de asszem a Napkirály a hugenottákat, valamint kivándorlásra késztette õket ami miatt franciagazdaság vissza esett, a porosz pedig fellendült és nagyhatalom lett. vagy vegyük a skóciai/angliai vallásüldõzést, eláég ha a kvékereket említjük. szóval volt itt mészárlás a 18.században is
Igen. Sõt Kenyában most is volt egy jó kis balhé. De ehhez mi köze van az én kommentemnek?:) Nem azt mondtam, hogy ma már nincsenek mészárlások, hanem azt, hogy a 18. századi Európában nem volt példa arra, hogy több tízezer civil embert lemészároltak volna.
Háát nem hiszem. Indiánok kiírtásáról vannak feljegyzések de, hogy a 18. században európában legyilkoltak volna több tízezer embert.Nem hinném, hogy titokban maradt volna.
Mondjuk ez a gyarmatok esetében elképzelhetõ lenne, hisz pl az indiánokat mint tudjuk szépen kinyírta a fehér ember. Azonban a 18. századi Európában már nemigen volt példa arra, hogy egy város lakosságát kiírtották volna:)
1 : "A városokat vagy házról házra harcolva foglaljuk el, vagy rommá lõjük, ám utóbbi esetben építhetjük újjá az egészet, s a zabos lakosság állandó lázongásával is számolnunk kell." - ez szerintem nagyon jó és realisztikusabb lesz ! Tehát a katonák beveszik magukat a házakba, fedezéket keresnek és használnak ! bravo!
2: " Most már a világtérképen is tudunk építkezni, nem kell mindig adott város menürendszerében elmerülni. " - tehát kolonizálhatunk, új városokat hozhatunk létre / mondjuk a gyarmatainkon /
Ups.. na még ez is faxa lesz szerintem / és ebben az érában gyakoribbak is lesznek mint a középkorban / : " Forradalom kitörése esetén el kell döntenünk, hogy a revolucionisták, vagy a lojalisták oldalára állunk, s ettõl, továbbá gyõzelmünktõl függ, hogy a monarchia él tovább, vagy egy új köztársaság születik."
Hi Anulu ! Nekem még mindíg bejön mindkét total war( Rome,M2TW ). Persze a jobb modokkal feltuningolva (esetenként én is belepiszkálgatok, skinnelek scriptelek)
Rómához : -Roma Surrectum 1.5 -SPQR 6.4
Medihez: -Stainles Steel mod -Broken Crescent mod
/ de neked nem a tengereken kéne hajóznod és irtani a gaz angolokat Sapanyolhon dicsõségére... ?? /
Igen, rendesen fut.
De ma ráleltem még egy TW stílusúra, az Imperial Gloryra (nagy névválasztás a témában nem nagyon szokott lenni). Ez is nagy kedvenc volt anno. Fel is tettem.
jé! mind a kettõ nagy kedvencem)) Fields of gloryt még amigán is nyomtam. neked a wargamer:1813 normálisan fut xp alatt? nálam a csaták közben mindig kilép...
Passz ezt nem tudom errõl nem volt szó így is minimális infót adnak ki és legtöbb csak találgatás. Bár a képek alapján azért nem hinném. Amúgy meg még 7 hónap van a kiadásig szvsz annyi de annyi minden változhat még:)
A válasz az, hogy nem az fog számítani, hogy hány városod van. Ne kérdezd, hogy akkor mi nem tudom de azt írják, hogy mivel a diplomáciai rendszer is teljesen más lesz ezért másmilyen lesz a harcrendszer is. Nem az lesz a lényeg a játékban, hogy a másik nemzetet totálisan meghódítsd.
Erre is lehet ellent mondani: lengyelország többszöri felosztása, skócia,írország, portugália,balkánia, magyarországról nem is beszélve. némely országot többször is legyalulták.... Vallásháborúkról nem is beszélve, mondjuk hogy lesz lemodellezve a 30 éves háború?
Nem tudom máshogy elképzelni a kampány területszerzését, csak városokkal.. Ezért nem értem, hogy mi a retket akarnak ezzel mondani, hogy "nem lesz egyszerû" :D
hát én a nagyobb térképen is csak azt látom hogy anglia 3 városból áll. És akkor mi lesz a sok kis német fejedelemséggel? Pedig akkori Európára pont az volt a jellemzõ hogy a katonákat adták-vitték, kölcsönözték...a sok kis fejedelemségbõl. Így esett meg hogy kanadában francia meg angol oldalon is hesseni katonák harcoltak egymás ellen....mondjuk nem is voltak véres harcok, inkább az indiánokat írtotta mindkét fél. Ja azt tudtátok hogy somogyban mára több száz leszármazottja van egy amerikai indiánnak? a rákóczi-szabadságharc után a 1740-es években sok magyar harcolt német fejedelemségekben, és pár somogy megyei legényt kölcsönadtak a franciáknak akik kanadában vetették be õket egy magyar származású francia herceg parancsnoklása alatt. õk össze cimbiztek egy indiánnal aki követte haza õket somogyba ahol megnõsült és családot alapított. van is egy regény ami errõl a sztoriról szól. szal mára mondhatni: fél somogy megye indián származású...)))
Ahogy olvasgatom a hivatalos fórumon másokban is felmerült a kérdés. Úgy néz ki, hogy a válasz eleve abban keresendõ, hogy alapból el fog tûnni az eddig tartományi rendszer egyszóval nem lesznek tartományok többé. Állítólag ez azért van, mert nem fogod tudni - vagy legalábbis iszonyat nehezen - elfoglalni az egész világot, sõt egy másik ország teljes elfoglalása, meghódítása is igen kemény és nehéz feladat lesz. Rögtön felmerül a kérdés az emberben, hogy miért? A válasz az, hogy mivel ez a 18 század. Nem lenne logikus és reális.
Sajnos a Shogun meg a Medieval kimaradt, a Rome-al kezdtem.. De most így végigondolva annak volt a legnagyobb feelingje.. A csata elõtti hadvezér féle buzdítást ott át lehetett érezni, nagyon nem teccett, hogy a medieval2-ben elb@szták (valami unott hangú faszi totál szarul adja elõ.. -.-) Remélem itt jó lesz megint :)
Az meg, hogy nincs elég város.. Ez azért mégiscsak egy játék.. És komolyabb több országot érintõ konfliktus során már az eddig részekben is volt olyan, hogy több mint negyed órát b@szakodtam egy kör alatt.. Rossz belegondolni is, hogy mondjuk 2x ennyi várossal mi lenne..
Figyi azért a játék még nincs kész. Amúgy szerintem a térkép sokkal szebb lett. A kolónia építést meg pár képbõl nem állapíthatod meg, hogy nem rakták bele. Szerintem jó játék lesz.
Nekem az eddigi részekben az nem tetszett, hogy túl lassan történt minden, ahhoz képest, hogy 1 kör mennyi "valós idõt" jelképezett.. Teszem azt, pl Pestrõl 2 év alatt ért le egy 500 fõs sereg a spanyolokhoz.. Sztem sokkal reálisabb lenne valami 1 kör - 1 hónap megoldás..
hát már inkább megérthetnék hogy nem izgalmas ha egy ország két városból áll, majd megint várhatunk valami normális mod-ra ami teli pakolja a térképet városokkal. Igazándiból még a med kettõvel se játszok, még mindig csak rome-nak vannak olyan mod-jai amik izgalmassá teszik a játékot, és keményen meg kell küzdeni egy országért, nem csak bevonulni két nyiszlett városába.
A térkép egy az egyben az elözöböl lett átmentve. Az elrendezés,a megjelenités,az kezelöfelület, minden. A játék grafikája se tünik valami jonak,pl a város a med2-ben sokkal jobb volt. Ugy tünik tul sokat koncentrálltak a tengeri részre. ui A sok uj opcio nagyon igéretes viszont,és 1 része itt is látszik (kormány etc),infrasturkutra. De pl beigérték ,hogy térképen nem lesznek diplomaták,kémek egyebek erre uj menü lesz,ebböl semmi se látsik. Továbbá kereskedelmi utvonalak huzását,koloniák épitését igérték- megint semmi. Mintha megint csak átgyurták volna az elözöt,ennél sokkal többet vártam:\
Keveslem a történelmi emberkéket... lehetne több! Mondjuk azt nem vagom hogy ilyenkor az emberkevel jatszod vegig az esemenyeket? Vagy csak megjelenik mint hadvezer vagy politikus stb...
Historical figures: - Peter The Great - Malborough - Charles XII of Sweden. - Wellington. - Napoleon (according to PC Gameplay). - According to Mike Simpson, there's even a possibility to have Napoleon himself in your own ranks when around the end of the century you recruit an artillery unit in Corsica.
Jó lenne! Ez teljesen single, ingyenesen letölthetõ progi. Kicsit a Blade of Darknessre hajaz, még nem mélyedtem bele, úgy nézem lehet benne kastélyt venni, foglali. Kis középkori kaland.
Egyáltalán nem férne bele. Órási harci területekrõl beszélünk, többezer harcoló karakterrõl a csatatéren. Ezenkívül minden egység eggyütt mozog, egyénien kolbászoló karakterek nincsenek. Nem is lehetnek, mert itt jól szervezett csatáról beszélünk, nem holmi mindenki-kedve-szerint-rohangál szintû káoszról. Azt hagyjuk meg a Bátõlfild sorozatnak meg a többi gagyiságnak.
Miért is? Nézd, az eddigi részekben is kerültek szembe ellenséges katonák egymással face-to-face, két nagyobb egység részeként. Ugyanúgy meg volt animálva a kettejük párharca, csak egyszerûbben. Most úgy tûnik, az animációk sokkal szebbek lesznek, motion capture-el felvéve. Ez nagyon jó, a csatajelenetek nagyon ütni fognak. Mivel jól ismerem a total war sorozatot, 1 on 1 küzdelem biztosan nem lesz a játékban. Így a szépen felvett animációknak csak a csaták kapcsán van értelme.
Ne akarjunk már valami teljesen idegen dolgot a TW szériába erõszakolni. Még hogy 1 on 1 harc. Vicc.
Ezt nézzed meg de ha játszottál total warokkol ugyis tudnod kell. Ennek a harcnak amit kidolgoznak csak 1-1 ellen lenne értelme nem ilyen gigászi csatában ahol aztse tudod ki kivel merre nem látsz semmit csak egységeket hegyekbe. Egy rpgbe még asztmondom oké mert oda kell de egy ilyen gamebe full felesleges.
Talán mert szertnék az egymással csatázó egységek harcát részletesebben megcsinálni? Nem 1-1 elleni küzdelem lesz. Medieval2-ben is sokféle harcoló animációi vannak az egyes egységeknek.