csal pont most volt a hír, hogy bizonyos cloud-on tárolt mentéseket nem lehet importálni a 3. részbe. szóval érdemes merevlemezen is tárolni a mentéseket.
A Mass Effect 1-2 Cloud támogatást kapott Originen. Ha játéknak kell ilyen funkció - legalábbis hasznos, jobb két mentés, mint egy - hát akkor az a Mass Effect.
Szal elkezdtem a ME3at az elsõ és a második részt is full renegadeként kitolt Shepardemmel. Annyit nem értek az egészben hogy ugyebár a ME1 renegade befejezése az hogy az emberek át vették az uralmat a Citadel és a tanács fölött és a régi tanácstagok meghaltak. De most mikor mentem hozzájuk segítséget kérni már elõre gondolkoztam hogy hú hogy is lesz ez? Mert úgy gondoltam hogy csak emberek vannak még az élen a galaktikus közösségben. De meglepõdtem hogy bár Udina ott volt,de a 3 másik fõ faj is a tanács tagja volt. Ugyan megemlítették hogy Shepard anno mekkora köcsög volt hogy hagyta meghalni a régi tanácstagokat blabla. Szal valami nagy koponya meg tudná ezt nekem valahogy magyarázni? Elõre is köszi.
Nem nehéz nem megtalálni, az egyik legjobb szám a ME Theme és a Vigil között. :)
Eszemben sincs kihagyni, az elsõ rész mentésével szeretném majd folytatni. :) Optimus: Köszi már nem kell, az OST-ben megtaláltam. :)
örvendetes, hogy ennyire megfogott téged is. az origintõl meg nem kell félni, semmivel nem rosszabb, mint a steam, illetve hát még persze fejlesztik, de nekem eddig semmi problémám nem volt belõle, sõt, kényelmes. és SEMMIKÉPPEN ne hagyd ki a 2. részt a 3. elõtt.
Hát emberek ez valami hihetetlen játék volt. :D Kb. 1 éve már hogy megvettem egy steam akcióban, de csak mostanában szántam rá magam hogy kipróbáljam, onnantól kezdve pedig teljesen beszippantott. :) Csak azt sajnálom hogy a 3. rész már steamre nem jön, mert valahogy ez az Origin nekem nagyon nem szimpatikus. Habár elõtte még a 2.részt kéne megvenni, remélem lesz még akciózva az is.
Amikor úgy döntöttem hogy Ashley-nek segítek, és így Kaiden meghalt akkor utána a hajóra visszatérve ment egy melankolikus zene, annak a címét tudja valaki?
Mindegy milyen kiadás, mert nálunk a CDProjekt és nem az EA adta ki. Más forgalmazó, más kód. Ezen kiadáson nem volt az 5 gép/regisztráció se.
akkor hal meg mindenki, ha nem fejlesztesz a hajón semmit és nem csinálod meg a csapattársak loyalty missionjeit. ha shepard is meghalt, azt értelemszerûen nem lehet importálni majd a 3-ba
Sziasztok! Most toltam ki a ME2-t ,de nem is ez a lényeg. Láttam egy videót a Youtube-on hogy a Sucicide Mission-ön MINDENKI meghal, még Shepard is.Ezt hogy hozta össze az a jóember?:Ð Ja és ha azt esetleg betölti a 3ba akkor hogy folytatódhat?Érdekes. Valaki meg tudná magyarázni esetleg? Nálam csak Tali halt meg,de valszeg azért mert nem lett loyalty hozzám mert bemártottam az apját .. :P
Erõs a gyanúm, hogy ezt fogom tenni. :) Visszamegyek, és lerendezem õket.
Röviden leírom milyen: Nincs semmi sztori benne. Egy ûrállomáson vagy, ahol teljesíteni kell 8 pályát. Van 4 fajta játékmód. Túlélõs, pontfoglalós, minél több ellenséget megölõs, meg ellenség megölésével lejáró idõ mennyiségét növelõs. Olyan kb, mintha vmi multis, vagy co-op játékot játszanál bot társakkal. Ráadásul a díj se nagy valami. Kapsz egy fegyvert, aminél a spectre fegyók sokkal jobbak, meg egy házat egy bolygón, aminek nem sok értelme van, ráadásul a 2. részben se híre, se hamva a háznak.
Hát, ez a Pinnacle Station DLC elég furára sikeredett. :( Este próbálkoztam vele, de valahogy nagyon kilóg az egész sztoriból. BEmész oszt lõsz/szaladsz/megpróbálsz nem elpatkolni. És nekem elég kiegyensúlyozatlannak tûnnek a pályák. Pl ahol 25 ellenfelet kell kiiktatni minél hamarabb, ott ha vért izzadok, futokrohanok, akkor is négyszer annyi idõre van szükségem mint a ranglista elsõnek. Amikor meg a legtovább kell életben maradni, behúzódtam egy sarokba, a többiek fedeztek, és röhögve mészároltam az ellent. Nem is tudom eldönteni, hajtsak e rá itt a küldetésekre (8 szimulációban rnagelsõ, Ahem survival) vagy hagyjam a fenébe. A Bring Down The Sky szerintem baromi jó lett...
Nem igazán, olyan mint a 2-ben. Aki még nem játszott vele annak fura. Az elején ugye csak pisztolyunk van és nem tudunk váltani, és ha a tûz gombot nyomjuk ugyanazt a hangot halljuk, mint az 1-ben overheat-nél.
Én értem, hogy mint sok játéknál csak a játékmenetet/élményt akarták javítani. Csak ugye egy olyan nagy és aránylag kidolgozott világ, mint az ME... nos, az ilyen "apróságok" jobban feltûnnek.
Izé. Nem akarok hülyeséget mondani, de nekem a demóban mintha túlmelegedett volna... :) De azt meg lehet kezelni, akár egy gyors fegyverváltással. :) Mindenesetre már nagyon várom, hogy elérjek az elsõben is az ismeretlen részekig. Aztán jöhet a 2. rész... :)
Azonban abból a szempontból szimpatikusabb a második rész fegyverarzenálja, h sokkal több fajta fegyver van, más-más jellemzõkkel az elsõ résszel ellentétben, ahol volt 3-4 kinézetû fegyver 1-1 kategóriában és max a színük volt különbözõ. A 2. rész fegyverei ebbõl a szempontból hihetõbbek, mert ha már ilyen részletesen kidolgoztak egy univerzumot, akkor elvárható, h a fegyverekkel is ezt tegyék.
Elméletileg több, mint 1000 lövésre elegendõ a fémtömb. Na én tuti, h az elsõ és második részben is jóval több, mint ezer lövést leadtam (fõleg, h egy lövéstõl nem hal meg 1 ellenség sem) és még ezután se kellett cserélni, szal sántít a dolog. Ez a lõszeres (akarom mondani hõtároló betétes) megoldást azért alkalmazták, mert így sokkal dinamikusabb a harc, h nem kell a fegyver túlmelegedésével foglalkozni. A tudományos, mûszaki történet, amit kitaláltak hozzá az meg olyan amilyen, de nekem se lett volna igazán jobb ötletem. Mondjuk az elég fura, h abszolút mindenki áttért 2 év alatt az új fajta fegyverekre és a Tejútrendszer egyetlen szegletében sincs olyan ember, aki régi technológiával mûködõ fegyvert használ.
Hát igen. Azt mondták, hogy fémtömbbõl darabol le a fegyver pici darabokat és azt lövi ki irtózatos sebességgel. Namost ennek picit ellentmond a millió féle lõszer. Csak kár hogy nem következetes. Kicsit olyan technikai visszalépés szaga van a dolognak.
Azzal egyetértek, hogy ha már az elsõt olyan alapúra kreálták amilyenre (bár szerintem már az elsõ részben is marhaság volt a kifogyhatatlan lõszer, fõleg azzal a nagyon mellébeszélõs kamu dumával amivel ráfogták a dolgot), felesleges volt ezt késõbb változtatni, de ha már így van akkor legalább pontosítsuk a dolgot. ;)
Ámde csak elfelejtettem írni, amit már akartam elõbb is. Az 1-ben az overheat-es fegyverek ellenére min. 2x használják az ammo kifejezést. Az egyik mikor Wrex mesél az egyik kalandjáról "I used all of my ammonution" meg mikor az egyik bolygón, ahol a Rachni felüti a fejét az NPC mondja "if you have a spare ammo ma'am..."
Igen, de a végeredmény ugyanaz. Úgy értem a tár mennyiségét tudod csak lõni, hiába csere, táras elven mûködik. Itt ugye ha vársz a léhûlésre többet lõhetsz, míg a többi részben kifogyhat félúton a tár vagy elfogyhat az ammo. Mindegy, eddig nem tudtam úgy kifejezni ezen témában mag, hogy bárki megértse.
Majd ha játszol a második résszel akkor megtudod miért kell cserélgetni amit cserélgetsz (nem tárat mert skulót továbbra sem kell belerakni, az nem fogy, hanem ez a cserélõsdi igazából mást reprezentál, egész pontosan a fegyver túlmelegedését hivatott ez a módszer csökkenteni).
bírom a hangulatváltozást #10396-hez képest (ahol írtad h soha nem játszottál még nõi karakterrel), helyes útra tértél, Hale kisasszony tényleg oda-vissza veri Microsoft Sa.... izé... Mark Meer-t.
Sentinel pedig annyira nem is erõs elsõ részben, Vanguard pl felmossa vele a padlót... ellenben a másodikban, uhh.
Végig vittem Hardcore szinten, nõi alap Sentinel Shepard-del, amire rájöttem:
1. Még mindig ez a legjobb sci-fi játék és gyakorta mindent überel, annyira epikus 2. Soha többet nem játszom férifi Shepard-del, Jennifer Hale oda-vissza veri Mark Meer "teljesítményét", plusz a hangulathoz is ad. 3. A nehézségi szint ellenére egy level 50-es Sentinel személyében, valamint Ash és Liara társaságában egy körben levertem Saren/Sovereign-t.
Egyébként figyeltem pár dologra, ami bökte a csõröm és tényleg ott a válasz mindenre. Egyedül a Reaperek Dark Space-beni tartózkodásuk, pontos helyük és végsõ céljuk rejtély, de ez gondolom a fináléban lesz benne. Valamint a játék stílustól és karaktertõl függõen úgy adja a legjobb hangulatot, finálét, feelinget, ha Paragonként tolja az ember - nem feltétlen 100%-ra - és megment mindenkit. A végsõ csata egyszerûen epikus, amikor együtt, mindenki egy célért harcol. Szerintem errõl szól az egész.
Nah, végre nekiestem nõi Sheparddel. Hihetetlen, de mindig az alap Sheparddel mentem. Miért? Észrevettem, hogy a játék promóiban szereplõ vagy borítós karaktert preferálom. Tabula Rasa-nál mindig Sarah Morrisonosra vettem a karakterem, Dungeon Siege-ben többnyire nõ és vörös haj dominált. Itt ugye megvan az alap karakter, akit ráadásul feszt nyomatnak minden médiában. Egyébként talán tényleg jobb Jennifer Hale, mint Mark Meer. Bár kicsit olyan, most hülyeséget mondok "katonás" a hangja többnyire. Meer meg olyan... sokat hallottam, sok felõl (rajongók, média, fórum), hogy gyenge színészileg.
Nem lesz hivatalos magyarítása, szóval angolul fog kijönni. Már összeállóban van egy csapat, amelyik majd elkezdi a játék fordítását a megjelenése után, de ez azt jelenti, h néhány hónapig várni kell a magyarításra.
Sziasztok! A harmadik rész magyar adaptációval fog kijönni, vagy csak angolul? Köszi elõre is.
ha teljesen új karaktert kezdesz, és nem importálsz, akkor elsõ szintrõl viszed természetesen. egyetlen bónusz amit kapsz, az achievement-ekbõl jön - azt hiszem, elsõ végigjátszás után +5% xp-t kapsz.
Hát, hogy egy új független karaktert hozok létre, amit majd átviszek a 2-be. De hogy a Renegade/Paragon pontok nullázódnak OK. Meg persze a következõ nehézségi szinten akarom, amit unlockoltam.
új karakter az az lenne, h újrakezded ennek az importálásával? mert akkor: - maradt ugyanolyan szintû, elosztott képességekkel együtt - renegade/paragon skála nullázódik, de az érte kapott charm/intimidate pontok NEM vesznek el
és igen, így érheted el 60-as szintet és kaphatod meg legdurvább fegyvereket. (de minek...)
a gyûjtögetõs mellékküldetések nem adnak semmit a 2-ben, kivéve pl. ha találsz gázokat, fémeket, stb., akkor a 2. részben kapsz az elején egy kevés nyersanyagot.
meg még 1 kérdés a magas Charm / Intimidation pontokkat azokat hogy szerzem??
Srácok ha az elsõ részben megkeresem ezeket a turian jelvényeket meg ezeket a sok szir szart befolyásolja a játékot vagy a 2. részét vmivel??
Bár annyi mindent tudok az ME-rõl, mégis van egy hülye kérdésem. Van egy Lazy Shepard nevû max Renegade karakterem, Vanguard. Ha most csinálok egy új karaktert, akkor mik maradnak meg és mik nem? Úgy értem a Renegade/Paragon rendszer az nullázódik, de a level számom marad és egyben így érhetem el a 60-as szintet?
A bolygószkennelés nem rossz, csak tudnod kell mennyi az elég. Én úgy terveztem az egész Galaxist végig járom. Majd írtam nekem mennyi van és a fórumon írták ennek a tizede is elég. :D Valamibõl asszem milliós mennyiségem volt. XD
Engem az bosszant az elsõ részben, h nehéz megjegyezni a sok bolygó, naprendszer miatt, h melyiken voltam és melyiken nem. Ráadásul idõnként egy-egy fõküldi után új naprendszerek jelennek meg olyan clusterekben, amiket elõtte már meglátogattam. Ez miatt csináltam egy notepad fájlt és oda jegyzeteltem, h merre jártam már, merre nem. Szerencsére a 2. részben már mutatja, h melyik bolygókon voltam, valamint írja, h egy-egy naprendszer hány százalékát fedeztem fel.
Az engem bosszant, hogy nem lehet megjegyzésekkel ellátni az egyes helyszíneket, vagy tökjó lenne, ha a galaktikus térképen megjelennének az oda tartozó történések valami módon. Segítené az útvonalválasztást erõsen...
Minden nagy küldetés után menj vissza a Citadellára. Sok újat fogsz találni. Az elején még mikor Saren kell lebuktatnod. Bár akkor még nincs meg a kellõ Charm/Intimate pontod, hogy a lehetõ legjobban megold az egyes problémákat. Bár a legutóbb végig játszásaimnál pár mintha így is kimaradt volna.
Megvan a küldi, köszi szépen. Hihetetlen, h ilyen sokadik végigjátszásra is találok új küldit :D. Sõt, ez nem is az egyetlen új, amit találtam. A faszival, aki megkér, h szavazzak a Terra Firma-ra is csak most találkoztam elõször :)
Ehem, akkor nem elég, h spacer vok, hanem war hero és earhtborn is. Na ezek közül egyik van csak meg és sztem nem is volt soha ez a kombinációm. Akkor ennyit errõl :D
Ha tényleg Spacer-War Hero-Eartborn(?) a profilod, akkor a Citadellán találkozol egy elégé megtört csávóval. Pontosan nem emlékszem hol, elég jellegtelen folyosón, kószálj sokat, elõbb-utóbb rátalálsz. És igen, meglepett, de tényleg beszélhet Shepard az anyjával. Persze csak voice-only. :(
Úgy rémlik, mintha valaki említette volna, h ha a karaktergenerálásnál azt választjuk, h az ûrben nevelkedtünk, akkor van 1 küldi, vagy esemény, vagy nem tudom mi, amikor Shepard valamelyik szülõjével (talán az anyjával) beszélhetünk rádión. Hol van ez? Melyik küldi? Nem elõször játszom már végig a játékot, most is már vége felé járok, de még egyszer se találkoztam az esettel.
no warez, meg minden és meg is van a játék eredetiben, de a Pinnacle Station DLC csak Originen érhetõ el, azonban onnan ahol élek, Szerbiából nem lehet vásárolni. Szóval a kérdésem az lenne, h tudtok-e valami normális crackelt verziót a dlc-bõl? Sok helyen kerestem, de alig 1-2 helyen találtam meg. Ahol találtam, ott ilyen másolóst (szal nem telepítõs) találtam, aminek utána még meg kell nyitni az AutoLoad fájlját notepad-ban és ott bemásolni az ott lévõ szöveg helyére valami mást. Na én ezt mind meg is csináltam, de nincs ott a station, ahol lennie kéne, meg a játékban a Downloadable Content listánál a Bring Down the Sky alatt egy üres téglalap van, ahol se nevet nem ír és a description is üres. Próbáltam úgy, h felrakom az 1.02-es patchet, de akkor meg a BDtS dlc-t nem ismeri fel
Alapból nincs. Van a firewalker free DLC, ami adja a légpárnás... Hammerhead(?) jármût.
:-) De azért csak rágyúrok a sniper riflera. :) a bolygófelszínes kalózosbázisos küldetéseknél sokszor jól jött volna ha eltalálok valakit. Így muszáj voltam a tüzérséggel legyalulni... :) (apropó: ME2-ben lehet más jármûvel menni?)
Ja, rövid sorozatokkal operálok, de a pisztoly alapból pontosabb (mármint a játékban.. :)) Azaz egy fedezék mögül kikandikáló gonoszt nagyobb eséllyel találok el. :)
A saját küldetésüknél igen, bár nincs akkora hordereje. Egyébként minden chatnél változó hogy épp ki van veled. Legyen valami szimpla beszélgetés valakivel vagy mission alapú. Bár többnyire az egyik akkoris "jót" tanácsol, a másik "rosszat". A shotgunra nem mondtam, hogy könnyû, csak én szeretem. A L4D-et is experten is pump shotgunnal tolom. Az assault rifle trükkje, hogy keveset lõni és akkor pontosabb, egyenletes, kis lövések. Bár az is számít ilyen upgrade-ek és töltény van benne.
A játékmenetben befolyásol valamit hogy éppen kik a csapattagok? (jó, mondjuk a Beneziás jelenetben egyértelmû, de máshol? ) Azaz számít, ha Wrexet vagy Garrust viszem?
Most pisztollyal nyomom, az assault rifle nagyon pontatlan, és utálom ha mellélövök. A shotgun ismétlése meg elég lassú, ha özönlenek rád, akkor szerintem nem jó. Legalábbis eddig nem volt igazán szimpi a puska.
Wrex nekem is szimpatikus. Tali nem lesz nagyon gyenge a harcban? A csapatválasztásnál nézegetem a csíkokat, de valahogy mindig Ash-Kaidan párosnál kötöttem ki.. :)
egyetértek.én az egészet Tali/Wrex párossal vittem végig. mármint ha katona vagy.így pont sorban meg fel a képességek ereje. (azok a csíkok amik a csapatválasztásnál vannak) ha azt akarod,hogy ki legyen minden egyenlítve vidd Tali-t és Liarát,bár szerintem Soldiernél nem kell egyenlõnek lennie,jobb ha több van a harcon.
Ash-Kaiden jó páros, de ha katona vagy lehetne Garus vagy Tali. Kaiden piszok gyenge, hamar kiütik, inkább egy Wrex és Garus/Tali páros. Fegyverekbõl én a shotgunra mennék, a végén én egy lövéssel leszedtem szinte bármit. A sniper nem rossz, de csak ha szereted.