Helló készült a játékhoz magyarosítás mert nem sokat tudok angolúl és így elég nehéz vagy nem lehet letölteni valami magyar kézikönyvet amibe le van írva minden légyszi segítsetek nekem adjatok tippeket elõre is köszi!!!!
Be kell másolni a startpos.esf és a scripting.lua fájlokat a ... /Empire Total War/data/campaigns/DMUC_Cmain mappába
Aztán Hun_units.pack hungarybuilding.pack unit_pack_compatibility_project_v5_83.pack fájlokat másold be ... /Empire Total War/data/ mappába
DMUC indítómenüjénél mikor belépsz a Custom campaignhez van egy "Edit UC Script" gomb, ha arra rányomsz megnyitja neked a script fájlt. A legtetejére írd be ezt a két új sort: mod hun_units.pack; mod hungarybuilding.pack;
Ezután mentés és már indíthatod is a Campaignt.
Az egyetlen dolog ami nem mûködik az az államforma váltás. De ha a Causa Belli modot töltöd le abban már az is javítva van.
Amúgy én nem vagyok fent totalwar.hu-n csak twcenter.net-en :P talán majd ha lesz idõm (DMUC 6.8 után) felteszek oda is mindent magyarul de egyenlõre 3 mod frissítése eléggé leköt.
Tudtommal még nem sikerült egyik Magyar-mod sem tökéletesre az ETW-n - persze indulni, indult - , de errõl DaNova-Mester biztosan ki tudja fejteni a véleményét ott... Ha még az elsõ portáljuk lenne meg, akkor mindent tudhatnál, mert ott is gyakori kérdés volt és egybõl az alkotókkal lehetett róla diskurzust kezdeményezni - hogy mi miért is nem mûködik (volt benne az ETW részérõl is ok).
Mivel én még nem próbáltam ki egyiket sem, pont a fent említett okok miatt, ezért tényleg onnan kaphatnál csak információt, ha a többiek, akik tapasztalattal bírnak ezen témakörben, most nem válaszolnak -> tényleg, "Keresés a fórumban:", fönt, középen...
megvan minden! csak egy a baj... ha el indítom a magyar kampányt vagy más olyan országokét amelyikek a mod-dal együtt vannak (pl. Bavaria, Westalphia, Cherokee Nations) akko ahogy elkezdi tölteni be a kampányt hibajelentést küld
Remélem, még sokáig fejlesztgetik, csiszolják a DMUC-t, mert ETW-z az egyik legjobb mod!
sziasztok! valaki nem segítene hogy hogy kell fölrakni a Hungary Mod-ot? azt tudom h DMUC kell hozzá de nem értem hogy mit kéne vele csináljak egyébként fönt van a DMUC
Nem azért írtam, mert cserélni kell, csak érdekesnek találom, hogy még mindig "kínlódnak" vele, amikor már rég van NTW() is.
Igaz, de lehet, nem azt várjuk a legjobban, vagyis pl én , és szerintem sokan vagyunk úgy, hogy bár a shogun is érdekes, azért a rome 2-õre jobban vágyunk
gondolom nem esne be az esõ a hadvezér urak orrába a büszkeségbõl, ha adjisten arra vállalkoznának a creativ assembly-nél, hogy..srácok, van ez a very exotic nésön, ju no, tö huns, attila, or wathewer....total war: attila the huns king...x kör alatt a zõshazából a kárpát medencéig, számos néppel hadakozva, csavarként egyik szál mehet a finn öböl felé..ecetera
Én egy ROMA 2-nek örülnék elsö-második világháborús nem lenne jó szerintem az már nem igazán lenne total waros lehetne még fejleszteni a Roma total wart még egy kicsit részletesebben de igazából szerintem a egy Ókori még nagyon bejönne ilyyen feltunigolt grafikával meg hasonló fejlesztésekkel.
Szerintem meg pont, hogy könnyebb az ETW/NTW féle tartomány kezelés. Ránézésre lehet látni, ha valahol elérhetõ egy fejlesztés. Rome-ba meg van az embernek 20-30-40 provinciája és pörgethetem végig majdnem minden körben az összes települést, hogy hátha valahol elérhetõ valami. A csapat utánpótlás is jobb.
Modern kor meg nem való szerintem total war-ba. Annyira más lenne a játék mechanikája. Nem lenne rossz persze egy II. VH-s stratégiai játék, de azt megcsinálhatja valaki más.
A Rome 2-höz csak akkor adnám a voksomat, ha a Rome stratégiai (térkép/tartomány) kezelését kapná az utód is - vagy ahhoz nagyon hasonlatos, könnyen áttekinthetõ félét - , de amíg az ETW/NTW-t akarja erõltetni a kiadó, addig inkább evezzenek új vizekre is akár, azután, ha lehiggadtak, vagy az ápolószemélyzet végre jól teszi a dolgát körülöttük, akkor essenek neki a RTW 2-nek, hogy legalább egy címük maradjon, aminek a folytatását nem fuseráljál el...
csak és kizárólag a rome 2 jöhet, nem alkuszom...aztán utánam az özönvíz, választhatnak kedvükre a korok közt
Én leginkább egy Rome 2 total warnak örülnék, de a nem, hát lehetne egy elsõ vh-s is. Mert abból a korból bizony nem vagyunk elkényeztetve. És hát kik is tudnák jobban megoldani, mint a total waros srácok? pERSZE NEM DÕLNÉK KARDOMBA EGY ÉSZAK-Dél ellen amerikai polgárháborútól, vagy egy WW2 total wartól sem.:)
A Total War sorozat készítõi úgy néz ki a reboot-ok után egy másik irányba akarják vinni a játékot - a legutóbb megjelent Empire, és Napóleon talán a ennek az elõfutára lehetett, mert úgy néz ki, hogy az eddig fõként puskapor nélküli korok/részek után az a következõ játékban ezúttal ismét a tûzfegyvereké lesz a fõszerep. A játék dizájnere, Jamie Fergusson az alábbi bejelentést tette.
"Rengeteg színtér vár még ránk. Ott van Kína és ott vannak a modern háborúk is" - árulta el Fergusson. "Cégen belül is vannak, akik más irányba akarnak menni. Egyesek szerint a 18. század nem volt túl vidám, mások szerint pedig a középkor unalmas. Épp ezen sokszínûség miatt van egy elég hosszú listánk, melyen számos folytatás és új címek szerepelnek."
"Ahhoz, hogy modern korba helyezzük át a Total War sorozatot, számos változtatást kell végrehajtanunk a dizájnon. Nem lenne korrekt, ha csak simán lecserélnénk a skineket és úgy adnánk ki egy Total War: Modern Warfaret. Egy ilyen program sok változtatást igényel és ez hosszabb fejlesztést jelent. De tervezzük a dolgot."
Igen, de az csak akkor igaz, ha a sok közül 1-2-t tartományát veszíti el az ellen, minden más esetben TOTAL WAR a frakció pusztulásáig! (Azaz, Porosz szemszögbõl NY-Poroszország (és Varsó) elfoglalása a Lengyelekkel szemben, Prága és Szilézia az Osztrákok ellenében.)
Poroszoknak egy tartománya maradt, beállítottam egy bazi sereggel az utolsó városa elé, és még ebben a helyzetben sem alkudott, pedig semmit nem kértem, csak békét. = veszniük kellett.
Az még a jobbik eset, ha egymással is torzsalkodnak - de inkább csak -nának, mert ritkán alakul ki közöttük "igazi" csörte, többnyire állóháborút folytatnak egymás ellen (bár ez is leköthet néhány egységet, mindkét oldalon, addig sem a poroszokra vadásznak).
Békére akkor hajlandók, ha egy körben sok veszteség éri õket (1-2 totális vereség + tartományvesztés) ÉS nekünk marad hódítani is képes seregünk, míg neki csak azok roncsai. Persze, amint újból felállt, szinte azonnal hadba lép, hogy visszavegye azt, ami az övé volt... :)
Szerintem a porosz-osztrák ellentét kivédhetetlen. Valami hatalmas negatív elõjellel indul a történelmi elõzmény pontszáma. Vastagon kéne ajándékozni a nemlétezõ pénzbõl, hogy ellensúlyozzuk. Már az csoda, hogy a lengyelekkel jóba vagy, azt nem tudom, hogy csináltad. :)
Nekem anno volt olyan játszmám, hogy poroszokkal voltam és mind az osztrákok, mind a legyen-litvánok hadat üzentek, de nemcsak nekem, hanem egymásnak is. És nem lehetett egyikkel se békét kötni! Tehát egy deathmach alakult ki és mindenki ütött mindenkit. :)
1711-et írunk, és most léptek partra Indiában az Osztrák-Magyar seregek. Nemsokára a Mogul birodalom is Poroszország sorsára jut, és eltûnik a történelem süllyesztõjében. India északi fele pedig Ausztria gyarmata lesz.
A kezdeti tervem az volt, hogy 10-15 évig senkivel nem élpek háborúba, és birodalmamat békésen fejlesztgetem.Ám 1701-ben a poroszok lehetetlen diplomáciai kéréssel állottak elõ, melyet visszautasítottam, igy elõállott a hadiállapot, mely Poroszország teljes és megsemmisítõvereségével zárult. Én hajlottam volna a békés egyezségre, õk viszont nem. Így pusztulniuk kellett. Néha Berlinnél még feltûnik egy -egy rebellis porosz sereg, de csupán hadgyakorlatnak tekintem a likvidálásukat. Aztán 3 szövetségesem a lengyelek vezetésével hadba szólított Franciaország ellen, amit nem utasíthattam vissza:) Persze a dolog ugy áll, hogy vlem végeztetik a piszkos munkát. Párizs 1 éven belül elesik. Szóval maradt egy lekötetlen seregem, igy jutott eszembe a gyarmatositás. A magyar gránátosok igen jók. Lengyelekkel, velenceiekkel igen jó a viszonyom, pedig a küldetés feladataim között az szerepel, hogy el kell pusztítanom õket. Simán megtehetnék, de még nem visz rá a lélek.
Meg meg én má meg is rendeltem Hétfön hozzák elvileg:))
Visszanézve minden oldalon találtam ebbe a témába vágó eszmecserét, konkrétumok leírásával! Nem igaz, hogy van aki akár 6 hozzászólást is tud írni - a 4.-ben végre kinyögi, hogy warez... - , de a lap 2/3-d átnézni, netán keresni (fönt, középen), már nem!
Harmadjára már igazán nem szerettem volna leírni, hogy Razor + 8 + 8a + 9 ... 'A Kalózöböl' mond neked vmit - angolul?!
Hát ebbe nem tudok segíteni, nekem eredeti példányom van azt meg a steam automatikusan felpatcheli, így azzal nincs gond. Sokáig nem is lehetett tört verziókat normálisan patchelni. Egyébként az alap verzió javítások nélkül tényleg nagyon bugos, azt muszáj lesz feljavítani.
Anno náluk is fórumoztam TW ügyekben, de egy idõre eltûntek a színrõl - nem önszántukból - , így a mostani fórumukról nem tudok érdemben nyilatkozni, de akkor téma volt a Magyar mod, többször is neki álltak, de legfõképpen a térképen, a magyar városok típusbesorolása miatt, mindig voltak a modokkal gondok. Ha itt, a témán belüli keresés nem ad számodra elégséges választ, akkor itt, vagy a NTW-s terv, esetleg az ETW-s terv oldalakon találhatsz a kérdésedre választ.
hello a kérdésem még mindig az hogy hogy lehet orvosolni a küldetéseknél a hiba üzenetet?
Pedig a játékban (ezzel a all factions moddal) kilehet választani a magyart is meg a kalózókat is stb. Csak az a gond hogy amikor betöltõdik ugy a 2/3-nál hibaüzenetet dob ki. És mindegyik népnél amivel eredetileg nem lehet játszani. De akkor minek van ez a mód!?
Hy bocsi egy kérdésem lenne ha már egyszer leírtátok akkor bocs de szóval azt hogy lehet orvosolni hogy a játék a küldetéseknél amik pl az indiánok ellen harcolok megnyerem utána meg hibaüzenet és kilép elõre is köszi.
Félek, nem tudsz a magyarokkal játszani, szerintem, bár nem biztos. Tudod, akkoriban sajnos labanc uralom volt, nem voltunk függetlenek.
hello! Van valamilyen másik mod manager a Empire total warhoz a ETW MOD MANAGER - en kivûl! (Tudom hogy van csak már sajnos elfelejtettema a nevét!) Mert nekem ez nem indul el! Nem kezelt kivételt jelez! Köszi Ja és hogyan lehet a magyarokkal játszani! Ugy halottam van egy mod amelyben az összes néppel lehet játszani! Köszi
Szevasztok, itt a magyar oldal - érdemes megnézni, mindne infó fentvan rajta: www.twonline.hu
A törököknek idõ kell, amíg "igazi" sorgyalogosai lesznek, így addig a közelharcot kell vele elõnyben részesíteni - de az oroszoknak is inkább az az erõsebb oldala (meg úgy általában, az egész játékban, a közelharc jobban megéri, mint egymással szemben felállni és lövöldözni - pl. a pikások 2-3 sorgyalogost is lenyomnak az elején, közelharcban...). :)
A Victory kicsik erõsebb, de 3-4 hasonszõrûvel simán fogható hajó - csodát nem kell tõle várni...
Nos, ma végzek a road to independencével, és belekezdek, a nagy kampányba. 1804-ben járok. Néhány dolog, amit tapasztaltam: AI okosabb lett, néha egész meglepõ húzásai vannak a csatában, megpróbál bekeríteni, a széleken rohamozni, sat. szóval élvezetes, bár, egy-két dologgal meg lehet lepni keményen. Pl . ha megpróbálod 3 oldalról bekeriteni, könnyen összezavarodik. Vagy pl. két alkalommal volt, hogy teljesen oldalba kaptam, és egy ideig semmi okos manõvert nem hajtott végre, csak mindig a széleken oldalról megtámadott egységét forditotta velem szembe, amit persze túlerõvel lemészároltam. Franciák voltak az Isten barmai, nem is indiánusok. Mire észbekapott, késõ volt.
A törökökkel kezdek,asszem. mi a tapasztalatotok vele? Van egy 64 -es kaliberû ágyújuk :)
Angolok HMS Victorija erõsebb, mint a 122-ágyús cucc???
A minden nép játszható mod mennyire instabil?
Köszi!
PL lehet, hogy néhány megfutamodott egységed visszatért.
Úgy, hogy pl. a DMUC Mod-ban 500 fõ lehet a lövészegységek maximális létszáma, amibõl egyszerre legfeljebb 20 lehet 1-1 oldalon, ez összesen 20000 katonát jelent egyszerre a csatatéren - az alapjáték nem ilyen "bõkezû" velük... A csaták utáni összesítõ táblázatban írja ki, hogy melyik egység mennyi veszteséget szenvedett el és abból mennyi gyógyult meg a csata után, akik azonnal vissza is tértek az alakulatukhoz. Ezért (is) éri meg gyõzni 1-1 csatában, mert a vesztesnél ilyen nincs, vagy csak minimális mértékben.
Hogyhogy azt írják mindenohol h nagyon nagy számú egységeket tud megjeleníteni a motor, amikor egyszerre nem szokott pár száz egységnél több lenni a csatákban... és fura mód a végén mondjuk maradt 40 emberem, és kiírja h maradt 500... nem értem :D
Most fejeztem be a road to independence 3. részét. A végére (1791) kifejlesztettem egy brutál sereget. 50 veszteség mellett 1400 indián hullát produkáltam. Agyaggalamblövészet filingje volt. Már a seregem látványától is berezeltek. kõkorszak vs 18. századi fegyverek.Vicces...
Lehet ezért utálni:)
Ez a játék is megérdemelne egy GYIK-t, amiben a keresni lusta egyének is hamar ráakadhatnának a válaszokra. Sajnos GYIK mellett is mindig lesznek olyanok(?), akiknek már azon az egy helyen való kattintás is "megerõltetõ" és inkább kérdeznek. :)
Pedig ha az ember nagyon akar valamit akkor meg is teszi barátom...
Nincs kedvem keresgetni:(Pedig annyira akartam:(
Én mondjuk soha nem a gyõzelemre megyek hanem a történelmi szépségre. Hogy mimnél kevesebb nemzet vesszen el és mindenki ott legyen ahol én akarom. Sajnos általában az lessz a vége, hogy kiirtanak mert túlságosan beleszólok mindenbe. Amúgy nem akarunk kicsit részletesebb magyar módot összedobni? szívesen csinálnám de ezt nem olyan könnyû mint a medieval 2-õt. Apropó van erröl valami leírás?? mármint a modolásról...( magyarúl) Vagy kezdjem el google forditóval??, Vannak jelentkezõk akik foglalkoznának ilyesmivel??
Mondjuk Én személy szerint azt vallom, hogy a total warnak az lenne a jövõje ha kiadnának egy 40 gigás ultrapakot ami ókortól- újkorig vezet és külömbözõ korokban változna a játékmenet és több szerepet kapna a felylesztés és épités. Vagy a módszerüen változtathatnál kort.
Petiii! 5629 hozzászólás nem is olyan sokkal lejebb.
Sziasztok.Megszereztem az empire total war alapjátékot.Ausztriával kezdtem játszani és elég szép eredményeket értem el normal modban.DE még csak most kezdtem.És úgy érzem nem tud már többet nyújtani a játék.De gondolom van már 6 millió patch meg kieg.Meg külömbözõ modok.Kérek valakit ,ohgy linkeljen be egy pár patch-et(lehetõleg dorrendben). ELõre is köszönöm.
Szerintem is sokkal jobb lenne. Nagyon tetszett anno.
Igazad van, de csak abban az esetben, he feltesszük, hogy a csaták továbbra is ezen a nehézségi szinten maradnak, és ugyanolyan nagy hódításokat lehet tenni, annyi idõ alatt, mint most. Viszont, ha a jövõben a játék egy kicsit nehezebbé válna, akkor bizony több kör kellene a gyõzelemhez. Érdekes lehetne. Bár én azt hiszem a legjobban attól jönnék lázba, ha pl. 2012-re kiadnának egy Rome II. total wart. Szerintem sokan álmodoznak róla.
az túl nagy technikai ugrás, valószínû beleférne egy játékban, de nem lenne amúgy sok értelme, úgysem játszanál 800 körön keresztül... már kb 150 körül is alig 5-8 nemzet maradnak, tényleg jó lenne a játék egy rakás kontinensnyi országokkal. nem tudnának akkor mapot csinálni h kitartson, meg annyi nemzet sincs.
Reagálva Justinianus komentjéhez, miszerint túl nagy az ugrás a középkor és a 18. század között. Én személy szerint egy 15. században kezdõdõ verziódra adnám le a voksom ami tarthatna a 19. század eleéig.És akkor még mi is benne lennénk. Nem is lépne török a Kárpátok közelébe sem:D
Sziasztok! Medi 2 -ben úgy volt, hogy a játék 1530-ban kvázi véget ért, de azért mégis lehetett tovább vinni. Nos, a kérdésem az, hogy itt is így van-é? Ugyanis ez ugye 1700-1799-ig tart, az 200 kör, de, vajon lehet-e tovább is játszani? Köszönöm , ha megmondjátok.
Azért vmi videót vártam volna, egy teljesített kampányért :(
Az Empire-ben is ugyanolyan egységek vannak. Csak 1-2 ponttal valamilyen tulajdonságuk tért el.
Az elsõ STW-ban is volt mód a 'különbségek' hangsúlyozására azonos egységek mellett -> elõállítási költségek klánonként változtak 1-1 egységnél, kovácsmûhely bónuszai, tartományok preferált egységei... Így, annak ellenére, hogy csak kilencféle - japán alap - egységbõl választhatott a stratéga magának hadsereget, egész jó - taktikus - csatákra adott módot az a játék is.
Mondjuk nem vagyok japán hadtörténész, de ez a "belterjesség" miatt lehet elkerülhetetlen. A Shogun végül is egy belháború. Ezért vártam én inkább Rome 2-t, hogy többféle néppel lehessen interakcióba kerülni.
Ha sikerülne netalántán egy kis intelligenciát beleverni a csata AI-ba akkor végül is nem baj a sok azonos egység. Az egyforma egységek megléte meg a késõbbi DLC-knek kedvez. Az Empire-be is az elején a sor gyalogságon kívül alig akadt más egység (kinézetre is ugyan az). Aztán pár, east, west unit DLC-vel hozták meg a frissítést.
Jó rossz, ott a medieval total war 2 abban is vannak puskák, még muskéták is. Próbáld ki, a gyalogos lovagokat ledarálják, a lovasság ellen esélyük sincs. nem fogynak olyan gyorsan mint amilyen gyorsak. xd
Én a shogun 2-t várom, de azok alapján ami írtak, h mindenkinek ugyan olyan egységei lesznek, elég egyhangú és unalmas csatákra számítok.
Azon toprengek, hogy milyen jo lenne, ha csinalnanak egy 1500-1700 kozotti total wart is. Valahogy nagy az ugras a kozepkor lovagjai es a modern 18. szazadi fegyverek kozott. 16.-17. szazadban vegyesen voltak regi es modern fegyverek, plane egyes orszagok fejlettegeben volt nagy a kulonbseg. Milyen lehet egy osszecsapas a line infantrik es a lovagok, regebbi technikak kozott?
Mintha gyakrabban támadna meg, és akár több állam is, 'egyszerre'. Több erõt kell a határokon tartani, hogy ne 'merjen' támadni az ellen. :)
Az okos csapatmozgatáson kívül minden. :) Többen támadhatnak, több katonát küld, és kevesebb pénzed van vagy drágábbak az egységek erre már nem emlékszem. A lényeg, hogy pénzügyileg nehezebb a játék, kevesebbõl kell gazdálkodnod.
Mi a különbség normal és hard kampány nehézség között? több állam fog ok nélkül megtámadni vagy a gép okosabban fogja a csapatit mozgatni, több és jobb katonákat hozni? vagy ez elbizakodott kijelentés volt xd