Naés, nem maxon is aláz mindent, kivéve a 4870x2, akkor meg?
Bármennyire is hihetetlen, de még 5870-essel is CPU limit-ed lesz
Ja, csak nem 50 fps-nél hanem 100-nál. De biztos jobb az 50 fps, mert azt jobban "kihajtja" a proci...
Visszamentem az Ingoványba, hogy elintézzek még ott pár mellék küldit. Ha már arra jártam, akkor gondoltam megnézem ezt a Frakciótlanítás témát. De Én senkinél sem találkoztam ilyennel a monológban. Per pillanat a Stalker csapat-al vagyok. Csak ki akartam próbálni. Vmi olyasmit írtatok, hogy a CS bázison lehet ezt.
Vagy vmit rosszul értelmeztem, vmire rosszul emléxem?!
Éppen ezért írtam. Jelenleg nincs olyan CPU amivel ki lehetne hozni a max-ot még az 5870-esbõl sem. Talán vmit majd javít a dolgon a 9.10-es Cata, ill. a már kint lévõ hotfix.
Bármennyire is hihetetlen, de még 5870-essel is CPU limit-ed lesz. Az x2-vel még inkább. Ezért írtam, hogy per pillanat a DX11-ben több. Teljesítményben éppen, hogy nem lesz jelentõs a különbség.
De úgy tudom a 9.10-es Cata-ban sokat fognak javítani ezen!
Az a nagy helyzet, hogy a Duty és a Freedom halálos ellenségek. Ha csatlakozol az egyikhez, a másik gyûlölni fog. Nyilván duty tag vagy, ezért lõnek rád. (Hozzátenném hogy az átjáró red forestes oldalán meg dutysok állnak, szóval freedomosként meg õk lõnének rád)
Én ezért szoktam a középutat választani, és a stakerekhez csatlakozni. Õket a banditákon és a renegátokon kívül mindenki szereti(nem számítva ide a katonaságot és a monolitokat, akik mindenkit utálnak).
Freedomhoz/dutyhoz csatlakozva nagyon fejlett felszerelésekhez fogsz tudni hozzáférni, viszont egyben sokkal nehezebbé is teszed a játékodat, mert az egyes térségek tele vannak a két frakció tagjaival.
Na nem kellett végül két óra.Szerencsém volt, így hamarabb sikerüt túllenni rajta.Már vissza is mentem az erdészhez.Közben hajnalodott is. :)
Holnap folytatom az iránytû felkutatásával...
ott tartok hogy meg kell ölni a fogvatartott katona 2 cimboráját. a végigjátszásban azt írják hogy vmi liftnél? van az egyik, a másik meg valami tanyán. egy katonát találtam akit kinyírtam, de az vmi barlang szerû szarban volt. hol a rákban van a másik?
Most komolyan, hogy gondolták ezt a katonai raktártelepes dolgot?
Belépek a pályára és legalább 30 ellen ereszti rám a gránát áldást.
Ezek (fejlesztõk) tényleg normálisak?Most ezzel el a szar helyzettel el kell töltenem 2 órát...OMG
Elmenekülni nem nagyon lehet, túl nagy területen helyzekednek el...
Csak DX11-es.
De még ezt sem hajtja ki a Core i7 (tesztek alapján), nemhogy majd az X2-est.
Most még nem vagyok a Vörös Erdõ-ben. A Szabadságos küldiket kellett újrajátszanom Sötétvölgy-ben. De most nem sietek, ui. ez már a 3ik game-em vele. Most megyek vissza az Ingovány-ba, ott még van pár el nem intézett feladat, aztán újra Sötétvölgy felkutatni a rejtekhelyeket, közben itt-ott elvállalni pár küldit ahol kell segítség.
Aztán majd csak ezek után indulok Agroprom-ba elárasztani az alagutat, ésatöbbi...
Honnan kellett újratoljad eddig a részig? :)
Nekem még egy 15 perces újrajátszás is agybaj. xD
Az volt a kínos, amikor elõször a szemétdombra értem, a fosztogatókat elég lazán kinyírtam, majd nem mentettem és a sugárzás megfertõzött, mert a dombok között mászkáltam.Természetesen ezdhettem elõlröl a fosztogatók írtását, persze másodszorra olyannyira nem ment, hogy vagy 25 percet kinlódtam vele, míg kinyírtam õket.Nagyon kínos volt. xD
Arra voltam kíváncsi, ha agyar nyomait követve lemegyek a pincébe, majd utána intézem el a Fosztogatókat, akkor véglegesen meg lehet-e Tõlük szabadulni. Nem! Hiába nyomuk sincs térkép szerint a Szemétdombon, kis idõ elteltével jön a szöveg, hogy ismét a semmibõl ellepték a helyszínt. :(
A frakció háború résznél kiírta, hogy Fosztogatók megsemmisítve, de a tagok sáv nem ment le zéróra.
Ha simán csak követnéd a játék utasításait, akkor se lenne.
Nemtom hol nagy a sugárzás, sztem rossz helyen jársz. Simán kicsit feljebb van egy bánya, azon átmész, fel egész a tankig, ott bele a gömbbe és máris az erdésznél vagy.
Eddig azért nem mentettem külön helyekre, mert sohasem (elõzõ résznél sem) találkoztam ilyen hibával
Most találkoztál. Legközelebb majd mentesz. :)
Ezt az összegzést meg nem igazán értem, hogy "több hibát csináltál": nem szándékosan tettem tönkre az elmentésemet, arról meg ugye nem én tehetek, hogy a játék végén nem gondoltak a kitörésre
Lehet toporzékolni hogy te máshogy akarsz játszani mint ahogy a készítõk lehetõvé tették, de teljesen felesleges. Alkalmazkodni kell a játékhoz, más lehetõséged úgy sincs.
Bakker, háromszor vittem végig eddig a játékot és csak most tudom meg hogy ez valami labirintusos anomális rész? Én azt hittem csak egyszerûen északra kell menni, és a tankot megtalálni, a tetején meg beugrani a téranomáliába. Edddig háromszor bevált. :D
Igen, megvan, rettenetesen idegtépõ dolog ez, alig találtam meg a megfelelõ ösvényt, de meglett. :)
De amúgy egy kicsit félre értettük egymást.Az erdõben elõször egy kis csapat kér segítséget, azt nem tudtam megmenteni.
Van a másik csapat, aki a relikviát ajánlja fel, azt megtaláltam és eljutottam a táborhelyükig, ahol megöltem azt a nagy dög szörnyet, fogalmam sincs hogy nevezik.Szóval azokat kellett védeni.
De most egy újabb pontot kaptam, hogy érjem az anomálisás vidéken, ott is nagy a sugárzás.Csakugyan tapogatózni kell itt is?
Gyorsan (sugárzásban szenvedve) elértem addig a pontig, csak hogy lássam mi van ott és egy tankot találtam, de igazából semmi nem történt.
Jó felé szimatolok?
Nem fogom ilyenért feltúrni az internetet. Ha már a végsõ pillanatok elõtt megszívat, akkor megérdemli az uninstallt. Már így vagyok ezzel az egésszel. Különösen, hogy még próbálkozgattam most pár perce, de reménytelen, csak felidegesít.
A S.T.A.L.K.E.R.-ben az a szép, hogy ilyenek miatt nem áll meg az élet, mehetsz további dolgaidra, a következõ küldetésekkel foglalkozva.
De ha nagyon érdekelne ennek a küldetésnek a végigvitele, akkor (mivel ez eléggé az elején van a pályának pár perccel érkezés után), szerintem simán töltsd be újra az automentést. Ha érdekel, hogy mit kapnál jutalmul:
Igen, olvastam. Szerencsére a Call of Pripyat-ban már van ez ellen valami drog, hogy ne haljál meg egy kisugárzástól. Ha ezt a kis apróságot ide is berakták volna (netán az egyik patch által, belefért volna), most semmi bajom nem lenne.
Semmi baja a cracknek. Harmadszor játszom végig crackelt játékkal, és csak ugyanazok a bugok merülnek fel, mint az eredetivel játszóknak.
Eddig a három végigjátszás alatt három patch verzióhoz három cracket használtam, egyikkel se volt semmi baj.
Elolvastam a HSZ-eid. Ha olvastad Én is ilyen kitöréses faszság miatt szívtam meg.
Egyértelmû, hogy game hiba, ha mentést nem jól tölt vissza, vagy xarul mûködik a gyorsmentés és mindezt 10 javítás után. A manuális mentések szerintem vmilyen szinten megölik a játék menetet... Ezt nem a felhasználónak kellene orvosolni, hanem a game fejlesztõknek.
Nekem is régebbi állást kellett visszatöltenem, hogy Okés legyen újra a dolog. (szerencsére volt)
Nem kell semmilyen védõ felszerelés. Én sem tudom már pontosan merre és hol, de majd fogsz találni egy Stalker csapatot, akik ismerik az utat. Õket kell majd elkísérned és vigyázni, hogy ne haljanak meg. Keresd Õket! Meglesznek vhol. :)
Én is rengeteget mentek, vörös erdõnél vagyok és idáig közel 100 különnbözõ mentésem van a játék minden pontjáról, több mint 100 MB-nyi anyag, amit két helyen tárolok, a C winchin és a D-n is.Minden játszás után átmásolom a D-re is, a biztonság kedvéért.
Amúgy itt elakadtam, vagyis a vörös erdõnél.Így szól a feladat.
Csak az a gond, hogy nem tudok eljutni addig a pontig, mert semmi védõfelszerelésem nincs és kurva nagy a sugárzás arra felé.Kell legyen védõruha vagy van más megoldás is??
Egyébként eléggé várom a végét.Még mennyi van hátra innen??
Mentettem is helyszínváltás elõtt (ami más kérdés, hogy elcseszõdött).
Azt láttam, hogy a red forestben jelez ki a térkép menedéket, de nem akartam ismét 5 percet egy helyben ücsörgélni, logikusan gondolkodva mentem, hogy városban úgyis lesz majd menedék (ez már nem az én hibám, hogy nem raktak sehova se ilyen pontot ráadásul ugye vissza se lehet fordulni [dupla fail]).
Eddig azért nem mentettem külön helyekre, mert sohasem (elõzõ résznél sem) találkoztam ilyen hibával. Az meg, hogy egyszerre lesz hasztalan mindkettõ elmentés olyan valószínûségû, mintha nyernék a lottón.
Én külön vinyóra nem mentegetek direkt elmentéseket, hanem egybe szoktam bizonyos idõciklusonként az adataimat (van közük egy "elmentés" könyvtár is, ahová pakolászom a mentéseimet), de S.T.A.L.K.E.R. esetében (szvsz) nagyon az elmentéseket nem is lényeges kimenteni. Ha még valamikor lesz kedve az embernek játszani vele, úgyse a régi mentését folytatja, hanem új játékot kezd. :)
Ezt az összegzést meg nem igazán értem, hogy "több hibát csináltál": nem szándékosan tettem tönkre az elmentésemet, arról meg ugye nem én tehetek, hogy a játék végén nem gondoltak a kitörésre (akkor se jártam volna jól, ha Limanszkba kezdõdött volna el a Kisugárzás :)).
Azt meg egy szóval sem mondtam, hogy a játék a szar. Szimplán csak így sikerült az én esetem és kész. Legalább egy játékkal kevesebb lesz a gépen, mert ebbõl így hamarosan uninstall lesz.
#7137: Majd még próbálkozok, hátha. Kisugárzás kiütõ mod nem hiszem, hogy létezik, pedig az én esetemben megmenthetné a játékot. #7139: Majd meglátom ezt is.
Kisugárzás elõl nem lehet akárhol elbújni, csak ahol jelöli. Ha már elkezdõdött és úgy váltasz helyszínt, akkor ott is folytatódni fog, ez elõl menekülni nem lehet. Alap hogy helyszínváltás elõtt mentesz egyet.
Limanszkból nincs visszaút, onnantól egyirányú. Viszont red forestben a híd melletti torony földszintjén menedék van, amit jelez is a játék egyértelmûen, nemtom miért nem ott dekkoltad ki azt a pár percet.
Menteni külön sohasem mentettem, mert gondoltam így, hogy mindig kettõ helyre ment alapból a játék
Ez hiba volt. A quicksave korábbi verziókban ráadásul bugos is volt, elkúrta a mentést, én ebben még most se bízok, csak a hagyományosban. És azt is gyakran kell, helyszínváltás elõtt mindenképp, és legalább 2 mentésed legyen, hogy ha az utolsó sérül, akkor is legyen korábbi. Volt már hogy mentés közben szállt el a játék. Mondjuk ez a mentési stratégia sztem mindenre vonatkozik, nemcsak a Stalkerra, bármi fontosat több példányban kell menteni. A játékállásaim l. 4 különbözõ helyre vannak elmentve, ebbõl 2 külsõ vinyó. Még a vinyóban se bízok.
Összegezve: több hibát csináltál, aminek ez lett az eredménye, nem a játék szar.
Úgy legyen. Egyébként az új Red Factionnal szerintem tegyél mégegy próbát, az egyik legjobb játék idén. Perdig a konzolportoktól én is hányok, de ez megéri hogy beleásd magad.
ekkora kibaszott bugos szart még nem láttam mostmár új játékot se tudok kezdeni mert egybõl kibasz az asztalra beölt minden intro vagy mi a faszom aztán bumm kibasz a játék a vindózba errõl a szarról ennyit delete nálam leírta magát örökre... régebben jtászottam vele semmi ilyesmi nem volt de mostmár betelt a pohár kész ennyi
Próbáld meg még párszor betölteni a mentéseket nekem csinált olyat hogy kezdõdött a kitörés, mentettem, meghaltam és mikor visszatöltöttem eszetlenül elkezdtem futni pedig nem is történt semmi kitörés. gomdolom a kitörést nem jól tárolja el a játék mentése(talán egy bug ami hasznos is lehet!?), bár én is voltam már így mint te hogy egyik pályáról át vitte a másikra. de szerintem próbáld meg. amásik hogy nem tudom mer nem játszok modokkal de hátha van olyan ami kikapcsolja a kitöréseket(de ha nincs akkor írhatna valaki!)keress rá hátha.
Sajnos lehet itt ér véget Clear Sky pályafutásom, pedig nagyon szerettem volna még legalább másodjára is végigjátszani.
A történet:
Játék vége felé járok, teljesen felkészültem (sokkal jobban, mint elõzõ végigjátszás alkalmával) a végsõ harcokra. Olyan cuccokat értem el, amikrõl eddig csak "álmodtam" (így másodjára játszva a Gravi meg a Buborék relikviákra gondolok elsõsorban, amik nálam drasztikus változásokat, lehetõségeket hoztak a játékmenetbe), plusz raklapnyi lõszerrel mindenhez.
Így nyugodt szívvel mentem vissza a Vörös erdõbe, hogy átmenve Limanszkba befejezhessem a játékot (pihenés kép csak végiglövöldözve, mivel itt más dolgunk már nem lenne), ahogyan azt kell. Belépve a Vörös erdõbe látom ismét kisugárzás kezdõdött (quicksave), de gondoltam gyorsan átmegyek Limanszkba gondolván, hogy nagy város, nem gyõzök majd választani menedékhelyet magamnak. Így átmentem (autosave). Meglepetésemre viszont a térkép nem jelzett ki semmi menedékhelyet sem a városban (wtf?), legközelebb csak a CS bázison jelzett ki egyet (WTF?). Akkor marad hátra a manuális menedékhely keresés. Gyorsan átgázolva mindenen, 100 ház közül találtam egy tágasat, aminek nyitva volt az ajtaja így bementem. Elbújok a sarokba egy nagyobb szobában, jön a kisugárzás...meghalok. Azután más helységekben is próbálkoztam, még a sarkokat is variáltam, ugyanez.
Gondoltam nincs probléma, szépen visszamegyek a Vörös erdõbe, ott úgyis láttam a térképen, hogy jelzett ki menedékhelyet...megfordulnék, de le van omolva az alagút, tehát innen nincs vissza út (pedig semmi robbanást sem hallottam, nem tudom mi a szarért kellett így megcsinálni a játékot, hogy nem mehetünk vissza).
Maradt az utolsó reménységem, a quicksave, amit még ugye a Vörös erdõben hoztam létre. Itt jön a második komolyabb meglepi: eddig még soha nem csinált olyat a játék, hogy mentés betöltéskor hirtelen fekete képernyõ fogad és onnantól már csak a kurzort húzogathatom rajta. Menteni külön sohasem mentettem, mert gondoltam így, hogy mindig kettõ helyre ment alapból a játék, az egyik mentés mindig jó lesz. Most is jó az egyik végül is, de ugye annál betöltés után fél percen belül meghalok mindenképp.
Én elismerem, meg tisztelem is a játék részletességét, azt is el tudom hinni, hogy ilyen rendszer mellett még a 10 patch után is tartalmaz hibákat (nem is keveset), de ez a véletlen(?) most olyan szinten betett, hogy amilyen lelkesen (nagyon lelkes voltam :P) mentem volna befejezni a játékot, annál jobban elment tõle a kedvem végleg.
Pedig akció kategóriában más mostani játék meg nem tud érdekelni, mert pl itt van a Resident Evil 5 meg az új Red Faction, de ezek olyan konzolosak, hogy hányok.
De nem baj, lesz még nekünk egy Call of Pripyat-unk is, bõ reményekkel (mint minden S.T.A.L.K.E.R. játék esetében) nézek eléje.
vasziszdasz: neked meg még egyszer köszi a mindig értékes infókat (pl amit utoljára válaszoltál azt sem tudtam még), nélküled lehet nem szerettem volna meg ennyire a játékot (és ez most nem buzi duma :P).
Minden gúny nélkül Jó játékot kívánok így utólag a társaságnak, igyekezzetek ne úgy járni mint én (lehetõleg ne mentsetek a Vörös erdõben kisugárzás megkezdése után [biztos, ami biztos]!). Ennek ellenére nagyon sok örömteli, felszabadult órákat okozott a játék, találkozzunk majd a Call of Pripyat topikban, ha majd egyszer megjelenik a teljes angol verzió.
Sziasztok!
amd 5050e, 2gb ddr2 ram, hd 4770 el menniyre fog menni?
A SHOC-ban muszáj is volt venni, mert javítani nem lehetett semmit. Illetve trükkel igen, ha megvolt legalább 4 lightning vagy fire arti, azok 100% feletti ellenállást adtak, amivel megfelelõ anomáliába állva nemhogy sebzõdtél, de gfyógyultál. A cuccaid is.
Gyakrabban kell menteni, illetve ésszel közlekedni. Kisugárzás mindig csak pályára belépéskor van, ha fél perc alatt nem jön, akkor ott már nem is lesz.
Még szerencsés is vagy, hogy jönnek. Van annál a résznél, ahol te jársz csúnyább dolog is, ami elég sokunknál megesett (amikor nem látsz senkit, de mégsem nyílik ki a labor ajtaja, mert még szól a riasztó veszélyt jelezve).
Amúgy vége lesz, csak tényleg nagyon sokan vannak.
Most Jantar-on vagyok.
Meg kellett szereznem a gyár kapujának közelében egy PDA-t, meg is van.
Megyek vissza a tudóshoz, de a bunker mellett csak jönnek és jönnek a zombik, hiába ölöm, nem lesz vége.Szól a riasztó és nem tudok belépni az ajtón.
Mit kell itt csinálni?
Azt a pénzt, amit elloptak a szemétdomb pályán nem lehet visszaszerezni?
A csomagot visszaszereztem, de a pénz nem volt ott.
Ez valóban komoly hiba, sajnos fixen bekódolták a rendszerbe. Az elõzõ verzióban is ilyenek voltak, csak kisebb volt a "gömb", amit elfoglaltak, így egy folyosón el lehetett menni mellettük. Most nem lehet, ráadásul mindegyik minimum egy tonnát nyomhat, mert odébb tolni se lehet...
Ami bosszantó, hogy ezzel együtt is gyakran "kilógnak a falból", pedig az egyetlen értelmes magyarázat ennek az "ütközési gömbnek" a növelésére az lehet, hogy nem tudnak belemászni a tereptárgyakba. De mégis...
Hát lehetséges, hogy ez fog következni mert a jelenlegi szituval nem tudok mihez kezdeni.
Csak most kiábrándultam a game-bõl...
A faxom ki van ezekkel a hülye NPC-kel. Könnyebb kirobbantani Õket a helyükrõl, mint megkerülni Õket. Tologatják egymást ha vmelyik útban van az NPC útvonalán. Engem is odébb tolnak menet közben, kilöknek fedezékbõl, ésatöbbi... Mindenki tudja mirõl beszélek.
Most meg bekuckoltak a kijárat elé, véletlen se tudjam megközelíteni a fedezéket.
Igen. Felrakod, elindítod a játékot, újat kezdesz. Amikor magadhoz térsz és elõször beszélsz a CS góréval, eldöntheted, hogy az sztori módot akarod játszani, vagy a frakcióháborút.
Ha a sztorit, akkor minden megy a megszokott módon, anniy plusszal, hogy beállíthatod, hogy azok a frakciók, amelyeknek nem vagy tagja hogyan viselkedjenek, irányíthatod a saját frakciódat (valamelyest), spawnolhatsz a frakciódba squadot, illetve egy saját, különbejáratú assistance csapatot magadnak.
Az AI normálisabban mûködik, mint alapból.
Ha a háborús ágat választod, akkor megadhatod, hogy akarsz-e pszi emissziós viharokat vagy sem, és melyik csapathoz állnál be. Amelyiket választod, annak a HQ-ja közelébe kerülsz, ahol beléphetsz, megkapod az adott csapat alap felszerelést és a parancsokat, hogy mi a frakció célja. A sztorit el kell felejteni, nincs bejárat a katonai kórházba és az erõmûhöz, de van plusz bejárat Limanszkba...
Irányítás, squad spawonolás mint a másik módban...
Hát néha faszom tele ezzel a game-el. Arra estem vissza a Kordon-ba, hogy kisugárzás közeleg, keressek menedéket. De nem tudok, mert az összes Stalker bevonult abba az épületbe, ahol vagyok és ki szeretnék menni. Elállják a kifelé vezetõ utat és nem akarnak odébb menni.
(unintelligens NPC-k ismét!)
Hiába van rajtam a Seva, jön a kisugárzás, megmurdelok.
Fasza!
Próbáltam visszamenni elõzõ helyszínre, de ott is van kisugárzás, közelben nincs fedezék. Próbálkoztam ide-oda menni a pályák között (hátha!) miközben tölt eltelik a kisugárzás. De nem! Mire beesek egy pályára holtan esem össze.
Pöttyet felnyomta az agyam.
Lehet ilyenkor tenni valamit?!?!?!
Csak sokkal régebbi mentésem van.
Nesze Nekem "intelligens NPC-k" a játékban...
(no comment)
Igen, közben én is beléptem a Stalker-ekhez, meg is kaptam a SEVA-t meg a buborék relikviát és igen, sugárzást ad (késõbbiekben a Yantar-ban lévõ mocsárban is találtam egyet). Nem hittem volna, hogy a tegnapi nap folyamán megint be tudom járni Yantar-t, Vörös erdõt, a katonai raktárat és még a Limanszk híd is belefért. Közben okosabban játszva már 2 Gravi relikviákat is be tudtam szerezni, amik egyenként 20 kg-ot levesznek rólunk. Így már, ha ki tudnám maxolni a SEVA-t, lehet elég lenne már a további harcokhoz is a játék végiéig. Mert eddig azt a sárga exosceleton szerû páncélt, amit a Szabadságtól kaptam, csak cuccolásért, meg golyóállóságért tartottam, de így akkor a SEVA-val is elég sok mindent elvihetnék, nagy golyóállóság mellett és ráadásul futni is bírnék.
GP-37-et amúgy nagy kár, hogy nem lehet venni kereskedõknél, a SHOC-ban lehetett venni a bárnál és nagyon jó fegyver volt.
Ez egy olyan MOD, ha jól értem amit lehet az alapjátékkal együtt is használni, követve annak a történet szálát, ésatöbbi?!
Más:
SEVA: A SEVA testpáncél ki max-olása nem tudom pontosan mit is takar amit csak a Fosztogatók tudnak elvégezni, de a Szabadságos szakinál is él minden szálon a max. De nem azt írja, hogy nem lehet hanem annyit, hogy nincs rá pénzem.
Fosztogatók a Szemétdombon. Most még annyi jutott eszembe, hogy most kellene visszamennem majd a Szeméttelepre ahol is jönnek a Fosztogatók és kirabolnak. Vagyis a történet szál szerint még szükség van rájuk. Lehet, hogy ezért termelõdtek állandóan újra, mert nem lehet addig kiírtani Õket amíg ez meg nem történik, mert akkor kik rabolnak ki?!
Ez meglesz, utána még1x (talán már 4x-re) újra megpróbálom kigyomlálni Õket. Ha ezek után is újra termelõdnek, akkor már tényleg hagyom a sunyiba ezt a szálat.
Én viszont elkezdtem FC-vel a sztori módot. Itt nincs választás, mintha az alapjátékot kezdeném... Túl messzire még nem jutottam benne, de azt határozottam kijelenthetem, hogy sokkal agilisabbak az NPC-k, mint az alapjátékban.
Az elsõ feladat (vaddisznók a torony körül) befejezéséig nem mûködik az FC menü, mert nem vagyok tagja a egy frakciónak sem.
A belépés után a feladatok: biztosítani kell az utata a Cordonhoz, el kell foglalni az összes Renegade Spawn pointot és lehetõleg az összes Resource Point-ot. Ezek az Intelligence gomb megnyomása után szépen kilistázódnak.
Nos a Fishing Hamlet elfoglalása után elballagtam a Pump Station-ra, elfoglaltam. Kb 3 perc múlva (Assemble-re állítva a frakciót) jött egy csapat CS, és betelepült. Visszamentem a jutalomért, némi tunning majd kimentem megint a Fishing Hamlet-hez. Ezt folyamatosan támadják a Renegade-k több irányból, a CS is folyamatosan küldi az utánpótlást, én meg már 2-t fordultam a fegyverekkel eladogatni. Lassan nem lehet lpni az elesettektõl...
Közben a CS gyakorlatialg elfoglalta a mocsarat, már csak az északi és déli tanyákat kell elfoglalni, hogy megnyíljon az út a Cordon felé...
Na jó, befejeztem a játék frakcióháború nevû "feature"-jével a játékot. Tényleg nem tûnt föl ezeknek az ostoba ruszki fejlesztõknek a 10 patch kiadása alatt, hogy ez a funkció nem mûködik a játékban?
Sok helyen lehet fejleszteni a SEVA-t, csakhogy a legutolsó fejlesztései csak a banditák gépészénél építhetõk be, és nála is csak akkor, ha elviszed neki a 3 PDAn lévõ, SEVA fejlesztést.