Vedd le a Unit Sizet largera, én azon játszom, átláthatóbb kevésbé van fagyi, és nálam jobban is megy.
szinte mind1 nekem, hogy most 3500 ember van a hadseregembe max, vagy 2900 akkor zavarna, ha az ultrán mondjuk 30000 ember lenne, de erre még várnunk kell kicsit!
:D
Nekem csata után kb 2szer fagyott le össz-vissz, pedig megjelenés óta játszom vele
?
Most mi van?
Ezért nem játszok vele, mert egész egyszerûen (számomra) olvashatatlanul aprók a betûk a játékban.
Elsõsorban gondolok itt arra, h ha pl kinyitok egy épület leírását agyhalál elolvasni.
Errõl van szó más szó fórumokon is, másokat is zavar.
Egyébként sem árt bele 3-3 úriember....
Én elhiszem, hogy úgy is lehet, de ne mond már, hogy jobb!
Az a jó, ha van annyi egyetem ahány technológia fejleszthetõ egyszerre.
Különben is kb. a 40. kör után, már nem igazán lehet lopni, mert nincs mit.
Egyszer nem futottam be ilyenbe. Ellenben találkoztam olyannal, hogy a kikötõben volt húsz hajóm, és cserélni akartam egy másik flottával közülük. Nos, akkor úgy összesett a progi, mint részeg ember a kocsmaajtóban ...
najó a függetlenségi háborúban nem fagy ki a vas, de a normál játékbanugyan úgy fagy ha a hajókat akarom a kikötõböl kihozni
Én törököktõl elfoglaltam 5 régiót,eldárdáztam 3 tengeri egységüket,majd olyan békét kötöttem velük,hogy adtak 5 technológiát,így koncentrálhatok a nyugati frontra.
Nem kevés, csak sok úriember kell beléjük. Mondjuk 3-3 egyetemenként +1 mászkáló. Azokat nem szabad kimozdítani, és mindig 1-1 területet (hadi, gazdaság, tudomány) kell fejleszteni velük, mást nem, akkor ha 1 tech lemegy, jön a bónusz. Ja, és érdemes az elején a rózsaszínûekbõl a +resercheseket kifejleszteni. Sõt, viszonylag olcsón - lopással - lehet "venni" technológiát is. Pl, Westfália és Würtenberg egyetemein a rózsaszín-zöld, a francia-svéd egyetemeken a katonai és ipai, a lengyel és oszmán egyetemeken pedig vegyes technológiákat lehet kitûnõen ellopni. :)
Ja, és ugye a kezdõ és major fõváros területeken 4es szintû modern egyetemeket lehet építeni. Azzal már 4-5 kör egy-egy tech. A legutólsók olyan 5-7, de addigra már kurva jók a tudósok.
3 egyetem az borzasztó kevés.
Annyi egyetem kell ahány technológiát lehet egyszerre fejleszteni.
Én csak akkor szoktam lebonteni az egyetemet, ha mátr nem tudnak dolgozni, vagy nagyon boldogtalan a nép.
Szevasztok. Hétezer emberes csatám immár kétszer kifagyott, a legvégén mikor már nyertem szinte. Csöppet idegesítõ. A gépem elég jó de azt hiszem ,hogy a nagy csatáknál nagyon nagy a fagyás veszély. Nekem máskor nem nagyon fagyott. Ja és a erõd csaták botrányosan teli vannak akadási hibákkal,meg néha egy egy egység fél percekig nem reagál. Poroszokkal vagyok vh-vh. Na igazából nem tudom miért írtam,de most mi a túrót csináljak?!
Szerintem nem rosszak a csataterek. Kellõkép változatosak, de nem unalmasak (hacsak nem a svédekkel ill. az orszokkal vagy, mert akkor agyfaszt kap az ember a sok hótól).
Az egységek kellõkép változatosak - kivétel a line infantryk -, de tény:
- a briteket (és talán a franciákat) dolgozták ki a legjobban (mint mindig), de sok ország van, ami mókás is lehetne, ha változatosabb lenne a paletta.
-bár sok az ismétlõdés, tény, hogy a valóságban sem rangerek mentek a csatákba hesseniek oldalán halálfejes huszárok ellen, hanem line infantryk-line inftantryk ellen ...
-a tüzérségek is szinte tök egyformák voltak, kivétel az ázsiai népeknél, ahogy itt is van különbség.
-a lovasságok is megállják a helyüket (huszárok, ulánusok, dragonyosok, vértesek minden oldalon elõfordultak, és persze egy-egy nemzetnél voltak speckó egységek (halálfejes huszárok, szárnyas lovasok, stb.)
-tény, hogy az egyenruhák nem a 18. századi korhû darabok, hanem a napoleoni korba vannak belõve, ahogy az egységek is, bár pl. a sapka (kalap) a 18. századi "divatot" követi.
Az erõdök ált. ilyenek voltak, persze azért némi különbség volt, de itt sem több a kinézetükkel a probléma, mint ami a Rome óta fennáll ...
Sok a bug (eltûnõ hadseregek hautazás során, néha egyes karakterek felszívódnak, ha feloszlik vagy eltûnik/vereséget szenved egy egység), nem lõ fedezék mögül, csak max az elsõ sor, néha a picsába is képesek a legrövidebb út helyett elhúzni az egységek (fõleg a lovasság), buzi módon van megoldva a kijelölés, és baromi idegesítõ néha a fejlesztéseknél, hogy az ember tényleg abban az iskolában változtasson, ahol akar, szóval nagyon oda kell figyelni.
A csaták kinézete és a teljesítmény ugye gépfüggõ. Ez van.
A kutatást érdemes nagyhatalom kezdõ-fõterületére tenni, mert ott több épületet (modern egyetemet) is engedélyez, nem csak hármat (de szerintem 3 egyetem bõven elég).
Érdemes letiltani az adózást, ha nem létszükség, míg ki nem termelõdnek a városok/tartomány, utána mindent bele. A legtutibb hely talán MOSZKVA tartomány (baromi sok pénzt képes kitermelni körönként, és a legnépesebb talán az itáliai csizma sarka (12 millás népesség felett van!).
A szövetség felbomlások, kereskedelmi egyezmények néha tényleg baromságnak tûnnek, de én is van, hogy egy körig ezzel, két kör után más nemzettel kötök szövetséget, ha éppen más sloton több pénz jöhet be. Szóval a gép is viszi a hadicélokat. Ált. lehet rájuk számítani szövetségesként, és nem igaz az, hogy nincs invázió. Van.
Szerintem, a legváltozatosabb egységû nép, a török. A legunalmasabb talán a holland meg talán a spanyol. A leggyengébb szárazföldön talán az osztrák.
Az az igazság, hogy indián népeknek nem lenne értelme. Kicsit dilemmában lennének, amikor elkezdenék kifejleszteni a rózsaszínû technológiákat, ill. a zöldeket. Õskorból a középkorig is többezer év volt eljutni, ti meg a sátorból azonnal a gõzgépek mögé küldenétek õket felvilágosult elvekkel és merkantilizmussal felvértezve? :D
A csata - szerintem - azért tûnik "másnak", mert eddig ugye másféle fegyverekkel harcolt a gyalogság. Korábban: nekimész és csihi-puhi. Most meg totális tûzpárbajok, néha pár méter távolságból, sokszor percekig.
Lassabb a mozgás? Lassabban mozogktak a csatatéren. Futás és roham ritkán volt. Még fullos ágyútûzben is szépen-lassan meneteltek egymás felé. :)
A város-elõváros rész szerintem egyelõre van. Az összes komolyabb pre-rel. képen voltak városok. Szerintem a kiegészítõre gyúrnak, ami vagy a napoleoni ERA vagy/és az utána következõ évek lesznek, de lesz itt még német egység-olasz egység, sõt szerintem plusz kiegként - a la Alexander - egy szép kis ÉSZAK-DÉL Polgárháború is, mert minden elõfeltétele megvan ezeknek ...
Feljettebb egységek vs. simák = tökegyformák? Szerintem van különbség. Fõleg célzásban és kitartásban érezhetõek a rangok. De persze a túlerõ ellen nem feltétlenül tartanak ki még õk sem, de meg kell szenvedni velük.
A csaták szerintem még túlerõ ellen is nyerhetõk egy-egy jó felállással, jó taktikával, jó formációkkal, fõleg ha nincs elfoglalható épület a csatamezõn. Ha van, akkor sokszor azért nem lehet gyõzni, mert nincs már elég erõ ahhoz, hogy ha szét is vert az ember egy 3.500-as sereget 1k emberrel, még utána ki is ûzze a jónépet az épületekbõl (a nagy csatáknál sokszor van az, hogy egyszerûen nem marad meg a tüzérségem, mert erre különösen odafigyel a gép, bár a sajátjait nem védi). Tény, hogy számít a túlerõ és fõleg, hogy milyen egységeid ill. a gépnek milyen egységei vannak, de többször volt olyan csatám, ahol kb. 3-4 különbözõ helyen alakult ki minimum 700-800 ember+ÁFA között csetepaté.
full nehézségben játszom!tudok lopni technologiákat.
Így van!
A fenti képen balkezes tartással lõ a vöröskabátos. Ezért nem látszik a tus, hiszen a bal vállába van támasztva, illetve ezért céloz bal szemmel! ;)
Egyébként olyan mintha balkezes lenne, csak a csõ vonala olyan, hogy a jobb válla felé tart, és hiányzik a puskatus.
Szóval elég fura.
Szerintem ha így áll a fegyver fordítva kéne fogni, úgy ahogy a normális emberek a fegyvert fogják.
Vagy el kéne fordítani a csövet a bal válla felé, akkor foghatná nyugodtan fordítva a kis balkezes balek :D
Legjobb módszer a kutatásra, ha foglalsz egy csomó tartományt sok-sok iskolával.
1-2 iskolával semmire nem mész, ráadásul elveszi a helyet.
Csak nagyon nagy tartományba lehet több iskolát is eltartani (franciaország, spanyolország, stb).
A gentleman legjobb helyen az iskolában/egyetemen van. Duelezni szvsz felesleges, technológialopás meg nekem sohasem sikerült még (vh/vh fokozaton).
A gyalogos nem lõ, ha be van kapcsolva a közelharc mód, a lõszer meg látszik (kék csík)
A lövészárok szerintem bugos, mindemellet sajnos nem tudom pontosan hogy mûködik, nem nagyon szoktam védekezni.
Mondjuk annyira nem jó a diplomácia itt sem. Oszrákokkal voltam, a svédek körönként kerestek meg. Az egyik körben kereskedelmi szövetséget ajánlottak, a másikban visszavonták, aztán megint felajánlották, és megint a visszavonták. Olyan is volt hogy egy területet eladtam a franciáknak egy másikért, 2 kör után vissza akarták cserélni. Szóval ez sem tökéletes. Csak jobb :)
+2 kérdés:-1db iskolám van még az elején (anglia),mit kell fejlesztenem,h minél elõbb felhuzhassam a második schoolt?
-számít e h hány gentleman-t küldök be?
+van h csatában nem lõ csak áll mint a fasz?nincs lõszere v mi (lineinfantry)
+nem mindig adja be a lövészárkos képességeket? köszönöm
jó,de ebben a korban tényleg csökknt" a vezérek szerepe-itt már nem elõl lovagolt a vezér félelem nélkül
-és tény h ebben a korban voltak a legnagyobb seregek-és nem a hõsiesség,hanem a túlerõ számított inkább+a puskák akkoriban azért igen megbizhatatlanok voltak
-ez átmeneti kor"
-sokmindenben viszont egyetértek,de nem mondom h szar a játék,mert a hibák ellenére igen csak odaköt a géphez,és ez a bizonyíték(a sok szar hiba ellenére)
most fejlesztgetek,szerintem ez jó
uh felemás a véleményem,de azért nem felejtem el h mennyire meguntam a med2-õt
+szarok a népek"
Serintem is ez a legnagyobb baj.
A stratégiai térkép kicsit jobb lett, a csatázás, meg sokkal szarabb.
Pedig az volt benne ami igazán jó.
Ja, annyit még hozzátennék hogy a stratégiai térkép része jól sikerült, nem tökéletes, de nagyon jó. Csak az a baj hogy ha ilyen játékot akarok játszani arra ott a Civilization. A TW az többnyire csaták miatt az ami, azok nélkül csak egy lebutított Civilization, erre itt pont a csatákat rontják el... Az eddigi 2 részben amit kipróbáltam(Rome és Medi2) Szinte minden csatát én magam játszottam le. Itt sokszor inkább auto-resolve-ra tettem egy idõ után mert untam a csatákat. Kár érte.
1, Hát max 10 ház szinte randomban egymás hegyén hátán nem elõváros, maximum azt tudnám mondani, hogy falu, de Párizs vagy Róma ostrománál ne ilyet dobjon be a gép, és ha elõváros hol a rendes város?
Az egysíkúságról annyit hogy én rendes hegyekkel, hágókkal, harcteret átszelõ folyóval vagy hasonló földrajzi helyzetekkel alig találkoztam. A legváltozatosabb harctér amit adott a gép egy apró domb hátán levõ erõd volt enyhe erdõvel.
2 és 5, Az egy dolog hogy nem találhattak ki egységeket, de legalább népenként máshogyan nézhetne ki két line infantry, nem csak más színû zubbony azt kész. Így olyan semmilyen az egész. Lehet a kor hibája, de én akkor is unom.
3, Nem hiszem azért hogy minden erõd egy 200 négyzetméteres fal volt, benne egy épülettel(csillag erõdöt 2 hosszú hadjárat után sem láttam harcban)
6, Én több népre emlékezem mindkét játékban(de a Medi2-ben biztos), de ha nem is volt több, változatosabbak voltak a népek. Sokkal. Tudom-tudom a kor tehet róla. Akkor a kor nem tetszik :P
7, A gépigény nincs rendben. ÉS ezt nem csak én mondom.
Nem szaroztam, csak kb fél évet még kellett volna vele dolgozni, mert így rengeteg dolog nagyon csiszolatlan.
Medi2-höz a kieg kiadása után volt elõször szerencsém. Akkor már teljesen jó volt. Diplomácia valóban kicsit fura a Mediben, de nagyjából ennyit tudok neki felróni.A Rome rendszere pedig nagyon jó volt, nem is baj hogy azt rakták a Medi2 alá.
Azt hiszem nem téged sértegettem, csak leírtam hogy mi nem tetszik a játékban, úgyhogy nem kell a lekezelõ stílus. Örülök hogy te tökéletesnek látod a játékot. Én messze sem. Ennyi.
Ha valaki nem tudná mit jelent az a 21-es valor, annak elmondom.
Még medieval 1-ben. Majdnem minden egység megkapta az 1-es szintet csata után.
A 2-es veteránnak számított, a 3-as már tápos volt.
A 4-es szint már ritka volt, az elit egységek is max 5-6 valort kaphattak, nem nagyon volt esély többet összeszedni. Kivéve a viking inváziós kiegészítõt, ahol a viking harcosok istenekké válhattak.
Azért mediewal2-ben is ütõs volt egy tábornoki testõrség ami 3 aranysráffal bírt (9. szint)
ebben a játékban szerintem sosem lesznek ilyen különbségek, pedig az a katona aki számtalan csatát megélt, egész életében harcolt, biztos hogy sokkal többet ér mint egy zöldfülû. Márpedig itt sajnos nem lesznek ilyen elit csapatok.
Szerintem egyikõtöknek sincs igaza.
Választhattak volna jobb kort is. Ez a rendszer jobb, élvezetesebb játékot biztosítana más korokban, ez már nem az az igazi totalwar-os világ.
Az újítások viszont nagyon jók. Jó, hogy egy tartomány összetettebb gazdasággal rendelkezik, és tetszik a fejlesztés is. A politika is sokkal jobb mint eddig. Jó hogy van már vízi csata is.
A csaták sajnos kevésbé taktikusabbak mint eddig, a túlerõ dominánsabb mint eddig, és az AI is hülyébb mint valaha. A térkép tényleg nem annyira változatos mint korábban.
De a leggázabb az a sebesség! Rohadt lassúak a csaták. Szörnyû ahogy vánszorognak, és nagyon sokáig tart a lövöldözés. Az idõgyorsítás semmit sem ér nem ártana egy 10-szeres szorzót belerakni. Tudom, hogy ez így sokkal reálisabb mint eddig, de kis híján játszhatatlan. A hosszadalmas unalmas csaták miatt félek, hogy egyszer én is besokallok.
Régen a csata élvezetes volt, az volt a játék fõszere. Most meg azért csatázik az ember, hogy visszamehessen a stratégiai térképre, és egy újabb tartományt tuningolhasson.
Sajnos 1-1 egység jelentõsége is csökkent. Itt a tömegeken van a hangsúly, nem az elit katonákon és félisten képességû tábornokokon.
Össze sem hasonlítható azzal a fílinggel, mikor a viking invázió keretein belül, egyetlen fõs viking elit "csapat" 21-es valorral, 3-400 fõs seregeket kaszabolt le :D
1: A városok nem városok, hanem valami külvárosi területek pár házzal.
Nem egysíkúak a csata terek . Síkságon síkság, hegységben hegység.
2: Az egységek ebben a korban egysíkúak voltak. Gyalogság, gránátosok némi lovasság, ágyúk.Ki talált egységeket hogy változatosabb legyen nem rakhattak bele
3: az erõdök is ugyanolyanok voltak, csillag-erõdök azok mindig mindenütt hasonló formájú csillag erõdök voltak
4: Az ostromnál tényleg nagyon hülye a gép
5: Ismét azért mert ez egy ilyen kor...milyen változatosság legyen ha egyszer nem volt? Az európai népek hadseregei szinte ugyanolyanok voltak, egykét különleges az adott népre jellemzõ egység kivételével( mint magyaroknál huszárok vagy a lengyel szárnyas lovasság)
6: ROME-ban ás MediII-ben sem volt öbb jászható nép, majd lesz mod, addig ne rinyálj.
7: A gépigény rendben van. A több idolgot majd patch javítja.
Nagyon érdekes hogy ennyire szarozod, a Medi2 meg jó...az sokkal bugosabb volt , teljesen hülye AI-val, pl: nem jöttek át a hidakon hagyták hogy addig ágyúzzam õket amíg ki nem fogy a lõszer, stb.
Teljesen irreális diplomácia, és NULLA ujjítás. Mellesleg ott sem voltak már annyira különbözõek az egységek.
A legnagyobb eltérés a Rome-ban volt, mivel az abban a korban kurva különbözõ népek éltek....de hogy elégedett legyél , majd valahogy csinálunk parittyásokat, ágyús elefántot ,meg lovas íjászt, esetleg tankot meg ûrhajót az E:TW-be, és akkor változatosak lesznek
Na ennyi volt az ETW-s pályafutásom. Baromi gyorsan meguntam a játékot, úgyhogy inkább hanyagolom egy darabig(úgy 4-5 patchig).
Az egy dolog hogy kidobál állandóan, de olyan szinten szarul vannak megoldva benne dolgok... Egy kis negatívumlista:
1a, Hiányoznak a városok. Az a pár ház amit kidobál a gép az nevetséges.
1b, Ide tartozik az is hogy nagyon egysíkúak a csataterek. Többnyire síkság mindenhol, pár csoport fa, pár eldobált ház, meg kerítések, és annyi.
2, Nagyon egysíkúak az egységek. Nem sok taktikára ad lehetõséget ha az egységek 90%-a line infantry, esetleg mellé bekerül néhány ágyú, meg egy kevés lovasság.
3, Az erõdök mind ugyanolyanok, az ostromok is olyan sivárak hogy néha sírni támad kedvem.
4, Ostromnál az egységek viselkedése falmászáskor vagy fent a falakon.
5, Semmi változatosság a népek között, apróságoktól eltekintve. Az nem változatosság hogy a line infantry egyel jobb támadóértékkel bír vagy 10el több van belõle.
6, Kicsit kevés a játszható népek száma. Miért nem lehet mondjuk az Irokézekkel lenni? MEgvannak az egységeik, megvan a kezdõ területük, akkor miért nem játszhatunk velük?
7, De ami a legcsúnyább az egészben az a gépigény. Minek akad be a stratégiai térképen állandóan a játék, ha csatában 3ezer egységnél max grafon is vígan 30 fps fölött van?
Számomra a Medieval2 után hatalmas csalódás ez a játék. Talán fél-egy év múlva jó lesz a játék, de annyira nem érdekel hogy kivárjam. Kifejezetten akartam szeretni, de most már sajnálom hogy megvettem :(
L
Ö ----> (erre lõ)
V ooooooo
É oooooooooooooo
S ooooooooooooooooooooo <----(ellenség ami fel tud szaladni a rámpán)
Z oooooooooooooooooooooooooooooo
Ilyen volt.
Jelmagyarázat: a lövész az álló lövöldözõ ember, az o betûk a rámpa anyagát jelölik.
Hali nekem a tegnapmegjelent patch óta megszünt a fagyás, nem mondom van egy 14 hajós flottám azt a kikötõböl kihozni nem egyszerû ott belassul, de nem annyira zavaró mint eddig. (volt olyan, hogy ott kelett hagynom a hajókat, mert ha rákattintottam fagyott) még csak a függetlenségi háborút nyomtam 40 körig. (az új patch-el) itt nincs gondom.
Én olyan rámpaszerû izéket használtam a 10. körben!
Gondolom arról beszélsz te is. Mi ez ha nem bug?
A gyalogság kétfajtát rak, földsánc, meg karó. Ágyúknál fedezék.
De még van két dolog...azok mik?
"földrakás, lövészárokszerûség"
Ilyeneket nem is láttam :C
Ami nálam van: lovasság elleni karó; fedezékkénzt szolgáló sánc, amin viszont simán felfut a lovasság; ágyúk köré pakolható homokzsákok..
Light infantry egyes fajtái tudnak telepíteni karókat csata közben, nagyon hasznos. Amcsi kampányban használtam elég sokat.
Az alap homokzsákos sánchoz (Ágyúknak) és a gyalogosok elé karóknak nem kell technológia. Védekezni kell és ahogy már valaki írta, az hogy az adott körben még nem mozgott a sereg.
A további védelmekhez (földrakás, lövészárokszerûség) pedig kell technológia, de bugtól függ hogy beadja-e õket vagy nem.
Crashekhez: A legújabb patchig nekem egyszer sem fagyott ki, a körvégék is viszonylag gördülékenyen mentek (miután kikapcsolat h mutassa a mozgásaokat), de a kegutolsó patch óta 2 csatûból 1 szer kifagy...
Én nagyon rá vagyok kattanva, iszonyat jó játék.
Sajnos ennyi bugot még soha nem láttam egy játékba zsúfolva, ráadásul nehezen fut. A körvége nálam is horror, pedig én csak a 1720-ban járok.
Minõségileg egy nagy rakás szar, annyira hogy ezen túl ez lesz a bugosság és mûködésképtelenség mértékegysége, ennek ellenére maga a játék nagyon tetszik.
Annyira tetszik, hogy ha játszhatatlanná válik, szerintem kezdek egy újat, az elsõ körökben ugyanis kevesebb a bug, ráadásul az eleje az ami igazán izgalmas. 20-30 kör múlva már úgyis akkora birodalmat lehet csinálni, amivel félkézzel összevered a világot.
Egy jó peccs megváltás lenne, még meg is venném, de így csak sajnálni tudom aki egy ilyen szar minõségû bétaverzióra pénzt adott.
Szerintem pofátlanság így kiadni egy játékot.
Azért sikerült, mert van olyan bug, hogy beadja ezek használatát.
Én is lebyomtam egy csatát így, pedig biztos, hogy nem volt meg hozzá semmi. (kb. a 10. körben megkaptam egy csatára)
Egyébként nem is tudom mi kell hozzá...
hellóka
Tudna nekem segíteni abban hogy hogy tudnék barikádot vagy sáncot építeni csata elején a gyalogsággal??????????????????????????????????????????????????????????
Egyszer már sikerült,de hüje vyagyok és nem emlékszem mit kell kifejleszteni:)
Én most szépen elteszem ezt hûvösre, aztán két peccs mûlva elõ vagy megveszem, majd kiderül. 1758 körül már felhábórítóan sokáig tart a kör vége. Elszívok egy cigit, iszok egy KV-t, aztán mehet tovább. Ha éppen abban a körben nincs komoly szándékom, csak várok a sorozásra meg a fejlesztésre, akkor hamar megvan, utána megint malmozok 2 percet :S
Szerencsére nekem nem fagyogat vagy ilyesmi, de így is elég frusztráló.
Mindenesetre eddig ez a legjobb total war, de ennek is kell egy kis idõ, amíg kiforrja magát :D
Nekem a patch óta érdekes jelenséget produkál a játék:
a hangeffektek rövid idõre lenémulnak csatában, ha a tanácsadó valamit mond(nem mindig jelentkezik ez). Tengeri csatát még csak autoresolve-val próbáltam(nem buli a 2 hajóval a 8 hajó ellenében szenvedni,hátha 1-et el tudok süllyeszteni)
Fagyás még nem volt 6-8 kör után.
nekem random fagy a játék... volt, hogy több órát játszottam fagyás nélkül, aztán másnap 10 percenként kifagyott... Jelenleg megint van egy flottám (15 first rate+1 first rate admiral), amivel nem tudok mit kezdeni, mert ha ráklikkelek kifagy... :S
Majd írjátok már meg lécci hogy a pecs kijavította-e az eddigi kifagyós hibákat.
[-]March 30, 2009 - Empire: Total War Update Released
Updates to Empire: Total War have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:
Empire: Total War
Fixed applied to sound caching which could caused crashes in land and sea battles on some systems
kijött a fix a hang gondokra!
Baxxák meg a kibaszott stímjüket... ugyse mentek vlee semmire.
Esetleg nem tudná vki feltölteni a patch.pack fájlt a data könyvtárból? Egyáltalán segitett vmit az uj patch? Nekem csak az ez elõtti van meg...
Hello, olvastam errõl az uj patchrõl, sajna egy ideje elment a netem, és nem ugy néz ki, hogy lesz egy hamar, esetleg meg tudnátok mondani, hogy honnan tudnám megszerezni a patchot?
többet költesz mint keresel, a szövetségeseid nem blokkolják a kereskedelmed, még ha rajta is állnak a kereskedelmi úton akkor is csak azét akivel háborúban van. próbálj meg te egy olyan ország kereskedelmét gátolni, akivel nem vagy háborúban... nem megy. Fontos a diplomácia. Mindig legyen kereskedelmi partnered, legyen iparod, ne elégedetlenkedjenek az emberek akkor adóznak