Továbbra is keményen dolgozik a Black Sea Studios csapata a júniusban bejelentett, de már egy ideje készülõ WorldShift címû következõ generációs stratégiájukon. Az RTS-ben a hatalmas áldozatokat elszenvedett emberiség újraépíti civilizációját, amelyben aztán három frakció kezdi meg a harcot a hatalomért és a múlt igazságáért. A három csoport erõsségei és gyengéi rajtunk állnak, szabadon alakíthatjuk ugyanis tulajdonságaikat, ahogy egységeinket sem a hagyományos módon fejleszthetjük. Megjelenési dátum továbbra sincs, négy új kép azonban igen, íme:
A Black Sea Studios csapata, akik eddig a Knights of Honor címû játékukról voltak híresek, új projektbe fogtak bele. A WorldShift története szerint a 21. század egy meg nem nevezett részén, az emberiség nekikezd a szomszédos planéták kolonizálásának, hiszen már nem férnek el saját bolygójukon. A terv mindaddig jól is mûködik, míg a Plútó mögött egy különös, ismeretlen objektumra nem bukkannak, a Shard Zerora, amelyet speciális aura vesz körül. Kezdeti mozdulatlansága azonban csak álca, s mire az emberiség föleszmél, már a Föld felé veszi az irányt, ahol aztán véget is vet az addigi civilizációnak. Ezt követõen ezer év telik el "sötétségben", ennyi idõ kell ahhoz, hogy a humánok ismét megpróbálják felépíteni azt, amirõl már csak hiányos történeteik, mendemondáik vannak. A megvalósuló modell ennek fényében igen jelentõsen eltér a múltbeli rendszertõl, s az új kultúra és a felépülõ öt gigászi város polgárai bizony minden egyes nap kõkemény küzdelmet vívnak az életben maradásért. A WorldShift története itt kezdõdik, s a fejlesztõk ígérete szerint a késõbbiekben egy igazi következõ generációs stratégia vár majd ránk. No nem feltétlenül a grafika szintjén, sokkal inkább a játékmenet lehet a kulcspont. A három játszható frakció közül kiválasztva sajátunkat szabadon alakíthatjuk át igényeinknek megfelelõen csoportunk erõsségeit és gyengéit, s ezen felül a cyber-fantasy világban játszódó történet folyamatosan meglepõ húzásokkal tör majd borsot az orrunk alá. Nem lesz klasszikus technológia-fa sem, a több száz megszerezhetõ tárgy segítségével azonban igazi elit egységekre és fejlesztésekre tehetünk majd szert. És persze a multiplayer részleg sem lesz elhanyagolva, errõl azonban még elég keveset lehet tudni.
Az eredeti nagy képeket nézzétek meg, azokon sokkal jobban látszik, hogy milyen jó is a grafikája. Nameg, az elképzelések is igencsak jónak tûnnek, amiket írtak hozzá. Persze okosabbak majd csak akkor leszünk, ha legalább egy demót kipróbálhatunk...
Három újabb képet adtak ki a Black Sea Studios cyber-fantasy stratégiájából, mely egy világkatasztófa utáni, már újraépült, de alaposan megváltozott Földre visz el bennünket.
Amúgy a downloads szekció alatt most már kát háttérkép is megtalálható.
Nem az volt a gondom, hogy nem értem, amit oda írtak, csak felmerült bennem a gyanú, hogy esetleg valami rossz lesz ebbõl. De bízom az ellenkezõjében, hogy éppen moist töltenek rá fel egy csomó jó infót.
Az egyik itthoni, a másik meg ahol éppen vagyok :)
Továbbra is keményen dolgozik a Black Sea Studios csapata a júniusban bejelentett, de már egy ideje készülõ WorldShift címû következõ generációs stratégiájukon. Az RTS-ben a hatalmas áldozatokat elszenvedett emberiség újraépíti civilizációját, amelyben aztán három frakció kezdi meg a harcot a hatalomért és a múlt igazságáért. A három csoport erõsségei és gyengéi rajtunk állnak, szabadon alakíthatjuk ugyanis tulajdonságaikat, ahogy egységeinket sem a hagyományos módon fejleszthetjük. A játékról eleddig már igen sok kép jelent meg, videó azonban még nem, nos végre megérkezett az elsõ. Sajnos nem egy gameplay trailerrõl van szó, de hangulatfokozónak megteszi, íme: PC Dome
szerinted azért van milka reklám a rambo 1 film elött a tv-ben mert rambo is milkával müködik? naneee :P látom te vagy a marketingesek álma, istenem, heh :D
Mert az te komolyan elhiszed, hogy csak is a reklám miatt van ott??? Inkáb ez a bah... A gondolkodásról meg csak annyit, hogy a gondolat menetedet követve (hogy csak reklám miatt van benne a logo), miért nem kávé, sör, cigi, telefon.... stb. reklám van ott. Azok biztos többet fizetnének, hogy minden játék indításnál reklámozva legyenek. Várj... inkább válaszolok is neked mert magadtól nem fog menni. Azért mert semmi közük a játékhoz! Elismerem lehetne csak reklám miatt is, csak a 15 éves számítógépes tapasztalatom azt mutatja, hogy ez nem így van. Egy játék introjában megjelenõ reklámok azért vannak ott mert valamilyen módon részvettek azon cégek a játék elkészítésében. (nem hozzájárulást írtam!)
nos, én nemtaláltam egyetlen rajongói oldalt sem, se külföldit se magyart
pedig megnéztem a nagyobb linkgyûjtõ oldalakon is [digg...]
Na, ne veszekedjetek már azon. Nvidia ide vagy oda, csak a game legyen már készen!
mikor adják ki kb ?
megnéztem pár nagyobb külföldi játékoldalon, de sehol sem volt feltüntetve a kiadás ideje
Sajna én sem láttam semmilyen megjelenési dátumot.
ez végülis azt jelenti hogy még biztos van 1-2 hónap
nemde ?
legalább...
Hali
Amennyiben találok segítõket akkor kezdhet készülni magyarország legnagyobb és legjobb Worldshift rajongói oldala. A honlap nem ingyentárhelyes oldalon lesz elhelyezve, saját domain címe lesz! Saját 100Mbit sávszélességû szerveren lesz tárolva. A fordítók [segítõk] nem pénz-el hanem az angol nyelvû tudásukkal támogatják az oldalt! Pénzt senkitõl nemfogok kérni.
A honlapszerkesztés megvan oldva, viszont egyes angol szövegek lefordításában a rajongókra van szükség. Aki egy kicsit is tud angolúl az nagyban tudja segíteni az oldal életét.
Aki tud vagy szeretne segíteni az a következõ MSN címen tud jelentkezni: [email protected] Vagy ha nemhasználsz MSN-t, akkor küldj emailt...
köszike elõre is csövi
Ha meglesz a honlap címe, akkor írj ide, és betesszük a többi link közé.
de ameddig nincs segítségem addig nemlesz meg a honlap
Hy nemtudom tudjátok e de a játék német oldalán ott a megjelenés: Release Date:17.04.2008
Wordshift: egy szebb napokat látott bolygó végsõ harca:
Miközben a nemzetek a 21. század derekán azzal van elfoglalva, hogy maguknak kaparintsák meg a lehetõ legtöbbet, a tudósok arra figyelmeztetik a nagyhatalmak irányítóit, hogy egy meteorit közeledik a Föld felé, amit nem tudnak megállítani.
Ahogy az lenni szokott az emberiség addig nem ijed meg, amíg a baj nem következik be, ám akkor meg már késõ. A játék történetébe a becsapódást követõen mintegy 200 évvel kapcsolódunk be, amikor világunk már három hatalmi központra tagolódott, az emberekre, a mutánsokra, és az idegenekre. Három játszható kaszt, izgalmas, 18 küldetésbõl álló egyjátékos kampány, no meg persze végeláthatatlan mélységû internetes móka vár ránk valamikor 2008-ban.
A játék bétáját néhány napja 5000 lelkes kiválasztott nyüstöli, ami azt jelzi, hogy már nem kell nagyon sokat várnunk a megjelenésre.