Azt írja az angol végigjátszás, hogy a reklámszatyort a clothespin lyukkal egyesítsem. De nem értem,mert semmivel sem tudom egyesíteni, csak a csapból tudok ereszteni bele vizet.
Kubában vagyok, és a kék autót kell megcsinálnom, már az akkumulátort kicseréltem, vizet szeretnék bele tenni a tartályba, de valami baja van, hiába teszem oda a vizes szatyrot, nem önti bele a vizet. Beindítottam az autót, és megállapította Nicol, hogy nincs víz.
A szatyrot mivel kellene kombinálnom? Vagy mi a baj?
Végigvittem ! Tetszett a játék nagyon,szerintem a vége is jó.Nehéz is volt kellõképpen.Remélem lesz még több része is ?Ha valakinek segítség kell írja le nyugodtan, minden nap felnézek.Oké !!
Visszaolvastam, a kard kellene, de még nem engedi levenni, a bábu a tasakban van, a széket emelõnek használtam a motorbicikli alá, a széf alá raktam a kerekeket már, és csak a kard kéne:)
Kattints rá a nálad lévõ térképre párszor.Utána kattints a nálad lévõ kalapácsra vagy mire,akkor széjjelebb nyílik.Utána ott ahol álltál a falnál balra van egy 3 fiókos szekrény,egy fekete.Remélem elõjön a nagyító jel,de amúgy is látszik hogy újra van festve a fal.Ha elõjön a nagyító eltudod mozdítani a szekrényt.Persze nézd át a fiókját (felsõ).Találsz benne egy személyit.Utána verd szét a falat, mind addig míg meg nem látod az ajtót.A kártyával tudod kinyitni az ajtót.
Én Taine lakásán vagyok, és a titkos ajtót próbálom megtalálni, ott, ahol az egész fal firkálva van és tele vannak fotóval, de amit felvettem valami fogófélét, azzal nem csinál semmit a falnál.
Biztos hogy van benne gáz, mert akkor nem tudtál volna bemenni az antikváriushoz sem.Ha rámész az öngyújtó ikonjára mit ír?Mert ha ezt: ligter with gas, akkor van benne.Biztos hogy nem aza baj.Az öngyújtó amúgyis még késõbb kell.
Vízszintesen álljon a kapcsoló.De biztos hogy az a probléma hogy nem jó helyre raktad a biztosítékot.A legalsó sorba visszafelé a 2. Az a jó hely.
Ezek meg vannak.Az öngyújtómba még nincs gáz,nem ez a baj?De a kis asztalnál nem engedte feltölteni.
Amikor berakod a biztosítékot, utána a kapcsolót fordítsd el.
jah kivetted mert abba volt a szivar.Esetleg az lehet a probléma hogy nem jó helyre dugtad a biztosítékot.
a liftbõl kivetted a dobozt?
Nálam van kesztyû,kupak az autóból,szivar levél,öngyujtó,drót,a szivaros doboz elemmel kombinálva,a zacskó csipesszel kombinálva.A biztosíték a helyén,mégse záródik az ajtó!Valami bibi van!Hiányzik valami?Persze az elõzõ részbõl pár dolog még nálam van.
de még a kapcsolcsolót elkell fordítani és azután csukódik be.
Ott meg megkeresed a biztosíték dobozt, a helyére teszed a bizotosítékot, amit kivettél az antikváriusnál, legalsó sorba a második a helyes nyílás.Abba rakd bele, ekkor befog csukódni a lift ajtó.
nem kell összerakni a rádiót.Csak felkell venni a tárgyakat amik ott vannak mellette, de azt irtad hogy azok már megvannak.Ha az megvan, bekell menned a hotelbe.Az ott van ahol belül van lift is.Ahol kivetted a kukából a zacskót, meg a kesztyût.
Cubába az antikváriusnál kell a pulton lévõ rádiót összerakni.A csipeszt ráraktam a szatyorra,az elemeket a szivaros fémdobozba,de mit kezdjek a két dróttal.Az angol fordítás még emleget valami gumihevedert is de fogalmam nincs mi az.Lehet hogy a gumikesztyû ?Idétlen ez az angol-magyar fordító is!!Felér egy találós kérdéssel.
Sziasztok!Art of murder FBI confidential-al játszok de a múzeumban elakadtam!A leírás szerint a "majmos " vázába kell rakni a földet 1 marékkal,de hiába rakom vissza a vitrinbe a portás nem enged ki!Egyébként minden variációt kipróbáltam.....de így se semmi!Ha valaki tud segítsen!Elõre is köszönöm!!!!!!!!!
Pedig még õ írta hogy milyen rossz mikor valaki végigvisz egy játékot és utána eltûnik.Általában én vissza nézegetek azokra a topikokra amikkel játszottam, hátha kell valakinek segítség.De hát ez van.Majd csak megoldjuk valahogy.
A második gyilkosság helyszínén vagyok, az ablakon másztam be, már a fiókból kivettem ami helyettesíti az 5.-ik kampót, most azt próbálom forgatni, de nem értem a logikáját az egésznek még.:)
De megy !A térképet helyezd biztonságba,rakd bele a szoborba és ragasztószalaggal tekerd körbe.Dobd ki az ablakon.Elkapnak az õrök,kutyákkal kell versenyt futni.De nem kell megijedni,jóformán bejátszás az egész.Segít a falnál egy pasi,ad egy címet.Telefonálj a fülkébõl,kicsit várj mert vissza hívnak.Utána indulás a motorhoz és irány Cuba.
na most én is ott tartok ahol te.Köszike a segítséget.valahol gondolom távozni kellene.Ablak?-nem megy!
Nem még de én tovább jutottam.Mégpedig úgy hogy zárd be az ajtót magad után,így nem tud lelõni.A kulcs nálad van.Rakd ki a kirakót,olyan közepesen nehéz.A kis szobába vedd fel a térképet,ragaszd is össze.Most még nem tudom mi lesz,mert mikor kijövök elkezd számolni az óra.De majd kiagyalok valamit.
Jelez mert ha odamész letudsz ütni pár hangot a zongorán, de semmi több. A kapcsoló szekrénynél is jelez végig nyomkodtam én is de ott se semmi.A folyosón felkapcsoltam a kapcsolót az ajtó mellett, nem történt semmi.Én össze szedtem mindent, utána beszéltem a rendõrrel és már meg is jelent az irányt jelzõ nyíl, kifelé az ajtón.A hotel elõtt találtam magam.
Köszönöm,hogy próbáltál segíteni, pedig átnéztem a termet már nem tudok mit találni, valami csak nincs rendben.:)
A zongoránál jelez a kérdõjel, ha megnyomom a "?" jelet.
Azért légyszíves nézd már át még a #210-es hozzászólást is.Nála az volt a baj amit írtam hogy nem fotózta le a névsoros könyvet.a többi szerintem mind meg van.Egyébként nem kell oda adni semmit a rendõrnek,csak beszélni vele.A bizonyítékokat a rendõr viszi el.Nálad csak a fényképezõgép marad és a ragasztószalag.
jaja, azok is megvannak, szóval minden, és nem tudok még kimenni.
Még mindig nem engedi a kardot levenni.Azt mondja ez kedves tárgy,ne érintsem meg.Pedig megcsináltam mindent.A motor felemelve,a kerekek a széf alá rakva.Most már tényleg csak a kard kellene hogy beleszúrjam.
Szóval a kardot kell beszúrni a széf tetejébe,majd a vastag fát ami alatta van kihúzni,így elõre lehet mozdítani a széfet.Mögötte van egy pici eldugott rész abból kell kiszedni mindent.A vastag fadarab a motorhoz szolgál még emelõnek,be kell rakni alá.
Hali!A széf kódja nekem is más volt mint,amit leírtatok.Nekem sikerült a kardot elvennem,próbáld meg úgy,hogy a széf mellett van egy asztal,mellette egy szék na azt vedd magadhoz.Menj ki a motorhoz.A szék tetejét vedd le.Ez így emelõként szolgál a motor alá-csavarkulcsal tudod megemelni.Utána kellene engednie a kardot!Szerintem,akik végigjátszották már nem lépnek be,ezért nincs nekünk segítségünk.Tovább nem tudom én se.
Most ott akadtam el hogy a széfet megmozdítsam.Van hozzá két kerekem.A falon lévõ kard is kellene de nem tudom leszedni.Fogalmam sincs milyen emelõt emleget az angol végigjátszása.Ha valaki tud segítsen,én is szívesen segítek bárkinek aki elõrébb elakadt.
Neked biztosan azok voltak a kód számaid.Sajnos én más okból kifolyólag már 3X játszottam újra idáig és minden alkalommal más kódot adott meg.Csak azért írom le hogy ha esetleg másnak más kód van nem kell megijedni ugyan úgy kell bepötyögni ahogy rencsi32 írta bal, jobb,bal,jobb,bal mert minden esetben 5 számot ad.Még szerencse.
Az antikvárius kertjében a tetõn van,de ehhez kell az esernyõ a tartóból mert, más kép nem éred el.Ha leesett az ollóval tudsz szép kerek foltot csinálni belõle.Utána add oda a szerelõnek õ majd megcsinálja neked már csak fel kell fújtatnod.
Én az antikváriumi széf kinyitásán akadtam el.Az angol leírás azt mondja minden szám szerepel benne amit a bika oldaláról leolvastam,a0-hoz legközelebb esõvel kezdjem,úgy hogy bal,jobb bal....forgattam már össze vissza de nem nyílik.Esetleg akinek sikerült kinyitni segítene ?
Gyorsan fújtasd fel,utána kapd le ,fuss a szökõkúthoz a téren,bele a kis tóba.Ja persze elõtte az antikváriumból az öreg asztaláról vedd fel a filctollat.Utána kapd ki a kis tóból klikk rá a filccel és bekarikázza a lyukat a gumin.