Tök mindegy mennyit vársz, a bolt polcán lévõ áru minõsége/verziója nem fog változni. A jelenlegi javítások mellett a játék már tökéletesen élvezhetõ. A legtöbb "bug"-nak kikiáltott dolog hardveres eredetû, esetleg felhasználói hiba. Nyugodtan vásárold meg a terméket, a csalódás nagy valószínûséggel kizárható.
Meg akartam venni amikor kijön de láttam, hogy elég bugosra sikeredett... Hogy áll most a téma az új patch -ekkel már játszható vagy még várjak 1-2 hónapot ?
Nem RPG. RPG elemekkel dúsított survival (túlélõ) FPS, semmi több. Annak nagyon jó, de nem RPG. Nem attól RPG valami, hogy fejleszthetõek a tárgyaid. Ott a karakternek kell fejlõdnie, az sem árt, ha többféle karakter közül választhatsz induláskor. Az nem karakterfejlõdés, hogy ide-oda lépkedsz a frakciók között, csak azért, hogy minél erõsebb cuccokat szerezhess be. Rendes RPG-ben ezért komoly büntetést kapnál...
Hasonló környezetben játszódó RPG a Fallout. Kiváncsi leszek, hogy a 3. része megtartja-e az RPG vonalat,. vagy átmegy FPS-be...
A képességpontok itt nem a levegõbõl jönnek (x ellenfél megölése után) hanem az anomáliákból, az onnan kapott relikviák gyakorlatilag a plussz képességpontok, amelyeket ráadásul variálhatsz, és variálnod is kell. Az ellenségek megölése után a náluk talált cuccokat pénzzé teheted, amibõl fejlesztheted a fegyveredet/védõfelszerelésedet. Oda mész ahová akarsz és amikor akarsz. Kivéve sugárzás elõtt. Szóval eléggé rpg, de ha te szabad fps-nek hívod, engem nem zavar :)
1.5.04 and 1.5.05 saved games will be compatible with patch 1.5.06.
Game changes:
- Fixed an error when the wounded guide didn't want to lead the player anywhere. - Increased the number of items for sell for the trader at the goods market. - Added the possibility to upgrade SVDm 2 at Freedom's mechanic. - Fixed game crash upon the attempt to speak with the wounded character. - Fixed an error, which led to the blocking of the storyline quest completion at Yantar (the door to Sakharov's bunker couldn't be opened). - Increased the amount of money of the bandits' trader. - Fixed the displacement of the military warehouses on the PDA map. - Added the possibility to load the last saved game by pressing space bar after the player's death.
Render improvements:
- Added DX10.1 support. - Added MSAA for alpha-tested objects ("alpha-to-coverage" for DX10.0, custom "alpha-to-coverage" for DX10.1 for better performance, native DX10.1 implementation for better quality). - Added new quality level for sun-shadows (ultra) for better picture quality. - Added new min/max shadowmap technique (which takes advantage of DX10.1 when available) allows to speed up high quality sunshafts rendering for top video boards and high resolutions. - Added high quality sunshafts acceleration for DX9 renderer.
Multiplayer:
- Fixed various game crashes of server and client sections. - Added the detailed server's statistics. - Changed the saving of the server online-dump (dump is saved to online_dump.ltx). - Added the changing of keyboard layout by pressing LCtrl +LShift.
All other changes from earlier patches are also included.
Na okés! Rendberaktam a grafikát és már nem szagat a játék elején sem. :d(Y) Mindent maxon hagytam egyedül a napsugarakat kapcsoltam ki és szépen fut a game :d
Nem Doom 3 lineáris fps, ez meg szabad fps. De nem tudsz pontokat elosztani a beszélgetéseidnek nincs jelentõsége, annyi a szabadság hogy tudsz bármerre menni és tudsz frakciókhoz csatlakozni, de ezt nem nevezném rpgnek, de lehet rosszul látom.
Nézõpont kérdése. Nem D&D az biztos, de a szerepjátékba nem csak az tartozik bele. Több a döntési lehetõséged, nagyobb a szabadságod benne mint mondjuk a Neverwinter Nights 2-ben, ami hiába D&D, szinte full lineáris.
A freedom se csak limanszktól fogad be, az agropromi fõküldetés után visszamenve már jött az üzenet hogy bevennének, menjek a HQ-ra, tehát ez is valahol a Strelok bunker környékére van triggerelve.
Frakcióháborút bármikor kirobbanthatsz ha csatlakozol valamelyik félhez, de mint kiderült van itt is egy adott pont aminél elõbb hiába csinálod meg az összes frakcióküldetést, lesz 100% a frakciód erõforrása, 0 az ellenfél, akkor is jön a respawn ha odébb mész. Itt is a trigger pontra voltam kiváncsi, nem a beszólásokra. (Értelemszerûen agroprom is ki volt pucolva, azért kerek 0 fõ a banditák száma a lenti képen.)
Ez egy rpg, tehát oda mész ahova akarsz. Ha azt akarnák hogy menj vissza a tiszta égbolt bázisra akkor tudatnák veled nem? Párbeszédekben nyomát sem láttam hogy vissza kéne menni. Tehát hajrá "full bénák" :)
Szarom le hogy kivel csetelsz, ha nem tudsz normális választ adni, akkor inkább hozzá se szólj! Nem tõled kérdeztem, hanem attól aki ért is hozzá. Fikázóknak nem kötelezõ hozzászólni.
Ne egyszerûsítsd le ennyire a dolgot. Limansz kapujának elérése csak egy pontig jutás a játékban. Miért ne? Valamihez triggerelve van a dolog. Leirtottam totál 0-ra a brigádot (MINDEN térképen)
és visszajöttek. Ebbõl következik hogy adott esemény bekövetkezte szükséges a végleges eltûnésükhöz. Ahogy pl. a duty is csak akkor árul buratot ha belépsz hozzájuk, amúgy nem. Engem ez érdekelt, nem az hogy játszam végig aztán majd útközben valahol csak összejön a dolog. Az egy dolog hogy téged a játék mögötti logika nem érdekel, csak úszol az árral, engem viszont igen.
én viszont kurvául nem veled chat-elek, maximum a te agyszüleményedre válaszolok olyanformán, hogy abban más hasonló kérdések között örlõdõ "vérpistike" is megkaphassa a válaszát
totya4: "Nem értem hogy az emberek egy közepes vga-val/procival miért akarnak mindent maxon hajtani" Ezek szerint gyenge a gépem a maxhoz??? :-o De amugy a kezdõ bázison sem mindig szaggat maxon. Ezért nem értem
Az adótorony a fõhadiszálás mögötti tér sarkán van ... amikor bementél a bázisra, egy orvvadász lövöldözött éppen rád onnan. De tök mindegy, a bázis fõépülete mögött van egy tér, felborult dzsipp, miegyebek ... ott találod a tornyot.
Utoljára írom le, mert egyrész már unom az értettlenséget és azt a fajta chat ízû fórumozást, hogy senki nem hajlandó visszaolvasva megkeresni a felmerülõ kérdésére a megoldásokat. Milyen érdekes a játék ... a párbeszédek is errõl szólnak lépten-nyomon benne, hogy az ellenségek valahonnan mindig csak jönnek és jönnek. Persze dobálózhatunk szép idegen szavakkal ... miszerint (idézem:) "respawnolnak" ... közben pedig magyarul nem vagytok képesek felfogni a történéseket (biztogy agyszerkezet BUG-otok van) Na szóval(!?) ... zajlanak az események, mindenki a saját forgatókönyve szerint teszi a dolgát. Beléptek ide, beléptek oda ... azt hiszitek van ennek valami jelentõsége (de még nem!) ... lassan elértek Limanszk bejáratáig és innen a full bénák tovább haladnak, akik pedig picit használják a fejüket és elolvassák is a párbeszédeket, azok rögtön rájönnek, hogy vissza kell menni a kiindulópontra: a tisztaégbolt bázisra. Onnan megint ténferegsz majd elõre a pályákon, megint belépsz elõször a stalkerokhoz, majd jönnek a szabadságiak (persze itt is sznobkodhatnék kurvanagy angol tudásommal freedom, de maradjunk csak a szabadságiaknál) ... sötétvölgyben (ami sötétvölgy és ismét nem más) és amikor hozzájuk fogsz belépni és persze még 'vasziszdasz'-nak is elfogják fogadni a szándékát, az lesz a feladat, hogy a szolgálatosok bázisát foglaljátok el. Nem duty ... szolgálat! Ha valaki nem értené, innen kezdõdik a frakcióháború. Mész elõre a szemétdomb helyszínen keresztül, hol mutánsokkal, hol fosztogatókkal kell harcolni ... egyik pontról a másikra rohangálni, mert a szabadsági csapattársaid csak akkor tudnak elõrehaladni, ha mindig a segítségükre sietsz. Ezt a részt sok hebrencs játékostársam kihagyja, mert csak nyomulni akarnak elõre (és itt rontják el). Folyamatosan és módszeresen kell elõrehaladni Agroprom irányába, közben minden pontot elfoglalni, minden pontot megvédeni ha kell, vagy akár visszafoglalni. Ha így eljutsz a fosztogatók raktárépületéig, már csak az Agroprom felõli oldalon pár tábor van ellenséges kézen ... ezeket mind el kell foglalni, de míg az egyik oldalon harcolsz, a másikat éppen ellentámadják ... hát rohannod kell ott is segíteni. Ha jól csinálod a dolgaidat, pár forduló és rohangálás után a környezõ pontokat mind-mind zöld jelölésû csapatok uralják, na ekkor lehet a raktárt elfoglalni. Hogy végre megértsétek, nem bug, nem respawnolnak, hanem amíg a környezõ utak szabadon járhatóak, vagy a környezõ táborok akármelyikében ellenség van, akkor grafikailag nem vezeti le a játék, de onnan jönnek át újra és újra a pirospöttyöt képviselõ ellenségek. Szóval: ha a környéken minden pont zöld már és akkor rontasz a fosztogatók raktárára, akkor egyszer csak jönni fognak a stalkerok és ha kipucoltad a helyet, õk elfoglalják. Agropromba átérve is csak akkor jönnek a csapattársaid, kvázi nem bug, ha a kutya nem jön segíteni, ha te egyedül jóelõre megpucolod elõttük az utat. Ha csak arra vársz, hogy majd jön a segítség és elvégzik helyetted a feladatot, akkor hiába vársz ... sõt inkább lassan visszafoglalnak pár dolgot a szemétdombon és milyen véletlen, a raktárat is. Szóval innen már következetesen nyomulni kell elõre és akkor folyamatosan lesz segítség, akik mögötted tartják majd a stratégiai helyeket. A szolgálatos bázisnál is csodálkoztok majd, hogy a tábor el van foglalva, szabadsági katona áll az ajtóban, a parancsnoki épületen belül mégis van még pár szolgálatos, akiket nem lesz egyszerû léprecsalni (és ebben sem segít senki). De nem is folytatom ... amúgy is mindenki úgy játszik, ahogyan akar. De így lehet kiírtani az összes piros pontot az összes térképrõl ... és kész.
Ha a PDA térképet nézed akkor az adótorony a bázis bal alsó sarkában lesz.
hogy hol van a bázis azt tudom :) azt az adótornyot nem jelzi amit bekéne kapcsolnom, helyette mondom jantarba mutat a pda-m csak egy körülbelüli helyzetére lennék kiváncsi
Vasziszdasz! Ha pedig visszaolvasnál (csekély cirka ötezer hozzászólást) ... rájöhetnél, hogy az általad említett dolgokat mások nem, hogy már tucatszor megcsinálták és leírták, de már réges régen más játékok topikjában teszik ugyanezt a próbálkozó játékosok segítésére
Ne egyszerûsítsd le ennyire a dolgot. Limansz kapujának elérése csak egy pontig jutás a játékban. De ha olyan tudor vagy, mint ahogy megpróbálod "lelépni" a segítõ szándékot, ez tökéletesen modelezi, hogy amúgy is azt csinálsz, amit akarsz. Mondjuk fogalmam sincs akkor minek kérdezni. De ha lenne szövegértésed rájöttél volna, hogy az úgynevezett frakcióháborúban jól elvégzett feladatok a feltétele a fosztogatók totális kiírtásának. Privátvéleményem: neked soha nem fog összejönni :)
A katonai bázist az erdésztõl kijövet jobbra kanyarodó úton továbbhaladva találod ... átmész arra a pályára, átmész egy falun és ott lesz. De ha nem mutat küldetést, hogyan fogod megcsinálni? Hiszen a katonai bázis területen több dolgot is el kell végezni? Egyik feladatod az anomália-fogságba ragadt stalkerok adásának vétele a víztoronyban, majd a katonai bázison lévõ adótorony bekapcsolása. Mindenesetre, ha csak a területet keresed, akkor az erdésztõl kijössz és jobbra kanyarodj, amerre az út vezet.
valaki tudna segiteni? ott járok hogy megszereztem az iránytû relikviát az erdésznek, erre õ elküldött a katonai bázisra egy adótoronyhoz, azonban a pda-m valamiért jantarra mutat vissza egy réggebi küldetésre valaki megtudná mondani hol találom pontosan ezt a tornyot? :/ vagy csak a megközelitõ helyzetét? thx
Tehát Limanszk kapujáig való eljutás az elõfeltétele a fosztogatók kiirtásának. Köszönöm, ennyi volt a kérdés.
A játék felípítését ismerem, az 1. részet Propjatynál untam meg, de csak mert idegesített hogy nem tudok egy mapon átfutni anélkül hogy legalább 2x le ne fagyjon a játék swappelni 2-3 percre (aztán megy tovább).
Nem mondod... Még jó hogy pont én mondtam ezt el pár napja. A kérdés nem ez volt. Hanem hogy miért nem kínálja fel a freedom a csatlakozást mint lehetõséget. (Felkínálja, de elutasít hogy majd egyszer talán.)
Nekem mondjuk olyan dolgok érdekesek hogy van egy 4x-es nagyítású NATO fegyver kompatibilis távcsõ, felszerelem egy NATO komaptibilis fegyverre, és hipp-hopp már csak 1.6x-os, mert a fegyver annyit tesz lehetõvé :) Hogy hogy azt nem tudom :)
Ennek ellenére páran írták hogy ki lehet irtani õket véglegesen :)
Nem. Ez egy marhanagy bug a játékban, ami teljesen értelmetlenné teszi a fosztogatók elleni frakcióháborút. Ha pesig elhagyod a fõhadiszállásukat, automatikusan respawnolnak.
"Amikor elkezdtem a játékot, a grafikát teljesen fullra tettem mindent bekapcsoltam és szaggatott. Ezután visszavettem közepesre és jol futott, de egy idõ után megprobáltam felvenni megint és akkor szintén jol futott maxon!"
Amikor elkezdted nyilván a kezdõbázison voltál ami egy komplex helyszín, mihelyst elhagytad töredékére csökkent a kiszámolandó feladat. Nem értem hogy az emberek egy közepes vga-val/procival miért akarnak mindent maxon hajtani, aztán meg megy a csodálkozás :) A maxon hajtás egyébként sem a jelennek szokott szólni, hanem annak hogy a játék grafikailag ne avuljon el túl hamar.
halljátok, amikor elfoglalom pl a szemétdomb raktárépületét mi a francért szerzik mindig vissza a fosztogatók a helyet? Nem lehet hogy ne szerezzék vissza?thx
Ok, hogy visszaveszek vmit a grafból de egyébként teljesen minden extrával megy csak idõnként jelentkezik ez a szaggatás amugy megy teljesen maxon. Kipróbáltam hogy visszaveszem a napárnyékot ugy mûködik is a dolog de hát ugy meg , hogy néz ki :s Nem lehet ezt vmi más módon megoldani?
ilyenkor bizony segíteni kell... lõdd fejbe magad majd vedd át a jutalmad XD
Hú, srácok mi történt tegnap. Éppen Kordonból tartottam a fosztogatók bázisához. Még nem akartam összerúgni a port a fosztogatókkal ezért vigyáztam hogy ne nyírjak ki többet. Már csak egy csík hiányzott hogy ellenségé váljanak. Tehát, ahogy bementem a bázisra becsukták mögöttem az ajtót és két fosztogató elkezdet lõni rám. A többi az nem csinált semmit. Gyorsan az egyiket le is szedtem. Nem történt semmi. Fegyverrel a kezemben rohangáltam a bázison és nem is reagáltak rám. Vettem is pár cuccot a kereskedõjüktõl. Ezután a másik fosztogató megtalált és elkezdett tüzelni. Na, ahogy ezt kinyírtam mindenki elkezdett vadászni rám, még a vezetõjük Jóga is. Le is puffantottam. Sotival bumm a fejbe. Ezután (nem csoda) full ellenségek lettek. Késõbb elkeztem a kisebb fosztogató csoportokat írtani. Az egyik csoportnál írtottam mikor jött egy üzenet az egyik fosztogatótól: "Segítség! Támadás allatt vagyunk. Megölik az embereinket. Siess!" Megnéztem a térképet és látom hogy a feladat nem más mint hogy segítsek a fosztogatóknak kiírtani magam. LOL
Elsõ nekifutásra csak átmenetileg tudod a fosztogatókat kiírtani, majd szépen visszaszédelegnek. A játék egész érdekesen van kitalálva ... ingovány a bevezetõ, majd a fõ rész az úgynevezett zóna amely a kordontól tart limanszk város bejáratáig, majd levezetés képpen ott a vége limanszkba belépéstõl, ahonnan már visszafelé nem is tudsz jönni. Ingoványban és ingoványból újragondolhatod az "életed" A zónát többször össze-vissza végig kell mászkálnunk és törekedni kellene a totális gyõzelemre (minden feladat elvégzésére, összes rejtett cucc megszerzésére, fõ és mellékküldetések lekûzdésére, maximális területfoglalásra és lehetõleg minden pirossal jelölt résztvevõ likvidálására) Limanszktól már csak a szokásos haladok elõre dolgok vannak, már alig kell használni az agyunkat, csak menni-menni a végkifejletig.
De kérdésedre visszatérve: az úgynevezett frakcióháborúban, amikor visszafordulsz limansz bejáratától és a zónatérképet újra végigjárva mész az általad vállasztott katonai csapattal, ha a környezõ pontokat mind megszerezted és a csapatod elfoglalta azokat, akkor szép módszeresen az összes piros pötty kipucolható véglegesen a pda-d térképérõl. A csapatod sokszor csak akkor jön, ha te már jó elõre kipucolod elõttük az utat, de jönnek. Ha elég következetes és céltudatos vagy, akkor nem jönnek többet a fosztogatók, de ehhez az összes odavezetõ utat, az összes stratégiai pontot a te csapatodnak kell felügyelni. Nem egyszerû, de kivitelezhetõ.
VASZISZASZ! (nem vagy Te már ilyen butuska....de jó a kérdés) Frakciók közötti szédelgéseink között (beállok-kilépek-majd újra belépek) a stalkerok csapata az átjáró Mivel a stalker csapat alapvetõen mindkét katonai frakcióval semleges viszonyban vannak (szabadság-szolgálat), mi pedig szabadon dönthetünk a játékban elképzeléseink szerint, így ha össze-vissza akarunk hol egyik, hol másik csapathoz tartozni, akkor semmi mást nem kell tenni, mint egyes ki-be lépegetések között mindig beállni újra stalkernak, majd szabad az út bármelyik frakcióba.
Ez a játék pont nem az agyatlan rohangálásról szól és az esztelen kûzdelemrõl. Az életben azt szokták javasolni, hogy ne kapkodj el semmit, elõtte számolj el tízig ... hát ez itt is érvényes.
Érdemes egy-egy probléma megoldása elõtt elgondolkodni azon, hogy mi a valós célunk majd vegyünk egy mély levegõt és próbáljuk meg sérülés nélkül megoldani a dolgot, nem pedig elszaladni a probléma elõl.
Az ilyenfajta játékokban mindig három vállasztás áll elõttünk: -agyatlanul belemegyünk a kûzdelembe és akkor ez kétesélyes, vagy összejön véletlenül, avagy odaveszik emberünk -megkerüljük picit a témát és nem frontálisan próbáljuk megoldani a problémákat, néha megálllunk gondolkodni és így egy karcolás nélkül megúszhatjuk -elfutunk és így is elõre tudunk haladni a pályarészen, de a feladatok nyitva maradnak
Próbáld meg nem kipörgetni a játékokat (nem az a lényed, hogy elmondhasd magadról: ezen is túl vagyok), mint inkább megélni a dolgot és úgy hozzáállni, mint ha a valós élet lenne ahhol csak egy esélyed van meghalni. Ha így teszel megtapasztalhatod az igazi FPS játékélményt.
Háááát igen (?!) ... STALKER-ünk elég furcsán van optimalizálva és hát a konfigodban sincs semmi extra Próbáld meg a beállításaid bizonyos részeit visszavenni, mások maradhatnak maxon ... aztán már ne állítgass, hanem jáccccc
Nem olyan egyszerû, hogy csak menj vissza majd a géptelep utáni átjárón menj át Kordonba. Na szóval (?!) ... még az ingoványban eltudsz vállalni olyan mellék-küldetést, hogy hozz vissza AK/U2 géppisztolyt. Hát ezt is megtudod szerezni egy füst alatt. Átmész a Déli-falunál a vezetõvel ... kijössz a csõalagútból ... észrevesznek és elkezd lövöldözni a géppuskás, Te maradj a fa takarásában ... ha nem mocorogsz, egy idõ múlva hallod a hangosbemondót, hogy menjenek ki járõrök körülnézni ... ekkor pár katona elindul feléd, Te pedig mássz fel a kijárat tetejére (lesz ott egy hulla is, akinek a hátizsákjában csudadolog van, ha már megszerezted a koordinátákat) ... szóval jönnek a katonák szépen egyesével, várd meg míg elérnek a fáig, aminek takarásában odáig elbújtál, majd lövöldözd le õket szép sorjában (hárman fognak majd jönni) ... ha kigyilkolásztad magad, óvatosan menj vissza az alagút kijáratához, a fa takarásában állva szedd össze a halott katonák cuccait (lesz benne a kívánt fegyver), majd csak utána menj vissza az ingoványba. Ott aztán elvégezheted a másodfeladatot, eladhatod a cuccaidat, majd a géptelep felõl menj át Kordonba.
Sziasztok! Lenne egy kérdésem. Amikor elkezdtem a játékot, a grafikát teljesen fullra tettem mindent bekapcsoltam és szaggatott. Ezután visszavettem közepesre és jol futott, de egy idõ után megprobáltam felvenni megint és akkor szintén jol futott maxon! Sokszor elöfordul, hogy pl: az ingoványba a bázisról kifele menet elmentettem és még jol fut maxon de mikor elérek az ingovány közepére elkezd szaggatni. Ekkor szintén visszaveszem közepesre és jol megy , de ha betöltöm azt az állást ahol még az ingovny közepére mentem akkor sem szaggat maxon. Lehet h ezt most egy kicsit hülyén magyaráztam el de sajnos másképp nem tudom. Tehát igy néha néha idõnként gondol egyet a game és elkezd szaggatni mig vissza nem veszem a grafot v vissza nem töltök egy elõzõ állást :s A gépigényt megnéztem és a gépem teljesen megvan hozzá, mellesleg a brothers in arms hells highwaynak nagyobb gépigény van irva mint ennek és az sem csinál ijet pedig azt csutkán játszom minden xtrával bekapcsolva és gyönyörûen megy. A gépem: intel core2 duo e7200 2,5 ghz, 2 gb ddr2 ram, geforce 9600 gt 512 mb vga Az lenne a kérdésem, hogy mitõl van ez ? Játék hiba v tényleg gyenge a maxhoz a gépem? És ha van ere vmi megoldás akkor mi az? Kérem aki tud segiteni v van vmi ötlete az irjon! Válaszotokat elõre is köszönöm!!
Bírom hogy mindenki itt akad el. Én mindig elfutottam. Nem okozott problémát. Mondjuk 30-40 kilóval még könnyedén futkos emberünk. De lehet hogy sokan megpakolták a puttonyt minden jóval és 60 kilóval már nem tudunk maratoni távokat megállás nélkül lefutni.
Sziasztok. azt szeretnémkérdezni h h kell továbbjutni onnanahol 1x megyek át másik területre. 1bõl kiálltják h stalkerésmesszirõl géppuskával leszednek. ez az amikora konvojosvmi.
Már a ShoC sem ment rendesen azon a videokártyán. Esetleg próbáld meg a -nodistort opcióval indítani.
A 768 B RAM a gépedé, vagy a videokártyáé? Ha a gépedé, az kevés lesz az üdvösséghez, 1 giga minima kellene, de inkább 2. Ha a videoé, akkor gondolom a normál RAM-od több. Ha esetleg 4 GB, akkor olvasd át a #4868-ast, és az ott lévõk alapján lõdd be a boot.ini-det.
Mi az elõfeltétele a fosztogatók teljes kiiírtásának? Most ott tartok hogy agropromban megcsináltam a fõküldetést, indulok Yantarba, közben kiirtottam mindenhonnan a fosztogatókat, elvileg 0 a számuk. Ez már így is marad, vagy a semmibõl respawnolnak ha kimegyek a bázisukról?
Üdv! Segítséget kérnék. Az a gondom hogy mikor visszatérek Agyar után a bolhapiac mögötti pincébe, kinyitom az ajtót(de nem az F gombbal azzal nem lehet csak ha lövöldözöm az ajtót akkor lendületbõl nyílik így azzal is keccsölni kell)lemegyek, robbanás hang de ennyi. Nincs animáció kirablás semmi.. Ott a PDA felveszem és kész. Nem tûnik el a küldetésjelzõ piros kör nem frissül az info ennyi. Nem tudok tovább menni. A játék 1.504 es verzió. Ez valami bug vagy valami bekavar? Van egy fel nem vett jutalmam a fosztogatóktól az is véletlen küldetés, épp ostromoltam a bázisukat és kutyák támadtak és a gép úgy értékelte hogy segítettem megvédeni õket, de a jutalmat már nem lehetett felvenni mert aki adta volna az közben meghalt de a küldi se lett sikertelen.
A directx a játék telepítõjében.
Radeon 9250.Most lett úra húzva az xp(Home edition),frissítve az alaplap,TUL corporation 9250 driver,786 ram,2.7 intel proci.
Milyen videokátyád van, mikori driverrel és mikori diretcX-szel? Lehet, hogy az intro lejátszása átkapcsol kártyádon, vagy driverben valamit, amit aztán nem tud visszakapcsolni a játék és a d3d által kiadott kép "nem jó helyre" megy, így nem jelenik meg...
Sziasztok!Nekem lenne egy olyan gondom,hogy amikor elindítom a játékot fekete a képernyõ de az egér látszik.Ha kattingatok a képernyõn rendesen bejönnek a menük,pl.:beállítások,stb.Ha sikerül eltalálnom az új játékot,az intrót rendesen lejátsza,de utána csak a magyar felirat látszik a képernyõn,életerõ,stb,de maga a játék nem.Nem egy erõs gépem van de a minimum gépigényt üti.
A freedomhoz mikor lehet belépni? Dark valleyban mindent megcsináltam nekik, mégse engedik. A stalkerok, duty meg simán bevesznek ha akarom.
A közeli katonáktól lehet felvenni egy olyan feladatot aminek keretében ide le kell jönnöd valami szerkezetért ami 1 halott katonánál van. Ha ezt megkaptad, akkor az alagutban kicsit beljebb a létrától lesz néhány láda a fal mellett, meg mögötte 4-5 rosdás lemez a falon. Ha ez a küldid megvan akkor azt szét lehet lõni lepereg, bemászol a lyukba és elöbb utobb meghalsz:))) Szóval erre lehet csak kijönni. De nem tudom milyen relikvia van bent de nem éri meg. Limaskszban meg az egyik épületben a földön hever a bulldog gránátvetõ kb 20 gránát kiséretében, szóval felesleges szívatnia magát az embernek.
Nah gyikok, azt magyarázzátok el!!! Hogy a vörös erdõben az a rész, ami egy bánya, és van egy olyan hely benne, ahol alattad a deszkát szét tudod lõni és lent meg olya zöld sugárzó cucc van, meg egy elektromosan fertözött klotyó! ott lehet találni egy anomáliát is, vagy mit, DE ha lemész oda, onnan nincs visszaút! Vagy hogy lehet visszajutni? A hordókat egy napig Jenga-ztam mire fel ugráltam rá, de a létrát meg baszik megfogni az ember!!! Nah most mi a teendõ ??? Hogy a bánatba jutok ki onnan?? Köszi kockák!
A "lát" az itt az elméleti maximumot jelentette, de nem is írtam 20 sort mint te.
A szemétdombon 2 pendrive infót a fosztogató boltostól kapsz, a 3.-at a bolhapiacon találod ahol Agyart követve leütnek és kirabolnak. Ha ezután mész tovább agropromba, akkor a Duty árus már árul SEVA suitot (korábban nem). Ennél gyorsabb mód sztem nincs a hozzájutáshoz, úgy hogy fejleszteni is tudd a banditáknál.
Ne keverjük a dolgokat. A 32 bites XP 2 GB RAM-ot enged át egy programnak. Nem annyit lát a program, hanem annyit enged neki a windows elfoglalni maximum. A /3GB-vel ez lehet 3, de figyelni kell, hogy a kernel számára legalább 1 GB maradjon szabadon, hogy a driverek ne akadjanak el. Így a memória mennyiséget hangolni kell.
Elsõ lépés: 4 gigából (4096 mega) ki kell vonni a videokártya RAM mennyiségét, megabyte-ban. A maradékból ki kell vonni 1024-et. Az eredményt felírni.
A boot.ini-ben az indító sor végére beírni: /PAE /3GB /USERVA xxxx
xxxx=az elõbb eredményül kapott szám. Esetleg néhány megával kevesebb, ha van valami nagyon rosszul megírt driver a gépben. Ezt csak kísérletileg lehet kideríteni...
Így bármely programnak annyi RAM-ot a a 32 bites rendszer, amennyi a USERVA mögött látható szám értéke. A /PAE a c2d procik esetén nem feltétlen kell, mert ezekkel automatice használja az XP, de nem árt...
Azt azért tessék átgondolni, hogy ennyit ugyan kaphat bármely program, de ha egy halom mindenféle fut még a gépen, nem fog neki jutni...