Igen, ez marhaság, de akkor is eszerint mûködik a program. Azaz az AK a legkevésbé hatékony rohampuska, a vintar meg épp hogy csak gyengébb, mint az SVD, ráadásul csendes...
Mindegy. Én megkerestem azokat az adatokat, amiket a program használ, hinni meg mindenki azt hisz, ami takar...
Más: frakcióháború FC moddal, Freedom oldalról. Kényelmesen - bár kicsit nehezebben, - mert több területen megtalálhatók, mint a freedom a háború elindítása elõtt) lenullázható a Duty frakció is. A bázis elfoglalásáért a jutalom egy Freedom Exoskeleton, meg pénz, kötszer, lõszer. Az exoval nem sokra megy, aki nem akarja használni, mert senki sem veszi meg, pedig 80 rugót érne...
A végjáték, Limanszktól nem változott.
Sztrelokot le lehet szedni mozgás nélkül. Amikor leugrik a létráról és teleportálódsz, elõre kell menni pár lépést, és leguggolni a fém szellõzõdarab mögé. Ez véd a balról jövõ lövésektõl. Sztrelok elbújik egy konténer mögé, kicsit lövöldöz, majd futni kezd. Jó idõzítéssel a hiányzó kerítésszakaszon 2 találatot lehet bevinni. Ez után egy másik konténernél tornászik kicsit, majd ismét futni kezd. Ha jól ütemezed, 3 újabb találatot tudsz elérni, ami pont elég, the end...
Én is mentem elõre egy kicsit, mindig figyelni kell mikor nincs takarásban, akkor lõni. A lépcsõs felmászást már nem vártam meg, bár sztem nemcsak a gauss sebzi, hanem bármi, így aztán az RP74-em elõl nem hiszem hogy meg tudott volna szökni. ^^
Kordonba csak egyszer kell ott bejönni, azt ki kell trükközni eü csomagokkal, vagy vissza a mocsárba, és felül átmenni.
Pont emiatt hog sokszor van takarásban, és sokszor a kerítésen keresztül kell lõni rá, amikor csak minden harmadik lövés sebzi meg, én nemigazán értem hogyan lehet egybõl lelõni a pszi mezejét. Nekem a legjobb esetben is csak 70%-al sikerült lecsökkentenem.
Ennek ellenére tudom hogy meg lehet csinálni, láttam róla a videót a jútúbon.
Szóval nekem teleportálgatni kellett, mígnem elértem a "felüljárón" oda ahol strelok felmászik a létrán és game over. Odaértem, de strelok sehol. Körbejárok, nézelõdök, keresem a villámló fejét ami elárulja hol van. Aztán észrevettem hogy valami bug folytán leesett a "felüljáróról" és ott álldogál. Ott már könnyû volt leszedni. Aztán vége is lett a gémnek, jött egy totál értlemetlen videó és kész.
Tényleg nem kicsit el lett kúrva a limanszk utáni része a játéknak.
Ez, a mûködésképtelen frakcióháború meg a cordoni géppuska a játék három gyenge pontja.
Beszalad a kerítés mögé, ahol el se találod. Kicsit kerülni kell, hogy a réseken belõhess. Néha felbukkan pár exos, avalancheos muki, de az RP74-nek nem ellenfele. :)
Én Limanszktól RP74-el, exoban haladtam elõre, nem nagyon okozott problémát semmi. :) Tartaléknak volt SEVA + SVU, de sose volt rá szükség.
Az erõmûben hiába ugrott elém bárki, 2 lövés volt gépágyúval, ha néha bekaptam vmi sebzést, a +3 és +2-es gyógyító artifact pillanatok alatt feltöltötte az életem (az exo is segített benne).
Nem néztem végig minden egyes pisztolyt, csak azokat, amiket a táblában látsz. A 9x18-asokat és 9x19-eseket lövõk között ne keress különbséget, ahogy a .45-ösök között se. A két kategória (9x18-as vs .45) között meg elég nagy a difi, ha a többi értéket megnézed. Szakadj el a "hit_power"-tõl, mert az csak egyetlen változó a képletben.
Frakcióháború az FC moddal, sztori módban. Most léptem be Limanszkba. Elõtte a Duty mellett lezártam a háborút. Freedom létszám 0, Bandits 0, Renegades 0, Monolith 9.
A duty-hoz belépés elõtt mentettem, megnézem a freedomos verziót is.
A híd leeresztése után visszamentem a mocsárba, felvettem az 50 rongyot és az FT 200-ast, feltunningoltattam, amennyire lehet és ekkor mentettem egyet.
Ami a normál menethez képest változott az FC hatására a sztori módban:
A mocsarat az SC gyakorlatilag az én segítségem nélkül is el tudta foglalni. Pár helyen kellett mellettük beszállni.
Cordon: az átjutás, és a Szidorovics féle csomag megszerzése ugyanúgy ment, bár ez utóbbinál több segítséget adtak a stalkerek, mint eddig bármikor. A terület elfoglalásánál se sokat kellett küzdeni, talán ha 2 csapatot kellett "venni".
Garbage-t a stalkerek szintén majdnem önállóan elfoglalták, a bejáratnál tanyázó banditák nem is voltak már ott, mire odaértem. Egyedül a bázisnál kellett komolyan besegítenem.
Yantarban az akció nem változott, megvárták míg odaérek az alapsztori szerint.
Az Army Warehouse-ban úgyszint.
Red Forest: a nagy pseudogiant az anomáliánál már nem volt ott, eltakarították a legények, ahogy a snorkokat is, mire odaértem ez alagúthoz. Megvártak vele egyébként, csak akkor indultak, amikor rájuk találtam. A tanknál 3 snork volt, a többieket Valerian tata és haverjai kiegyelték, igaz õk is odavesztek...
A híd leeresztésénél nekem gyakorlatilag csak a mesterölvészekkel kellett törõdni, a többit lerendezte a CS kontingens...
A frakcióháborúban kb 10 csapatot "rendeltem", hogy gyorsabban menjen, de enélkül is elfoglaltuk volna a Sötét Völgyet.
Próbáld még a legelején lerombolni a védelmét. A teleportos rész Nekem se ment. Rögtön az elején kell elintézni. Ha nem sikerült, akkor újratöltés. :)
Az tény, hogy a pisztolyok hit_power értéke majdnem egyforma, az egyetlen kivétel a desert eagle, de az érthetõ is, mert az az egyetlen, ami erõsebb lõszert használ.
WTF? A Kora meg még jónéhány pisztoly pont ugyanolyan lõszert használ mint a Desert Eagle. És szerinted az orosz 9X18 és a .45-ös között nincs akkora különbség, ami indokolná hogy jóval nagyobb legyen a .45-ös fegyvverek sebzése?
Na eljutottam az atomerõmûig, strelokot kéne lõni a spéci fegyóval.
Ennél a résznél eddig mindig abbahagytam, mert a frakcióháborúhoz hasonlóan ez is nagyon gyengén van kivitelezve.
Mit kéne itt csinálni? Megyek teleportból teleportba, közben lõnek rám állandóan, gránátokat hajigálnak pont a lábam alá, és mindenfele respawnlonak az ellenfelek. Hiába lövöm strelokot amikor éppen nincs takarásban, a pszi-faszságát 50%-alá sose sikerült vinni. Aztán fölmászik a létrán, és game over. Szóval mi a franc van itt?
Gyanítottam, hogy össze fog csúszni a táblázat. Az egyes értékeket SPACE-k választják el egymástól.
Az tény, hogy a pisztolyok hit_power értéke majdnem egyforma, az egyetlen kivétel a desert eagle, de az érthetõ is, mert az az egyetlen, ami erõsebb lõszert használ.
Pár lõszer és fegyver releváns értékei. Azok, amelyekbõl a találat hatását számolja ki a program:
A tényleges érték (mekkora a találat rombolása) függ a lõszer alapadataitól, a fegyver alapadataitól, az esetleges módosítóktól és attól, hogy hol éri talált a delikvenst.
Látható, hogy pl egy AK "sebzése" 0.4, és a GP37-é is pont annyi, ám a golyó sebessége 25%-kal nagyobb, emiatt a tényleges romboló ereje, és a pontossága nagyobb, mint az AK-é.
A pisztolyoknál is hasonló a számítás...
Érdekes, hogy a pisztolylõszereknél az egyetlen különbség a .45-ös hydroshock lõszernél látszik, 20%-kal nagyobb hit_power.
Megjegyezném: az azonos lõszert kilövõ, és nagyjából azonos csõméretekkel rendelkezõ pisztolyoknál ne is várjunk óriási eltéréseket. Majd mindegyik 9x18-as vagy 9x19-est használ, a kettõ között nem nagyon van különbség.
A számok egy szép hosszú képletben felhasznált szorzók, eszerint tessék õket értékelni...
Az adatok a 10-es patch, módosítatlan adatai.
A frakcióháború a legbugosabb feature a játékban. Gyakorlatilag nem mûködik.
Kicsit elakadtam..
Ott ratok amikor választani kell 2 duty vagy a freedom közül, és kikellene irtani a másikat. a freedomot választottam, elindulok, és egyszerüen megreked az utánpotlás. Eredeti játék, legujjabb patchel. Régen is ezért hagytam abba, azt hittem azota jobb lett.. a bolhapiac az egyik rész amit hiába irtok ki egyszerüen nem jönnek elfoglalni, ahogy kilépek arrébb emgyek pár métert ujrajön az összes.. ugyanez van a szemétdomb jobb also bejáratánáél egy mutáns csoporttal, kiirtom arréb megyek ujrajönnek seperc alatt, és nem foglalja el senki. a katonáknál az egyik pont az enyém a másikat nem jönnek már elfoglalni. ott is hiába irtom ki az egész bázisukat nem jönnek átvenni, és amint kimegyek ujrajön mind.
Van erre valami megoldás?..
Nem a sebzésrõl beszéltem, hanem a használatról :)
Amúgy csak ismételni tudom magam: nem akarok senkit rábeszélni hogy más fegyvert használjon, viszont lehet itt olyan gémer akinek szintén jobban megy másikkal.
Ha már adja a játék ezt a lehetõséget, miért ne használjuk ki?
érdekes, hogy te vigyorogva 'bénázol' le másokat, de felkapod a vizet ha visszamondják ;)
Na de itt mi a fegyók sebzését hasonlítottuk össze. Azt pedig csak testre leadott lövésekkel lehet, mert fejlövés esetén minden fegyverbõl egy lövés kell csak.
Vintarból egy lövés egy monolitos arc? Ne viccelj már! Ha nem a fejére, hanem a testére célzol, akkor egy bõrkabátos banditát se lõsz le egyetlen lövéssel, nemhogy vintarral de a nála háromszor erõsebbet sebzõ SVD-vel sem.
Nemhogy egy fullos páncélban grasszáló monolitos arcot. Mirõl beszélsz te?
Mégis mit gondolsz, mit csinálok. Az ltx-ekben meghatározott paraméterek szerint mûködnek a fegyverek. Épp az Army warehouse-nál a helikopter körül tanyázó monolitosokat egyelem. Vintar: 1 lövés, egy halott, AK, 2-3 lövés egy halott. TSR 1-2 lövés egy halott...
Az elõbb, bent a raktárban a katonák ellen ugyanez...
Nem elõször játszok a CS-sel sem...
Ez a tévedés. Te a SHOC-os emlékeid alapján ítéled meg a CS-t, de itt teljesen más a felállás. Amit én mondok azt nemcsak a játék készítõi, de a tapasztalat is mutat.
Vintarral is ugyanannyi lövés kell egy emberbe mint AK-val. Ha nem hiszed, próbáld ki! Lehetõleg ugyanolyan ellenfélen, ne páncélozatlan banditát lõjj Vintarral, míg AK-val exos dutyst, mert akkor tényleg kamu eredmények jönnek ki. Még az is számít hol találod el az ellenfelet, arcon lõve nincs páncél, 1 AK lövéstõl fekszik a katona (pl. kordon bázison), míg ugyanaz hátulról, a sisakot lõve 2 lövés.
Az SVD / SVU-nak nemcsak a sebzése nagy, de alapból AP lövedéket használ, a Vintarnál ilyen nincs. Ott külön van AP lõszer, ahogy AK-nál is. Az SVD / SVU 8x szkópot használ, a Vintar csak 4x-et, közel se kell menni. Az Avalanchera meg 1.6x szkóp kerül, ugyanolyan mint AK-ra.
Álcázásra legjobb a fák alján növõ bokor, abba beállva sokszor még közvetlenül melletted se veszik észre hogy lövöd õket (mocsárban, a vonat alatti banditákon, illetve dark valleyban a freedom bázison tesztelve).
A csõhossz csak egy darabig elõny, adott hossz után már hátrány. Ki is kell merevíteni hogy ne görbüljön össze-vissza lövéskor. Egy 100 méteres csõbõl lehet hogy már ki se jönne a golyó.
A NATO skuló pont a tenti csõdeformáló erõ miatt kisebb, mivel az csökkenti a pontosságot. Ezzel értelemszerûen gyengébb is. Volt a jutúbon egy frankó demonstráció, csak már nem találom, ahol AK-t és M16-ot hasonlítottak össze. Az M16-tal szép pontosan lehet lõni, de csak becsapódott a célpontként kiválasztott fába. Ezzel szemben az AK csöve lövéskor eléggé uborka lett, de átlõtte az egész fát. Páncélozott ellenfelekre jóval veszélyesebb az (igazi, nem a stalkeres) AK.
Én se tehetek arról hogy nem tudod a gyakorlatban megnézni azt amirõl beszélsz...
így van, nem ugyanaz a kettõ.
viszont ha már megkerested, bedobsz te is egy táblázatot?
tényleg érdekelne, hogy csak a bénaságom miatt nem találok el valakit az AK-val, vagy alapja is van :)
Meg fogom nézni a fájlokat, mert ez a táblázat jól láthatóan a játékban megjelenõ csíkokban fellelhetõ függõleges vonalkák darabszámát adja meg, nem azokat a számokat, amelyek az ltx fájlokban szereplenek. Ott ugyanis 2.1 - 0.0001 jellegû értékek vannak, mint szorzószámok...
Az ezen a lapon lévõ táblázat szerint a Vintar egyetlen pontal sebez gyengébben, mint az AK. A Vintar sebzése megyezik az SA Avalance és a TSR sebzésével. Az SVD pontosan háromszor akkorát sebez mint a Vintar.
Megint megkérdem: a csíkokból itéled így, vagy belenéztél az ltx fájlokba és azokban egyforma értékeket látsz a sebességnél, tömegnél, egyéb adatoknál?
A CS fájlokon nam mentem végig, de amit láttam belõlük, a számítások a ShoC-ban használtakkal egyzenek, így ha az értékek nem egyformák, a sebzés sem az.
Sajnos a CS nemigazán foglalkozik a fegyverek sajátosságával, pl az ÖSSZES pisztoly egyformán sebez a játékban. Igen, a szar orosz makarov is ugyanannyit sebez mint a Desert Eagle. Puskáknál hasonló a helyzet, zömüknek a sebzése megegyezik, az integrált hangtompítósoknak(AS VAL) még kissebb is.
Tévedés. A GP37-tel maximum két lövést kell leadni és fekszik akit célba vettél, az AK-val 3-4 is kellhet, ráadásul a nagyobb szórása miatt az AK kevésbé hatékony. A Vintarral 1 lövés 1 halott, ha tudod, hogyan kell használni. Bárki ellen. Ahogy az SVD-val is.Az SVD a nagyobb sebesség miatt nagyobb távra hatékony, mitn a Vintar, ám zajosabb is, amiatt a lövés leadása után azonnal tovább kell rohanni, míg a Vintarral több ellenfél leszedhetõ ugyanabból a pozícióból, mielõtt észrevennék, hogy honnan jön az áldás. A dolog nyitja: akit eltalálsz, ne maradjon állva, akkor nem fogja jelezni a többieknek, merrõl kapta a golyót.
A Vintar azért lassú, mert hangtompítós, aminek csak akkor van értelme, aha golyó szubszónikus, azaz lassú. Emiatt kell annyira figyelni az ívelésére. A sebesség hiányát a golyó nagy tömege kompenzálja. A NATO lõszerek nagyobb sebességûek, mint az AK lõszerek, emiatt a kisebb tömeg mellett is nagyobb az erejük.
A sebzés a golyó mozgási energiájából adódó erõ. ami a sebességbõl és a tömegbõl jön össze. A csõhossz a pontosságot befolyásolja. Minél hosszabb a csõ és minél gyorsabb a gyoló, annál pontosabb, egyenesebb a röppálya.
Arról én nem tehetek, hogy nem tudod a fegyvereket a játékban modellezett kinetikájuknak megfelelõen kezelni...
Ehhez képest elég jól "szimulálja" a játék hogy mégis úgy mûködik ahogy le van írva. :) SGI-vel, GP37-tel ugyanannyi lövés leszedni vkit mint AK-val, és a pontosságuk is csontra ugyanaz. Az FT200N-t csak azért nem írom, mert a távcsõ bug miatt nem nagyon használtam, de kb. az is ugyanennyit tud, jelentõs eltérés ott sincs. A valódi VSS Vintorez azért használ nehezebb golyót, mert jóval lassabban lövi ki mint egy AK, plusz tömeg nélkül nem lenne elég ereje. Az AK skuló is nagyobb mint a NATO, 2-3x akkora a megállító ereje, cserébe pontatlanabb vele lõni, mert jobban deformálódik a lövés erejétõl a csõ.
Én ennyire már nem emlékeztem a SHOC-ra. Ki minek hívott benne, stb.. Mikor is jelent az meg?! No, akkor game-eltem vele, még DX8-ban.
És akkoriban faltam a game-eket, szal annyira nem ástam bele Magam, mint manapság a Fallout3-ba, vagy a CS-ba.
Most már határozottan tetszik a CS. Már nem is tudom, hogy melyik tetszik jobban: A Fallout3, vagy a STALKER CS.
Mivel a Call Of Pripyat megjelenése csúszik így asszem télen elõ veszem majd a SHOC-ot is.
én most azzal tolom, elég gáz volt hogy itt a fórumon tudtam meg hogy Strelokot "irányítom", de végülis kiolvasható már a történetbõl is, megkapod a prototípust a tudósoktól ami megvéd a zombivá válástól, eljutsz a Perzselõhöz, harcolsz a zóna közepénél.. a cs ben pedig arról van szó hogy ez csak Streloknak sikerült..
Az adatlap alatt a csíkokat érted? Az félrevezetõ. Nézz bele a fegyver leíró ltx-be és vesd össze az összes értéket. Nem elég a sebzés, kell hozzá a csõhossz, a lövedék sebessége és tömege is. Ezekbõl számolja ki a játék, hogy ténylegesen mekkora a sebzése. A Vintarból kilõtt 9x39-es lõszernek nem sokkal kisebb, mint az SVD-bõl kilõttnek. A leggyengébben sebzõ rohampuska az AK, utána jönnek a NATO fegyverek, majd a 9x39-esek, azok közül is a Vintar a legkomolyabb, majd az SVD, és legfelül az elektromos puska.
Anno a ShoC-ban módosítottam a fegyverek képességeit a valós életben megfelelõ verzióik alapján és eléggé beleástam magam a játékon belüli viselkedésükbe...
ez igen csak így van akkor jöttem rá mikor yantarba voltam és mondta a doki hogy strelok elvitte azt a sisakot vagy mit és akkor át tudunk menni az agyperzselõn itt meg õt üldözzük és limanszkon keresztül megyünk :D am mikor a vöröserdõbe jutok és futok strelok után valakinek sikerült már lelõnie? mert lehet újra betöltöm és kipróbálok valami hacket hogy mivan ha speed hackel oda sprintelek aztán bumm heccsát :D vagy levan scriptelve és átmegy rajta ag olyó?
A SHOC-ban te vagy Strelok, aki nem emlékszik semmire, úgy kell összerakni a múltját mint a Bourne rejtélyt. A CS azért végzõdik úgy hogy, mert a SHOC elõzménye, így máshogy nem is lehetne vége mint ahogy a SHOC kezdõdik.
A monolitok a kívánságteljesítõ védõi, 1 szál faszban rohangálnak a sugárzásban, nekik tökmindegy, kb. olyanok mint a zombik.
Biztos? Akkor lehet hogy nekem külön játékot fejlesztettek az ukránok, mert itt simán lehet sniperkedni vele. Felfejleszted pontosságra, távcsõ a tetejére, guggolás. Esetleg fekve ha messzi célpont.
~ 1 tár kell egy emberbe
Ha össze-vissza lõsz akkor tényleg. Erre való a célzás. :) Egy katona mester szinten is kifingik 1-2 headshottól. 1 ha arcon lövöd, 2 ha sisakon. És ez csak sima tölténnyel ennyi, páncéltörõvel 1 sisakra is.
az igaz hogy a fegyverek tulajdonságánál teljesen egyformák a csíkok, de szerintem ez csak hiba.
Szerinted. Én a gyakorlatban teszteltem is.
Hi, meik a leg uccsó patch? És elég az utolsót feltenni?
na az nem jön össze az AK-val :)
~ 1 tár kell egy emberbe, lehet könnyebb a lõszer, de a másikból az egy lövés-egy hulla akcióhoz jóval kevesebbre van szükségem.
sose lövök fekve /mélygugolás??/, mert nem alap bill. beállításon játszok. amit próbáltam az állva volt. :)
az igaz hogy a fegyverek tulajdonságánál teljesen egyformák a csíkok, de szerintem ez csak hiba.
nem akarok senkit rábeszélni más fegyverre, mint amihez szokott, csak nekem ez volt az érzésem.
A Katonai raktártelepen, a Monolith-osok irányában fent az egyik dombon egy Szabadságos arc-nál találtam a földön heverve szanaszét egy rakás jobbnál-jobb fegyót.
:D
Nagyobb részén már túl is adtam. :)
Már meg nem mondom, hogy milyen, de vmi komolyabb távcsöves is volt. Szép hosszú darab. :)
Ám!
A Monolith-osokkal kapcsolatba is lehet lépni vhogy?! Helikopter mellõl kellett felszednem vmi akkumulátort, de vannak még a térkép sarkában. Azonban megközelíteni nem tudom Õket. Azt írja ki, hogy kritikus pszihikus kisugárzás. Megyek pár métert és holtan esem össze. SEVA-ban és van már egy raklapnyi relikviám is, de semmi hatásuk.
Arra gondoltam, hogy ez lenne a térkép vége erre felé és talán így oldották meg, hogy arra felé ne lehessen menni.
De kik ezek a Monolith-osok?! És mi a szerepük a game-ben?!
Én headshottal szoktam tesztelni a pontosságot, nem téglafalon. :)
Pedig a Vintar itt jóval kisebbet sebez mint az AK. Egyedül a 4x távcsõ amiben jobb. Viszont igencsak amortizálódik, és az amortizációval együtt a tulajdonságai (a pontosság is) romlanak. Ez már nem a SHOC-os Vintar. Ami még fontos az a lõszer súlya, a Vintar skuló kb. olyan nehéz mint a sörét, 1 tár helyett vagy 5-6 AK tárat vihetsz magaddal. Hozzászámolva hogy nem is sebez többet, ez egyértelmû hátrány.
Távcsövesbõl jobb az SVU vagy SVD, azok 8x nagyítást tudnak, és a lövésük is eléggé maxos. Fõleg az SVU az ütõs, azzal még futni is lehet, az SVD-vel meg nem, ugyanúgy mintha exo páncél lenne rajtad.
A TRS semmivel nem pontosabb az AK-nál, max szerencséd volt a lövéssel. AK-val is lehet pontlövést csinálni, fõleg ha fekszel. Ugyanakkora körben hord mellé mindkettõ. És ami fontos: a TRS a játék leggyorsabban amortizálódó fegyvere! Vagy 20x gyorsabban kopik mint az AK.
érdekes,
egy téglafalnál kipróbáltam egyformán tuningolt SGI-t, TRS-t, AK-t, Thundert.
Kétszer ugyan oda csak a trs-el tudtam lõni egyes lövésen.
A vintar-t semmiért nem hagynám el :) ejtését már megszoktam SHoC-ban, és azzal tényleg elég egy lövés a fejbe. Az AK-val még sosem sikerült.
Ezt az SGI-t nem teljesen vágom, hogy melyik is. Majd megnézem.
Én is úgy vettem észre, hogy az AK a legjobban használható fegyver. Az Avalanche-ra is csak kíváncsi voltam, hogy mennyiben más max-on, mint a Vintar.
Teljesen jogos amiket írsz! Valóban nem nagyon van létjogosultsága. Jól látod és értem amiket írtál.
Asszem nem. De az SGI-t igen, és pont ugyanannyit tud. A GP37 a SHOC-ban volt nagy szám, itt csak ritka, semmivel se jobb mint az SGI vagy AK. Sõt, a tartóssága miatt az AK a legjobb, teljesen felesleges lecserélni bármire.
Az Avalanche csak tárkapacitásban nagyobb a Vintarnál, viszont csak sima AK távcsõ szerelhetõ rá, ami 1.6x nagyítást tud, míg a Vintarl 4x (az SVD, SVU pedig 8x távcsõt használ). Mesterlövészpuskának ezért jóval szarabb mint a Vintar, géppisztolyként meg az AK-nál gyengébb mind sebzésben, mind tartósságban, valamint sokkal nehezebb golyót használ, így kb. 1/3 - 1/4-ed annyit tudsz magaddal vinni mint AK lõszerbõl. Semmi értelme az Avalanchenak.
Áhá! Köszi!
Az-az, jól mondod. A Láng relikviát vittem érte.
Na, éppen ezen a 2 helyen nem jártam még. :D
Át lehet alakítani úgy, hogy AK lõszer kompatibilis legyen?!
Ill. az Avalance-ra Nekem nem sikerült olyan távcsövet helyezni, mint a sima Vintar fegyóra. Mind2 max-on!!! Az Avalance (ha jól írom a nevét) tára Nekem 2x akkora, viszont a távcsõ nem zoom-ol annyira, mint a Vintar távcsöve. Olyat tettem rá, mint amit az AK-ra is lehet.