Ezt a topikot az Ogre 3d nevû ingyenes játék motornak nyitottam, kérem, aki ismeri, tudja használni, vagy szeretné megtanulni a kezelését, az mindenképpen írjon!
nem lehet ez egy rossz program... több gamehez is használták már, és tûrhetõ grafikájú gameket lehet belõle kihozni. Csakhogy ÉN nem tudnám használni :P :D
Igen, játékot lehet csinálni, ez egy nyílt forráskódú engine, ingyenes, oda fejleszted ahova akarod, azt csinálsz belõle amit arasz... Akár az FPS-tõl kezdve az autóversenyen át az RPG-ig... (nekem az utóbbi a jelöltem) Blenderrel én csak modelleznék hozzá, bár lehet inkább a 3d Studio Max-nál maradok, emrt ahhoz jobban értek...
Hát a Shrekhez semmi köze, csak annyi hogy az Ogre egy közismert Fantasy faj, és a Shrek is pont ijennek született Azt meg már a fejlesztõktõl kérdezd, miért így nevezték el az engine-jüket...
Inkább talán van a játék motor, amiben van a grafikus motor, ami az effekteket, meg grafikus dolgokat kezeli, és van (szintén a játékmotorban) a fizikai motor, ami a fizikát kezeli...
Hát az nem ilyen egyszerû :D Kell hozzá Pyton 2.5, Microsoft Visual C# 2005 Expended Edition, Én ajánlom a C++-t is, és elõször le kell fordítani a kódot, majd úgy létrehozni egy exe-t... Ne is mond, ezzel még énis szarakodok. Ha egybõl akarsz valamit, szedj le egy kész projektet, amien stílusú játékot akarsz, és azt fejleszdgesd... Én a Rastullahs Lockenpracht Dharai átékot szedtem le, megtetszett, jó kis RPG rendszere van... Szal azt fogom fejlesztgetni. Viszont ha ez túl bonyolult neekd, akkor ajánlom a Cube 2 Sauerbraten engine kipróbálását, mert abban nem kell alapból fordítani ilyen progikkal, az alapból egy játék, amineknyílt forráskódja van, stb... Szal ott még ingame (játék közben) is tudsz szerkeszteni...
a Cube 2 a HEAT (rosszpcjatekok.blog.hu) motorja.... :DDD
az már más kérdés, mert olyan játékot csinálsz a Cube 2-bõl, amilyet akarsz, nemkell feltétlenül "risszpcjáték"nak lennie akr egy Crysis clone-t is csinálhatsz....ha értesz hozzá :D:D:D:D
lol én meg már azthittem h shrek-kel kapcsolatos:D
Ennek semmi értelmes nincs, ha ilyesmiben gondolkodsz, inkább egy jól moddolható játékmotor SDK-jával próbálkozz, pl. Source SDK. Az Ogre csak egy grafikus motor, csak az tud vele bármit is kezdeni, aki viszonylag képben van programozás és real-time 3D grafika ügyében. A fizikához végképp nincs semmi köze.
De ne feledd, az ott a Cube 2 és nem az Ogre 3d. Célom egy saját játék létrehozása, akármilyen szar is lesz. És egyébként miért is foglalkozzak elõre a törtéettel, elõször azt kell kideríteni, mit tudok kihozni a motorból, "mert ha elõre gondlokodom a történetrõl, sok része halhat meg ha kiderül, mit tdok kihozni a motorból."
Ami alapból van benne nagyon kerkeek a hullámai, és a tükrözõés, és fényvisszaverõdis is túl erõs néhol...
Alap víz:
Saját víz:
...nyugodtan szarozzátok, de szerintem még mindig élethûbb mint az alap "mesebeli" víz... Persze néhol még kicsit kockás, és pixeles, de még csiszolgatom
én látom :) most telepítem épp a progit de használatára csak késõbb lesz idõm amúgy fejlesztesz vele konkrétan valami játékot vagy csak ismerkedsz vele?
Hát mostmár a Cube 2T hagyom a fenébe :) Azt csak ajánlottam azoknak, akik semmit sem értenek a programozáshoz.... Most mint a topik is mutatja, Ogre 3D-vel fejlesztünk... és már potosabban 5 lelkes emberrel, plusz valószínûleg csatlakozni fog hozzánk egy korábban megalakult fejlesztõcsapat. Nemsokára lesz oldalunk, majd bellinkelem ide
Keresünk C++ programozót! Legalább középszinten tudja a cuccot, az már jó :) Tehát ha valakinek van sok szabadideje, és kedve játékot fejleszteni azt tárt karokkal várjuk :)
olvasom a hivatalos tutorialt, de nekem zavaros nagyon, valaki eljutott valameddig? esetleg alap letölthetõ példák vannak valahol?
msnen megbeszéljük ,mi a dialog rendszert fejlesztjük éppen, tehát BESZÉLGETÉS megvalósítása.... Amugy vanak projektek a hivatalos oldalon a Gallery menüpontban... de azoknak nincs kiadva a forrása...
Szia! Én szeretném megtanulni az Ogrét. Nagyon örülnék, ha valaki megtanítana. Aki hajlandó rá, vagy ért hozzá, vegyen fel msnre. Elõre is köszönöm, és nagyon meghálálom :) [email protected]