Sziasztok! Nekem a következõ kérdésem lenne: A Stalkerek elsõ bázisára tartok, ahol ugye a parancsnok emberei kell hidegre tenni. namost a a falu után megtalálom a sofõrjét, aki kéri a haverja PDA-ját, ami a vasúti alagútban van... Namost, nem lehet bemenni, mertr amint átlépsz egy vonalon, azonnal fehér fény lesz és visszadob az alagút elejére... PLS Help... Danke schön!
ajajj TONI most értél a vöröserdõhöz
hu-huuu és szívinfarktus
majd csak túléled valahogy
de ha jól emlékszem ezen a részen van az a pszichikus rész is, amikor az a hullámlökdösõs valami jön (mondjuk sokkal könyebb kinyírni, mint a SoC-ban)
szóval ne haragudj, hogy a pontos sorrendben nem tudok segíteni (nem emlékszem már) ... mindenesetre van pda-adat megszerzés oldalbejárat, szichikus-izé lekûzdés, csapkinyitás-elárasztás, idõre eljutni a kijáratig
rémlik, mint ha nem csak lépcsõhágó lenne, hanem csigalépcsõn is kellene szaladgálni és ilyen láng-izé-ellenség-vízió is lenne (de jól megmagyaráztam) és a csigalépcsõn dobozok állnák utadat, valószínû sok cuccot szedtél össze és így nehéz árugrálni ezeket ... én úgy oldottam meg, hogy pisztollyal szétlövöldöztem a ládákat, közben állandóan nyomtam az eü.csomagot és így úsztam meg a "meleg" helyzeteket
totya! ez az a rész, amikor a feladatod az alagút elárasztása, de közben össze kell szedned az infókat egy pda-ról (ez a hely a SoC-ban is volt, a folyosóról oldalra nyílik egy bejátat, fel kell caplatni a lépcsõn és megtalálod a búvóhelyet) az elárasztáshoz ki kell nyitni a csapot, majd idõre el kell érni a lépcsõt (szembõl futkározó patkányokkal ne foglalkozz, csak az idõvel
VÉLETLENÜL megtalált hátizsákok, hullák cuccai, szerszámosládák, dobozok, farönkök vagy fatörzsek, páncélszekrények, csövek és még sorolhatnám a tárolóhelyeket ... addig üresek, amig a koordinátájukat meg nem szerzed valahonnan
koordinátákat szerezhetsz: -jutalomként -vásárlással (kékkel jelölt "fontos ember"-ekkel beszélgetve, a "mit tudsz ajánlani" kérdés-beszélgetést görgetve ... egy-egy ilyen embernek több ajánlata is lehet) -hullák cuccait megnézve, ha a pda-juk tartalmaz ilyen adatokat, azok megjelennek a térképen
Meg. Én kb minden 2-3 ellenfél lelövése után mentek, mert akármikor elszállhat a játék. Célszerû több helyre is menteni, nehogy mentés közben szálljon el, és ugrott az egész game korrupt save miatt.
Mint látható, az ak nemhogy nem pontosabb, de kicsivel pontatlanabb is az ak-nál, viszont a "kezelhetõség" tulajdonsága jobb. Ez csak a beragadást, vagy az amortizációt is befolyásolja?
Több az mint két óra sajnos, és azután csinált automentést, miután beléptem. Nem létezik egyébként hogy ne lehetne kijutni valahogy. Különben ez bug. Na mindegy, itt vannak képek hogy mi ez a hely, ha valakinek van ötlete kijutni, szóljon.
más: a mocsárban még mindig nincs meg a 3. pendrive, segítség... a hulla megvan, de a pendrive nincs :o
Kiirtottam a fosztogatókat a szemétteleprõl igen a fõ bázisugról is! A trükk az, hogy mindenhonnan a környékrõl el kell õket ûzni és minden frakciónak/szabad csapatnak segíteni ebben:
* Stalkereknek(kordon) a szemétdombra vezetõ két úton * A szemétdombon * Ásatóknak a munkatábornál * Titkos bázis a munkatáboron túl * Agropon-ba vezetõ úton * Stalkereknek(Agropon)
remélem nem hagytam ki semmit és ha ezek megvannak jöhet a szemétdombi vasúti állomás a fosztogatók fõ bázisa, ha ott is gyõzöl jönnek a stalkerek elfoglaljáék a fosztogatók már nem lesznek a környéken csak Limansk-nál!
zeoos
Az a baj, hogy pontosan ott állok, ahol a térkép szerint a PDA van, de semmi nincs ott. Azért mégegyszer alaposabban körülnézek, de egy holttest felett nem hiszem, hogy átsiklanék.
TOTYA! Nem volt automata mentés amikor bemész a barlangba? .... vagy leghamarabb amikor átmész szemétdomb felöl? ... ha nem, akkor megint mászkálhatsz 2 órát De szerintem szerencséd lesz. Amúgy hosszú akciózgatások és mászlálások után érdemes néha menteni, hogy ne járj hasonló módon.
Jantarban ugye a doki bunkerja egy völgyben van, mögötte egy mocsár. Ha mondjuk balra van a mocsár és szemben a dombon van az épület-komplexum, akkor neked az épület bal oldalán kívülrõl kell felmenni elõször is a dombra, lekúzdeni ami jön, majd a bal oldalon végighaladva (és ha még élsz) fogod megtalálni azokat a stalkerokat, akiknek a pda-jat keresed (térképed nem mutatja?)
komolyan ilyen nincs... átmásztam egy leomlott téglafalon, dél felõl, jópár élõhalott kóválygott a dobozok között, megöltem õket, pár doboz tetején átugrálva, átjutottam egy másik téglafal túlsó oldalára, aztán az ott lévõ épületek közül az egyik tetejére felmászva, onnan egy pallón egy másik lépcsõházába, rohantam abban lefelé, már alig láttam valamit és megint rosszfelé(?) jöttem.
Agropomnál valahol (térkép nem jelzi hol vagyok) dobott ki miután bementem egy csõszerû alagútba. Egy barlangszerû hely fogad, jobbra balra fent barlangjáratok de nem elérhetõek, egyenesen kijutok egy folyosóra ahol tüzek fogadnak. A végén van egy létra amin fel lehet jutni egy helységbe ahol zárva az ajtó. Az elõzõ mentés kb 2 órával ezelõtti, megszívtam?
sziasztok!
Elõször járok yantarban, és a "dokumentumokat tartalmazó PDA-t" kell megtalálnom. Be kell mennem kelet felõl az élõhalottak közé a kapun, vagy kerüljem meg az egész komplexumot nyugatról? Nem tudom merre kellene mennem. elõre is köszi
Ez így nem felel meg a Zóna követelményeinek. Kigombolva bejön a sugárzás, és nincs upgradelve nightvisionnal vagy gázálarccal se. De látom kevlár helyett van szilikon betét. :P
Az inverntoryból-ba nem lehet nagyobb sebességgel rakodni? A duplakattintást ismerem. Más játékokban vannak gyorsítóbillentyûk, pl. a rakodóbillentyûvel együtt nyomott shift/ctrl ami 10/100/stb egységet tesz át egyszerre...
kellene egy amolyan pénzdíjjas/barátkozós/LAN party-t összehozni
kibérelni valami helységet mondjuk egy iskolában, valami gagyi nevezési dijjat be kellene dobni egy kalapba (ez lenne a nyeremény) ... és játszani egy 24 órás game-t
nah jó ! ... tudom, hogy féltek
Lehet, de ha fos történet, fos játékélmény, akkor hiába a grafika. Mondjuk inkább FC2 mint Crysis, de méginkább Stalker. :)
Látom, de itt nincs válasz arra hogy miképpen mûködik a program. Ránézésre ez egy átverés. Teljesen biztos vagyok abban hogy egy program ami alapból nem tud kezelni több magot az semmilyen csodaprogrammal nem fog tudni.
hááát ez baromi jó ! végre sikerült egy golyóval egyszerre két fejlövést bevinnem:
odaosontam két fosztogató közelébe és addig araszolgattam, míg olyan szögbe nem kerültem hozzájuk, hogy pont egymás takarásába nem estek ... és bumm (erre dobott egy hátast mind a kettõ)
na a FC2-re én is kíváncsi leszek. Állítólag szép grafika jól optimalizálva :)
tra-la-la ... HA (!)a holnapi barikádharc alkalmával nem verik be a kevenc játékboltom kirakatát és a kiadó is tartja a szavát, akkor másnap megjelenik a FarCry2 és így megint gazdagabbak leszünk egy olyan gameval, ahhol nagy terület járható be
nem csak osztom az agyamat elvén vagyok ám itt, hanem teljesen belezazultam a játékba, már a fene sem tudja hányszor játszottam végig különbözõ varriációkban és szívesen segítek a hibáimból, vagy a felfedezéseimbõl okulva
ami egyébként kurvául tetszik, hogy a játék szerte-szanaszét-összevissza-így/úgy/amúgy alakulása miatt valójában végigjátszás összefoglalást nem is lehetne leírni róla és ez így tök jó
persze van egy alaplogika, amelynek vonalán a készítõk is alkottak, de a történet gombolyítása tökre játékosfüggõ (talán pont ezért nem lehet megunni)
Ehm, ehm... Nekem nagyon szépen futkározik a 64-es vistával. Megkockáztatom, hogy jobban, mert mintha jobb lenne a proci kihasználtsága is beleturkálás és cpu control nélkül.
Szerintem fasza a játék, olyan nagy problémával nem találkoztam. A kisebbeket meg meg lehet kérdezni a fórumon :) A grafika meg istenkirály. :) Valaki azt mondja "nem optimalizált" én meg azt mondom ehhez a látványhoz ennyi kell, mutasson valaki ehhez hasonló látványt.
Ami viszont nem szép dolog hogy az egyik patch után nem lehetett a régebbi mentéseket használni. Mondjuk engem nem érintett, de nem lehet kizárni hogy legyen ilyen a közeljövõben újra.
Más fórumokon is olvastam már,arról,h nekik is lassú a gém, pedig a vas, amivel nyomják full extrás. A tiéd sem épp 6 éves config... Ez lehet annak a következménye,h a játék grafikus optimalizáltsága hagy némi kívánnivalót maga után, de lehet amiatt is, mert 64 bites Vista-d van....szóval fene tudja. Ilyen egyébként nekem is van, de nekem azért, mert miután betöltõdik a páéya az 1 giga RAM-om miatt még swappel a winyóra a játék becsületesen! A 128 mega videoRAM-ról nem is beszélve ! :)
Tartalmazza. Sõt talán ajánlott is nem 1.04-ben elmentett kimentésekkel 1.05-ös játékban tovább játszani. Még a megjelenést követõen sok script bug, amiatt fordult elõ, mert az adott verzió nem mentett el vmi fontos adatott kimentéskor és ezt a késõbbi tovább patchelt játék nem is tudta értelmezni ergo patchelés után is fagyott a játék...ki tudja milyen apróbb script hibák maradtak benne még az 1.04-ben is, úgyhogy ezért érdemes már elve 1.05-el elkezdeni a gémet elõröl. Felejtsünk el minden korábbi próbálkozást (patch) a készítõktöl! :)
Az lenne a kérdésem hogy az 1.5.05ös patch elég magába vagy kellenek az elõzõek is?Az 1.5.05ös tartalmazza az elõzõ patchek tartalmát is?
az miért lehet, hogy ha indítom a játékot kb 1-2 percig max 10-12 FPS-t kapok majd hirtelen beindul és 50FPS. Ez akkor is megfigyelhetõ, ha egy helyben ácsorgok ez idõ alatt tehát nem változik a helyszín.....
Hát nem t'om srácok...
Én 1.05-el toltam végig és összesen 1 alkalommal fagyott ki az egész játék során. Persze maradtak még apróságok, amik zavarók lehetnek, de összességében így már játszható a játék. Aug. 25-i orosz megjelenés óta 5 patchet adtak ki, a legutóbbit már 3 hete október 3.-án.
Én nagy Stalker rajongo vagyok de sajna addig el nem merem kezdeni a Clear Sky gamét amig még egy normális Patch meg nem jelenik ! Irjatok azonnal ha jön az 1.506 vagy lalami !!!!!!!
Ja igen! Emlékszem! Nekem is úgy "lépett tovább" a korábbi bug-os részen. Gondolom itt átírtak valamit a patch-el a programban, de mint még néhány más helyen is, kicsit fura lett a fordítás. Korábban találkoztam egy-két értelmetlennek tûnõ fordítást 1-2 mondatban, de nem vészes.
Pedig az biztosan az a bug, amirõl beszélek. Részletesen le is írták, a patch telepítõjében,h ezt javítja. Nekem javította...az a helyzet, úgyhogy akkor no idea.
Szia, eleve az 1.5.0.5-el kezdtem, a bug pedig az volt hogy nem tudtam felajánlani a megtalált fejlesztéseket a szabadságos szakinak. Valami "viszlát"-ra kattintva viszont megindult a beszélgetés, melyben fel lehetett ajánlani, és elfogadta.
Látom zeoos próbált segíteni, de ez esetben sajnos nem az volt a gond. Ebbe a bug-ba a Freedom bázisos pályán én is belefutottam (Akkor még nem írtad,h ott vagy, de a fán lévõ hátizsák is ott van, úgyhogy sejtettem). A Freedomos mûszerész is kér 3 fejlesztést,h hozz neki, de ha még azelõtt elvállaltad tõle az éjszaka kapható "Keresd meg a barátom hulláját itt a szomszédban" küldetést, akkor azt teljesítve magába temetkezik és onnantól többé nem fogadott el amúgy neki kellõ megszerzett fejlesztéseket.
Ezt a bug-ot az 1.05-ös patch-ban már javították (írta a READ ME) Mivel te most valószínáleg az 1.04-el játszol (ha régebbivel, akkor bukovári, mert nem kompatibilisek az 1.03 v. korábbi kimentések az 1.05-el), valószínûleg a patch után megjavul a dolog. Bár a legtisztább dolog az ha az ember eleve már az 1.05 felrakása után kezdi el a játékot...