Nem tudom mi lehet a gond, a vezérlés érzékenységnél nem nyomtál el valamit, én mindent "gyári" állapotban hagytam és a kocsik fankón reagálnak. Milyen Joy.-od van, mert 1-2 Logitechet lehet finom állítani.
Félreértettél,mert nem a fékezési ponttal volt a legfõbb gond,hanem a kanyarodással..a korábban leírt probléma miatt konkrétan nem tudom bevenni a kanyart,mert túl erõsen reagál az autó a bal-jobb parancsra,és nekiszállok a falnak..és ez mindent elszúr
Voltak nyáron elég szép versenyek multiban... csak hát ott is sokan nem tudtak vezetni és beleszálltak az elõttük menõbe.
A fékezési pontok kiválasztása nem túl nehéz, figyeld a kanyarok elõtti féknyomokat ill. távolság jelzõ táblákat, ha egyszer belövöd már gyerekjáték az egész, én most Extrem-n nyomom (joystick-t használok), minden segédlet kikapcsolva és így is megy. De javaslom próbálgasd magad többször multiban, ha lehet olyan futamokon menj ahol az egymással való ütközés ki van kapcsolva, keress valakit aki kicsit már rutinosabb és próbáld lekövetni a mozgását, állj be mögé, nézd a féklámpáját, menj azokon az íveken amit õ használ, ha már jól megy indulj újra single-ben, garantált lesz a változás. Még valami kisebb teljesítményû kocsiknál "Touring-Muscle car" lehet nyugodtan csapatni, ha kissé keresztbe vágódsz a kanyarok elõtt sokkal nagyobb sebességgel tudsz majd kilõni, a játék ezt jól tolerálja, és a köridõkön is látszani fog. Kerüld a füvet max a kerékvetõk melletti poros részre menj rá, de oda is csak két kerékkel. Ez a játék egy átmenet az arkad és szimulátor között, tehát nem NFS és nem lehet 270km/h-l hajtûkanyart bevenni.
Igazából nekem egyetlen dolog okozza az egész játék nehézségét,az,hogy a kanyarodás valahogy baromira nem jó,és nem tudom belõni...hiába joystick,hiába billentyû,hiába állítgatom menüben,sehogy sem jó..szóval a gond az vele,hogy túl erõsen reagál a balra-jobbra kanyarodás parancsra,és így általában a falnak kenõdök,vagy vki másnak,mind1,a lényeg,hogy jó vége nincs..és ebbõl adódóan sokszor 1 kört nem tudok végigmenni. A Colin Dirt-nél ugyanez a probléma áll fenn,sajnos..
jaj,egy kérdés: A Grid soundtrackjét lehet vhonnan szedni? olyat találtam,amiben 8 szám van,de az szerintem nem a hivatalos..
:)) Nekem Le Mans két okból emlékezetes..az egyik a 24h Le Mans játék ahol kinyomtam (volt erre lehetõség) valóban 24 óra alatt a versenyt,..ez még nem volt gáz, de 72hz-n mert nem lehetett állítani (progikat meg még nem vágtam). A másik a NR2003/GTP alatti Le Mans Sharte volt, nem tudom melyik évbõl, nagyjából ez amire a Grid-bõl is emlékszem, ..a vége volt sokkal lendületesebb, és a nagy egyenes utáni fétáv jóval keményebb volt. ...a vége az nagyon más volt ahogy gondolkozom rajta többet. De nagy kedvenc nálam is :)
LoL, én végig sem nyomtam :DD Utálom az endurance, Le Mans, Prototype, stb. versenyeket. Mindegyiket, ahol valami ufószerû túl gyors autóval kell rongyolni.. Tuned, Muscle, Touring Car, Drift, Touge, ezek faszák.
Nekem az 1969-es vonalú Le Mans a kedvencem :) AUDI-val nyomtam a kiakasztható maximumot: 420 km/h [Tök érdekes, mert a kilóméter órán folyamatosan 419-et lehetett látni...]
irritálóan azért nem nehéz :) Be kell vágni a pályákat, és élvezni kell...ez a legfontosabb, görcsölni nem érdemes. Amennyiben évadokat nyomsz, akkor az is elõfordulhat hogy nem megfelelõ az autód. Emlékszem asszem global-ban volt egy olyan versneysorozat ahol az Aston-k sokkal eredményesebbek voltak, két Aston ment elõl meg a csapattársam aki specialistája volt a versenytipusnak, és ott elég erõs volt felérni és megelõzni õket. Találkoztam olyannal is egy Endurance jellegû erõpróbán ahol a végsebbeségben jobbnak 'pöttyözött' autó 405km/h-t ment, míg a rosszabbnak feltüntetett 416km/h-t Le Mans Sharte-n a prototipusoknál.
Akkor viszont nem tudom...xakta. Mivel emlékszem rá...sajnos csak a cimbimnél nyomtam ki, és még neki is mutattam hogy vaz. fraps-l meg csak nem akarok ezért bohockodni :D..a lényeg nekem sérült az ugratóknál.
Ezért készítenek egyre idiótább játékokat. A GRID-et én helybõl médiumon kezdtem. Szidtam a felmenõiket, úgy két napig - [mert nem egyfolytában játszottam végig] -, cirka 1-2 órán át. Aztán észbekaptam: "Hoppá, ez nem gáz+váltás gomb játék"... S miután elkezdtem taktikázni [szélárnyék, direkt hátramaradás az elsõ két kanyar kombinációban stb.], valamint kicsit kézifékezni és pumpálva fékezni, csúsztatni: nem nagyon szívtam. Volt olyan, amikor a maximalizmusom miatt majdnem õrületbe kergettem magam [szponzorok, a betett képek miatti lelkesedés okáni driftelések stb.], aztán lehiggadtam, és gurulgattam tovább.
Volt néhány verseny, amin a csapattársam mögött végeztem 2. helyen, de ezen felül MINDENT megnyertem.
Az odáig okés,hogy nehéz,mert tényleg inkább ilyen legyen,mint valami dedósoknak szánt izé.. De azért az elején lehetne egy kicsit "felhasználóbarátabb" a játék,nem rögtön azzal szembesülni,hogy milyen g*inehéz is ez..nekem pl elveszi a kedvemet az olyan játék,ahol már irritálóan nehéz minden,és hiába próbálom 20x,nem jutok semmivel elõrébb..olyankor inkább fogom magam,és játszok vmi mást,most is így tettem,grid helyett dirt-öt kezdtem elBajnokságot nyomom,és eddig csak és kizárólag elsõ lettem..de gondolom lesz ez még így sem:) Fõleg majd karrierben.De valahogy sokkal élvezetesebb az egész,hogy nem kell agyvérzést kapnom ahhoz,hogy az úton maradjon az autó
Ez érdekes...lehet hogy nehézségi fokozattól is függ, nekem pl. San Francisco felfele is besárgult, és lefele is.
Nem sárgul magától semmi egyik pályán sem.. Egyetlen egy van, ha jól tudom, a San Fransico GP, ahol ugrálni kell lefelé meg felfele :) De ott Úgyis muscle/tuned-al kell menni, azok meg bírják. Sima racedayben ki lehet próbálni rajt a prototypeokat, na az vicces :DD
Amúgy a damage absz. nem idegesítõ, mivel nem kell nagyon félteni az autót - bizonyos kategóriák neccesebbek (open wheel pl), de a többivel simán lehet birkózni (ésszel), és nem sárgul be semmi..
Ja, némelyik megy mint a meszes...és van pálya amin nehéz megfogni. A törést meg...én már azt útáltam, hogy azért kellett nekirugaszkodni újra, mert ha bármi besárgul az alkatrészeknél, akkor már az a szponzor nem fizet...de persze attól még meg tudod verni a mezõnyt...sõt van olyan pálya ahol mindenképpen bukod az ilyen szponzort, mert a bukkanón elrepülve és visszaérkezve elmegy a felfüggesztés vagy lever a difi és már be is sárgul. ...meg tök mindegy is mert a pénz aztán dõl ebben a játékban..amikor utoljára nyomtam valmi 147milla plusszom volt. Szal inkább az élvezhetõség a lényeg mint a jól fizetõ szponzorok sztem :)
Nekem nincs parám az autó megóvásával. Viszont ami nagyon irritált, az az egyik csapattársam volt, aki egyfolytában elkente a számat :D Ki kellett basznom, és felvenni egy amatõrt :D
kihívást jelentõ inkább mint nehéz...bizonyos pályákon az AI nagyon bénán megy..máshol nem rossz. De mindenhol meg lehet verni. Érdemes a rajtpozíciót váltogatni, mert a véletlenszerû nem fizet eleget. Akkor már vagy induljon az autónk az utolsó helyrõl, vagy az elsõ helyrõl. Amikor sok törésmentességet elõirányzó szponzor van, akkor kemény feladat az utolsó helyrõl 2 kör alatt elsõnek lenni törés nélkül..mondjuk egy Viper-l ami hamar sérül. Sztem érdemes felvenni a nehézséget a maximumra, mert akkor legalább nem idegesítõ az AI, hanem a lehetõ legkeményebb. Az is kicsit dûhítõ tud lenni hogy bizonyos versenyeken, az elsõ 3 jól nyomja visdzont a mezõny az csak ellened van. A csapattárs kérdése detto necces, mert ha a pályára a legjobb autót választjátok, akkor nem lesz egyszerû megverni, õ könnyebben megy át a mezõnyön mint te. :) A törésmentességet meg el kell felejteni, bármennyit is fizet..túl sokszor kell újrakezdeni miatt a futamot.
Elsõre tényleg nehéz. Sokat kell gyakorolni, hogy értékelhetõ idõvel végig tudj menni a pályákon, és persze ismerni kell a pályákat, az ideális íveket, féktávokat, stb... De legalább élvezetesek a versenyek, és nem csal az AI (mint az NFS-ekben pl).
Fúúú,de felidegesített ma ez a grid.. Bosszantóan nehéz,alig van verseny amin egyáltalán végig tudok menni,nemhogy megnyerni esetleg! Én vagyok nagyon béna,vagy tényleg g*inehéz ez a játék?
Sziahelló mindenkinek! Tud valaki arra valami megoldást,hogy indításkor azt irja ki "GRID is already runing!"ja és persze nem indul! Ujraindítás és telepítés sem segített,a game eredeti! (3 honapig nem volt vele semmi gubanc) elõre is THX! csákány
Légyszíves segítsetek: Multiban látom hogy mások használnak valamiféle gyorsítást egyenesekben, nagyon sokszor így vesztettem hogy egyszerûen utolérnek úgy hogy kanyar utáni kigyorsításoknál még jelentõs elõnyöm van, és ez nagyon bosszantó. Beállításoknál van "sebesség fokozás" gomb, be is állítottam, de hiába nyomkodom az autó nem reagál rá.
ilyen logitech gamepadom van,és szeretném a GRID-hez használni,de valamilyen titokzatos oknál fogva nem látja a játék.. nem tudom beállítani,hogy ne bill-el irányítsam,és így nagyon bénán megy:/ Tudtok segíteni? Köszi
A szélek meg azért recések mer a képen pl éppen füst van a háttérben és ez valahogy így lett megoldva... ha füst van akkor a modellek élei berecésednek ezt én is észrevettem.
Helló! 2 "problémám" van a játékkal: - az árnyékoknak mintha kicsi lenne a felbontása, recés a szélük - ezen a képen nem lehet látni annyira, de mintha a modell is kis felbontású lenne, recés a széle, ami játék közben nagyon zavaró. Grafika minden max, AA 8x. Elõre is kösz a válaszokat!
P.S.: Véletlenül nem tudja valaki mi a különbség a Level 1,2,3 AA, és az MSAA verziók között?
Egy kis segítség kellene. Euro B license- Endurance-Lemans series GT1 és GT2-õt hogy a francba lehet megcsinálni? Kilökni nem igazán sikerül õket, mert az elsõ kanyarba úgy elhúznak, hogy nyomhatom én neki akárhogy, kanyarokat vehetem be gyorsan, szépen, egyszerûen semmi esélyem. mad.gif Már csak ez a két verseny hiányzik.
Logithech Dual Shock-om van, és a hozzá kapott CD-n lévõ progival elég jól lehet kalibrálni a cuccot (profil meg ilyenek)... Ettõl függetlenül, én nem a DS-sel nyomtam végig, hanem billentyûzettel.
Így sem az igazi :( Javítást felraktam, így meg nem lép ki rendesen a játékból ("a GRID.exe hibát észlelt és leállt"). De a vezetés sem lett jobb, a te beállításaiddal sem. Esetleg még próbálkozom majd vele. De egyébként nem annyira fontos, elsõsorban TPS játékok miatt vettem a gamepadot, csak jó lett volna, ha ez is megy vele. (Viszont Live for Speed-et kipróbáltam, azt nagyon szépen lehet irányítani vele. Asszem GRID esetében maradok a billentyûzetnél.)
Indigo:Eleinte nekem is nagyon érzékeny volt, nem bírtam még az egyenesekben sem tartani a kocsit. Feszt egyik oldaltól a másikig csaptam a jármûvet. Próbálgattam állítani, de nem tudom hogy most esetleg azért-e vagy a javítások miatt (1.1-1.2 pach), de helyrejött. Nekem is Rumblepad 2-õm van csak vezetékesbe. Azt olvastam hogy állítólag a játék nem támogatja ezt a gamepadot, amit a javítással megoldottak. Tedd fel a javításokat, ha az sem segít akkor itt van az én beálításom.SpeciálisEzt ugyan ott a vezérlésen belül találod lent.
Te gamepaddal nyomod? Nálam így rohadtul túlkormányzott az autó... Alighogy odébbtolom picit a kart, máris falnak megyek... pedig a végállás még nagyon messze van. Nem lehet ezt valahogy beállítani?
Köszönöm! Így próbáltam elsõre is, csak kicsit hülyén van megoldva a setup menü... Mostmár megy!
Nekem is egy gamepadom van. A beállítása egyszerû. Az options-ban a vezérlésnél rámész a costum-ra (feltétlen erre menjél, mert csak itt tudod megváltoztatni a kiosztást). Az enter lenyomása után lehet módosítani a kiosztásokat (pld. a kormányzás balra: rámész, enter, és a kiválasztott analóg kart balra tolod).
Drivert feltetted hozzá? ( ha nem akkor ezt találtam: http://drivers.softpedia.com/get/JOYSTICK-GAMEPAD-WHEELS-and-TABLETS/LOGITECH/Logitech-Rumblepad-2-Vibration-Feedback-Gamepad.shtml )
Esetleg Vezérlõpult-nyomtatók és...-játékvezérlõk(innen sztem tudni fogod) Vagy játékban Beállítások-irányítás(asszem) ott kiadja a billentyûket és rámész mintha csak egy másik billre akarnád rakni a féket például, és megnyomsz a kontrolleren egy gombot. Szerintem így kéne mennie, de én még csak most tervezem a kontrollert,ezért kérdeztem az analóggal való kompatibilitást.
Na erre én is kíváncsi lennék! Ma vettem egy vezeték nélküli Logitech Rumblepad 2-t, be szeretném állítani a GRID-hez, de nem találom, hogy hol lehetne...
tettem új rendszert a gépre,bemásoltam a codemasters mappát a dokumentumokba,de mégse jelenik meg az eddig elért eredményem,de a beállitásaim megvannak... most kezdhetem elölrõl az egészet?
az mitõl lehet,hogy lentebb vettem néhány grafikai beállítást,és elkezdett szaggatni a játék,mikor visszaállítottam az elvileg nagyobbra,akkor meg jó volt...
Pedig teljesen biztos, hogy az ATT volt a ludas. A lényeg, hogy most megy rendesen ...
Akkor én a szerencsések közé tartozom: E8400 + 2GB (1066) + HD4850 = soha, sehol semmi szaggatás, FPS esés, még FRAPS-filmezés közben se.
Rendesen karbantartott rendszer, minden gagyi codec és szoftver eltváolítása, kihagyása ajánlott. Ja, és background service-k letiltása [MS update és 3rd Party programok frissítése...]
Nem fontos, nem a gép kevés. Amúgy X2 @2.6Ghz, 2GB DDR2. Ugyanazon a pályán, ugyanolyan beállításokkal egyszer 60+fps, legközelebb meg játszatatlanul szaggat. Akkor is 60+ pfs, csak néha leugrik 0-ra. Másik fórumon ezt a választ kaptam:
,,Ez egy ilyen ati FEATURE. Havernál 4850-es ATI, 8.7 vagy 8.8-as catalist van fent és le le esik a fps 1 mp ig és akkor utána meg megint jó. és mindezt random csinálja csak a játék alatt menüben nem látható ilyen jelenség. Sajnos hiába néztük, semmi progi nef fut aminek nem kéne, swap fájl is jó win lapozófile is jó. Egyetlen egy dolgot nem próbáltunk még ez pedig az hogy megtömni a c: meghajtót miután a visszajátszás swapot letöröltük. Ez még lehet tudna segíteni akár nálad is."
Valami ötlet? Amúgy már egy olyan hiba is társult a meglévõhöz, hogy egyetlen drift versenyt sem tudok futtatni, hibaüzenettel kirak a Windows...
Sziasztok! Következõ a gondom: ugyanazon a pályán egyszer teljesen jól fut, máskor meg játszatatlanul szaggat. Neten rákeresve rengetegen panaszkodtak ugyanerre, de megoldást senki nem írt le. Ha kilépek és vissza, akkor néha megjavul, de inkább csak véletlen egybeesés lehet.