igazad van, erre jó az iránytû is amit az erdésznek kell odaadni, ezért is mondtam, hogy eleinte ne adjuk oda hanem használjuk elõnyünkre amíg lehet, de késõbbiekben amikor már külsõváz ruhánk van, abban már nem lehet szaladgálni egyáltalán (viszont nagyon megnõ a terhelhetõségünk)
szerintem egyébként vöröserdõ a legfaszább és legnehezebb pálya
ha ott összeakarunk szedni minden elrejtett tárgyat és beakarjuk gyûjteni az összes relikviát, akkor igencsak fel kell kötni a gatyót
többször volt már szó a térképsegédletekrõl: http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fdomkrat.nm.ru%2Fclear_sky_faq.htm&hl=en&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en (én is ezt használtam leginkább), de késõbb már az anomáliák hangját kiismerve olyan relikviákat is megtaláltam, amit az említett térképek egyáltalán nem jelöltek
A folyamatos sprintelést biztosító "Hópihe" artifact is lényeges szerintem. Legalábbis nálam nagyon fontos mindkét Stalker játékban, hogy minél több ideig tudjak folyamatosan sprintelni.
Én most úgy állok, hogy a "Stalker" frakcióval szépen kiírtottam végérvényesen az egész "Fosztogató" frakciót. Tehát a raktárépületben már Stalkerek vannak. Utána Duty-val szépen módszeresen kiírtottam a Freedom-ot. Küldetés keretén belül más Duty tagokkal elfoglatuk a Freedom bázist. Be is költöztek a társak a Freedom hangárba. Azonban ide szépen visszatelepültek a Freedom tagok. Kérdésem van rá lehetõség, hogy a Fosztogató frakción kívül más frakciót is véglegesen felszámoljunk vagy nincs? Jelen esetben most a Freedom frakció felszámolása érdekelne.
A simával is ilyen sokat játszottál?
Köszönjük zeoos!!! Látom te már alaposan kivesézted a játékot :D
jó sorrend szerintem: -stalkerokkal haverkodni, de még nem belépni (másodküldetések) -fosztogatókkal haverkodni (nem belépni-fejlesztések) -stalkerokhoz belépni -szolgálattal haverkodni, de még nem belépni (másodküldetések) -fosztogatókat kinyírni, szemétdombot elfoglalni -szolgálattal haverkodni, de még nem belépni (másodküldetések és úgy eljutni a katonai raktártelepig, hogy a fõküldetést csak a stalkerok üzenetének a befogásáig csináljuk, majd az erdészhez visszatérve az iránytû relikviát ne adjuk oda neki, hanem akkor kell visszatérni a szolgálat bázisára) -belépni a szolgálathoz és irány vissza a katonai raktártelep pályára a relikviákat megszerezni és csak ezek után odaadni az iránytût az erdésznek ... innen folytatni a fõküldetést -limanszki híd leeresztése után irány vissza a tisztaégbolt bázisra, majd a kordonban ismét belépni a stalkerokhoz -tovább sötétvölgybe és ekkor belépni a szabadságiakhoz -szabadságiként végigvinni a játékot (szolgálat bázis elfoglalása ... stb)
persze minden pályán ki kell (illik) írtani az összes ellenséget és mutánst, nem árt összeszedni minden elrejtett tárgyat ... lehetõség szerint mindent összeszedni, eladni, fejleszteni, a térképen folyamatosan figyelni a csapatmozgásokat és szándékaink elõsegítése reményében segíteni a többi csapat mozgását
büszke vagyok rá, hogy az ingovány pályán pár renegát kivételével mindenkit sikerült kinyírnom az ellenségek közül ... MINDENKIT ... és így egy elég hosszadalmas játékmenetet tudhatok magam mögött
érdemes elõször a fosztogatókkal haverkodni és elõljáróban az õ fejlesztõemberüknek megszerezni a pendrive-kat
nem feltétlenül kell belépni hozzájuk, ettõl függetlenül a parancsnoktól nyugodtan bevállalhatunk feladatokat (az így megölt fosztogatóktól a többiek még nem lesznek ellenségesek), viszont más fosztogatóktól felvett másodküldetésben megölt tagok már gondot okozhatnak a fosztogatók általános táborában, így csak addig kell haverkodni velük, amíg a fejlesztéseket megszerezzük ... késõbbiekben úgy is ellenségeink lesznek, de nem árt elõtte kiaknázni a fejlesztési lehetõségeket (kereskedni nem érdemes a fosztogatókkal!)
relikviákból szerintem a legfontosabb az a két +6-os sugárzásvédõ, amibõl az egyiket a limanszki híd vöröserdõ felöli oldalán találhatjuk a folyóparti dobozban, a másikat pedig a katonai raktártelepen a bázis melletti mocsárban ... és a +20/+30 kilógrammos teherbírást segítõ cuccos a többi szerintem nyugodtan eladható, mert teljesen kiválthatóak a megfelelõ ruha fejlesztéseivel
érdekes volt megfigyelni:
zajlottak az események és éppen a frakcióháború kellõs közepén jártam szabadságiként és az lett volna a feladatom, hogy rohanjuk le a szolgálat bázisát
igen ám, de elõzõekben mint stalker frakcióbeli, a szemétdombon lévõ összes ponton stalkerok tanyáztak (mindenhol zöld jelölésû pontok az egész térképen)
most viszont már beléptem a szolgálatba, haladnék agroprom felé, a szemétdomb pályán mindenhol (zöld) stalkerok
sárga jelölés a térképen mindkét agropromba vezetõ átjárónál, hogy foglaljam el, de megzavart a baráti (zöld) stalkerok, nem akartam õket bántani
viszont nem volt mit tenni ... addig nem jöttek a szabadsági társaim, amig a stalkerokat képen nem eresztettem pár skulóval (könnyû kûzdelem volt, hiszen baráti csapatként marhául nem értették miért rontottam rájuk) ... viszont így kellett tennem, mert különben nem jött a segítség
fosztogatók bázisát a szemétdomb raktártelepen csak a stalkerok foglalják el, ha éppen stalker frakció tag vagy és az elfoglalásra induló csapatok mozgását semmilyen ellenség nem akadályozza
nézd meg a pda térképed, a mozgásban lévõ csapatok picit más színüek a többinél ... ha ráviszed a kurzort, akkor kiírja, hogy merre mennek ... így látni fogod, hogy mitõl nem tudnak jönnni
viszont ha odamész segíteni elõfordulhat, hogy idõ közben a fosztogatók újra elfoglalják a raktárat
azt tanácsolom: mielõtt elszeretnéd foglalni a raktárat, pucold ki a környéket és csak ha már minden környezõ pontot elfoglaltál, a stalkerok útját sem állja semmi, akkor menjél csak a raktár ellen
így már nem csak elfoglalni jönnek, hanem segítenek is a harcban
rakétavetõ van a katonai raktártelepen is a harckocsi melletti ládában, lõszer pedig több helyen a játékban (nehéz is, valójában nem is használjuk és az ára ellenére alig adnak érte valamit a kereskedõk)
érdemes odafigyelni a dolgok súly-érték-állapot adataira ... sokszor érdemesebb több apró cuccot összegyûjteni, mint egy-egy nehéz mordályt
katonai raktártelepen a hadsereg épületében a földszinten a jobb oldali folyosón van a fegyverszoba és ott valóban van lõszer, de a fegyverek kitárazásával további muníció szerezhetõ és ha minden hullát megnézel (ezzel letöltöd a pda-jukon szereplõ elrejtett tárgyak koordinátáit, ha van nekik olyan), akkor van jópár megszerezhetõ dolog a telepen és a környéken is ha ezeket mind összeszeded, akkor nem kevés lõszered lesz ... gyõzd cipelni
simán százezreket szoktam kaszálni cirka 300 kiló cuccos eladásával
nem is kell semmi mást tenni, mint (külsõváz ruhában, pár relikvia segedelmével a teherbírásunk 140 kiló) szép módszeresen összeszedegetni mindent és az összes cuccot odahordani egy közelben lévõ kísérõenber lábához ... pár fordulóval szép kis fegyverhalmot lehet összehordani (én az agropromi stalkerbázist kedvelem erre a célra, ott mindig van mit összeszedni, meg harc is van bõven ha akarunk még dolgokat), majd odaállunk és felveszünk mindent és átvitetjük magunkat egy jobban fizetõ helyre
eladás elõtt én mindig kitárazom az összes fegyvert és külön adom el a lõszert
900 ezer rubelig már többször eljutottam (mondjuk azt nem mertem kipróbálni, hogy menne-e a millió mert félek, hogy a számláló csak 6 számjegyig bírja és tartok tõle, hogy elveszítenék mindent, ha továbbpörgetném 7 számjegyig)
köszi a tanácsokat zeoos !!!!
eleinte valójában a doki adja a legtöbbet a relikviákért, bár szidorovics sem fizet rosszul ... viszont ha valaki összevissza mászkál a játékban, mindent megakar csinálni és nem megy egybõl limanszkba, akkor már majdnem mindegyik kereskedõ jól fizet a relikviákért
volt egy csomó pénzem, gondoltam bevásárolok egy kis muníciót ... kijelöltem ... bõven volt rá pénzem, a kereskedés gombra kattintva még is az az üzenet jelent meg, hogy kevés a pénzem
azóta már többször eljöttem jantarból, majd visszamentem és megint megpróbáltam a dolgot és mindig ugyan ez történt
valójában nem lényeges, hiszen máshol is betudtam szerezni mindent, csak érdekességbõl írtam és érdekelt volna az ok-okozati összefüggés
annyit már megfejtettem (mert más érthetetlen dolgok is történtek), hogy a játék újbóli felrakása alatt a gépemre a 6-os javítás véletlenül a letölthetõ verzióra készült és ezt tettem fel, majd rápakoltam a nekem való 7-es patch-et is .... valószínû ez kutyulhatott be, mert ismét kipucoltam mindent és már odafigyelõen raktam fel újra a játékot és még odafigyelõbben pakolgattam rá a javításokat és most zsír az egész
azért tiszteletreméltó a segítõ szándék ... köszönöm
Fosztogatók! Már a nevük is mutatja, hogy milyen identitású figurák. Viszont ki lehet játszani a vehemenciájukat. A szemétdombi raktárépület bázisukon nem rabolnak ki minket, így nyugodtan megközelíthetjük õket. Olyan helyeken érhet minket támadás, ahol csoportosan tanyáznak (pályák közötti átjárók, vagy egyes táborhelyek). Ezek megközelítésekor már messzirõl mondják, hogy engedjük le a fegyvert és menjünk oda hiszen csak beszélni akarnak velünk. Ha odamegyünk, akkor viszont kirabolnak minket, hát érdemes elfutni onnan és bár kiabálnak, hogy lõjétek le, de nem történik valójában semmi. Olyan pályák közötti átjáróknál, ahol a túloldalt éppen a fosztogatók uralják, érdemes inkább egy kicsit még az innensõ oldalon eltölteni mondjuk másodküldetések bevállalásával, vagy akár az elrejtett cuccok összeszedésével, elõbb utóbb valamelyik átjáró túloldalát elfoglalják a stalkerok és akkor minden veszteség nélkül mehetünk át.
Hát skacok! Számtalan végigjátszás után végre most sikerült 100%-osra csinálni az egészet. Nagyon érdekes az FPS és RPG ilyenformán keveredése. Tetszik! FPS stíluson végigrohanva a fõküldetéseken, mindig a piros célkeresztet követve is jó élmény, csak kicsit kurta a vége (sokan csalódottan nyilatkoztak utána). Nem csodálom, de ezen játékosok nem éreztek rá a lényegre, csak kipörgették a játékot (nekem így 3/4-ed napig tartott a játékmenet veterán fokozatban). Utána még sokszor végigvittem hol így, hol úgy, de most jöttem csak rá mi is itt a lényeg. Alapvetõen három fõ részre osztható a játék: a bevezetõ ingovány pályarész, ahol bolyonghatunk, sok hasznos cuccot megszerezhetünk és felkészíthetjük magunkat csak úgy fegyverügyileg, mint anyagilag is a fõ pályák lekûzdésére, amit ugyebár zónának hívunk és Kordontól egészen Limanszk bejáratáig tart ... végül ott a befejezõ rész Limanszktól az erõmûig, ahonnan már nincs visszaút. Függetlenként indulunk, így mindenkivel semleges viszonyban vagyunk és ha jó egymásutánban hajtjuk végre feladatainkat, akkor nagyon hosszú és eseménydús játékmenet vár ránk. Egyes frakciókkal nem csak a belépésünkkel tudunk baráti viszonyba kerülni, hanem másodküldetések teljesítésével ... éppen ezért és fõleg ha törekszünk az összes feladat elvégzésére, akkor a zónát legelõször függetlenként kell végigvinnünk egészen az erdész megtalálásáig. Innen megint jó visszafordulni egy jó kis zónabéli csetepatéra és ekkor kell csak elõször belépni a szolgálat-frakcióba (erdésznek nem kell még odaadni az iránytû relikviát, inkább használjuk fel a lõdörgéseinkhez, hiszen így kilómétereket tudunk végigrohanni fárdtság nélkül) persze minnél többet játszottunk, annál több a pénzünk, annál fejlettebb fegyverekkel találkozunk és egyre komolyabb ruhákra tehetünk szert. Szolgálatosként csináljuk meg a katonai raktártelepet és így is engedjük le a hidat, de innen ismét egy kis csavar van a történetben, mert szépen vissza kell kutyagolnunk Kordonba, hogy beléphessünk a stalkerokhoz. Stalkerként aztán valójában fõ feladatunk a szemétdomb kipucolása a fosztogatóktól és majd csak amikor ez a pályarész is mentes az össze piros pöty jelöléstõl PDA-nkon, akkor menjünk csak át Sötétvölgybe és lépjünk be a szolgálat-frakcióba. Ha így nekivágunk ismét a zónának, szépen végigvihetjük az egész frakcióháborút, legyalulhatjuk a szolgálat bázisát és már azt hihetnénk, hogy itt már vége is a történetnek, de ahogy eljövünk az Agropromi szolgálat bázisról, már kapjuk is az üzenetet, hogy újra visszafoglalták a bázisukat. Hát még sincs még vége? (kérdezhetnénk magunktól) És valóban, ha rátekintünk a PDA-nkra, ott van még pár elvégzésre váró feladat. De hol vannak a cuccok, hiszen a térkép már semmit nem jelöl(?). Harcolni kell ... ismér beállni a stalkerokhoz és minden piros pöttyöt kipucolni a térképrõl!!! Csatározások közben minden egyes hullának belekell nézni a hátizsákjába és ismét megjelennek majd elrejtett tárgyak a térképen, amik már tartalmazni fogják a keresett tárgyakat. Ha így jutunk el ismét Limansz bejáratáig és visszatekintve a pályákat már sehol nincs ellenség vagy mutáns egyik pályán sem, akkor már nyugodt szívvel mehetünk be a városba és végezhetjük ki a játékot.
Jótanács: a játék csak akkor vihetõ így végig, ha még az elején (amíg mindenki semleges velünk szemben, még a fosztogatók is) nem bonyolódunk harcba senkivel, csak az ingoványba lévõ renegátokkal, vagy a kordonbeli hadsereggel. De a négy fõ játékosfajtával nem szabad eleint még véletlenül sem harcolnunk (szolgálat-szabadság-stalker-fosztogató), mert borul az egész történet és 100%-osra nem kivitelezhetõ már semmi.
a 4606 hozzászólásban nmagyarul.
térképek Kis lila körökkel vannak jelezve az artifaktok!
nem tudna valaki 1 artifack térképet vagy valami hasonlót ???
A katonai raktárban eddig úgy olvastam nagyon sok lõszer van, én nem találtam csak párszázat az elsõ emeleten ahol voltak a katonák, meg a hullák fegyvereibõl lehet kitárazni. Lehet azért van így mert kezdõként játszottam, a híd leengedédséért is csak 10K volt a jutalom + CS1 páncél. Újrajátszásnál magas szinten kezdem majd, akkor biztos többet kapok majd mindenhol.
Igen a Tiszta égbolt 10K-ért veszi meg az erdész tuningolt Vintarját.
Igen a tiszta égbolt bázison. Igaz, hogy másodszorra már nem adott annyit, csak 3ezer valamennyit... Azért érdemes visszavinni a fegyvereket oda és szerintem az ottani kereskedõnek a pénze sem fogy el.
Ad egy küldit, amit ha végrehajtasz akkor jutalomként kapsz egy pendrive-ot. Valamint õ az egyedüli aki árul rakétavetõt. És érdekességképpen meglehet hallgatni(el lehet olvasni) a szövegét.:)
én is így jártam ,menj vissza a semleges bázisra,és állj be a stalkerek közé megint. én ezután kaptam a feladatot,hogy foglaljam el a raktár épületet.ha minden igaz akkorsegítenek a vége felé a stalkerek is.
régebben olvastam valami remetérõl,merre találom?köszi.
Valaki pls segítsen, még mindig fenn áll a probléma, miszerint senki nem jön birtokba venni a fosztogatók bázisát... Illetve azóta a szolgálattal a szabadság bázisát is bevettem, ott jön is két egység bemegy a hangárba, erre ha eljövök egy valag szabasdsági teremtõdik oda a kocsiszínekhez... szolgálatosok meg csak sétálgatnak a hangárban... A pályarészen minden szabadsági likvidálva... ???
Én adtam el 65 ezerért is cuccot egy pakkban, és megveszik.
fegyvereket mindenképp neki vidd, kaja, vodka mindenhol egy árban van, relikviák jantarba
Vki help!! Kinek érdemes eladni a cuccaimat aki a legtöbbet ad a cuccaimért ? És amikor azt irjátok h a mocsári árusnak akor kire gondoltok a tiszta égbolt bázisán lévõ kereskedöre?
Valamit már megint nem értek: Megjártam már vöröserdõt, de nem mentem tovább limanszkba csak a hídat engedtem le és máris fordultam vissza kipucolgatni a pályákat. Jantarba érve gondoltam veszek pár skulót a proftól, de a kereskedés gombot megnyomva azt írja ki a gép, hogy "nincs elég pénze a karakterednek" ... amit csak azért nem értek, mert több mint 350ezer rubelom van és máshol minden gond nélkül tudok csencselni.
Hát ez rejtély !?
hunkenny: hol kaptál te a mesterlövész puskáért 9000-et? A tisztaégbolt bázison v hol? Mijen mocsárba?? Vki help pls!!
A topikban elõforduló "bugok" jórészének forrása a szék és a billentyûzet között található (PEBKAC). Mennek, mint a vaklégy, nem gondolkodnak, és amikor elakadnak, akkor jön, hogy "bughalom"...
pendrivék odaadása nem mindig egyértelmû, mert néha egy-egy parancsnoknak kell odaadni, néha pedig csak ha elkezdesz beszélgetni a fejlesztõ emberrel, akkor lesz csak egy olyan opció, hogy megtaláltad a fejlesztést (olyan pendrive, akik céltulajdonosai közben az ellenségeid lettek, természetesen a nyakadon maradnak ... pl.fosztogatók)
lebegyev a limanszki hídnál a vezérlõ elõtt álldogál, az emberek pedig már elindultak a városba
azért van ez így, mert a legtöbb bug-nak nevezett problémának köze sincs a bug-hoz, csak majdnem mindenki ezzel a szóval illeti a leginkább hardweres problémáiból, vagy a számítógépük rendszerének rossz összehangolásából adódó elakadásaikat
1./ az alapdetektor már kezdettõl van mindenkinek, de csak hangjelzéssel és a benne lévõ világító kapszula fényjelzésével mutatja, hogy a relikvia közelében vagyunk ... a hangjelzés gyorsul (erõsödik), a fény folyamatosan világít (ez a detektor csak a távolságot jelzi, de a pontos irányt nem)
2./ ez a detektor kicsit hasonlít egy radar kijelzõjére és a megszokott hangjelzésen túl, már a körülbelüli szektort is mutatja, hogy merre van a relikvia
3./ ez a legpontosabb készülék, mert a hangjelzés mellett már pontosan megmutatja a kijelzõjén, hogy hol van a keresett "kincs"
Relikvia megszerzése elõtt, amikor már a közelében vagyunk de még elég távol, hogy biztonságban legyünk az anomália hatósugarától, érdemes menteni az állásunkat és csak utána próbálkozni a keresett cucc felvételével, mert minnél komolyabb tulajdonságú relikviát rejt az anomália, annál biztosabb hogy odaveszünk a megszerzése közben és ha nem mentjük az addigi állást, akkor újra végigcaplathatjuk az odáig vezetõ utat. (érdemes a csavart is használni és apránként haladni a cél irányába, akkor megúszhatjuk a dolgot)
ott van az, csak nehéz felvenni ... próbálkozz kitartóan, gugolj le, járd körbe a matracot és meglesz a detektor ... ahogy megszerezted és megfordulsz, már a relikviát is látni fogod a vödör felett lebeg
Basszus ... idáig még semmi gondom nem volt, röccenésmentesen ment a game bármikor és már többször végigvittem különbözõ stílusokban, változó logika mentén ... gondoltam naprakészen tartom a játékot és ezért feltettem a 7-es javítást ... azóta nekem is baszakszik valami ... állandóan xrcore.dll-re hivatkozik a hibaüzenet.
Ez meg mi a fasz?
szolgálatos fegyvere: bemész a stalkerbázis épületébe azon az ajtón, ahhol a két foglyot õrzik és a helység vonatok felöli frontján lévõ fal tövében (kb.középtájon) van egy zöld láda (általában nem kinyitható, de most igen) ... van a tetején egy olyan kis fémdoboz, ami a játékban millió helyen található és valamilyen utánpótlást szokott tartalmazni ... naszóval a kisláda alatti zöld ládában lesz a fegyver
videósegédletet itt találsz: http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fdomkrat.nm.ru%2Fclear_sky_faq.htm&hl=en&ie=UTF-8&sl=ru&tl=en
Van, de nem kell még több bug, nekem mostanába shader 1.1 hibát irkál a legrosszabbkor persze... "-psp" kapcsoló az exe után (Enables third person view mode, but has bugs)
Én is kipróbáltam, visszamentem a mocsárba eladni cuccokat. Elõtte próbáltam a stalker bázison, ott 1 mesterlövész puskáért (svd-azt hiszem ez a neve)940-et akart a kereskedõ adni. A mocsárban több mint 9000-et adott a kereskedõ!!! Azóta oda járok:-) Amugy nekem sem volt sok gondom eddig a bugokkal. Láttam olyat, hogy a katonák összeakadtak, vagy tizen, de kb ennyi. Egyik küldetésnél egy AK-t kellene visszavinni egy szolgálatosnak a stalker bázisról, azt nem találom, de lehet csak én vagyok a vak. Nem tudom járt-e valaki így, vagy ez bugnak minõsül-e, ugyan ezen a helyen, ahol a vasuti kocsiknál mutánsokat kell álandóan visszaverni. Van egy stalker, aki bent áll a kocsiban és kifelé céloz. Elkövettem azt a hibát, hogy bementem a kocsiba átkutatni egy hullát, amikor nem állt ott. Sajnos visszatért mielõtt kimentem volna. Ezután nem tudtam, mert nem fértem el mellette. Mikor meguntam a dolgot, lelõttem. Szóval így jutottam ki.
Elõször végigtoltam az 1.0 alap orosz verziót angol felirattal mindenféle komolynak mondható játékmenetet is érintõ bug nélkül a minap pedig végigtoltam az 1.5 peccsel felvértezett magyar hangos és magyar feliratos változatot mindenféle komolynak mondható bug nélkül. Nem tudom ez a bug õrület mitõl lehet de engem elkerült mind a két alkalommal hálisten!
itt mintha azt olvastam volna, ha kiírtom stalkernak beálva a fosztogatókat szemétteleprõl kapok 1 SEVA páncélt és 1 buborékot. A zsemétdombon egyetlen fosztogató vagy mutáns sincs, mégse kaptam semmit. Lehet az a baj idõ elõtt csináltam, még most kellene mennem Szaharovhoz vagy kihez Jantarba.
vasziszdasz: visszatérve a sok cuccra. beléptem a szolgálatosokhoz. ezáltal a szabadságiak ellenségeim lettek. de a szabadsági katonáknál szokott lenni a bázison egy mesterlövészpuska onnan szedtem össze párat de nem ez a lényeg hanem az h 5000 ru-ba kerül. elvittem a mocsárba aki csak 1250-et akart érte adni. Elvittem a szolgálathos kereskedõhöz mondván ha szolgálati tag vagyok hátha többet ad érte hát a nagy lófaszt. Kinek adjam el aki jol is fizet érte ?
nemtudom milyen bugokról beszéltek nekem nem eredeti a játék és mégsincsen semilyen bug !!!!!
Állati furcsa!!! Találjam meg a fejlesztéseket, van nállam vagy 8 pendrive, egyik se kell egyiknek se!! Akkor??? kinek adjam oda?? PFf Vegyem fel a jutalmat, szabadségi bázison, meg szerezzem meg a fejlesztést, ellenben a szabadságiak ellenségek, közelükbe se tudok menni. LooL, De jelzi h menjek oda!!! Beszéljek LEBEGYEVVEL, odamegyek a hídhoz, sehol senki!!!! De még csak azok a gyikok se, akik elötte ott voltak, és legyaktunk mindenkit a tuloldalon is. Érdekes! Elszivárogtak? vagy mi? Nem fogom elölröl kezdeni, vagy 20 mentéssel visszábról, mert tele vagyok cuccal, felszedtem egy csomo olyan artifact-ot, amiket nagyon nehezen tudtam, van zsír fegyverem, ruhám, sok pénzem, nem fogom ujra elkezdeni. Elegem lett, töröltem az egész GAME-t, mentéseket is, még a regedit-böl is minden stalkerrel kapcsolatos bejegyzést kipucoltam, patch-eket is. Ez a legutolso is elég gyér lett élsimitással is gyorsabb volt a 1005-ös, mint ez élsimitás nélkül, nah meg vagy 2x addig tölt ezzel a patch-el. Nah mind egy, kicsit felbaszott agyilag, hogy ekkora tré ez a game. CSACSA
ez állati furcsa, mert én egyetlen buggal sem találkoztam, pedig mingyá a végén vagyok a játéknak....
Nah akkor MOST lett tele a faszom ezzel a szájbabaszott tetves BUG-al teli ótvar faszom csaló játékkal!!!!!! Meg se fordulok, ujbol megjelennek a cigok a pályán. Eltünnek dolgok, nincs ott akivel beszélni kéne, nem lehet kinyitni az ajtót, pedig be kéne menni, kibaszott nem lehet megtalálni azokat a fos PDA-kat se. és nem vagyok egy atom lama, nem ma kezdtem játszani, a pálya utolsó sarkát is belyártam, sehol semmi, senki. Kösz az eddigi segitsségeket, részemröl elásta magát ez a játék!!! És az összes többi is, amit ez a készítö ad ki. BB
ha az a feladat h találkozz lebegyevvel a hídnál és ninc sott, az valszínû bug..
Kössz hogy elmondjátok, segítetek!!! Hogy a pöcsbe engedem le a hidat?????? Nincs ott lebedev, meg senki se. Mi a faszom van ezzel a retkes bug-bol felépült játékkal. Nem hiszem el, hogy ennyi kibaszott bug legyen egy ekkora game-be!! Wolfeinstein 3D jobb volt esküszöm.
bazz negyedszer tolom és nem tudtam
A limanszki híd leengedéséért kapsz 50 ropit + FT200M-et a mocsárban.