A Mass Effect Legendary Edition magyarítás v2.0 (javított és átdolgozott verzió) már letölthető a Magyarítások Portálról! Kijavítottam több ezer helyesírási/elgépelési/nyelvhelyességi hibát mind a 3 rész és az összes DLC szövegében. Más-más készítette a hivatalos/nem hivatalos magyarításokat, ezért a szöveg nem teljesen egységes. Ebben a magyarítás csomagban ezeket a kisebb-nagyobb eltéréseket egységesre írtam át. Ezenk kívül a Portálon már elérhetőek a nem hivatalos patchek magyarításai is mind a 3 részhez.
Pár kisebb hibajavítás után már letölthető a Pinnacle Station DLC (ME+MELE) frissített magyar fordítása (v1.1) a Magyarítások Portálon.
Nincs, mert kulsosok csinaltak anno a DLC-t a Bioware felkeresere, plusz amikor sajnos a dlc forras teljes egeszeben elkallodott, egyszeruen nem tudtak eloszedni sehonnan sem. De, PC-n semmi sem lehetetlen :)
A Mass Effect: Pinnacle Station DLC-hez megcsináltam a magyar fordítást! Most már lehet telepíteni az eredeti magyar nyelvű Mass Effectre is ezt a DLC-t. A Legendary Editionhoz meg ott a modderek által készített DLC. Mind a két verzió magyarítása letölthető a Magyarítások Portálról.
Es ha osszekapcsolod az EA accodat az Origin accountoddal, ilyenkor az ilyen "orokolt" jatekok ideiglenesen megjelennek ott is (lasd steamen vasarolt origines jatekok, stb.) es ott probalod meg letolteni es inditani?
Nem, van egy ilyen opció, kvázi a steames "integrity check" vagy más launchere "repair" megfelője, azt próbáld meg, hátha, az törli a cachet és néha ennyi elég.
Hello Valaki tudna abban segíteni, hogy miért nem akar elindulás nekem a legendary edition ea play ből? Indítanám a játékot de your game failed to lánchíd An erről on our end caused your lánchíd. Try ágait lettél liter. Később sem indul újra is tettem Valakinek valami ötlet?
Igen, közben megindult, úgy látszik volt valami gixer de már megoldódott.
Nem tudjátok, hogy a masseffect.hu -val mi történt? Le akartam húzni a magyarítást, de az oldal döglött, máshonnan meg nem tudom, hogy hol lehet letölteni.
nem beszéltem még velük egyszer sem mióta a hajón vannak, többiekkel megy minden szépen, wrex most mesélt a családjáról, bosszantó mert már régebben lejátszottam és akkor nem volt ilyen hiba
igen eredeti lemez, elfelejtettem mondani, megoldást ezekszerint Te sem tudsz
Az eredeti ME-ben volt ilyen bug. Liarával volt nekem is.
Nem lehetséges, hogy már mindent beszéltél velük? A társakkal a "progress" mindig két fő küldetés között történik, így addig nem tudsz tovább dumálni velük, amíg nem mentél megint megoldani valami fontosabb feladatot. Lényegében egy (majdnem) végtelen ciklus az egész, főküldetés következő missziója, duma mindenkivel aki él és mozog, újabb főküldetés, újabb duma, küldetés, duma...
Üdv! Volt már valakinek olyan hibája,hogy kaidennel és liarával nem tudott beszélgetni a normandián? odamegyek enter és csak állnak egymás mellett Utoljára szerkesztette: csabika1982, 2021.07.19. 15:10:49
Van, de valami vicc alapján a vörös opció több paragon pontot ad ott, mint a kék. Én se értem, de ez már az alap ME3-ban is így volt.
Tudom, hogy megmondták, de azért ha itt is visszaolvasol, akkor látod, hogy sok a komment, hogy "remélem,hogy ott változtatnak valamit" vagy "remélem ez másképp lesz". Nem lesz, ugyanaz minden.
Na , a LE végén néhány zárógondolat az ME3-hoz: - a játék vége 100%-ban az extended cut, semmit nem adtak hozzá, - TIM paragon elintézése még mindig ugyanúgy működik, a thessia-i csavarral együtt (lásd spoiler) - a titkos befejezés a destroy végén még mindig ugyanúgy van - 100%-ra végigvittem a játékot (egy küldetés se maradt, max szinten voltam már a dlc-k alatt) és kb 8200 war assetet tudtam elérni, 7800 kell a titkos destroy befejezéshez, szóval közel 100%-ra kell kihozni a játékot - mindezt importált karakterrel
Az Illusive Mant úgy lehet paragon karakternek rábírni az öngyilkosságra, hogy: 1. kimaxoljuk a paragon reputationt 2. Marson, Thessián, Cerberus HQ-n és a Catalyston is beszélni kell vele, a baloldali opciót választva, aztán mindenhol a kékeket, ahogy szoktuk, kivéve ... 3. Thessián, ahol a pirosat (you are indoctrinated vagy ilyesmi lesz a szöveg).
Ha így csináljuk, akkor a Catalyston fejbe fogja lőni magát, akárcsak Saren az 1 végén.
Az az "1.0 ending" számomra meg tökéletes volt. ;)
Biztosra veszem, hogy ha bele is rakjak/reaktivaljak a multit, az nem fog szerepet jatszani mar a single kampanyban. Se ertelme, se funkcioja nem lenne ma mar, viszont a multi nagy moka volt anno, (ha mar a v1.0-es endinget szidta mindenki, a multit altalaban dicsertek) szerintem elmenne egy ideig a sajat laban - ha pedig meg kapna ujabb es ujabb frissiteseket, ki tudja...
Csak ne integraljanak semmit a jatekbol a multihoz. A multi 1-2 evig erdekli az embereket, aztan kiurulnek a szerverek, de a jatekot ujra es ujra elovesszuk 10 ev utan is. Ez a LE-vel sem fog valtozni.
Nem "még nincs". Nem is lesz. Ezt is elmondták már a kiadás előtt. Az eredeti verzióban 50% készültségről indult a számláló amit multival fel lehetett tolni 100-ra. Mivel itt nincs multi és ezért alapból 100%-al számol, igy a ponthatárokat is megemelték ehhez mérten.
Ha jol ertem amit irsz, akkor a multizas helyett alapbol megkapjuk a 2x-es szorzot (vagyis eltorlik a 0.5x szorzot), de cserebe az elvarasok is 2x-esere nottek. Szoval a gyakorlatban pont ugyanolyan minden mint az eredeti jatekban ha nem multiztunk, vagy van valami valtoztatas ezen felul?
Hétvégén elérek a végére, a max szint már most megvan. Majd írok róla, hogy változott-e valami, bármi a befejezések kapcsán. A hírek szerint a lényegen nagyon nem, de lehet hogy lesz egy-két kisebb kozmetikai változtatás, mint pl. Tali arcképe volt korábban.
Egyetértek az előttem szolokkal. Jó olvasni kinek mi a véleménye. Olvastam hogy átdolgozták a war assetet ugye mert még nincs multi azért kellett valami balansz. Persze a teljes élményhez a 100 % végigjátszás szükséges.
Nem baj írjad csak, jó megtudni az újdonságokat a játékban, én szívesen olvasom hátha a kedvem is meghozod hozzá... Csak még az a bajom hogy felújított vagy nem, tényleg olyan qrwa sokszor végigjátszottam már -ráadásul utoljára tavaly ősszel - őket, hogy egyenlőre még "ME-túltengésben" szenvedek...
Folytatom a magányos ME bloggolásomat. :D ME3 még mindig: - kb 7800-8000 war asset kell ahhoz, hogy a legjobb destroy befejezést kapjuk, ez régen 4000 volt, de akkor ugye volt galactic readiness - én 8100 körül vagyok és még a citadelbe bele se kezdtem, most vagyok a point of no return-nél, azaz a cerberus bázis megtámadásakor, úgy kb 9000 felé fogom kimaxolni várhatóan, de ez egy 100%-os végigjátszás, minden küldetést megcsináltam, minden bolygót 100%-ra feltérképeztem - a teljes trilógia végefelé elmondhatom, hogy akinek nincs 120 hz-es tévéje, az nyugodtan hagyja quality módban a játékot, mert egyszer sem tűnt fel, hogy 60 fps alá ment volna tartósan a játék, lehetett itt-ott 1-2 mp-es akadás, de nekem szabad szemmel nem tűnt fel
ME3: - ha jól látom megszűnt teljesen a galactic readiness, az a százalékos érték, amit mobilapplikációval meg multi játékkal lehetett régiónként növelni - viszont ezzel együtt úgy érzékelem, hogy valahogy a war assetek értékét is lejjebb vitték, mert már a geth-quarian békénél vagyok és még mindig csak 4000-nél járok, pedig mindig 100%-osan felfedezek minden megnyíló új rendszert assetek után kutatva, gondolom balance-olták a százalékos érték megszüntetése miatt - átrajzolták Tali fejét! mármint a képen, amit kapunk tőle, ha őt romance-oljuk a játékban. Sokan kiakadtak az eredeti játéknál, hogy egy internetről vadászott modell arcképéből csináltak kék elfet Talihoz. A mostani kép kicsit közelebb áll a ME lore-hoz. - sajnos kipeccselték az engineeringes reputation exploitot (végtelen számú reputationt lehetett save-load után csinálni egy ponton a játékban) - minden dlc fegyver és armor benne van: szóval cerberus harrier, szevasz! (mondjuk 150k, de megéri!)
Na, egy-két info az első két játékról a Legendary Edition-höz:
ME1: - a célzást árkádosították kicsit, magyarul sokkal pontosabb lett minden fegyver képzettség vagy modok nélkül is. Emiatt a játék sokkal könnyebb is lett. - még mindig működik a Dr Chloe-féle végtelen pénz-exploit, de sok értelme nincs, ha valaki rendesen lootol, akkor hamar kimaxolhatja a pénzt amúgy is - még mindig be lehet hajtani Makoval Therumon a "résen", amikor megyünk Liaráért
ME2: - a bolygó-scannelés maradt, de nagyon felgyorsították a dolgot, sokkal gyorsabban mozog a célkereszt, kevésbé idegesítő lett az egész, - plusz nekem úgy tűnik, hogy sokkal több a Rich bolygó, mint volt. Lehet, hogy ez nem így van, de nekem úgy rémlik, hogy sokkal nehezebb volt kimaxolni a nyersanyagokat az alapjátékban, - a társak AI-ját mintha javították volna, mert úgy vettem észre, hogy konkrétan kiveszik a részüket a harcból, ami a régi ME2-ben nem így volt, kb mindent én csináltam, kicsit besegítettek. Itt konkrétan sokszor kivégzik az ellenséget mielőtt én egyáltalán odaérek.
igen, a 2. rész alpha magyarítása már tölthető és tesztelhető is (ez a régi magyarítás átültetése a legendary editionra, egyenlőre nincs átnézve, tesztelve, rendesen hozzáigazítva): http://masseffect.hu/letoltesek/ (az első rész magyarításával még jogi gondok vannak a háttérben, a 3. részt meg még munka alatt) Utoljára szerkesztette: Kmarha, 2021.05.20. 10:33:03
laza 11gb-s mai patch , tippre a prerendered cutscene fixek miatt :)
Ha elterjednek videoszemüvegek is biztos sokan fognak játszani vele (mivel a legjobb modja a játéknak a stereo patch, csak épp hw nincs elterjedve) úgyhogy megint ki lesz adva ez 100%.
En meg fogom venni mar csak azert is, mert nagyon sokat jatszottam vele (ma is sok szor eloveszem), viszont sosem fizettem erte, es ezert szegyenkezem...
Nézd a jó oldalát, ha a fele szituációban béna a megoldás, akkor az esetek másik felében majd működik az új (be)világítás és az árnyokok összhatása. Hétvége után kiderül, hogy melyik van többségében. Bár valószínűeg a kutyát nem érdekli majd, akármi lesz a végeredmény, jön a "Nézd már farkas... ezen már megint nincs sapka!" :) Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.05.14. 15:40:24
Mondjuk onnantól kezdve bármit megevett a fene ha 8millio pixel van, márpedig úgylátszik most az a mánia: Up to 30fps @ 4K UHD on PS4 Pro
Nem éri meg. Ideje lesz mobilon ha lesz viselhető display, hogy tudja a display hovanéz az user és úgy osztja be a pixelrácsot hogy odajut ahova "köll" . És úgy rak ki 4K-t hogy 540p-t számol le hozzá.
>6X-os teljesítménynél ez már nem lehet érv. Opciótlanságra se tudom milyen érv lehet. Hogy ha ilyen beavatkozásaik "mellékesen" hogy egyenként kell korrektúrázni akkor legalább lehessen váltani. És volt egy ideillő "run with that" is , Jen Hsun Huang-é , az "it just works" ...
Comparisons between the Legendary Edition and the originals are inevitable, which Meek calls both a gift and a curse. "If you make some fix that has the light averaging out on Shepard and the shadows are working and that looks better in 10 scenes, but it makes it look worse in 10 scenes, you know that people are going to find those 10 scenes that it makes it look worse and compare those and run with that, right?" (forrás)
Érdekes hogy az epic-nek nem ért pénzt hogy jobb fényben látszódjon az unreal , vagy valami új featuret demózzonak.
Szerintem nagyot azoknál fog ütni, akik régen is játszottak vele és tetszett is nekik. Pl. mint mi. Az új generáció, aki még nem játszott ME-vel megjelenéskor, az szerintem hiányolni fogja a modern megoldásokat, hogy pl. nincs olyan mozgás, mint a MEA-ban, illetve hogy az animációk egy picit korosak már.
Hát anno PC-n sem volt egyszerű a ME1 és ME 2 DLC-k beszerzése, a bioware pontrendszert soha nem akarom látni :) Később aztán megjöttek Originre, de egészen a pár évvel ezelőtt megjelent DLC csomagokig vért izzadtál, mire összevadásztál minden "nem promós" valódi DLC-t (mert ugye a ME 2 extra promo tartalmainak a száma kishíján Sims dlcket is meghaladta).
Plusz azóta jött egy újabb generáció, akinek az ismerősei/szülei folyamatosan hajtogatták, hogy a Mass Effect sztorija és karakterei mekkora hatással voltak rá, de valószínűleg csak most fogja megnézni és kipróbálni. Nagyon kíváncsi leszek majd azokra a reviewekre, amiket ezek a játékosok írnak (a világgal most ismerkedők), hogy vajon a 2021-ben is üt e akkorát az egész, mint anno...
Hja, és vajon a veterán játékosok közül lesz annyira "beteg" :D valaki, hogy megint újraszekeneli az összes bolygót a ME2-ben? Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2021.05.14. 11:52:54
Plusz azért azt is tegyük hozzá, hogy egy ME remasterért (nem remake-ért!) úgy 5-6 éve veri az asztalt mindenki. Az előző generációban csak bc volt játszható a ME trilógia, ráadásul egy rakás dlc nem volt elérhető egyes területeken a store-ban. Pl. Magyarországról nem tudtad megvenni a lair of the shadowbroker dlc-t az ME2-höz. Ha nem volt meg x360-on vagy warezban volt meg, akkor baszhattad, nem játszottál még bc sem vele az új konzolodon. PS dettó. Ha semmi mást nem csináltak volna, mint kiadják mai felbontáson / 60 fps-en újra a játékokat, az is elég lett volna, minden egyéb csak bónusz. Garantált a siker.
A bionak meg nagyon kell, mert a technikai megoldások bár fontosak, de az rpg-t még mindig a történet, a világ, a karakterek viszik a hátukon és azon a téren már lassan 10 éve semmi maradandót nem alkottak. A Shepard-sztori még a régi bio játéka és érződik is rajta, hogy itt még nem a ray tracing meg a szuperjó animációk voltak az elsődleges szempont, hanem a történet és a hangulat.
Volt egy ilyen irányvonal mielőtt beütött a VR , meg "100 fov alatt nincs élet" hogy kiváltanak projektort ilyenekkel:
szerintem ez jön visszafelé a mobil miatt. 720p 120fps-t lenyomta a 9800GTX SLI , és az ilyen 40fov-hoz elég volt. Sztereo miatt meg 1600x900p-nek nézett ki mert átlagol.
Lehetséges, nem tudom. Most van egy olyan érzésem, hogy nagy számokat fog produkálni a MELE. Lesz egy második virágzása pár hónapig, aztán vissza a posványba. Nyilván nem fog akkora eladási számot teljesíteni, mint az eredeti ME1-2-3 összesen, de ha azt nézzük, hogy mekkorát tarolnak az újrakiadott remakek vagy felturbózott konzolos portok PC-n, akkor a EA/Bio most keresni fog nem kevés dodót, vagyis nekik megéri, a PC/PS5/SX is kap egy elfogadható remastert, így azoknak is megéri. Win-win. (Már várom, hogy mikor érkezik a Skyrim PS5/SX special-legendary-ultimate kiadása, mert ide a rozsdás bökőt, hogy...)
Ami a botrányokat illeti, ha valaki nem barlangban élt az elmúlt években és rendelkezik minimális intelligenciával ahhoz, hogy önállóan megértse is azt, amit lát/olvas a világban, az pontosan tudja, hogy a gamer hisztiknél nagyobb lufi nincs jelenleg. Természetesen jogosak a pillanatnyi felháborodások, hiszen tényleg botrányos manapság minden játék megjelenéskori állapota, plusz a fejlesztői döntések is sokszor nehezen emészthetőek, de az "anyám életére esküszöm, hogy többet (insert random fogadalom here)" kezdetű kommentek 99%-a óvodás hiszti és SEMMI foganatja nincs. Mint a kisangyal, úgy vonul mindenki pár év múlva a következő játékot előrendelni, megvenni.
Persze, most is lesz pár jómunkásember, akik majd végigzongorázzák az összes fórumot, posztot, threadet, komment szekciót és behülyéznek mindenkit, mert nem emlékszik mondjuk a látszólag fakocka bonyolultsági szintjén mozgó "háromszínű" endingre vagy a kivágott és DLC-ként eladott "from Ashes" tartalomra, stb. de az igazság az, hogy ezeket már senki le sem szarja. Az egyszeri gamer memóriája mint az aranyhalé. Ki is haszálja az ipar keményen.
De könyörgöm, amikor a sportban, politikában, gamingben, stb. mindenki sír mindenért, akkor az ember ehhez hozzászokik és a sok hisztispicsa komment között már azok sem tűnnek ki, akik tényleg jókat, lényegretörőket és pontos kórtörténetet írnak vagy mondanak, mert ez lett a sztenderd. Itt a vadkeleten volt egy mondás anno, miszerint akkor van baj a Hortobágyon, amikor a sok bégetés között már nem hallatszik a kutyaugatás.
Gondolom nem Ps5-ön játszottad stereo 3d projektoron ... Reálisan kéne látni, egy 500 dolláros ps5-nél örülni kell a 4k 60 fps-nek. Az bőven elég. A legtöbb játék ezt a szintet sem képes megugrani ps5-ön vagy series x-en.
PC-n most is tudod, ha van elég erős vasad erre, de nem is ez volt a kérdés.
Én az ME1-et meg a kettőt is , stereo 3D projektoron játszottam , és amíg be nem kapcsoltad az nvidia 3D vision-t addig 120fps-t tolt ki az ME 4xMSAA-val . És remekül lehet hasonlítgatni nem a 60fps-t 120-hoz, hanem a 120-at a sztereohoz. Hát eléggé elmeszeli a stereo. És főleg az a látványos hogy amíg a 120fps az kigyújtotta a szobát, olyan "philips ambilight" meg szétkente a mozgást , addig a stereo , hát ,más világ. Lehet lesz stereo remaster egyszer, ha már a HDR-t se tudták itt elpuffantani.
"ujjé microsoft , ha ezt tudom nem veszek ps5öt , sony miatt nem tudunk 120hz-en játszani LG OLED-en" Ez mekkora idióta hozzászólás már. Brühühü nem tudunk 120 hz-en játszani, amikor a legutóbbi ME játék 30-on is alig futott a Ps-en. De most a 4k 60 fps az már nem is elég a szar 500 dolláros gépéhez. Itt is megy konzolfarok méregetés, hogy a boxon van 120 hz mód, akkor mé' nincs ps5-ön. Ez nem CoD. Itt nem kell 120 fps a játékhoz. 30 fps-en vitte végig konzolon mindenki, tökéletes volt, 60-on persze még jobb, 120 teljesen felesleges. Az jó egy akciójátékhoz, egy villámreflexeket igénylő apexhez vagy overwatch-hoz, de teljesen értelmetlen egy ilyen cover shooteres akció rpg-hez.
Nem tudom mi történt veled az utóbbi időben, de egyszerűen értelmezhetetlen egyes hozzászólásod, az én számomra mindenképpen. Lehet, hogy bennem a hiba.
Mindenesetre Audemus posztolta nem oly' régen, hogy első blikkre nem lesz gond a modok átrakásával, nyilván az idő majd eldönti. A textúra modokon (amivel semmi gond, a látványpornó is az ipar szerves és fontos része) kívül vannak gameplay és egyéb dolgokat/korlátozásokat módosító anyagok is a nexuson, ezekről volt szó.