Ebben az univerzumban, az evolúció nem hozta létre õket.
A tehenek amugy holvannak?
Ajj most se costa se dulgar nem beszél velem:( Pedig fontos lenne egy küdletésben.
Na Pattyt felviditottam:D most nagyon elhaladtam:) majd viszatérek a gnómoshoz ha erõsebb leszek.
Na már jól áll a helyzetem:) A vadász ruhát is megszereztem. De petty nem akar velem beszélni:( Nem lehet vhogy felviditani?
Rendben,megpróbálom.
Több veszett Mohácsnál. Csinálj más küldetést. Erõsödj, azt majd visszamész egy fényes reggelen. Mikor már a csillogópáncélod fényétõl holtan esnek össze a szörnyek.
Na jó én feladom. Soha nem fogom megtalálni azt a rohadt gnómot:( Majd ha unatkozok talán még játszok vele...
nézd meg a térképedet. van egy olyan lehetõség, hogy küldetések mutatása. akkor a térképeden megjelenik piros pöttyel, hogy melyik küldiben hova kell menni.
Most elértem valamilyen mocsárba de ittse találok semmit:S
Na levertem a csontvázt a nagy semmiért... Nem az a hely vezetett le a föld alá:( De akkor holvan??
sry.Nem péket hanem képet:D
De segitõi nincsenek. Lehet hogy rosz helyen járok? Mert láttam pár péket egy másik hídról ami közel van a tengerhez. Talán az lenne? És egészen idáig fölösleges volt minden?:D
Idén biztos! :-D Nem szabad föladni, ha nem megy erõvel, akkor majd megy ésszel. Ha jól emlékszem õ többedmagával tartózkodik 1 teremben, így adja magát, hogy csald ki onnan, vagy elõbb nyomd le a segítõit! Meg lehet csinálni, már elõtted megtették páran!
Egyébként ha jól emlékszem a Gnómvezér és a csontinagyúr 2 teljesen eltérõ irányban van egymástól, de javítsatok ki ha rosszul emlékszem!
Hát ez kész... Végre kinyirtam azt az öt csontvázat de mikor felmegyek jön a nagyúr az pedig 3 csapással kinyir.... Egyáltalán elfogom érni még idén a gnómvezért???
Igen, az lesz az. Ott két küldetés is teljesíthetõ, az egyik az a gnómos a másik pedig az öt csontváz vezér megölése és gyûrûik begyûjtése... két helyen is le lehet menni a föld alá az egyik a csontvázvezérhez a másik a gnómvezérhez visz
Annál a résznél azt hittem, hogy jön valami húde nagyon kemény ellenfél erre, a fõgnómot egyszerûbb volt lenyomni, mint az alatvalóit. Kb. harcossal 3 kardcsapás
Egyébként nem tudom, hogy hogyan küzdesz, de harcossal gyakorlatilag baromi egyszerû (érdemes mellé valami távharci fegyverre is gyúrni).
Fekete farkasoknál (ha van valami szikla arra felugrassz, ott nem érnek el általában) távharci fegyverrel meglövöd elkezd feléd szaladni, ekkor közelharci fegyver elõ. Amikor látod, hogy támad, akkor elugrassz az jobbra vagy balra (hátra nem jó, mert nem tudsz ellentámadásba lendülni onnan) és elkezded csapni. Amint feléd fordul befejezed a támadását és megvárod, míg támad, ekkor újból elugrassz valamerre (javaslom 1 kezes fegyvernél a bal oldali irány elugrásra, mert ha jobbra ugrassz elõfordul, hogy nem találod el).
Kb. Ezek minden ellenfél ellen mûködnek, kivéve a sáskákat és a ghoulokat (ellenük nagyon, de nagyon nem).
A lényeg, hogy ne húzz magadra egyszerre 2-nél több ellenfelet, mert akkor akármilyen karaj vagy meghallsz (nem assassins creed , hogy egyszerre csak 1 támad, de ez így jó). Jah és ha a farkas nem megy, akkor a hamubestiákat nagyon messzire kerüld el (2 ütés meghaltál), de a ghoulokat is!
Mágusnál egyszerûen távolról nyomod beléjük a támadó varázst, ellenben, ha elfogy a manna, akkor cumi van (bottal nem lehet farkas támadást kivédeni, csak elugrani.
A hídon át kell menni, lesz pár farkas le nyomod õket majd mész elõre és elõre és miután legyaktál kb 100 gnómot eljutsz ilyen romokig, ott kell valahol lemenni a föld alá a gnóm vezérhez....
Oké,végre elértem a hidat,legyõztm a patkányokat meg a gnómokat de most nemtom merre mennyek felfele farkas,lefele is farkas:(
Ha kiállsz a monostor sziklaperemre és lenézel ott a folyó és látsz rajta egy kis fahidat is, átmész azon a hídon és követed az utat, akkor kicsit nyugat felé tartva elérheted a remetét. Ha útközben találsz egy sznetély szerûséget (sziklák) akkor közel jársz...
Oké köszi,kárhogy a Donhoz áltam,igy nicns lebegõ varázslat:S na midn1 megoldom:D
Ha a fekete farkasok megtudnak ölni, akkor még nem állsz készen, hogy a gnómok táborába menj szerintem..
Amúgy van az a remete csóka, aki segít összeragasztani az egyik korongot, tõle kelet felé lesz egy házikó ahol egy nõ meg farkasa élnek, azoktól tovább észak kelet felé és ott leszel a hídnál... Ha így nem egyértelmû, akkor a monostor mögötti sziklaperemre állj ki (ahonnan belátni a térkép nagyrészét) és ha lenézel látsz egy folyót, onnan észak kelet felé lebegj egy lebegõvarázslattal és kb akkor fogy ki a szufla a tekercsbõl mikor odaérsz a farkasos nõ házához....
Hali. Mikor az inkvizitornak kell szerezni 5 korongot az elsõt nemtudom mert lekell menni a gnómok táborába de nemtudo hol mennyek,mert a hidat már láttam de csak fölülrõl,és ha Pl keletnek megyek állandóan megölnek a fekete fakrasok:( Pls help.
Kösz a tippet!
Venni is lehet asszem. Meg elég sok van elszórva azért. Néz körül a kovácsoknál.
Sziasztok!
Segítene valaki? Nagy bajban vagyok mert nincs csákányom, és nem is találok, pedig már egy napja keresem. A falak lebontásához kéne, a gyík fõpapok sírjánál.
Létszives segítsetek!
Persze nem szabad semmilyen messze menõ következtetéseket levonni, de ahogy nézem, a Piranha Bytes oldalán két állást ajánlanak 2011 márciusi befejezéssel. És mivel az egyik "AI-Programmierer/Skripte" a másik pedig "Animator" ezért remélhetõleg valami új projekten dolgoznak. Régebben valamelyik figura cyberpunk-os terveirõl beszélt...
Sziasztok! aki játszik ezzel a játékkal az vegyen már fel msn re vagy skype ra:) msn: [email protected] skype: sz.lorant
nem a nayakán akarok lógni csak mégis jólenne :)
Elõre is köszi!
9-ig lehet. 7-ig eltanulod, aztán felveszel 2 kardforgatás gyûrût. Így lesz 9
Kardot csak 7ig lehet, ha Rend-ben van. de ez csak apróság, bár lényeges, mert 8tól lehet 2 kezest egy kézben. Ha 9ig tanulni lehetne, akkor nem is lenne gond, mert az már mindent tud szinte.
Ja és még valami, ha úgy döntesz, hogy rendharcos leszel, akkor a banditatáborban, mikor már csak az van hátra, hogy beszélj a Donnal, elõtte mentsél egy jó nagyot, mert beszélgetés közben észre sem veszed, és már csatlakoztál is a Donhoz. Akkor pedig ugrott a rendharcos kaszt, a városi küldik egy része és szinte minden kolostoros küldi.
WB leírását, (ami tökjó) annyival egészíteném ki, hogy ha csak egyszer játszod végig, akkor ne a Dont válaszd, mert ezzel elveszted szinte az összes kolostoros küldit, ami xp-ben is kár, és elég jó móka is.
Viszont ha nem akarsz mindenáron mágus lenni, (nincs nagy értelme, amennyivel többet tud a rendharcosnál, azt a rendharcos is meg tudja csinálni tekercsekbõl), akkor a városban nyugodtan csinálj meg minden küldit a Don oldalán (több pénzzel és xp-vel jár, mintha a rend oldalán csinálod meg), amikor meg kész vagy, egyszerûen baktass oda a kapun kívül álló városõrökhöz. Leütnek, és a kolostorban térsz magadhoz, ezzel be is soroztak rendharcosnak, mindegy, hogy elõtte a Don oldalán oldottad meg a küldiket.
Egyébként rendharcosként, ha arra van gusztusod, tökéletes közelharcost faraghatsz a karakteredbõl, az egyetlen hátrány a Donnal szemben, hogy a kardozást csak 9. szintig lehet így megtanulni, szemben a Don 10 szintjével. De ez egy gyûrûvel kiegyenlíthetõ. Ugyanakkor a rendharcos tanulhat mágiát is, méghozzá elég ütõseket.
De nagyon birom:D Mikor valamit nemtalálok és segitséget kérek,mindig akkor találom meg... xD Na mind1, a lényeg hogy megvan:)
A Don táborában 4 szilánkot megtaláltam és azt irják hogy az ötödik az ásatáson lesz. És holis van ez az ásatás?
Akkor Rendharcosának kell lenned.
Akkor most pici szpolyler :p
a lényeg: Don táborában megcsinálod a küldiket (azt nem ahol inkvizíciós embereket kell megölni) ajánlott itt a zárnyitást és a zsebmetszést kettes szintig kitolni (sokat fog segíteni) Ezután a kikötõvárosba kell menned (útközben 3-4 küldit megcsinálsz a kis tanyán itt egy ládában lesz egy ruha. 5 védelem szúrás és lesujtás ellen) A városban minden küldit megcsinálsz, de azokat nem adod le ahova kiírja, hogy a Rend vagy Don javára. Mert ha ezekkel választasz frakciót. (pl. a páncél lemezes küldi és az arany tálas küldi) Szóval, ha minden küldi megvan, kivéve az oldal választásosak. Akkor, csinálhatsz egy végigjátszó mentést.
Ha Donhoz akarsz csatlakozni akkor a lázadóknak adod le a küldiket, Ha a rendhez akkor a rend tagjainak. Mivel lovag szerûség akarsz lenni, ezért gondolom a rendhez adod le a küldiket. Ekkor a város vezetõ parancsnok ad egy ajánló levelet mivel a kolostorba kell menned. (Ha Mágus akarsz lenni akkor többször is hangoztatnod kell hogy mágus szeretnél lenni.) De lovagszerûség a Rendharcosa. Õk eredetileg botokat és mágikus kristályokat használnak, de használhatsz pajzsot és kardot is persze. A kolostorban 4 fõ küldi szálad lesz. Egy gyilkosság kinyomozása, harc elsajátítása (arénában kell pár ellenfelet legyõzni, utolsó a gázos) a varázstekercs írás elsajátítása, és a mesterek feladatai amik kapcsolódnak az elõzõkhöz. ezek után avatnak be téged. Az inkvizítor beszél veled és mutat majd egy cuki kis helyet, ezután jön a második fejezet. Ekkor az egész szigetet be kell járnod, hogy megleld a mágikus tárgyakat. (több mellekküldi csatlakozik ekkor, melyekbõl pl. a Kalózosat muszáj megcsinálni, mert innen van egy küldi tárgy is. Úgy mint a gnóm vadászós küldi. De az átkos küldi is jó) A második fejezet elején gyenguc vagy a közepe felé meg már elég komoly ellenfelek is feltûnnek. Egy dolog gondot okozhat neked, lesz egy pont mikor egy mágiával lezárt romba kéne bemenned, ekkor nem elég csak oda állni a vöröses energia falhoz, rá kell kattolni, hogy egy kis animáció bejöjjön hogy a karakter ezt megvizsgálja, ezt megy tovább a küldi. (én sokat szívtam azt ittem bugos, aztán rá jöttem hogy kattolni kellet volna)
Ha meg vannak az ereklyék, jöhet a harmadik fejezet, ami elég rövid, de elég sok harc lesz benne. Nekem tetszett, és lesz egy pici fordulat is. A Negyedik fejezetben egy csomó romot kell majd átkutatni (ötöt) hogy összeszedj valamit mivel legyõzhetõ a veszedelem.
kb. ennyi. rpobáltam úgy írni hogy ne lõjek le nagy poénokat, legyen meglepi.
nagy vonalakban leírná vki a végigjátszást ? csak pár kritikus pontot kiemelve, ahol a választás befolyással lesz a további játékmenetre. most szeretném kipróbálni a játékot, és nem lesz idõm többször is végigjáccani.
alapvetõleg harcos-mágus beállítottságú vagyok. amolyan paladinfélékkel jáccok szivesen hasonló játékokban. az erény bajnokával :)
oké thx
önként csatlakozol a rendhez és hangsúlyozod hogy mágus szeretnél lenni.
Remek,Már ottis elakadtam mikor Don amulettjét kell meg találni,Megtaláltam azt a képet ami a titkos kapcsoló,megnyomtam,kinyilt a fal,bementem ott egy szekrény,nincs benne semmi... Meg egy láda de azt nem lehet kinyitni. Hát szép...
Elakadtam. Mikor azt a tolvajt,vagy kémet kel megtalálni,mindenkit ki kérdeztem akit csak lehet(Doyle,Vasili,Pavel) De nem mondtak semmit. Pedig végigjátszásnál azt irták hogy doyle lesz a bünös de hogy derül ki??? Help pls
Valaki válaszoljon már istenem,itt szenvedek 2 hónapja ezzel szar orosz verzio val de végre talátlam egy angolt,erre nincs crack. Dögöljön meg az összes Orosz!!!!
Hali. Leszedem az angol verziot de sehol se találok hozzáillõ cracket.Plz help.
Na, újrakezdtem a játékot, direkte az Aric féle küldetés kedvéért, mondanom sem kell, hogy nincs itt semmiféle bug, simán ment minden.
Hangulatban egyenlõek, Bejárható területileg és szabadságilag (van ilyen szó? ) a G3 jobb volt. Itt viszont jobb a harcrendszer; kevesebb a bug, kisebb a gépigény. Felszerelés és tárgyak tekintetében a G3 több/nagyobb a Risenben viszont hasznosabbak a cuccok. A G3ban szerintem több emlékezetes karakter volt, de a G3nak ugye van múltja ismerõs szereplõk az elsõ két részbõl. A G3 kicsit epikusabb, és a legnagyobb szabadság faktorral rendelkezõ játék, amit valaha láttam (fõbb karakterek, vagy fõszálhoz fontos karakterek is meghalhatnak és emiatt nem tudod végignyomni, ez szinte mindenki szerint gáz, szerintem pedig életszagúvá teszi, fõleg azoknak nem tetszett ez, akik olvasás nélkül haladnak elõre, és nem elég körültekintõek, nekem iszonyatosan nagyot dobott a feelingen). A Risen jóval kötöttebb, de még így is nagyobb a szabadság, mint a legtöbb RPG-nek titulált játékban, mert itt is szine minden feladatot meg lehet oldani töbféleképpen.
Összegezve, elég nehéz összehasonlítani a két játékot, a Risen leginkább a Gothic 1-re emlékeztet csak modern köntösben. Ha G1 tetszett anno, akkor ezt imádni fogod.
Nem illendõ dolog játékokat összehasonlítani, pontosabban az összehasonlítással nincs is gond, de a másik játékost fölösleges gyõzködni arról, hogy melyik a jobb, nem feltétlenül egyezik a vélemény, errõl vitázni pedig értelmetlen.
A Risen nem mondható bugos játéknak - nekem is voltak pillanatok, amikor azt hittem menthetetlenül elakadtam, s kiderült, hogy valakivel még beszélnem kell. Szerepjátékban, kalandjátékban ma már ódivatú, ha az NPC-k felkiáltójellel a fejük fölött tétlenül álldogálnak, oda kell figyelni mit mondanak a fõhõsnek, beleolvasni a küldetésnaplóba... Párbeszédek egyszerûek, nem túl hosszúk, egyetlen probléma a betûméret, az apró betûk olvasása nem mindenkinek egyszerû.
A "beszélgetõs játékoknak" is megvan a varázsa, a Dragon Age párbeszédei kifejezetten szórakoztattak - a Risen párbeszédei lényegesen egyszerûbbek, célratörõk, néhány szóban, körítés nélkül elmondják, hogy mi a feladat.
nem is mondtam hogy sok lenne. gothic 3-at jáccottam már, ott tényleg jó. ezt is ki akarom próbálni, egyszer telepítettem, de bugos volt, sztem az xp miatt nem tetszett neki a dirX9, mert oylan jellegû problémák voltak vele.
amúgy a gothic3-hoz képest jobb vag rosszabb ? az elején a tengerparton harcoltam kicsit, jónak tûnt a dolog, vhogy életszerûbbnek mint a gothicban. meg a grafikája is szebb volt, illetve "folyékonyabban futott"
a Gothic és a Risen pont jól találta el mindig a párbeszédek mennyiségét. Ellenben a Kotor... uh ott mennyit ugráltam át, pedig az egyik kedvencem az is.
én se szeretem a túl sok dumát... fáraszt. legyen egy játék egyszerû de nagyszerû. nem shakespearét akarok olvasni. kis duma,kis kaland, kis beleélés, nagy csaták :)
Én nem csodálom, hogy átugorja a párbeszédeket, ha az Obli dialógusaihoz szokott! :P
Uhh, ezt nem kellett volna, még akik nem szeretik is elismerik, hogy mérföldkõ volt. A Gothic 1-ben voltak elõször olyan apróságok amik ma már alapkövetelmények pl az NPC-k napi rutinja, hogy ne csak ácsorogjanak egy helyben..
Játszottam az Oblival és kellemes 50-60 óra volt, de összehasonlítva a G3-al vagy a Risennel, ez utóbbi kettõ hangulatban és részletességben agyon veri az Oblit.
Nem értetted meg amit mondtam: A boros beszélgetési opciók közül az elsõ megvan, elmagyarázza hogy nem tesz jót neki a bor, de azért adjak, majd semmi sem történik. Megmarad a 'küzdelem most' és a 'vége' opció, amit választani lehet.
Egyrészt nem bug, ha más meg tudja csinálni. Akkor bug, ha senki. Másrészt a fõ küldetést pláne, de még egy nyamvadt mellékküldetést sem akadályoz akkor sem, ha a te gépeden nem megy valamiért az ital átadása. Egyszerûen azért lett beépítve, hogy ha nagyon nem megy Aric megverése, lehessen könnyíteni kicsit. Ugyanez van a banditatáborban is a fõ ellenfélnél, simán verhetõ, de ha mégsem, lehet ott is könnyíteni a harcot.
Kár, hogy nincs már fent a játék, elkérném a mentésedet, mert majdnem biztos vagyok benne, hogy az nem bug, csak nem csináltál meg valamit amit kellett volna. Pl. Williammal beszéltél? Ha Aric elkente a szádat és errõl beszélsz neki, akkor õ említi, hogy Aric nem veti meg az italt. Ezután jelenik meg az opció.
Meg tudlak érteni, én a múlt hónapban a '97-es Heroes2-õt vettem elõ, és hetekig játszottam vele. Mondhatom, 13 év alatt semmit sem vesztett a zsenialitásából.
És ez mennyiben menti azt, hogy az Aricot leitatós küldi egy monstre bug miatt nem megy tovább? Semennyire ugyebár, az nem mentség, hogy másképpen is el lehet érni a célt.