megnéztem a "végigjátszást" amit találtam pdf ben, lol az semmit nem ér, gyakorlatilag kövesd a nyilat. megakadtam ott hogy vissza kell szerezni az erdész "iránytûjét", a leírásban az van hogy nyugodtan menny neki közelrõl a renegátoknak, gyengék, én chaserrel nekik mentem[ máshoz nincs lõszer] és 15 sec múlva halott voltam, nemkicsit géppisztoly van mindnél :D
Örülök, hogy legalább neked lejött. :P Szerintem ez a játék bármiféle csít használatával átmegy viccbe. Annyira komoly maga a játék, hogy csítnek nincs benne helye.
Hi! amikor átakarok menni kordonba (ingoványból) akkor ki dobb a windows ba és kijön egy bug report. kérdés az hogy milyen patch et tegyek fel meg milyen dolgokat? eddig semmi patchet nem raktam fel!
Nade úgy nem kapsz hozzá tokot meg fénymásolt borítót
a személyeskedést hagyjuk inkábbsenki nem mondta hogy az enyém nem eredeti nem tom te mibõl vetted... ha tudnál olvasni könnyen kivehetnéd hsz-embõl hogy ukrajnában vásároltam átszámítva valamivel több mint 3k-ért. én csak azt próbáltam hangsúlyozni hogy mire kijön az eu-s verzió már valszeg unni is fogom. Ja és ne az amerikai méregdrága piacot hasonlítsd már a kelet európaihoz mert falra mászok..Az orosz piac kicsit,"lazább"és beleszarik a nyugati reklámkampányba!!
Nekem vhogy hihetetlen, hogy jövõ év elejéig (ha akkor jelenne meg) csak a honosítgatásokkal lennének elfoglalva?! Biztos, hogy ezen már semmit nem fejlesztenek addig?!
Te, és ezt a 3k-s árat te honnan vetted? Mert szaros ratyi amerikában nov. 9-én jelenik, és 74 dollinger lesz az ára.
na kiváncsi vok az új részre...egyenlõre grafika terén nem sok újat mutat de a légkör-hangulat szinte ugyanaz.. egyébként kint ukránban hugyért meg lehet venni átszámítva kb 3k fellököd hozzá az angol patchet és má kész is. Nagyon jó a sok ratyi meg had várja az EU/US verziót XD...
Pedig nem kell még mozdulnod sem, csak azzal a távcsöves elektromos fegyverrel, amit kaptál, rácélzol a távolba látható aurás emberkére és lövöd. Többiek nem tudnak közben megölni.
á szinte lehetetlen megcsinálni a csernobili pályát mester fokozaton kigránátoznak a pálya másik felérõl esélyem sincsen még a lelövésükre se elmennek a csalós f-be a fejlesztõk
van 1.5.05-höz is, mondja is hogy activated de nem történik semmi, ugyanúgy fogy a lõszer meg nem változik a pénz se
sziasztok. 1.5.05-os verzióhoz tudnátok mondani 1 jó helyet ahonnan le tudnám tölteni hozzá a trainert? lécci
Személyes tapasztalat szintén:
Stalker-ek a Kordon-ban. Hozzájuk is csak azért mert majd kapsz jó páncélt. De már a Fosztogatókkal sem érdemes csatározni. Mindenki újjászületik ebben a játékban. :D
Ha meg akarod magad kímélni számos idegeskedéstõl meg felesleges idõpocsékolástól, akkor max a Stalker-ekhez a Kordonban. Szabadsághoz, vagy a Szolgálathoz csatlakozva, csak fejfájás lesz az egész dolog, annyira el van szúrva az egész háborúsdi. Tulajdonképp egyedül harcolnál, miközben ott vannak a csapattársaid is, de csak állnak egy helyben. Ezt az élményt ugye nem akarod. Fõleg az lenne a kiábrándító, mikor ki írtassz mindenkit a bázisról és látod, hogy születnek közben újra...gusztustalan, büdös egy rendszer.
Elõször is nagyon szépen köszönöm (gondolom Többünk nevében is) ezt a kisebb eposzt errõl a MOD-ról. A HSZ-ed kimásoltam egy text fájlba és eltettem a game mappámba.
Most már nem kezdem megint újra a játékot. :D
Visszatöltöttem egy olyan állást, ahol még nem csatlakoztam a Szabadság-hoz és onnan folytatom. Egyelõre annyi, hogy jóval több mellék küldit csinálok (csináltam) már meg és próbálom felkeresni a rejtekhelyeket is. Nem is annyira azért ami ott vár hanem inkább azért, hogy minél nagyobb területet járjak be a Zónában.
A MOD-nak örülök, de azt el kell ismerni, hogy ezzel nagyon elrontották az alap játékot. Arra gondolok, ha elsõ ízben történik ez és szívat így meg a game a semmiért csak a Delete billentyû várt volna rá.
Most már kezdem érteni, hogy miért csinálták ezt a részt a game végén és nem a game közben.
Az örök rejtély marad elõttem, hogy mindezt 10 javítás alkalmával hogyan lehetett benne hagyni a game-ben?! (költõi kérdés volt :)
Ha újra elkezdem majd, akkor kipróbálom a MOD-ot. Azonban ha jól tudom, akkor ez a Call Of Pripyat-ból ki is maradt?! (Hm?!?!)
Amiket lentebb írtatok a game pozitív és negatív oldalairól, értem az érme összes oldalát. Megértem akinek a kedve megy el az egésztõl de a másik oldalt is értem, hogy minden negatívumot meg lehet "magyarázni".
HI! a csavart hogy kell elõvenni? az elején magyarázott valamit ,de nem mondta mivel vegyem ellõ. pls help
Egyet értek! :) Ennek a játéknak elképesztõ egyedi atmoszférája és képi világa van. Nyomasztó, izgalmas, félelmetes és magával ragadó. rengeteget játszottam mind az alap játékkal mind a Clear Sky-val! Sose vittem végig õket, mindig bármi okból újrakezdtem (nem megfelelõ fegyverre gyúrtam, más ruházattal kellet volna mennem, más frakcióba beállni....stb). De mindig nekivágni, elmerülni a Zóna árnyékában, szövetségessekkel, vagy magányosan.... Fergeteges! :) Csak ajánlani tudom azt a pár órát mindenkinek, hogy jobban átérezze az egészet! Talán a Bioshoc volt az egyetlen game ezen kívül ami igazán le tudott kötni :) A végigjátszási variációk sora hosszú, sose lesz két játék ugyanolyan! Hány mostani fps mondhatja el ugyanezt? A gépigény. Igen e ponton támadható, az optimalizatlansága miatt, de rengeteg patch orvosolja már ezt. A beállítási lehetõségek meg bõven megengedik hogy egy erõsebb vagy akár egy gyengébb gépen is élvezhetõen és szépen fusson. kipróbáltam a Call of Pripyat ot és le a kalappal! Remekül mûködik, szép, a gépigénye is emberibb :) Csak ajánlani tudom ismét! remélem lesz gyûjtõi változat!!
A "motort" tessék egyben értékelni, nem csak a grafikát, hanem a fizikát is hozzá...
Az, hogy mozgás közben egy emelkedõ, egy terepakadály, vagy pl a mocsárban a víz lelassít, hogy gyakorlatilag minden tereptárgynak van fizikai hatása a környezetre (emlékezz pl a mocsár északi tanyája felé vivõ "hídon" a teherautó plató maradék vasrúdjaira). Ha nem vigyázol kiütik a kezedbõl a fegyvert, stb... A "kitolnak a fedezékbõl", "elállják az utat egy átjáróban" valóban komoly hiba, de ezen kívül csak egy hibát találtam, az összecsapott végjátékot. Az, hogy Limanszkból nincs visszaút, már egyfajta védjegy a stalker epizódokban.
A grafika sem "rozsdás", legföljebb a géped nem bírja. Rengeteg hangulatfokozó eleme (hajnali derengés, naplemente, ködös, párás erdõ, stb...) van, amit másutt nem láttam, csak egy még régebbi motorral "kiszerelt" játékban. az Oblivionban...
Összegzés: az alapjáték gyengébb mint a ShoC alapjáték, de már egy egyszerûbb moddal is feldobható majd olyanra, mint az elsõ rész a nagy megamodokkal (OL, Priboi Story).
Ezek a játékok nem a sztorijukról szólnak, azt egyszer, max kétszer végigtolja az ember, majd sokszor visszahúz a Zóna egy kis sztoritlanított kóborlásra, nézelõdésre, túlélõgyakorlatra.
Az, hogy DirectX 10 meg 10.1-et is tud egyáltalán nem hat meg.Az egész olyan áporodott szagú.Amúgy tákoltnak érzem ezt az egész grafikai motort. Gépeigény szerintem meg nem elfogadható, ilyen rozsdázottan talán csak a Crysis ment nálam. Ja azt a fedezékbõl kitolást nem is említettem, pedig akartam, nagyon frusztráló. :( Mivel írtam, hogy meguntam a végére, számomra hosszú volt, gondolom így egyértelmû.
Amúgy ez a gépem:MSI K9N Neo V2 alaplap, Athlon 4000+ proci, Galaxy 9600GT kártya, 2 GB Kingston DDR2
hát igen...én ugyan még nem játszottam végig, de egyetlen általad írt negatívummal sem értek egyet.
-a grafikai motor az egyik mai legmodernebb motor, minden dx10, talán még a 10.1 is benne van. -a gépigény tényleg durva 8lehet), ha dx10-ben játszod max beállításokkal, de ez szerintem elfogadható, a motor képességeit figyelembe véve. -a játék gyönyörû és részletgazdag. -a töltés...lassú, bár ez engem nem zavar -egy-két apró glitch-et kivéve (pl. kitolnak a fedezékbõl, hát istenem, õk is csak életben akarnak maradni) szerintem a harcok nagyon jók, és én speciel pozitívan értékelem, hogy nehezek. -a sztoriról, a végjátékrólnem nyilatkozom, mert még nem vittem végig. -túl hosszú??????? végre egy játék, amiben benne van legalább 20 óra játékidõ, és nem egy pár órás kampányt akarnak rámsózni 10000 forintért. ezt nem is értem.
Elég vegyes a játékkal kapcsolatban a véleményem, pont mint a korábbi részével.Szeretem is meg nem is.Az jó, hogy óriási a bejárható terület, de eléggé erõltetett, túl nagy igénybevétele van.Szabdalhatták volna kissebb részekre a pályákat, talán jobb lett volna. Így viszont soha nem látott lassú betöltéseket (még a gyors betöltés sem gyors) eredményezett. A hangulata király, igazi vadont tudtak teremteni.Az éjszkai küldetések nem semmik.Mindennek megvan a hangulata, az egész így korrekt. De a harcok sajnos szerintem túl nehézkesek, sok helyen õrületbe kergettek.És túlságosan is nagyot rontott a játékélményen ez a dolog. Szerencsére csak pár apró buggal találkoztam, az 1.5.07-es verzóval toltam.Úgy, hogy szerencsére nem élhettem át bugoktól hemzsegõ Zónát.Az már Zóna a Zónában lett volna.
Negatívumok: -elavult, rozsdás grafikai motor -óriási gépigény -néhol meg tényleg eléggé ronda is -lassú töltések -idegesítõ harcok/részek (sok) -unalmas sztori -a vége felé már teljesen unamassá vált -túl hosszú -gagyi végjáték
Pozitívumok: -hihetetlen jó hangulat (addig amíg rá nem un az ember) -jó zenék, jó menü -óriási bejárható területek (maga a világ) -éjszakák, izgamasak voltak, de azért mindig felüdülés volt a hajnal
Kiegészítõ: A PDA-dban mindig meg tudod nézni, hogy a frakcióháborúnak mik az aktuális céljai és azok közül melyek teljesültek már, melyek nem. A statisztikánál láthatod, hogy melyik frakció hogy áll, hány fõvel rendelkezik, és épp fogyóban van (piros nyíl lefele) vagy gyarapszik (zöld nyíl fölfele) esetleg stagnál...
Mindenképp új játékot kell indítani, a mod és az abban feljavított AI azonnal mûködni kezd. Kiválasztod, hogy sztorit szeretnél.
Elvégzed az elsõ feladatokat addig, hogy beléphess a CS frakcióba. Az ESC után F2 menü csak ez után lesz érdekes, amikor nem vagy tagja egy frakciónak sem, akkor nem mûködik, bár látható.
A menü:
Bal felsõ sarokban vannak azok a parancsok (kis "ledekkel", amelyeket a saját frakciód számára tudsz beállítani, mi legyen a viselkedésük a következõ parancs kiadásáig. Default, (alapbeállítás) , cancel (elõzõ parancs törölve), defend (védjék az épp birtokolt táborokat), expand (igyekezzenek terjeszkedni), attack (a "frakcióháború" soron következõ célpontjának támadása), assemble (kövessenek téged amerre mész). Egyszerre egy lehet érvényben és bármikor változtathatóak.
Bal alsó sarok, 4 lehetõség, az összes többi frakcióra vonatkozóan. Az agresszivitásuk mértékét állítja be. A Disable az alapjátékban lévõ érték...
Jobb felsõ sarokban egy 10-es szám és egy SET gomb. Azt adhatod meg, hogy a frakciók tagságának hány százaléka vegyen részt a háborúban. Ha 100. akkor mindenki (kivéve a sztori szempontjából fontos NPC-ket és a guide-okat), ha 10, akkor 10% fog mozogni, a többi jól elvan ahol épp van, kivéve ha megtámadják õket. Nálam 50-es értékkel elég intenzív hirig folyik mindenfele...
Jobb oldalt, második sor: Intelligence: ad egy riportot arról a területrõl ahol épp vagy. Fontos (important) pontok, erõforrás (resource) pontok, respawn pontok és ezek "gazdái". Minél több erõforrás pontot foglalsz el, annál több ember csatlakozik a frakciódhoz idõközönként. Errõl rendszeres riportot is kapsz. Ha elfoglalod az ellenséges frakció respawn pontját és ott állomásoztatsz egy csapatot, nem tudnak újra termelõdni az adott pályán. Ettõl máshonnan még jöhetnek, de ahhoz harcolniuk kell...
Spawn squad: ahol épp vagy (a legközelebbi táborhelyen) létrejön egy 3 tagú csapat, pénzért, teljes felszereléssel. Külön parancsot nem adhatsz nekik, azt teszik, amit a többiek. Ha a feladat: várd be míg megjön az erõsítés, õk lesznek azok, akik "odaérnek" és elfoglalják az õrposztokat. Tipikus ár: 3600 Rubel/csapat.
Vannak területek (tipikusan HQ-k) ahova nem spawnolhatsz csapatot, de a közelében már igen és ha kell átmennek a másik területre.
Jobb oldalt 3. sor:
Az Assistance sqad parancsai: Spawn: a közeledben megjelenik a 4 tagú saját csapatod. Abban a ruhában, ami neked is van éppen, de csak 1-1 pisztollyal. Puskát és hozzá 1-1 adag lõszert kell adj a kezükbe a trade menüben. Kill: eliminálja az Assitance squadot Recall: odahívod magadhoz õket. Ahol épp vannak, onnan odamennek ahol épp vagy. Ehhez keresztülvágnak a közbensõ területeken, ha kell harcolnak közben. Ha elmész, mielõtt odaérnek, akkor is csak addig mennek és ott letáboroznak. A mozgási "riportban" õk az "Unknown" nevû csapat. Mozgásuk követhetõ a térképen, a köztes (általad be nem járható) területeken is...
A tagok:
Mechanic: bármit kijavít. Tunningolni nem tud Medic: orvos, ha kell meggyógyít. Guide: oda visz, ahova akarod (majd visszatér a csapathoz). Trader: bármit megvesz, elég gyenge áron. Lefizeti az ellenséges parancsnokokat ha kéred és van elég pénzed rá. Újraspawnolja az assistance csapat elesett tagjait (jó pénzért). Nála tudsz parancsot adni a csapatnak: támadják meg és foglalják el az általad kiválasztott pontot, menjenek oda a kiválasztott pontra és védjék be, stb...
Az Assistance squad elvész, ha a létrehozása után frakciót váltasz. Pontosabban õk megmaradnak, csak nem tudod õket irányítani többé, újat kell teremteni már az új frakcióban. Elég drágák, a frakciód aktuális állapotától függ a költség. 10-15k Ru is lehet egy csapat, plusz a fegyverek értéke, amit át kell adj nekik. Elõtte nem árt, ha feljavíttatod õket a mechanic-kal.
Jobb oldalt alul: az AI önállóságát(?) szabályozza valamelyest. Ha kiadom az Assemble parancsot és nem jön azonnali üzenet, hogy elindult legalább egy csapat felém, ebben váltok egy off->on irányút és máris megmozdulnak. Ritkán kell használni, fõleg olyankor, ha nagyon messze vagyok a frakcióm squadjaitól.
A modder teljesen átírta az AI-t és ez szépen látszik a sztori módban is...
szerintem nagyon is jó története van a stalker játékoknak, csak sokan nyelvtudás hiánya, figyelmetlenség, vagy akármilyen okból nem értik, vagy nem is érdekli õket. sajnos emiatt sokan értelmetlennek tartják és leszólják a játékokat.
lásd assasin's creed: nagyon jó, igazi "danbrown"-os története van, mégis sokan unalmasnak és rossznak tartották a játékot. hát úgy nehéz is szeretni, ha nem ért semmit belõle, és nem tudja magát emiatt beleélni.
Igaz, írtad. Letöltöttem, bemásoltam elindítottam de nem voltam azon az elképzelésen 100%-osan, hogy új játékot akarok kezdeni.
Próbaképp indítottam egy új játékot. Akkor annyit néztem, hogy valóban az lesz-e, ha jön Lebegyev ott lesz a monológban a sztori mód. Ott volt, kiválasztottam, elolvastam amit írtál róla (nem sokat 1db HSZ-t), hogy hogyan kell aktiválni (de tudom ennél jóval többet írtál róla...).
Aztán megcsináltam az ESC + F2 kombót, bejött a menüje és fingom sem volt, hogy mit is kellene csinálni vele. Ahhoz meg nem volt lelki erõm, hogy áttanulmányozzam a leírását. Már a menürendszer sem volt világos, hogy melyik gomb mit is takar, mire jó, stb... :(
Ha esetleg tudnál írni arról, hogy hogyan is kell(ene) használni ezt a MOD-ot a gyakorlatban az jó lenne. Bár Engem egy pöttyet zavart már ez az ESC + F2-es game megszakítás is.
Nem értettem, igaz idõt sem hagytam Magamnak arra, hogy megnézzem mit és hogyan kellene.
Most vagy az van, hogy ezt a játékot már végigviszem egy korábbi mentésbõl, amikor még nem léptem be a Szabadsághoz és nem kezdõdik el a Szemétdomb lerohanása, majd Agroprom lerohanása.
Azt értem, hogy befészkelik Magukat a csapattagok azokra a helyekre ahol újra termelõdnének az ellenséges csapatok, csak az nem világos, hogy ezt hogyan kell megcsinálni, ill. minden 1es alkalommal el kell-e ezt játszani például...
Szal, ha lenne hozzá vmi magyar nyelvû gyarkolati leírás, vagy esetleg Te megírnád, hogy hogyan is kellene ezt használni az jó lenne.
De gondolom ezzel nem csak Én vagyok így egyedül...
A SoC-t amikor játszottam, 2 éve értegettem mi történt, de mára eléggé elfelejtettem.Most is értettem mi volt a cél és kb. mi a pálya, de az utolsó videó nem tiszta!!! Ezt a két tag közé írhatsz spoilerben:
Jó, de ez még nem magyarázat, hogy pontosan mi törénik velem a játék végén.A SoC egy úgymond folytatása, idõrendben, de az még nem magyarázat arra, hogy mi a fene történt a karakteremmel a CS vgén.
Újból végigjátszásról meg szó sem lehet. :)Ennyi bõven elég volt belõle.
Nem lesz a kedvenc játékom, viszont a hangulata király, szinte elsõrangú. Csak a lassú töltések, a lassú és sok gyorstöltések, az elég nehéz harcok amik kikészítettek.Még az hiányzott volna, hogy bugot produkáljon, mert akkor lehet nem is bírtam volna...kevés a türelmem az ilyen jellegû játékokhoz.
Fang nyomában még csak most megyek Agrorpomba, de a szeméttelepen és a Sötét Völgyben is normálisan közremûködtek a helyi erõk az ellenség (banditák illetve zsoldosok) eltakarításában, azonnal beköltöztek ahova kellett (két mellékes kis táborba spawnoltam csapatot mindössze, a központi helyekre nem kellett) és azóta is bõszen védik. Semmi visszaszivárgás, mit az alapjátékban...
Nem is lehet, mert az Inteligence riportban szépen le van írva, hol vannak a spawn pontjai az egyes frakcióknak. Ha azokat elfoglalod és bevédeted a sajátjaiddal, nem tudnak "visszatermelõdni", mert nincs hol...
A freedom és a duty lét õsellenség. Az egyik a zóna lakóit (kivéve a monolitosok) védené meg mindenki mástól, a másik meg a világot a zónától, azaz a zónalakókat (mutánsok, monolit) irtaná ki. Ebbõl következik, hogy bármelyikhez állsz be, a másik csapat teljes kiirtása a cél. De ezt szerintem el is modnják már az elsõ alkalommal, amikor beszélsz a fõnökökkel...
Az erõmûben felejtsd el az SVU-t, semmire nem mész vele. Csak azt a prtototipus puskát használsd, amit ott adnak és csak Sztrelokra vadássz, a többiek nem számítanak. Kissé összecsapott a dolog. Sztrelokot arról ismered meg, hogy egy auragömb van körülötte, azt kell elvadászni róla a spéci puskával. Ha nem mozdulsz el a belépési pontról, akkor is el tudod inézni.
SEVA-t kaptam a stelkeroknál a Depo elfoglalásáért, így már abban járkálok. Vele együtt adták bubble ertefactot (6-os sugárzáscsökkentõ), így kényelmesen lehet használni a mocsárban talált gravi-t és egyebeket együtt. Ezzel 80 kg a cipelhetõ cucc, annyi bõven elég. Amennyire a banditák nélkül lehet feltunningoltam, az AK-mat és a TSR-emet is, így a két kisköcsögnek csak 369 rubel maradt elvehetõ, meg 1-1 golyó az AK-ból...
Idõ közben lehívtam az Assistance squadomat, és mindig oda küldöm õket, ahova épp megyek, így van közel egy guide, aki elrepít a CS bázisra. Eddig még ott fizetnek legtöbbet a TSR-ekért, ráadásul a CS gépész tudja tunningolni.
Jelzi. Van egy kis mocsaras tavacska, ahol a sztori szerint zombikat kell irtani. Ettõl észak felé van a kijárat egy mélyútban/vízmosásban. Ahol az északi kerítés kelet felõl megközelíti ezt a mélyutat, fönt van egymás mellet 2 vagy 3 ilyen téranomália és a stalkerek valami hülye ötlettõl vezérelve (rosszul megírt útvonalterv) folyamatosan belegyalogoltak ebbe az anomáliakupacba.
Hááááát! Újfent nagyon elgondolkoztatott a game, hogy érdemes-e még kezdeni vele vmit, 1általán megmenteni a végleges törléstõl. :) :(((
Csatlakoztam a Szabadsághoz. Bárcsak ne tettem volna. Nem gondoltam, hogy ez annyit jelent, hogy legyilkolni a Szolgálat-ot. Primitív! De ami bosszantóbb az az, hogy ez vmi keggyetlen bug halmaz. Szabadságosok alig jönnek, a Duty-sok meg özönlenek. Ezt vmi irdatlan módon sikerült elkefélniük. Sajnos!
Többszöri nekifutás után, szerintem tök véletlen 1x kiírta, hogy Szolgálat bázis megsemmisítve. Természetesen tartott vagy 10 percig, aztán jött a szöveg, hogy jöttek helikopterrel és újra ellepték Agroprom környékét. :( Fasza! Ez így mi?!
Hát nem tudom, hogy érdemes-e vele még többet "szenvedni"?!
Közben sikerült elhasználnom egy csomó tartalékom. (lõszer; medkit; kötszer; fegyók és SEVA amortizálása, ésatöbbi...)
Amikor a Szolgálathoz csatlakoztam nem emléxem, hogy ilyen mészárszék féle lett volna. Vagy csak nem kezdtem bele, hanem vittem tovább a fõ szálat.
Ez mi?!
Ezt ennyire elkúrták a játékban?!
Így akkor tulajdonképp semmi értelme csatlakozni a Szabadsághoz; Szolgálathoz. A SEVA a Stalker-eknél is összejön, fegyót Én meg egyik oldalon sem kaptam olyat, amelyiket a game közben ne lehetne megszerezni. Ill. így, hogy legyilkoltam 1000 Duty-st a Vintar-al + AK-val, szinte teljesen felesleges fegyverekkel xarakodni. 1db AK is bõven elég + lõszer kupac.
Azoktól kérdezném, akik többször is végigjátszották, hogy miért és hogyan?! Gondolom ilyen frakció háború az zéró volt. ?!
Amikor a Fosztogatók volt az ellenséges frakció (Stalker-ekkel) akkor is ugyanez volt. Pár perc múlva ismét megjelentek.
Ezekre a bug-okra nincs semmi orvosság?! A 10 javítás úgy nézem felejtõs. Vmi MOD?! Vagy csak 1xerûen nem belekezdeni a Frakció háborúkba?!
Ahogy lentebb írja KranaZoli is, elõtted fut el. Persze egybõl nem tûnik fel, mert nagyon messze, de simán el lehet találni és még rögtön az elején míg fut, elégszer belelõni.
Nem sok értelme van, márhogy nem valami nagy durranás a sztory. Attól függ hogy értetted e az elõzö rész eseményeit. Ha elmomdja valaki hogy kell spoileres szoveget ide beírni szivesen elmagyarázom.
Az igaz, hogy azt nem néztem, hogy az 5db karikából vmelyik szürke, inaktív-e... Relikvia tartó zsebeket még nem upgrade-eltem rajta. Majd kipróbálom.
Pedig ott futott el Strelok a szemed elõtt. :)
Bár ott ki lehet nyírni. Ha nem sikerült akkor jöhetnek a teleportálók de szerintem onnantól a vége naggyon dúrva. Pontosabban Engem elég hamar ledaráltak. :)
Én is az erõmûnél vagyok, Strelokot nem látom hol van, viszont a távolból vki lõ rám, de azt még SVU-val se érem el. Elõre a hídon van vmi örvény, most akkor szaladjak arra, vagy kit lõjek egy helyben?
Akit viszont kétszer is meg lehet találni, az Valerian, a stalkerok fõnöke. Egyszer ugye a stalker bázison, utána meg hullaként red forestben a tank melletti hullák közt. De ha visszamész kordonba, ott is ott van élõként.
A bolhapiacon megvesznek minden fegyvert (RP74-et lehet nem), feltéve ha stalker vagy.
A CS-1 páncélt (60% golyóállás) bármikor megveheted késõbb is, feltéve hogy maxos (tagság elvesztése után ez 50%, azaz sárga csík fullon) a viszonyod velük. Ilyenkor árulnak hangtompítót és szkópot is. Ha ügye vagy, már a mocsárban összeszedhetõ a fullra tuningolt AK és CS-1 is. Azonban sztem ilyenkor még jobb a CS-3a, páncél helyett súlyra fejlesztve, bele egy gravi 2 -2 rados artival. Így battery / shell / hópihe nélkül is elég júl tudsz futni kevés cuccal, vagy sok cucc esetén jó nagyokat fordulni a kereskedõhöz (amit kordonban a katonai bázison rögtön ki is használhatsz). Nekem mocsár-kordon-dark valley volt az elsõ útvonalam rögtön a játék elején, rúnagyûjtésre, jó esetben még egy battery is összejön dark valleyban a freedom bázison a villámoknál. Ilyenkor már érdemesebb lehet páncélt váltani stalker ruhára, mert azon 5 lyuk van, ezt már páncélra gyúrni (30%), és gravival megoldani a cipelést, batteryvel meg a hosszú futást. Ezért is nem érdemes elbaszni a pénzt CS-1 páncélra, úgyis hamar le lesz cserélve (hiába fasza, de csak 3 lyukas). A stalker ruha meg kitart a SEVA-ig, jobbat addig úgyse találsz.
Ilyet leginkább azoknak érdemes ajánlani, akik nem mentek rá játék közben nagyon a relikviák gyûjtésére. Különben ép, hogy nem ajánlatos a vége felé kötszerekkel meg medikitekkel szarakodni. Kitûnõen átveszi a szerepüket néhány megfelelõ relikvia. Nem beszélve a felszabaduló kg-októl, miután megszabadulsz az egészségügyi felszereléseidtõl. Persze párat ettõl még érdemes magadnál hordani.
Neked meg Grat! Azt gondoltam, hogy te boldogan fogod letörölni, ahogy olvasgattam az elõzõ hozzászólásaidat. Valahogy lejön némelyikrõl, hogy valszeg nem ez lesz a kedvenc játékod. :P
Annyi relikviát használhatsz egyszerre, amennyi férõhelyed van, avagy magyarán ahány szabad zsebed van. Pl SEVA-n alapból, ha jól emléxem 3 szabad zsebed van (a másik kettõ szürke, nem használhatod õket), de páncél fejlesztéssel feloldhatod a maradék kettõt is és akkor akár 5 relikviát is használhatsz. Öt relikvia esetén viszont már megfontoltabban kell válogatni, mert nem biztos, hogy egyetlen sugárzás-csökkentõ relikvia elég lesz a másik 4 relikvia sugárzó hatása ellen. De ezt ugye kitapasztalhatod használat alatt. :)
Csak csatlakozz a Szabadsághoz, nem muszáj elõtte életbiztosítást kötni vagy nem tudom mire gondolsz visszafordíthatatlan alatt. :)
Elõször is köszönök minden segítséget, útbaigazítást. Végigvittem hála az égnek!Valahogy a végét is "ledaráltam", bár nem volt annyira nehéz rész szerencsére...
Amúgy mi a szar volt az outroban, nem értettem.Elkezdek repülni, majd valahol fekszem.Mi történt?Én ennek semmi értelmét nem láttam!
Pontosan!
De amid van elsõsegélycsomag + kötszer azt azért vidd Magaddal. :)
Csinálj egy olyan mentést, ahol üres batyuval mész át. Ui. kapsz 2db spéci fegyót + lõszert. (pontosabban mielõtt átmész lõszert, fegyókat nyugodtan dobáld el és így is csinálj egy mentést)
Én elsõ körben megszívtam, mert teli zsákkal mentem, megkaptam a cuccost és lépni sem tudtam. :)
Tényleg lépni sem tudtam, annyira megtelt a hátizsákom. De egy lépés nélkül is meg lehet akkor csinálni?Még nem próbálkoztam vele amúgy.De mai nap remélem jut idõm rá.
És nem értem, mekaptam azt a gravi relikviát, de nem tudom használni.Hiába teszem a helyére, nem illeszkedik be és így nem tudok többet cipelni sem.Mi lehet a baj?
Azonban találtam itt 2db Villanás relikviát. 1db már van, amit az Ingoványban leltem. Ezeket nem tudom aktiválni. (gondolom 1db-nál több nem lehet?!) Akkor nyugodtan túladhatok rajtuk?!
"Van egy átjáró Agropromból Yantar felé, ahol van egy gravitációs anomália, ami széttépi aki belegyalogol. Több csapat is megpróbált ott átjutni. Nem sikerült. Nekem csak a szétszórt cuccot kellett összeszedi..."
Ezt még nem néztem. Majd megnézem. ;) De térkép is jelzi az átjárót?!
Most végeztem Agroprom-ban a küldikkel, amiket a Stalker-ek adtak.