Vizes minarelli blokkos régi sr Top vashenger átalakított kipufnyílással , Top Nardo kipuff , Dell'Orto 17.5-ös karbi , hosszabb végáttétel , Polini varió , erõsebb kuplungrugók , Dayco szíj . Fogyasztása 4-4.5 között van . Az áraknak utánna lehet nézni .
A rendõrök belököthetnek 125/50ös motorba? vayg ha 50es papirja van akkor a rendõrnek mindegy?
Nem, nemmind1, monnyuk vannak a botfülû semmit se látott zsaruk, de azok akik ilyen 35-45 közt vannak, és õk simóval, meg mz vel jártak fiatal korukba, azok kicsit tapasztaltabbak, és azok hangról megmondják neked, hogy az nem 50 es.
Hülye kérdés.. természetesen nem mind1... 10-bõl nyolc rendõr biztos kiszúrja, hogy nem 50-es... és mivel az ötvenesnek nincs semmilyen papírja ezért meg is büntet...
Szerintem nagyon függ,hogy milyen motorról van szó.
Robogóknál a sok nagytestû 50-es miatt a rendõr könnyen elveszti a fonalat.A kymco grand dink 50,v. peugeot elyseo 50 sokkal nagyobb testû,mint pl: vespa et-4 150,v. a régi 150-es skipper.De sr-bõl is a 150-es idomai ugyanazok mint az 50-eseké.
A neo's,aerox,bali,speedfight,vivacity,scarabeo,ciak stb. -ezek 100-as változatai teljesen megegyeznek az 50-es változatokkal,a rendõrnek fingja nincsen melyik-melyik.
Ami nem robogó,ott azért a blokk méretébõl könnyen lehet következtetni,de bizonyítani a rendõr sem tud,ezért inkább figyelmeztetnek /fenyegetõznek/ csak az elsõ alkalommal.
Csak az csinálja aki bevállalós,és nem fosik a zsaruktól!
Ha az alvázszámot nem bántja,nem is okirathamisítás,ha véletlenül kiderül,bizonyítani a rendõr sem tudja hogy vajon ki csinálta az okosságot.
Aki meg így nem alszik nyugodtan,az járjon 50-essel,azzal is lehet jókat motorozni!
Hát igen.Tunilómotornak 50es is nagyon jó lesz
jav.:tanulomotornak
ték... -.-
Ma haver honda diójára feltettük 1 versenygokart leömlõjét, hangja olyan volt mint a kereplõnek, de nagyon ment, érezhetõen erõsebb lett...2 szer akkora volt a leömlõ mint a gyári(átmérõ), de volt benne 3 vagy 4 ív, szal nem full erõvel jött ki a kipu gáz.Szal elõreláthatólag nem sok kárt tett benne. És elõre álltXD szal légbeömlõnek is jó lett volna..
Üdv
nekem egy "tuningolt" honda diom van sportlégszûrõvel, egy GIANNELLI Silencers sportdobbal a dob eszméletlenül szépen szól!és a motorból is kiszoktam húzni országútona 60-70 km/h-t szerintetek jó ez a motor igy? esetleg tuning tippeket várok még!
Elõre is köszönöm!
Végre egy ilyen topic. Mûvelõdni
magyar: Mohácsi sufnisok
II.Egü Scooter Weekend
Magyar o. 2008 legszebb robesza díj 1. hely (asszem)
Üdv mindenkinek! Mostanában szeretnék egy mtort venni jobban mondva robogót vagy hasnlót tudok valami típust ajánlani amit gyûrhetek rendesen és nem megy tönkre? 50ccm-es géposztály !
Ha valami strapabírót szeretnél viszonylag olcsón, akkor vegyél Malagutit. Én már lassan 5. éve hajtok egy F10-est és elégedett vagyok vele. Az 5 év alatt amit nálam töltött költöttem rá összesen 50 ezret javításra, de ezt is úgy, hogy elõtte más is használta 5 évig, és õ nem cserélt semmit rajta. Van rajta egy F12-esre való nagy kipufogó( nem sport ), meg egy 14-es karbi( nem tudom ez a gyári-e ) és így megy 80-90km/h-t az én csekélynek nem mondható termetem alatt.
Persze ha nincsenek anyagi megkötéseid mint nekem anno, akkor lehet komolyabb dolgokban is gondolkodni mint az NRG-k vagy hasonlók.
honda dio, jamaha jog am ezt kérdezd a Norm robogó topic ba )---itt---(
Sziasztok! Benelli K2 100-as robogóm van, léghûtéses. 100 ccm fekvõ minarelli blokkos. Ugyanaz a blokkja mint a 100as Aerox-é. Az volna a kérdésem, hogy erre a blokkra mechanikailag illeszkednek-e a gyárilag 50-es minarellire készített sportkipufugók? Mert szeretnék venni valami sportkipufogót rá, de mindenütt csak azt írják, hogy fekvõ minarellire. Arról már nem szól a fáma, hogy a 100as fekvõ minarellire is illeszkedik-e. Szerény véleményem szerint az én motoromon kicsit kijjebb vannak a felfogatópontok mint egy 50-es minarelli blokknál, de ez lehet csak nekem tûnt így, képeken néztem. Várom a hasznos válaszokat. Köszi elõre is!
Igen az 50ccm Sport dobok jók a 100ccm re motorikusan, DE lehet hogy felfogatásban eltér(ami szentem nem valószínû). ebben nem naon tok választ adni, mert nem ismerem ezeket a motrokat.
Köszi Psziho! Erre lettem volna csak kíváncsi! Viszont sajnos akkor a fekvõ minarellire gyártott sportkipufogók többsége nem illeszkedik, a blokkomra... Nem tud esetleg valaki 100-as minához gyortott sportkipufogót? egumotors.hu-n van egy 100asra való LeoVince ZX. Node 50 rugót kissé sokallom érte...
van tuning blokkom eladó. akit érdekel írjon... http://kepesmotor.hu/motorblokk/p335289&st=minarelli%20blokk
60 nál töbet nemér.
nem az árát kérdeztem. -.-'
akkor sem ér többet
Helló. Azt szeretném kérdezni h hol tudok Peugeot Speedfight 100ccmre tuning kipufogó rendelni?? elöre is kösz
Egümotors Scooter-shop Scooter-racing Scooter part dealer szentem, a SPD (scooter part dealer) rõl, az Egü rõl rendelj, mondjuk az asszem drágább, de változó, nézz körül több helyen, mert pl van olyan hogy ami ott drágább az itt olcsóbb, de van olyan ami itt drágább ott olcsóbb
Ha valaki Dombóvár környékén lakik és lát egy fekete-fehér Keeway Matrix típusú robogót, írjon a [email protected] címre, mert ma éjjel ellopták! Fotók róla: itten Köszönöm!
Ha valakit esetleg érdekelnének motoros, robogós ajándék ötletek: http://atomzsir.hu/motor-kerekpar-auto-ajandek
Hy Mindenkinek! Saját tapasztalataimat szeretném megosztani veletek! Tunningolni nem éri meg,! Gyáriként minden gép jobban tartja az árát ,megbízhatóságát ,fogyasztását(és alacsony sebességét) :) Nem tagadom tanultam a leckémből! Gyári dolgokat nem cseszek el tunninggal! A másik fele,mikor ráültök egy nagyobb gépre ,akkor rá jöttök hogy mennyivel biztonságosabb egy nagyobb géppel száguldozni mint egy kicsi tunningolt benzinzabálóval.Na meg szerintem érdemes letenni nagyobb jogsit és nagyobb motort venni,mert amit a tunningra lehet költeni abból meg van a jogsi ára is ,olykor egy nagyobb mocié ami megbízhatóbb hosszabb távon is és sokkal több és jobb élményt tud nyújtani.Szóval gondoljátok jól át hogy mihez is akartok kezdeni,nem tagadom jó dolog ha lehet menni a kis gépekkel és kell is mert az biztonságosabb ha tudjátok tartani a forgalommal az iramot ,de az az igazság hogy nem mindig éri meg,és sosem hozza vissza a ráköltött árat a gépekre.Szóval ha már bele kezdtek akkor számoljatok azzal hogy sokba fog kerülni,ha később el akarjátok adni a ráköltött pénzt már buktátok,és nem biztos hogy lesz olyan megbízható a gép mint gyáriként.És a legtöbb hibát mindig is az emberi tényező produkálja,tehát ha minden működik,akkor ne nyúljatok hozzá feleslegesen! :) Üdv Mindenkinek! Széles utat!