék hibája...
Googleba írd be az OPEN Al szót, enter, és linkre rá, töltsd le. enjoy
Vannak iylen zöld bogyók,amik a kék aurás emberkéket öli meg.Ezeket a pályán hol lehet felszedni,mert igen kevés van belõle!?
Ennyire nem vagyok kezdõ! Próbálgattam már jópár OpenAl32.dll verziót, de az nem megoldás, hogy bemásolom akármelyiket, mert akkor egy másik hibaüzenet az eredmény:
Miután többször is ezt az üzenetet kaptam, akkor tettem fel a #108-ban a kérdésemet...
wazzeg.. rámegyek, hogy new game erre a program mûködése leállt valaki nem tud valami megoldást? win7 x64
Egy: én se a grafika miatt játszom, de azért ne a Medal of Honor elsõ részébõl tegyék át, a növényeket, fákat...
Kettõ: de a játék hibája hogy a szaggat. Mert ha esetleg tudnád értelmezni azt amit a másik leírt, nem beszélnél ostobaságot.
Csak egy pályán szaggat, és érdekes módon az is hirtelen helyre jön, ha ki lépek , majd újból elindítom.
És, bár tényleg nem a grafika érdekel, de elég jó gépem van, és egy ronda elavult grafikájú játék, ne szaggasson már , ha a Crysis ami 50-szer szebb ,maximumon fut!
Szar és kész...hibás...bugos...ennyi.
A láthatatlan falakra meg semmi mentség nincs. Ha nem lehet tovább menni a pályán..akkor rakjanak már oda valami természeti akadályt...egy fatörzset vagy valamit....de nem...minek az...pálya vége, láthatatlan fal...oszt' jó napot!
Ilyen megoldás évekkel ezelõtt is ultra gagyinak számított.
OpenAl hibára: http://connect.creativelabs.com/openal/Downloads/Forms/AllItems.aspx Nekem megoldotta.Nem bemásolni hanem telepíteni.
Zöld izék nem ölik meg a kék aurás embereket csak elkábítják mert az õ túlélésük fontos a történelem számára azt hiszem.Ha nincs zöld bigyód lõdd lábon.Lényeg,hogy ne a fejre célozz,
Persze ezt az open al-t telepíteni kell, nem bemásolni... van egy ikonja, elég sok 2007, 2008-as játék használja. csak nem értem minek a nvidia fizics mellé még ez:S
Ez nem VGA-s cucc, hanem a hangkártyához kell. OpenGL videó, OpenAl audó. A demó asszem automatikusan telepítette, vagy már más játék. Lényeg: sokszor érdemes figyelni, hogy az OpenAL szoftver fent legyen, elég sok játék használja - legalábbis kell neki. Egyébként a játékot a Steamrõl is leszedték, legalábbis EU-ban. A fórumot olvasva volt még az eredeti játékkal is valami bibi. És a nyavalygóknak: nem lehet minden játék olyan vacak, mint a Crysis.
Csak egy kérdésem van: Ha a Demó szerint nem volt elég ez a játék elindításához: Core2 Duo T6400 2Ghz, 2GB DDR2 RAM, HD3650 512Mb VGA, akkor a teljessel se próbálkozzak, vagy azért van valami javítás a két verzió között?
És persze hogy romokban a pc-s játékpiac ha nem képesek optimalizálni, vagy ha lesz@rják az ATI/nV tulaj játékosokat....
Nem tudom, hogy milyen gondokkal találkoztatok. Az utolsó néhány évben kevés ennyire jól optimalizált játékot láttam PC-re. Az ikonra kattintástól számítva kb 5 mp alatt már a pályán vagyok, röccenésmentesen fut. E8400 proci, Ati 4850, 4 GB Ram van a gépemben, semmi extra.
Ami viszont bosszantó, hogy tegnap szívatott egy pálya rendesen. Amerikai polgárháborús sorozat, amikor Welsh-t kell hazavinnem (sztem az utolsó pálya lehet ebbõl). Van egy pont, amikor valami támadást kell vezetnem a szárnyon. Innen szopatóra tett, mert szerintem full bugos. Nekimegyek valaminek, meghalok. Másik oldalra megyek, ott is. Semmi nem jelezte, hogy mi merre hogyan. Nagy nehezen eljutok a végére, 20-30 visszatöltés után, erre az elérendõ pont 10 méterre van tõlem, és nem tudok kiugrani a kerítésen, semerre sem tudom megközelíteni.
Na ezzel találkozott már vki?
Én azzal a gondalt találkoztam demónál hogy a lent említett konfigra kiírta hogy nem éri el a minimumot, majd el se indult a játék. Bezzeg haverom ugyan ilyen konfigján csak nV 8600Gt-n döccenés mentesen szaladt. Csak arra tudok gondolni hogy nincs optimalizálva a motor. Igaz régi a VGA kártya, de ha még a Crysis is tûrhetõen fut rajta akkor nehogy már egy ilyen játéknak ne legyen elég. Ergo: Optimalizálatlan. Legalább is a demo-ja. A teljest is azért kipróbálom, hátha annak már elég lesz.
Sötét napok következnek a Darkest of Days fejlesztõi számára!
Az elsõ tesztek alapján nem sikerült valami fényesen az 8Monkey Labs legújabb játéka.
A Darkest of Days alapkoncepciója pedig igencsak jónak tûnik. Idõutazás, híres emberek megmentése, egy titokzatos ellenfél, egyszóval adva van minden egy jó játékhoz, és még a sztori is eredetinek hangzik.
Sajnos azonban úgy látszik az 8Monkey Labs munkatársainak nem sikerült az ötletet fogyasztható formába önteni. Az elsõ tesztek alapján ugyanis a Darkest of Days sztorija összecsapott, a grafika randa, mint a bûn, az MI a havasi gyopár szintjén vegetál, és a szinkronhangok is csapnivalóak, ráadásul az Xbox 360 verzió szaggat is.
"a grafika randa, mint a bûn" hm??!! A többihez még nem tudok szólni annyira, de ezen eléggé meghökkentem. Miért, ha 1 játéknak nincs Crysis grafikája, akkor már ronda?? Érthetetlen...
Igen közben már én is rájöttem ,hogy a szerencsétlen csak törölte a physx-et az újat nem rakta fel (hát igen profi munka).
Nem ronda a grafika. Legalább annyira jó, hogy nem arra figyel az ember, hogy hû, milyen mosottak a textúrák meg ilyesmi. A kukoricaföldek pl. nagyon jól meg vannak csinálva, mindegyik különálló darab, külön hajlik mindegyik, amelyikhez a a karakter rálép. És bizony egy ilyen búzatábla sok száz darab ilyenbõl áll, és a játékmotor teljesen simán elboldogul velük.
Az MI buta: hát tény, hogy nem egy HALO szinten vannak az ellenfelek, de azért fedezékeket használnak ha van, sunyin lõnek, úgy, hogy alig látni õket, gránátokat is dobálnak ha kell...én nem várom el, hogy komplett haditervet dolgozzanak ki ellenem, így is elég sokszor meghaltam, mivel nagyon pontosan céloz az ellenség.
Szinkron: mert mégis milyen szinkron kellett volna? Az idõutazós laborban a nõi hang, meg a segítõm, a volt New York-i tûzoltó hangja tökéletesen passzol, akció közben meg elvétve találni olyat, akivel hosszasan kéne beszélgetni.
Xbox-on szaggat, hát így jártak. Nálam teljesen jól fut, ez is jelent valamit.
Van különbség a repack és a sima skodrow között???
Van, de csak annyi hogy a Repack már nem rak ki egy plusz ikont (language selector). A sima verziót is letöltheted, csak egy ikont kell kitörölni. (az asztalon hoz létre egyet, amit nem kéne)
Hát én nemtom a grafra miert kell panaszkodni mikor örülhetnénk hogy ez a játék akár 80 NPC-t megjelenit 1 mpben ráadásul mindet mozgatni.... nemkis feladat ám
"Brand New Engine: The dedicated team at 8monkey Labs has created an all-new, groundbreaking game engine known as Marmoset. The Marmoset engine not only breaks from the all-too present Unreal engine FPS clones flooding the market, but also allows for some amazing graphical capabilities. You’ll fight through epic battles filled with literally hundreds of NPCs on the screen at the same time, all with an advanced AI and all without a hint of graphical slowdown and all set against wide-open environments that are lushly detailed and dynamically lighted."
Hali! Nem tudtok vmi megoldást (progit vagy akármit), h a játékot a felkínált felbontásokon kívül egyébre is be lehessen állítani? 16:10-es monitoron szeretnék full képernyõn játszani, de 1680x1050-hez gyenge a gépem, más 16:10-es felbontás meg nincs benne, meg aspect ratio átállítás sincs ha jól láttam. Most úgy játszom, h 1024x768-ban 4:3-ban, 2 oldalt fekete sáv van, de jobb lenne teljes képernyõ.
az úgy elég fos lehet... esetleg nincs valami .cfg vagy valamilyen edit fájl ahol tudnál falbontást módosítani?
Amúgy ezt rohadtul nem értem. Annyira így meg úgy wide divat van, de a játékokban még mindig 4:3 az uralkodó... Pedig tényleg jó a wide, régebben idegenkedtem tõle, de most h lett széles monitorom, nagyon jónak tartom. Sokkal jobban igazodik a szemnek a vízszintes látószögéhez.
Hûha, akkor itt nálam vmi nagy gebasz van. Nekem ennél sokkal kevesebb felbontást ír ki. Meg más játéknál is csak egyedül az 1680x1050-et jelzi 16:10-ben... Pedig fennvan a monitor drivere. Most mit csináljak akkor, van vmi ötlet?
A monitorod milyen típusú? Lehet hogy van újabb drivere is. Melyik Nvidia driver van fent éppen? Lehetséges hogy egy frissítés megoldaná a dolgot. Most már nem jut eszembe, holnap még utánanézek hátha találok valamit.
Hát nekem meg az a véleményem, hogy nagyon el lett találva ez a játék. Tény, hogy nem crysis a grafika, de az speciel nekem nem tetszett. Ez úgy, ahogy van, rendben van. A helyszínek változatosak, a feladatok szintén. Most éppen elkaptak a németek a II. Vh-ban, és a többi lengyel hadifogollyal együtt egy lágerbe visznek (Auschwitz-re emlékeztet). A hangszórókból német parancsok röpködnek, és a rádióból a Horst Wessel lied szól. 100%-os a hangulat. Mióta elindítottam, egyre kevésbé tudom abbahagyni, és teszem ezt a Wolfenstein kárára, mert annak nincs hangulata. Ennek van. :)
Tudom h 1680x1050 a natívja, asztal annyiban is van. De úgy van ahogy mondod: mint látod, elég gyenge kártyám van az ilyen nagy felbontásokhoz. Amúgy most annyit sikerült megtennem, h az nvidia panelben egyedi felbontásként 960x600-at bele tudtam tenni, így a játék opcióiban megjelent ez a lehetõség is. Ki is választottam, úgyh most annyiban van. De lehet h inkább átteszem 1280x800-ra, és visszaveszem high-ról mediumra. Igaz sajnos eléggé romlik a látvány, de teljesítményben jelentõs javulás van. High-on helyenként szinte játszhatatlan.
Jó sok küldetés van Most járok a 11.-nél, ez polgárháborús volt, de most beadott megint 3-at.
Pár kép, hogy színesebb legyen a topic.
Basszus. Vége... Hát ez rövid volt. Remélem, hogy jön folytatás, még több helyszínnel és korral. Hangulat: 10 Grafika: 9 Zene-hangok: 10 Sztori: 10
Király volt, sztem még egyszer végigtolom, de ordít a folytatásért.
hangulata tényleg nagyon jó, de ami nagyon zavaró, hogy az emberek olyan hihetetlen buták! csak szaladgálnak ész nélkül! emiatt lett egyszerû ez a játék. ezt berakták volna egy cod környezetbe és beszarunk a gyönyörtõl! kedvencem, mikor egymással szemben áll az ellen és lövik egymást kb 2m-rõl :D tiszta csupasz pisztoly :D
engem csak az idegesít halálra ebben a játékban, hogy megjelennek a jövõbõl jött faszik lekaszabolom õket, felveszem a stukkerüket, de a pl.: polgárháborús társaimnak fel sem tûnik a robotruhás jövõmókusok hullája, nem, hogy a sorozat lövõgépkarabélyom. gráá