és ha egy idõ után se változott a t-nél a dolog, akkor megyek át.
merida111222333. énis így vagyok vele.nem bízom már a T-ben énsem. de ha módosítani fog, így hogy jó sok ügyfele van, akkor olyan lesz mint a voda. egyoldalú szerzõdésmódosítás. nemhiszem hogy a voda sorsára akarnak jutni. kell még egy kis idõ, mire kiforr a mobil net dolog, és fixálódik. csak pl. pár hónap múlva is lehessen kötbér nélkül bontani a voda-t, ha a T maratt ugyan olyan jó. attól félek, hogy akkor már nem lehet. mert énis várok evvel, hogy milesz belõle.
Vodánál mindegy mire használod, ha csak pingelsz s eléred a limitet akkor is korlátoznak :)
Én is maradtam Vodás. De váltani fogok mihely T-Mobile rájön hogy mi az a 2500 forint amivel állitólag 2000 óta tartozom :) akkor volt elöfizum ami késöbb meg lett szüntetve, lejárt a hüség.
Én is pont így vagyok vele. Jó ez most egyenlõre, nem bízok a T-mobilban sem. Most persze még oké minden vele, de kitudja hogy mi lesz pár hét vagy hónap múlva
Én sem bontottam. Persze csak azért mert nincs más lehetõség netre.
Én is bontottam a szerzdést.Helyette elõfizettem Digire meg vettem egy vitamaxos kártyát aktiváltam rajta az 1gb szolgáltatást.Böngészni az simán megteszi,még árban is jobban jöttem ki.
Azért nem teljesen, mert még én is itt vagyok mint vodás. És az is maradok még egyenlõre
csak77 ne haragudj ki ment a fejembõl,hogy amit te tudsz aszt mindenki tudja.Én legalább tettem valamit.
OK. GVH.
Ezt már régen tudjuk... ezért is bontható a szerzõdés a vodafone, és a pannon gsm szolgáltatónál azoknak a felhasználóknak akiket ilyen modón átvertek, megtévesztették! Amúgy, én nem várok sokat a GVH-tól, sem senkitõlse.
Tisztelt sohavoda:Panasza lapján a GHV észlelte,hogy a panaszolt mobilinternet szolgáltatási csomagjával kapcsolatosan adott egyes tájékosztatásai valószínûsíthetõen hiányosak voltak,illetve információkat úgy jelenítettek meg, hogy azok a fogyasztókat megtévesztették a szolgáltatás egyes lényeges jellemzõi tekintetében,és ezzel a panaszolt szolgáltató valószínûsíthetõen megsértette a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi xlvii. törvény..........Blabla.a GHV a versenyfelügyeleti eljárást megindította. ÉS TE , HOGY VAGY?.KÖSZI MOST MÁR JOBBAN.
Ebben persze gyors a voda.A szerzõdésbontási hivatalos kérelmet/õk küldték mailben/ kinyomtattam,aláírtam,beszkenneltem,elküldtem mailben--3 óra múlva : "Tisztelt Vohányi úr! Köszönjük, hogy válaszával felkereste ügyfélszolgálatunkat! Szeretnénk tájékoztatni, hogy kérelmét munkatársaink felé továbbítottuk. A feldolgozást követõ 8 napon belül szerzõdését kötbér nélkül bontani fogjuk. Szíves türelmét köszönjük! Tisztelettel: Lelesz Dániel Vodafone Magyarország zrt. levelezési csoport"
Na pápá vodafone nekem is:D
Végleg búcsú a vodától!Azért T-Mobilnál más az élet,lásd ITT !
kérdem én. minek épít ki a voda 14,4-es hálózatot, ha 10 gigától full korlátot kapcs. ja hogy elõbb megkad a korlátot?! komolyan nem értem a voda-t, most ennek mi értelme?!
Nagyon felböszített a voda.irtam egy e-mailt a Gazdasági Verseny Hivatalnak.Akkor még nem tudtam , hogy elenged.Ma találtam egy postai értesítõt a GHV-TÓL.Ajánlot levelet kaptam.Lehet felizgultak a témára.Ha nem leszek lusta el menni a postára meg írom mit mondtak.Mindenki írhat e-mailt nem kerül [email protected]
Nézd át a szerzõdést részletesen. Mennyit a havidíj?
Amikor megkötöttük a szerzõdést, akkor az üzletkötõ azt mondta, hogy ez a csomag teljesen korlátlan, csak peer 2 peer letöltésre vonatkozik az 5gb. Ez az én nagy problémám..és igen, szerintem volt már máskor is, hogy túlléptem. Akkor a saját üzletkötõjük b*szta volna el? Nemhiszem el.. Abban a hitben kötöttük meg a szerzõdést, hogy korlátlan, és nekünk ezt is mondták.
Nem teljesen értem mi a problémád. Ha te 5Gb-os csomagra fizettél elõ akkor az azt jelenti hogy az engedett havi adatforgalmad max 5 Gb lehet. Ha túllépted az 5 Gigát a számlazárás elõtt akkor megkezdõdik az adatmennyiség utáni számlázás ami ha jól tudom 10 kilobájtonként 0.1 ft. Az teljesen mindegy hogy használsz e fájlcserélõ alkamazásokat
Tortenetem a kovetkezo: 2007.08.28-án kotottunk egy 5gb-os csomagra szolo szerzodest a vodafon-nal.Ugy hittem, teljesen korlatlan az internetem..eredetileg csak jatekra es bongeszesre akartam hasznalni, azonban december elott valamikor kaptam egy FTP cimet, tele animekkal, es onnan kezdtem el letolteni, eleg sokat. A vodafonetol kijott egy 46,500 FT-os csekk.. Bementunk az ugyfelszolgalatra, elmondtuk mi tortent, es akkor aztmondtak, nincs semmi gond, csak a kozpont hibaja lehet a dolog. Megnyugodtam, toltogettem meg vagy ~10 gb-ot FTProl. Januarban jott egy level, 89,300 FT-rol. Ismetelten jartunk az ugyfelszolgalaton, emlitettem, hogy mit mondtak elozoleg, ok ezt letagadtak. Mondtam, nem hasznaltam fajlcserelo alkalmazast, erre kozoltek, hogy ok azt mar nem is nezik.. Oket csak az erdekli, hogy mi a teljes adatforgalmam.
Mellekelem a levelet, amit masodjara irtam meg nekik, mert nagyon kivagyok keszulve, es nemtudok rendesen gondolkodni, hatha valamit elfelejtettem, vagy abbol jobban meglehet erteni:
"Tisztelt Vodafone!
2008.12.20-án kelt levelükre ezúton szeretnénk válaszolni! Mellékletükben, melyet voltak szívesek mellékelni, ismertetik az extrém használat mibenlétét, azaz a fájlcserélõ alkalmazásokra való ''tiltást''.Mint azt számlapanaszunkban is megemlítettük, Mi nem használtunk efféle alkalmazásokat. Nem tudom, hogy több szálú letöltéseket Önök miként kezelik, de ez legjobb tudomásom szerint nem fájlcserélés, azaz P2P alkalmazás. Letöltéseim fajtái között jelen volt a webes, FTP-s, valamint több szálú. Hivatkoznak továbbá arra is, hogy extrém használat esetén küldenek tértivevényes levelet, a felhasználó címére. Mi ezt a levelet nem kaptuk meg, sem pedig értesítést róla, hogy lenne küldeményünk Önöktõl. Megemlíteném továbbá, hogy számlapanaszunkhoz elérhetõséget is csatoltunk, Önök mégis azt állítják, hogy nem adtunk meg semmiféle elérhetõséget.. 2007.08.28-án, a szerzõdés kötés napján munkatársuk azt mondta, hogy azon csomagban, melyre szerzõdtünk (5G), az 5Gb csak a p2p letöltésekre vonatkozik, amúgy pedig egy teljesen korlátlan internetet vehetek a kezembe. Ennek ellenére, most mégis azt hallom, hogy az 5G minden letöltésre számláz. Mi nem erre kötöttünk szerzõdést Önökkel. A számlapanasz megtétele után, ismét jártunk a Vodafone debreceni márkaképviseletében, ahol két ügyintézõ által megállapításra került, hogy a számlánk valótlan, hiszen a központnak már át kellett volna tennie minket automatikusan egy másik csomagba, ugyanis amikor mi ''indultunk'', akkor még nem ez volt a csomagok szolgáltatásai, ha jól emlékszem 1G, 3G, és 5G. Megnyugtattak minket, hogy teljesen valótlan a pénzösszeg, a Központ vétett valamilyen hibát. Amikor errõl igazolást akartunk kérni, akkor azt válaszolták, hogy õk nem jogosultak erre. Így hát nyugodtan hazamentünk, majd kaptunk egy másik, még nagyobb számláról szóló levelet, holott, nekünk azt mondták, hogy már minden rendben van, és nincsen semmiféle tartozásunk. 2009.01.06-án ismételten voltunk egy debreceni márkaképviseletben, ahol a problémánkkal senki nem tudott semmit kezdeni, majdhogynem' letagadták, amit az elõzõ két ügyintézõ mondott nekünk, miszerint „ilyen nem létezik”, és „õk ezt nem tehették meg”.Többféle variációt is hallottunk, hogy hogyan és miért számláznak, többek között azt is, hogy az összes megengedett letöltésem 5GB, mindegy, honnan. Mi NEM egy ilyen szerzõdést írtunk alá, hanem egy olyat, amiben az 5GB korlát a p2p letöltésekre vonatkozott. "
Nagyon kerlek benneteket, ha tudtok , segitsetek, teljesen ketsegbe vagyok esve, es mar mindent megprobaltam..
Off! Pannontól tömegével engedik el a srácokat..... Persze a bontó levél náluk is szép.Õk a jók a rendessek ügyfelek 99% elégedet boldog.Nem olvasnak ezek fórumot. Vodától leléptem pannitól 2 napja T-t meg se próbáltam. Szerencsére megolható lett a madzagos. MOBILNET majd 2289-ben....
Szerintem azért engednek mindenkit ilyen könnyen mert tisztában vannak vele hogy kegyetlen átbaszták a népet. Csak arra leszek kíváncsi ha a T-mobile-ra rászakad az eddigi Vodafone-os ügyfelek nagy része mit fognak vajon lépni? Mert persze most mindenki megy nagy bõszen a T-hez. De vajon ott mennyit fognak bírni? Ja a pannonosokat meg már nem is említem.
Tényleg kabaré...Amúgy :Game Over!Lépek innen a trémobilhoz!Tegnap írtam a vodának,ma délelõtt jött is a válasz,persze mindent elengednek,mosem is marad!Ha nekik ez megéri....több,mint 30eFt. jóváírás,kötbér-elengedés..stb..Van 14 napom,ki is várom,leveszik-e a korlátot....
"Tisztelt Vohányi Úr!
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Levelére válaszolva tájékoztatjuk, hogy szerzõdésbontási kérelmét egyedi elbírálás alapján engedélyezzük a feltételes díjkedvezmény megfizetése nélkül az Általános Szerzõdési Feltételek jelentõs mértékû változása miatt. Felhívjuk figyelmét, hogy erre 14 napon belül van lehetõsége!
Az elõfizetõi szerzõdés felbontását elõfizetõink az Általános Szerzõdési Feltételek 7.1.2-es pontja szerint kérhetik, azért kérjük, kérelmét aláírt formában jutassa el elérhetõségeink egyikére.
"Az Elõfizetõ az Elõfizetõi Szerzõdést jogosult legfeljebb nyolc napos felmondási határidõvel bármikor, indoklás nélkül írásban - az ügyfélbiztonsági kód feltüntetésével - felmondani. Az Elõfizetõ ebben az esetben köteles a felmondás idõpontjában fennálló, valamennyi esedékes, illetve lejárt tartozását azonnal kiegyenlíteni, valamint az Elõfizetõi SIM kártyát a Szolgáltatónak visszaszolgáltatni."
Kérjük, szíveskedjen megküldeni részünkre a csatolmányban található - a telefonszámát, a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kódot, rövid indoklását és sajátkezû aláírását tartalmazó - kérelmet az következõ elérhetõségeink egyikére: [email protected], 06 1 288 3393-as fax számra, vagy a 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6. levelezési címre.
Szerzõdésbontás esetén fennálló esetleges számlatartozását kérjük, rendezze!
Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk!
Tisztelettel:
Beregszászi Péter Vodafone Magyarország zrt. levelezési csoport"
Csak kiemelek egy részt, hogy mennyire olvassák el a dolgokat: "A szolgáltatás korlátozása
137. § (1) Az elõfizetõi szolgáltatás igénybevételének korlátozására, így különösen az elõfizetõ által indított vagy az elõfizetõnél végzõdtetett (az elõfizetõ hozzáférési pontjára irányuló) forgalom korlátozására, az elõfizetõi szolgáltatás minõségi vagy más jellemzõinek csökkentésére a szolgáltató az elõfizetõ egyidejû értesítésével a következõ esetekben jogosult:"
Erre válasz: "Szeretnénk hangsúlyozni, hogy az internet szolgáltatás tekintetében nem korlátozásról, hanem lassításról van szó. A lassítás mértéke természetesen nem lesz alacsonyabb az Általános Szerzõdési Feltételek 3. számú mellékletében célértékként szereplõ, 150 Kbit/másodperc letöltési sebességnél. "
Szerintem nem kell sem nyelvésznek, sem jogásznak lenni, hogy a "lassítás" szót a "minõségi vagy más jellemzõinek csökkentése" mondatrésszel azonosíthassuk.
Kabaré...
megkaptam az engedélyt díjmentes bontásra, elküldtem a szükséges levelet, ma meg -mintha mi sem történt volna- jött a szokásos hatezres csekk
Megkaptam a választ az 1821-es hozzászólásban írt levelemre. Nem tudom, hogy sírjak-e vagy már csak röhögjek az ügyfélszolgálat válaszain. Ha valaki úgy gondolja, hogy a kérdésre válaszoltak, akkor kérem jelezze felém... A következõ levelemet közvetlenül a szélessávért felelõs fószernek fogom küldeni és finoman közlöm benne, hogy mennyire nem tartom elfogadhatónak a válaszaikat. Tehát a válaszuk:
"Köszönjük visszajelzését!
Mindenekelõtt engedje meg, hogy a felmerült kellemetlenségért szíves elnézését kérjük!
Elõzõ levelünkben foglaltakat az alábbiakban szeretnénk megerõsíteni.
Az Ön által említett idõszakban kisszámú elõfizetõ körében valóban a korábban megszokotthoz képest átmenetileg sebesség csökkenés volt tapasztalható, a szolgáltató oldalán felmerült hiba következtében, amelyet 2008. augusztus 7-én elhárítottunk. Az átmeneti csökkenés azonban a garantált sebességre vonatkozó értékeket nem érte el.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy az Általános Szerzõdési Feltételek dokumentum tartalma 2008. november 23-án módosult. A változást az új „Vezeték nélküli Internet” címû 9.4.1.1. alpont tartalmazza. Az átalánydíjas vezeték nélküli internet tarifacsomagra vonatkozó speciális szabályok, amely rendelkezések szerint a hálózati erõforrások optimális felhasználása, a hálózati teljesítmény megfelelõ szinten tartása érdekében a Szolgáltató fenntartja azon jogát, hogy az adatforgalmat lassítsa. A módosítás mindenkire vonatkozik, aki Internet Szabadon akcióban kötött elõfizetõi szerzõdést – akár a Vodafone Fix, akár a Vodafone Internet Szabadon tarifacsomagot használja.
Szeretnénk tájékoztatni, hogy a számlázási ciklus lezárultával a lassítás megszûnik. A forgalmazható adatmennyiség továbbra is korlátlan. A fájlcserélõ alkalmazások használatának korlátozását 2008. november 25-étõl megszüntettük.
Szeretnénk hangsúlyozni, hogy az internet szolgáltatás tekintetében nem korlátozásról, hanem lassításról van szó. A lassítás mértéke természetesen nem lesz alacsonyabb az Általános Szerzõdési Feltételek 3. számú mellékletében célértékként szereplõ, 150 Kbit/másodperc letöltési sebességnél.
A http://www.vodafone.hu/egyeni/common/vodafonerol/magyarorszagon/letoltes/felettes_szervek.pdf oldalunkon tekintheti meg azon szervek listáját, melyekhez panaszával fordulhat abban az esetben, ha a kivizsgálás eredményével nem ért egyet.
Az Általános Szerzõdési Feltételek 7.1.2-es pontja szerint elõfizetéses ügyfeleinknek szerzõdésbontási szándékukat írásban szükséges jelezniük, a saját kezûleg aláírt kérelmen feltüntetve a bontandó hívószámot és az ahhoz tartozó ügyfélbiztonsági kódot. Az elõfizetõi szerzõdést a hiánytalan szerzõdésbontási kérelem beérkezésétõl számított nyolc napon belül bontjuk fel.
"7.1.2. Az Elõfizetõ az Elõfizetõi Szerzõdést jogosult legfeljebb nyolc napos felmondási határidõvel bármikor, indoklás nélkül írásban - az ügyfélbiztonsági kód feltüntetésével - felmondani. Az Elõfizetõ ebben az esetben köteles a felmondás idõpontjában fennálló, valamennyi esedékes, illetve lejárt tartozását azonnal kiegyenlíteni, valamint az Elõfizetõi SIM kártyát a Szolgáltatónak visszaszolgáltatni. Amennyiben a szerzõdés az Elõfizetõ által tett hûségnyilatkozatban foglalt idõtartam lejárata elõtt szûnik meg, és az Elõfizetõi Szerzõdés erre az esetre felmondási díjat tartalmaz, akkor Elõfizetõ ennek a felmondási díjnak a Díjszabásban foglalt összegét is egyidejûleg kiegyenlíteni köteles."
Ha fel szeretné bontani elõfizetõi szerzõdését, kérjük, szíveskedjen eljuttatni a fent leírt, saját kezû aláírásával ellátott dokumentumot a 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6. levelezési címünkre vagy a 061 288 3393-as faxszámunkra!
Ha a szerzõdésbontás hûségidõn belül történik meg, a feltételes kedvezmény befizetése is esedékessé válik.
Feltételes kedvezmény összege két éves szerzõdés esetén:
• A szerzõdés felmondása 0-1 év bruttó 37.500 forint • A szerzõdés felmondása 1-2 év bruttó 25.000 forint
Amennyiben a fentiek szerint eljuttatja hozzánk kérelmét, úgy a panaszát egyedileg vizsgáljuk meg a kedvezõbb szerzõdésbontás tekintetében.
A kellemetlenség enyhítéseképpen elõzõleg felajánlott nettó 2.000 forintos egyszeri kedvezményt továbbra is fenntartjuk a 70 xxx-es telefonszámára! Amennyiben ajánlatunkat elfogadja, szíveskedjen azt írásban jelezni felénk, jelen levelünk hivatkozási számának feltüntetésével!
A fentiekkel kapcsolatos szíves megértését és együttmûködését kérjük!
Tisztelettel:
Nagy Ágota Vodafone Magyarország zrt. levelezési csoport "
Remélem nem csalódunk máshol is:) A Mikvannakon volt egy jó kép, beszúrom ide:)
Nekem is nagy kegyesen felajánlották, január 22-ig kell beérkeznie a válaszomnak a központba. Ma megírtam a kérvényt! Agyõ Vodafone! Szép volt, jó volt, de becsaptál, ennyi!
Hy sortársak. Én felhívtam a 1270 et elmondtam hogy mi van(fos az egész)azt mondták így jártál. Majd néhány nap mulva visszahívtak hogy mehetek bontani...HOLNAP KÖTIK A VEZETÉKEST 10Mb/s Kitartást mindenkinek...
Figyelj már BKV menetjegyeket....Atól ,hogy a T-mobil aszondja , hogy nálad a te címeden testvér csak betárcsázos sebeség van, atól még lehet hogy 3megabitel szakít.Nekem is azondták oszt tök jó.USB hosszabító csodákat tesz.
Hát én nem tudom hogy mi van de nekem most a korlátozás ellenére 70-80K-val jön az adat. Az az érdekes hogy 3 napja meg állandóan 20-25K volt a sebesség. Most meg begyorsult. Na erre varjál gombot Na persze nem mintha baj lenne
Igen a T-mobilnál is lehetnek korkátok.Vigyázatok inkább ne csináljátok.Mert az 5-7 Megabytes sebeséget elne cseszétek nekem 3 ra.Akkor hogy töltenék napi 20gigat
Jelentem nekem is nagylelkûen felajánlották a kötbér nélküli szerzõdésbontás lehetõségét; valószínú T-Mobile lesz ebbõl, jövõ héten kiderül. Más. Egyik ismerõsömnek van bennfentese a T ügyfélszolgálatánál, nagyon diszkréten rákérdezett, hogy mennyire korlátlan az a korlátlan és azt mondta, hogy nincs pontos adatuk, de ha mégis kell egy konkrét számot mondania, akkort olyan 40-50 GB-ig egészen biztosan nem problémáznak. Nem tudom mennyire megbizható az info, majd idõvel kiderül. Jah, nekem egy december 16. óta tartó korlátozással (forgalmi idõszak dec 14.-jan 13.) jelenleg a forgalom számlálom 49 GB-nál tart, de ehhez szinte 24/7 ment a gép és non-stop netkapcsolatom volt; elgondolkodtató, hogy mi a jobb, ehhez a forgalmi mennyiséghez effektiv 30 órát terhelni a hálózatot 100%-on vagy 6-700 órán át folyamatosan korlátozva?
Koszi a valaszt. T-Mobil sajna nekem nem jo mert itt nincsen. Majd meglatom mi lesz.
Kötbér nélkül bonthatsz,az idézett rész,mert qrva nagylelkûek vagyunk magyarázása!!...Símán fog menni,most sz.tem a T-Mobil a legjobb,lásd Geryt a másik fórumon!
Elektronikus levelében érkezett bejelentését követõen díjmentes szerzõdésbontásra szóló kérelmét felelõs munkatársaink felé továbbítottuk. A kivizsgálás eredményeként tájékoztatni szeretnénk, hogy a 70 xxxxxxx-as hívószámú internetes elõfizetését díjmentesen bonthatja a két éves hûségnyilatkozat idõszakán belül is.
Kérelmét a mai naptól számított 14 napon belül legyen kedves eljuttatni ügyfélszolgálatunkra!
Szeretnénk felhívni figyelmét, hogy az elõfizetõi szerzõdés felbontását elõfizetõink az Általános Szerzõdési Feltételek 7.1.2-es pontja szerint kérhetik.
"Az Elõfizetõ az Elõfizetõi Szerzõdést jogosult legfeljebb nyolc napos felmondási határidõvel bármikor, indoklás nélkül írásban - az ügyfélbiztonsági kód feltüntetésével - felmondani. Az Elõfizetõ ebben az esetben köteles a felmondás idõpontjában fennálló, valamennyi esedékes, illetve lejárt tartozását azonnal kiegyenlíteni, valamint az Elõfizetõi SIM kártyát a Szolgáltatónak visszaszolgáltatni. Amennyiben a szerzõdés az Elõfizetõ által tett hûségnyilatkozatban foglalt idõtartam lejárata elõtt szûnik meg, és az Elõfizetõi Szerzõdés erre az esetre felmondási díjat tartalmaz, akkor Elõfizetõ ennek a felmondási díjnak a Díjszabásban foglalt összegét is egyidejûleg kiegyenlíteni köteles."
Ha elõfizetõi szerzõdését fel kívánja bontani, kérjük, szíveskedjen küldeni részünkre egy - a telefonszámát, a hozzá tartozó ügyfélbiztonsági kódot, és sajátkezû aláírását, dátumot tartalmazó - kérelmet a 061 288 3393-as fax számra, vagy a 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6. címre.
Szerzõdésbontás esetén fennálló számlatartozását kérjük, rendezni szíveskedjen!
Bízunk abban, hogy segítségére lehettünk!
Tisztelettel:
Vadkerti Hajnalka Vodafone Magyarország zrt. levelezési csoport
Megmondom oszinten egy kicsit nem ertem.A level elso reszeben azt irjak hogy dijmentesen bonthatok de utana meg azt irja hogy ha van dija a felbontasnak akkor azt eggyoszegben ki kell fizetnem. Segitseget kernek azoktol akiknek sikerult a felmondas hogy ok is ilyen valaszt kaptak?
Sziasztok'
Juniusban kotottem szerzodest a vodaval es engem is utolert a korlatozas. Atolvasva a forumot gondoltam akkor bontok en is.Felhivtam a 1270 ahol kapcsoltak az illetekest.Aki kozolte velem,miutan egyeztetett egy masik illetekessel,hogy csak akkor bonthatok ha kifizetem a kotbert. Kuldtem emailt is hatha. Vajon csak egy trukk volt hatha nem megyek a dolgok utan vagy mar nincsen lehetoseg a bontasra?
Nagyon jó volt.Sajna más 5* gyorsabb,nem trükközik a szerzõdéssel.10.13 kötöttem, ma kegyelmi kérvényemet elfogadták vége a börtönnek .Szeretetre méltó Rózsa Sándor bátyánk vajon hány embert ölt?Mekkora buli lenne egy volt áldozatnak a leszármazotjának egy kis kártéritési akció.Jó érzéssel töltöttel a karácsonyi hangulat közepén, hogy egy gyilkos mosolygot rám a tv-bõl.Korrektek voltak, mert elengedtek hûség FT: nélkül.
Párszor leírtuk már...:aug.08 elõttieknek elvben elengedik a kötbért!1270-et hívd fel a hogyanról!
Újra, hátha valaki elolvassa. Üdv. Vodás netem van, és szeretnék megszabadulni tõle. Valaki lécci árulja el, hogy kinek kell e-mailt írni és kb mit, ahhoz, hogy kötbér nélkül megszabaduljak tõlük.
'zfrPITE'!Elküldöm prividre Török Péter/akivel a HIR TV-ben voltam/szélessáv fõnöke összes elérhetõségét/mail,tel..stb/!Neki írjál,mert többek közt éppen a levelezési osztály hülye válaszai,félrevezetései miatt is kaptam annyi jóváírást!össz több,mint30eFt-ot.... Üdv-András
Üdv. Vodás netem van, és szeretnék megszabadulni tõle. Valaki lécci árulja el, hogy kinek kell e-mailt írni és kb mit, ahhoz, hogy kötbér nélkül megszabaduljak tõlük.
Na feltelepítettem, megérte végülis mert nõtt a sebességem. speedtesten 2,9re letöltésnél pedig 3,6 Mbitet érte el!
Bóklászva a neten elég sok a Vodafone-nal fogalkozó cikkre bukkantam; nem maiak, de ezekbõl is látszik, hogy sok embernél betett ez az inkorrekt húzás, amit a kedves szolgáltatónk mûvelt:
itBox24: http://itb24.net/ez-a-vodafone IT café: http://itcafe.hu/hir/mobilinternet_vodafone_internet_szabadon_3g_lassitas.html MiKVANNAK: http://mikvannak.hu/?p=259 TSABEEKA: http://tsabeeka.wamma.hu/2008/11/29/mobilnet-ne-kosd-2-evre/
Az utóbbi idõben azt vettem észre hogy gyorsult az én netem , eddig speedtesten 1,2 Mbit körül teljesített, persze ha pl 4 fájtl töltöttem egy idõben akkor hozta a 2-2,5 Mbitet, most meg speedtesten 1,9Mbit körül vagyok, letöltésnél pedig 3Mbit stabilan. Szerintetek kell-e a modemet frissíteni 7,2 Mbit-re? Csak azért kérdezem mert pontosan nem tudom hogy itt ki van-e építve az a hálózat. Szeged központjától kb 6 km-erre lakom.
Az alábbi levelet küldtem el a Vodafone-nak:
"T. Fenyvesi Balázs, levelezési csoportvezetõ!
Az önök által a részemre küldött *** hivatkozási számú levélre a következõket válaszolom:
Érdeklõdnék, hogy az internet tarifacsomag korlátozását milyen indokokkal alkalmazza a Vodafone az elõfizetõivel szemben – így velem szemben is –, mivel erre a 2003. évi C. – az elektronikus hírközlésrõl szóló – törvény az alábbi esetekben ad lehetõséget:
137. § (1) Az elõfizetõi szolgáltatás igénybevételének korlátozására, így különösen az elõfizetõ által indított vagy az elõfizetõnél végzõdtetett (az elõfizetõ hozzáférési pontjára irányuló) forgalom korlátozására, az elõfizetõi szolgáltatás minõségi vagy más jellemzõinek csökkentésére a szolgáltató az elõfizetõ egyidejû értesítésével a következõ esetekben jogosult: a) az elõfizetõ akadályozza vagy veszélyezteti a szolgáltató hálózatának rendeltetésszerû mûködését, így különösen, ha az elõfizetõ az elõfizetõi hozzáférési ponthoz megfelelõség-tanúsítással nem rendelkezõ végberendezést vagy nem megfelelõ interfésszel rendelkezõ végberendezést csatlakoztatott; b) a támogatott egyetemes szolgáltatást igénybe vevõ elõfizetõ az elõfizetõi szolgáltatást a szolgáltató hozzájárulása nélkül harmadik személy részére továbbértékesíti, vagy azt hálózati szolgáltatás céljára használja; c) az elõfizetõnek a díjtartozásról szóló felszólításban megjelölt – de legalább 30 napos – határidõ elteltét követõen is esedékes díjtartozása van, és az elõfizetõ a díjtartozás megfizetésének biztosítása céljából a szolgáltatónak nem adott az általános szerzõdési feltételekben meghatározott vagyoni biztosítékot.”
Mivel ezek egyike sem vonatkozik rám, nem tiszta számomra, miért nem tudom a szolgáltatásukat a július 9-i idõpont elõtti színvonalon használni.
Azon indokaik, mely szerint:
„A szolgáltató Internet szolgáltatása osztott erõforrásokra épül. Ezeknek az erõforrásoknak a túlzott igénybe vétele, akár egy Elõfizetõ részérõl is, minden más felhasználó számára negatív hatást válthat ki. A hálózati erõforrások fentiek szerinti használata leronthatja a hálózat teljesítményét.”
Valamint:
„Azon ügyfeleink esetében szeretnénk intézkedésünkkel a sávszélességet csökkenteni, akik az általuk bonyolított kirívóan magas adatforgalommal az átlagos felhasználói szokásoktól eltérnek (HSDPA ügyfeleink 5%-a), és ezzel ügyfeleink legnagyobb részének (HSDPA ügyfeleink 95%-a) letöltési sebességét korlátozzák, és rontják az Internetezés felhasználói élményét.”
úgy tûnik, szöges ellentétben állnak az NHH álláspontjával, miszerint
„A Hatóság álláspontja ezzel ellentétben az, hogy egy adott sávszélesség mellett korlátlan hozzáférés állandó használata rendeltetésszerû mûködtetés, ezért az elõfizetõ állandó 24 órás használata nem veszélyeztetheti a Szolgáltató hálózatának biztonságát. A Szolgáltatónak úgy kell megterveznie hálózatát, hogy a szerzõdésnek megfelelõ állandó használat ne jelentsen veszélyt más elõfizetõkre nézve.” /Idézet az NHHH Piacszabályozás Felügyeleti Igazgatóság HS-17229-8/2008 iktatószámú határozatából./
Kiemelten jelöltem azt a részt, mely szerintem a leglényegesebb: az általam (2008. február végén) aláírt szerzõdésre is vonatkozik, melyben nem volt említve korlátozás, mely csak 2008. november 23-a óta érvényes. Ennek az egyoldalú módosításnak az indokára is kíváncsi lennék, mivel nem tudok olyan változásról, mely a törvény szerint indokolttá tette volna a módosítást.
132. § (1) Az egyedi elõfizetõi szerzõdés módosítására az elõfizetõi szerzõdés megkötésének szabályai vonatkoznak. Az általános szerzõdési feltételek lehetõvé tehetik az egyedi elõfizetõi szerzõdés (2) bekezdés szerinti módosítását. (2) A szolgáltató az elõfizetõi szerzõdést csak az alábbi esetekben jogosult egyoldalúan módosítani: a) az egyedi elõfizetõi szerzõdésben vagy általános szerzõdési feltételekben foglalt feltételek bekövetkezése esetén azzal, hogy – amennyiben jogszabály vagy elektronikus hírközlésre vonatkozó szabály másként nem rendelkezik – a módosítás nem eredményezheti a szerzõdés feltételeinek lényeges módosítását; b) jogszabályváltozás vagy hatósági döntés indokolja; vagy c) a körülményekben bekövetkezett lényeges változás indokolja.”
Érdeklõdnék, hogy milyen lényeges változás történt 2008. július 9-e óta, amely indokolttá tette a szerzõdés egyoldalú módosítását és korlátozás bevezetését?
Az én meglátásom szerint mindössze annyi történt, hogy a Vodafone a korlátlan mobil Internet felhasználói igényeket hazánkban nem mérte fel kellõ pontossággal – ezen tényrõl Török Péter, a Vodafone szélessávért felelõs csoportvezetõje is beszámolt a HírTv Panaszkönyv c. adásában, persze ezt pozitívumként beállított verzióban – és így egy alultervezett hálózattal vágott bele olyan reklámkampányba, melynek sikere esetén nem volt képes teljesíteni az ígéreteit, és ezt most az elõfizetõi kárára próbálja rendezni.
Amennyiben tévednék kérem indokolják meg a döntésüket úgy, hogy az jogilag is helytálló legyen.
Kérem, válaszukkal mihamarabb szíveskedjenek megkeresni a *** elektronikus, vagy a *** levelezési címen.
Az önök által felajánlott kompenzációt továbbra is méltatlannak tartom, és válaszuk után döntöm el, milyen további lépéseket teszek az ügyben.
Kíváncsian várom a sablonlevelüket
Nem tudom, mit nevezünk bizonyítéknak. Van egy nagy adag paksamétám: a 1270-es beszélgetések jegyzõkönyvei, az NHH, GVH, Fogy. véd. válaszai, a Vodás levelek/mélek stb. Csak, hát szarra sem megyek velük, ha mindenki azt írja, hogy ja, aug. 7-e óta semmi gond... Az igaz, hogy van akinek megjavult, de nekem júli. 9. óta volt állandóra lassítva, egészen novemberig, amikor kivették az addigi fekete listán lévõket és mindenkit átdobtak a közös szopatásba... Na de ugye a 150KBit/sec megvan/volt szóval kuss és csá!
nekem ennyi jött. csatolmányban csak az elõzmények vannak...
Tisztelt xxx Úr!
Köszönjük, hogy felkereste ügyfélszolgálatunkat!
Munkatársunk a mai napon megpróbálta felvenni Önnel a kapcsolatot a 20 xxx xxxx-es hívószámon, azonban nem járt sikerrel.
Mindenekelõtt szeretnénk megköszönni, hogy mobil Internet szolgáltatójaként a Vodafone-t választotta!
A korlátlan Internet csomagunk forgalom lassításáról 2008. október 24-én, két országos napilapban közleményt adott ki cégünk, mely tartalmazta az Általános Szerzõdési Feltételek 9.4.1.1 pontjának módosítását. Az Általános Szerzõdési Feltételek ide vonatkozó részét Internetes oldalunkon, az alábbi linkre kattintva tekintheti meg.
Azon ügyfeleink esetében szeretnénk intézkedésünkkel a sávszélességet csökkenteni, akik az általuk bonyolított kirívóan magas adatforgalommal az átlagos felhasználói szokásoktól eltérnek (HSDPA ügyfeleink 5%-a), és ezzel ügyfeleink legnagyobb részének (HSDPA ügyfeleink 95%-a) letöltési sebességét korlátozzák, és rontják az Internetezés felhasználói élményét. A lassítás mértéke természetesen nem lesz alacsonyabb az Általános Szerzõdési Feltételek 3. számú mellékletében célértékként szereplõ, 150 Kbit/másodperc letöltési sebességnél.
A forgalom 5GB, illetve 10GB adatforgalom feletti, valamint csúcsidõn belüli és csúcsidõn kívüli lassítását ügyfeleink internetezési szokásait figyelembe véve alakítottuk ki. A lassítás a számlázási ciklus lezártával automatikusan megszûnik. A havi 5GB adatmennyiség hozzávetõlegesen megegyezik akár 100.000 weboldal megtekintésével vagy akár 10.000 átlagos méretû e-mail küldésével vagy fogadásával.
A forgalomlassítással párhuzamosan az eddigi fájlcserélõ alkalmazásokra vonatkozó tilalmat megszüntettük. Összességében a letölthetõ adatmennyiség továbbra is korlátlan, szolgáltatásunk bármikor kiválóan használható böngészésre, e-mailezésre, chat-elésre. A megváltozott feltételeket figyelembe véve, korlátlan Internet ajánlatunk továbbra is kiemelkedõ és versenyképes a mobilszolgáltatók között.
A fent leírt forgalomlassítástól nem tudunk eltekinteni.
Tájékoztatjuk továbbá, hogy egyedi elbírálás alapján engedélyezésre került a 70 xxx xxxx-es hívószámú internet elõfizetés díjmentes szerzõdésbontása.
Amennyiben élni kíván ezzel a lehetõséggel, a szerzõdésbontáshoz kérjük, 14 napon belül szíveskedjék eljuttatni kérelmét a 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6. levelezési címre vagy a 1 288 3393-as faxszámra!
Kérelmén szíveskedjék feltüntetni a szerzõdésbontás tényét, hívószámát és ügyfélbiztonsági kódját, dátumot valamint saját kezû aláírását!
Szíves megértését köszönjük! Bízunk abban, hogy válaszunkkal segítségére lehettünk!
Tisztelettel:
xxx xxx Vodafone Magyarország zrt. levelezési csoport
Az alábbi linken keresztül értékelni tudja ügyintézõnket és válaszunk minõségét. Véleménye fontos számunkra, ezért kérjük, segítse munkánkat a kérdõív kitöltésével! https://surveys.vodafone.com/ultimatesurvey/Surveys/TakeSurvey.aspx?surveyid=5071
-------------- Megjegyzés: Az Ön által küldött levél szövegének másolatát az elozmenyek.htm csatolt fájlban találja!
nekem kldtek csatolva egy megerõsítõ felmondási nyilatkozatot, aztán vagy fax, vagy személyesen egy képviselõbe, ahonnét továbbküldik.
hát, nekem nem írták, hogy vigyek be bármit is, csak azt, ha élni akarok a dologgal, akkor 14 napon belül fax-on, vagy levélben erõsítsem meg a szándékom, és ennyi.
Nekem is így volt. Kérvényeztem a felmondást, jött egy levél,hogy engedik és 14napon belül ha nem gondolom meg magamat,akkor vigyem be valamelyik üzletbe a kártyát és a modemet(nekem a modemet is vissza kérték). De a 14 nap alatt is ment a net, nem szüntették meg.Én az utolsó napon vittem vissza,addig használtam,meg közben vettem T-set
off gery! neked hogy volt a vodás end? nekem küldték mail-ben, hogy engedély megadva, 31-én feladtam ajánlva a felmondást, de a net azóta is megy. se kártya kilövés, se sms, se mail, semmi. nálad ez hogy ment?
A körmendi vodafone-ban hülyének néztek:) Azt se tudták, hogy mirõl beszélek, mondták hogy hülyeség mindez, és tuti hogy fájlcserélõztem. Azt mondják nincs korlátozás... Én meg mondom, hogy nov23-tól korlátoznak 5 giga felett, erre õk: nagyon helyes. Szóval a körmendi Vodafone-os viszonteladók tehetnek egy szívességet:) Azért a felmondó nyilatkozatot nagy nehezen megcsinálták.........
Topic neve?Nem T....Balhé meg a vodáról szól!Kár volt ezt beírnod,olvasással meg senkinek semmi gondja!Akkor írj,ha v.mi újat tudsz....
legalább valami jó hírt is hallok már a sok rossz után. Úgy döntöttem várok még ezzel a szerzõdésbontással, kíváncsi vagyok mi fog ebbõl kisülni Lehet hogy user2008-nak is ezért gyorsult be a korlátozás után?
"Belsõ" emberem nem tudta megerõsíteni,de utánanéz! "Hmm, ez jó hír, így talán kevesebb lesz az ügyfélpanasz, ha tényleg így van. De sajna lehet, hogy ez nem feature, hanem bug, vagyis nem mûködik jól a lassítás néhány helyen." Pontosabb infó napokon belül!